janulo - koľko by si potreboval nabiť na štarte?
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
ELEKTROAUTOM OKOLO SLOVENSKA
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Rasto6 17-06-2020, 14:12 napísal UPOZORNENIE:
... Možno by som aktuálne odporučil malú zmenu kvôli stavebným prácam medzi Hanušovcami a Prešovom kde som minulý víkend išiel a zdržanie cca 30min, cez pracovné dni podstatne viac, a síce v Hanušovciach doprava na Giratltovce a potom cez Marháň do Bardejova, ale Ty si myslím od tiaľ, tak lepšie poznáš.Pekný deň
Komentár
-
Povolenie na štart vybavené :-). Zajtra ráno z IONITY SC, keď zaveziem decká cca 7:30. Mám voľné, idem sám. Ak by ste chceli ísť na 16h "zážitkovú" jazdu s eNirom, stačí naskočiť na Shellke.
- Likes 1
Komentár
-
miso 2 hod cca nabíjanie, cesta google 14:40 ale to je prestrelené. Takto veľkú vec na čas som ešte nešiel, tak sa môžem mýliť. Pod 15 nebudem a cez 17 nechcem Pokuty tiež nechcem dostať. Každý zvolí inú taktiku / trasy.. To je na tom pekné, že po lete sa dozviem kopec nových veci od EV profíkov. Každý šofér je iný, každé auto má iné parametre. Úplna bomba je že idú aj rovnaké auta, tam sa tiež naučíme nové veci.Naposledy upravené nick81; 18-06-2020, 13:38.
-
- Likes 2
Komentár
-
Taur Je to dobre oznacene. asi to premalovali, lebo povodne to bolo uzsie vyzera Dost nachuja sa tam tocilo.
Vcul Dalioil Tupa, Greenway ide .. Po Salu brzdili kamiony, ale s elektrickou to islo obehnut. Odtial skoro cisto. V uvode lejak, teraz len trochu prska, spotreba super.
-
Komentár
-
Potom pozor hore na vysokych, na par miestach su vyplavene pasy malych kamienkov, nech sa na tom nesmyknete. Ja som RK 90kW zas prsi.. este 300km / 4 hod. hmm 18.5 hod to zatial vyzera,, nic moc,, bude este repete s bratom ked bude pekne. .Naposledy upravené nick81; 20-06-2020, 08:20.
-
-
Správa o mojej jazde:
Pavol, IONIC 28kWh, rok výroby 1/2019
Štart: Lučenec piatok 19.6. 19:30 stav 57735km
Koniec: Lučenec sobota 20.6 13:00 stav 58778km
Prejdených 1043km
celkový čas 17hod 30minút
priemerná spotreba 13kWh/100kmNaposledy upravené Pavol; 22-06-2020, 08:21.
Komentár
-
Ľuboš, e-Niro 64kWh, rok výroby 3/2020
Štart: Ionity SC 19.6.2020 07:30 stav 22104km
Koniec: Ionity SC 00:45 stav 23131km
Prejdených 1027km
celkový čas 17hod 15minút
priemerná spotreba 15.8kWh/100km
Pozn: Cez leto ešte raz s parťákom. Kvôli počasiu (SV-DK), ku koncu únava to veľmi nevyšlo.Naposledy upravené nick81; 22-06-2020, 20:19.
-
Ľuboš, e-Niro 64kWh, rok výroby 3/2020 (round 2.)
Štart: TT D1/R1 Krizovatka 4.7.2020 05:25 stav 26256km
Koniec: TT D1/R1 Krizovatka 4.7.2020 20:45 stav 27228km
Prejdených 972km
celkový čas 15hod 20minút
priemerná spotreba 16.7kWh/100kmNaposledy upravené nick81; 06-07-2020, 12:13.
-
Ľuboš a Roman-ba, e-Niro 64kWh, rok výroby 3/2020 (round 3.)
Štart: TT D1/R1 Krizovatka 12.7.2020 05:13 stav 28579km
Koniec: TT D1/R1 Krizovatka 12.7.2020 21:02 stav 29545km
Prejdených 966km
celkový čas 15hod 50minút.
priemerná spotreba 15.6kWh/100km
-
Janulo, BMW i3 60Ah 18,8kWh, rok výroby 11/2014
Štart: Slovnaft ZA DC 13.7.2020 9:35 stav 52311 km
Koniec: Slovnaft ZA DC 15.7.2020 21:10 stav 53413 km
Prejdených 1069km
Celkový čas: 29 hod 9 minút, z toho AC nabíjania 5h 52m, DC nabíjania 4h 42m
-
Savi, Tesla Model 3 Standard Range Plus 50kWh, rok vyroby 2020
Cesta:
Den 1: Nove Zamky 14.7. 6:09 - Lucenec - Michalovce - Strazske 14.7. 12:40
Den 2: Strazske 15.7. 8:20 - Bardejov - Strbske Pleso - Dolny Kubin - Dalitrans Velke Bierovce (pri Trencine) 15:10
Den 3: Dalitrans Velke Bierovce 31.7. 15:20 - Senica - Nove Zamky 18:08
Prejdenych: 995km
celkovy cas: 16hod 10min
priemerna spotreba: 15,6kWh/100km
-
Etheriel, Kona Electric 64kWh, rok výroby 12/2019, modelovy rok 2020
Štart: Dolny Taran piatok 21.8. 20:22 stav 12227km
Koniec: Dolny Taran sobota 22.8 14:37 stav 13271km
Prejdených 1044km
celkový čas 18hod 15minút
priemerná spotreba 13,3kWh/100km
Full pocity a poznamky pridavam ako zvlast prispevok.
Edit: Pridavam este ciste casy kedze sa mi konecne zosynchronizovali appky:
Jazda: 15 hodin 17 minut
Nabijanie: 2 hodiny 30 minut - 124,48kWNaposledy upravené Etheriel; 22-08-2020, 19:54.
-
Ľuboš a Maroš, e-Niro 64kWh, rok výroby 3/2020 (round 4.)
Štart: TT D1/R1 Krizovatka 28.8.2020 18:40 stav 39227km
Koniec: TT D1/R1 Krizovatka 29.8.2020 11:12 stav 40221km
Prejdených 995.5km
celkový čas 16hod 32minút (D1 - ZA-BY bola uzatvorená, trochu sme poblúdili)
priemerná spotreba 15.0kWh/100km (skoro celé v šport móde), A/C nonstop na cca 21-23C
-
E-Up!, Peugeot e-208 45kWh, rok výroby 2020 (2. kolo)
Štart: Sereď 29.8.2020 3:48 stav 7.189 km
Koniec: Sereď 29.8.2020 20:17 stav 8.188 km
Prejdených: 999 km
Spotreba: 15,1 kWh
Celkový čas: 16 hod 29 minútNaposledy upravené E-Up!; 30-08-2020, 18:53.
-
VW ID.3 58 kWh, r.v. 2020
Štart: GreenWay Olichov sobota 3.4. 2021 04:00, stav 16 972 km
Koniec: GreenWay Olichov sobota 3.4.2021 20:33, stav 18 027 km
Prejdených 1 055 km
Celkový čas: 16:33
Doba jazdy: 13:08
Doba nabíjania 3:25
Priemerná spotreba: 20,1 kWh/100 km
Čas potrebný na prejdenie 1 km spolu s nabíjaním: 0,9412 minúty
Vonkajšia teplota 0 stupňov až 10 stupňov, zimné pneumatiky
Jazdili sme v plnom komforte, zhruba pol hodinka zdržania sa nám nasčítala pri problémoch s nabíjaním a policajnej kontrole, ale to sú žiaľ reálne podmienky a bez menších komplikácií to isto nemal nikto
-
-
Komentár
-
Pavol Nebolo to take strasne, aspon budem mat co porovnavat Super sa islo po Michalovce. Ta istota pri predbiehani, ked spalovaky za sebou vahaju ci ist a obycajne EV len cvak.... a uz su za. Len potom pribudali vyklopene auta, sem tam prietrz. S Primacy 3/FWD sa mi nedala udrzat trakcia v zakrutach na 90. Ioniq je paradny stroj. Aky ste mali styl jazdy?
-
Savi GreenwayTupá 50kW dotlačil som tam toľko, aby som sa svižne dostal do OC Galeria na ZSE UFC. Tam zas aby som prešiel cez checkpointy cez Svidník na ZSE Tatranska Lomnica 50kW. Nechcelo sa mi čakať, tak som to zabalil v 40% a v RK na 90kW Greenway dobil do 78% (zabil som tam extra 15 min, lebo som niekde v aute stratil RFID a museli mi cez tel. zapínať/vypínať . V novom meste na 10 min. next-e 50kW a to vyšlo až na východzie Ionity.
-
nick81- O štýle jazdy Ti poviem viac v Trnave. Nerád by som verejne hodnotil neštýl môjho splujazdca. Toľko búračiek som ešte nezažil a to mám najazdených zopár mil km. A od Bardejova po Kraľovany som mohol fungovať na plný úvezok ako sčítač vysokej zveri.Naposledy upravené Pavol; 22-06-2020, 10:35.
-
ToMiLeaf Vidíš dobre . Ale pôjdem ešte raz s bratom. Cca 1:15 hod. sa dá dať dole. Aj Ioniq to vie tiež lepšie. Keď som pozeral ABRP tak iba pol hod. bol rozdiel medzi týmito dvomi autami. Ioniq sa nezdá :-). Kde som stratil ja - po KE v piatok kopec aut a naklaďákov - rýchla jazda a veľa predbiehaní v športe (kWh preč), okolo Domaše prietrž, nedalo sa predbiehať ani 90, išiel som zadom cez Svidník - St.ľubovňu tiež tam lialo ~70kmh, hore Tatry hmla a dážď .. na 50-60tke.. Dolný Kubín opäť dážď a nastupovala únava ~70. Celé Kopanice - mega únava/zver 60-70tka, noc pred som spal 4 hod, doľahlo. A ešte to trapošenie v RK so strateným RFID. Na zraze povyzvedám know-how od Pavol a asi trasu preplánujeme (nie cez Svidník). Na nabkách som bol 2.7 hod, to treba tiež zoptimalizovať.Naposledy upravené nick81; 22-06-2020, 20:18.
-
ToMiLeaf Ioniq by mal byt v tomto teste teoreticky rychlejsi ako e-Niro, kedze podla podmienok obe auta startuju s rovnakym nabitim (na cca 200 km dojazdu). A spotrebu ma Ioniq lepsiu o 2-3 kWh/100km, takze po prejdeni 1000 km spotrebuje Ioniq o 20-30 kWh menej. Zalezi teda len na tom, ake je zdrzanie Ioniq-u pri castejsom nabijani - ci su nabijacky uplne po ceste alebo ci musi zachadzat par km mimo trasu. Ine by to bolo, ak by mohlo Niro startovat plne nabite, vtedy by to mohlo byt uplne vyrovnane, lebo rozdiel vo velkosti baterie by Ioniq postupne zmazaval vdaka efektivite s pribudajucimi kilometrami a otazkou by teda bolo, ci by ju dokazal celu zmazat alebo nie.
-
EV_Future Na tej trase je veľa premenných, aby sa dala porovnavať efektivia 2 vozidiel. Neviem ako išli chalani. Ja som neišiel na spotrebu, ale na čas. Spotreba je na Nirovi reálne nižšia. Rýchlosť som držal jemne nad, prudké akcelerácie po dedine a pred brzdenie. Veľa aut bolo v piatok, tak som ich často v Športe obiehal, keď ich bolo viac za sebou. Zahadzovalo sa kopec energie. Išiel som trasu inakade, možno aj to bol problém. Po Michalovce to išlo ešte s prebytkom voči plánu. Ja viem, kde som stratil cca 1.15-1.5 hod. a prečo. Neva leto ešte nekončí, bude 2 pokus. Ideš aj ty skúsiť?
-
nick81 ano idem aj ja skusit, cez leto niekedy si vyhliadnem nejaky pekny vikendovy den
Inak ja som mal na mysli skor priame porovnanie aut, ked idu v rovnaky den tzv. race (tak ako to robi Bjorn s Pawelom, ked idu head-to-head so spolocnym startom, obaja nabiti na 100%). Navyse v Norsku maju paradnu infrastrukturu, takze ziadne auto by nemalo byt v nevyhode z dovodu nedostupnosti nabijacky a nutnosti detour-u. Vtedy sa jedna asi o najidealnejsi scenar porovnania dvoch aut.
-
Páni, Ďakujem za objasnenie
Stále viac mi teda z celej problematiky vyplýva, že rýchlosť cestovania neurčuje kapacita batérie EV ale jeho efektivita (spotreba) a rýchlosť nabíjania. Človek tak viac ocení range 300 km s jeho obnovením do 10-15 minút ako EV s dojazdom 450 a viac km a hodinovou obnovou. Snáď raz...
-
ToMiLeaf Nemyslím si.. V praxi sa nabíja cca okolo 75% soc.. do 80%, lebo potom to pada.. .. A vezmime si dialnicu a 130 kmh..
455km * 0.57 (dialnica 130+gps) = 260km * 75% = 195km.. mas 200km a nabijas za 42min.. dalsich 200km
300km wltp * 0.57 (130kmh) = 171 * 75% = 128km ? to ako zastavit na 15 min beladice, 15min budca,, 15 min niekde medzi ZV a KE (nie je kde zatial).
pride mi to nepoholne, casto krat treba zist ku nabke + par*2 minut + kym prejde handshake.. dalsie min v haji.. Pre mna je 450km wltp pre dialkove trasy uplne minimum .. ak ma byt aspon aky taky komfort.. Napr. dnes na okolo SR sme mali 300km useky medzi nabkami a bez problemov so 72% percentami SOC, bolo jedno aka rychlost alebo stupanie. Z prehladom a este ostavala rezerva. A tych 42min je Niro, nie TM3, ktora podstatne rychlejsie nabija.
Dnes sme to dali za 15:20 .. 17:15 bol worst case.. (sam, unava, prietrze, cast dna lejaky, nocna jazda&zver).Naposledy upravené nick81; 04-07-2020, 21:30.
-
ano, je nepohodlne a stresujuce nabijat casto, ale da sa to, napr. pri takom klasickom Ioniqu, ale 40 kWh LEAF alebo aj 62 kWh LEAF maju mensiu rychlost cestovania ako naskilovany 30 kWh LEAF vodic lebo ma lepsiu rychlost nabijania na dhlej trase, bateria mu vychladne do dalsieho nabijania tak ze sa da nabijat na 35+ kW zatialco 40 a 62 kWh idu 20kW alebo aj 15 kW
-
Ja som išiel včera 900 km do Švajcu za presne 10 hodin. Z toho bolo 3x nabíjanie na Tesla SC celkovo 80 minút priemerným výkonom 100 kW z nejakých +- 20% do zhruba 90%.
Priemerná rýchlosť bola zhruba 100 km/h.
Neboli zápchy, väčšinou na autopilota a prišiel som v oveľa lepšej pohode ako pred rokmi so spalovakom čo som musel odšoférovať komplet sám.
So spalovakom som robieval 2 zastávky po pol hodine takze sa mi cesta predĺžila len o pol hodinu.
Cena nabíjania 38.6€.
Tesla TM3 LR Aero disky.
Priemerná spotreba ~19 kWh/100 km lebo diaľničná rýchlosť medzi 130-150 km/h ( v Nemecku sa proste nedá ísť pomaly )
POZN: Rýchlosť nabíjania hraje naprosto najzásadnejšiu rolu na diaľkových trasách.
-
Jiri GrandPa Ak len nabíjanie ... potom to vyhráva etron :-)
-
rýchlosť nabíjania na kilometre (nie kW) je najpodstatnejšia, to je pravda
etron vyhráva ak sú UFC, inak stráca
-
Neteoretizujte.. Zoberte svoj ZOE, Etron, Konu aj Teslu na výzvu Elektromobilom okolo Slovenska.. Ziaľ to vedie trápne e-Niro (15:20h), ktoré nemá super AC/UFC/SCH/efektivitu/dojazd. Každé EV má plusy za nejakých ideálnych podmienok, ... Realita nemá ideálne podmienky
-
nick81 ja pojdem s e-Nirom asi buduci vikend (ak budu hlasit dobre pocasie). Podmienka je iba prejst tych 6 bodov v danom poradi? Pozeram, ze si pri druhom pokuse nepresiel celych 1000km, cize nie je nutne dokopy najazdit tisicku, ale len prejst tymi 6 checkpointmi?
-
EV_Future Treba sa prihlasit u Pavol, on da instrukcie.. Ano len tie body treba .. a jedno ako. Hlavne jazdit bezpecne, a nerozbit si auto. O nic nejde.. Iba som chcel podpichnut ostatnych nech to idu skusit. Bolo by fajn vidiet hocijake auto.. aj ZOE/Teslu/aj dalsie Niro a co z toho sofer vyzmyka. PS: Ja som mal predtym Ionity senec .. mimo trasu, co boli extra kilometre
PS: Nie vzdy menej je lepsie.. ten jeden usek co nam to dal na 975 bol cely tak rozbity (tak zdevastovanu okresku som este nevidel) a pomaly sme tam isli .. ze to za to nestalo.. Len to navigacia neukazalaNaposledy upravené nick81; 05-07-2020, 08:29.
-
Problem s etronom je jeho obrovská spotreba. Pri tých rýchlostiach nad 130 musí príliš často nabíjať.
-
Začínam spisovať zoznam vhodných áut na ELEKTROAUTOM OKOLO SLOVENSKA. Do komentárov pridávajte návrhy.Naposledy upravené Pavol; 25-06-2020, 13:39.
Komentár
-
Aha No podľa mňa všetci s čím môžu a na čo sa cítia. Konkrétne ja by som rád videl aj mestské vozítka a ako si budú viesť. To je podľa oveľa väčšia výzva ako by napr. "prvý". A hlavne ak to ešte natrú long range BEV, aspoň ľudia uvidia možnosti všetkých aut. Ja napr. nechcem byť prvý, lebo by som sa s tým autom asi niekde vyklopil Ale chcem vedieť o koľko to cca zaostávam za mojím starým dieslom, v čom je to komfortnejšie / alebo o čo menej.Naposledy upravené nick81; 25-06-2020, 14:00.
-
Pôvodne zverejnené od nick81 Pozrieť príspevkyVhodných na čo?
- Likes 1
Komentár
-
Greenway podporuje našu akciu. Vďaka. Napísali:
Výzva pre všetkých elektrických dobrodruhov – poďte elektroautom okolo Slovenska
Najväčšie testovanie elektrických vozidiel v slovenských podmienkach. Prejdite 1000km na Slovensku cez stanovené body a zdieľajte Vaše skúsenosti.
GreenWay chce podporiť všetkých elektrocestovateľov na tejto ceste. Na našich staniciach sa nabijete zdarma!
Na cestu si stiahnite našu GreenWay aplikáciu, s mapou nabíjacích staníc a možnosťou navigácie.
- Likes 2
Komentár
-
Stačí, ak im pošleš správu.
Napísali: ...napíšte nám na našu e-mailovú adresu info@greenway.sk. Následne Vám tieto nabíjania odpočítame z najbližšej faktúry.
-
Savi Vyslo pocasie, sadla doprava, uprava trasy, viac UFC,.....Cakal som okolo 16hod... ale aspon mam predstavu kolko je min a max cas a kolko cca voci spalovaku sa s EV zaostava. Nabijanie este neviem, musim spocitat. Som zvedavy ako to daju Tesly. To rychlonabijanie a tym ze je to sportove auto, tak by to mohlo byt na urovni ICE. ICE sa rozbieha pomaly, na tomto sa da ziskat dost casu a vykryt nabijanie.
-
ano, je to platne vyjadrenie. Bolo to komunikovane v ramci posledneho newslettru & malo by to byt coskoro zverejnene ako post na FB
Savi z faktury to budete mat odpocitane. Vy ste este komunikovali s nasim technikom, ktory este vyhodnocuje par udajov, aby Vam vedel dat aj kompletnu odpoved ku staniciam, kde Vam nabijanie neslo spravne.
-
Ja si myslim, ze by mala byt aj podmienka prisneho dodrzania predpisanej rychlosti, Inak bude najsamlepsim autom na svete auto s bezohladnym soferom ktory ma na pokuty a pojde po dialnici 150-200 a po okreskach 100-150 (za davnych cias sa tak bezne chodilo, ked bolo menej dialnic a radarov a clovek nechcel ist KE-BA pol dna) . Nabijanie asi bude vzdy rychlejsie ako vyssia spotreba pri vyssej rychlosti pri autach s chladenim baterii, tak sa asi oplati svihat ak sa ide na cas.
Inak bude porovnanie aut asi malo relevantne.
- Likes 2
Komentár
-
S tym nabijanim nesuhlasim. Ak pojdem 1000km 130 namiesto 100km/h cize casovo 600-461min usetrim 139 min a ak za hodinu na beznej DC nabijam 50kw, za ten cas nabijem 116kwh, cize ak pri zvyseni rychlosti zo 100 na 130 mi spotreba narastie o menej ako 11,6kwh/100km (a o tolko nenarastie asi na ziadnom EV) som casovo v pluse. Ak pojdem rychlejsie, alebo sa da nabijat viac ako 50kw, tak casova uspora rastie.
Alebo kde som ako sudruh z NDR spravil chybu?
-
Správne. Keďže na UFC nabijam rýchlosťami medzi 800 - 200 km/h je vzdy lepšie ísť čo najrýchlejšie.
Björn to pred pár rokmi testoval (to bolo ešte pred zvýšením nabijacieho vykonu nad 125 kW) a vyšla munored model S optimálna rýchlosť na diaľnici okolo 145 km/h.
-
Taur ... 1. v priemerke 100kmh nie je zapocitane zakladne nabijanie .. Takze pri EV priemerka 100 nebude .. Na starte moze byt max 220 km dojazdu.. takze urcite bude aj M3 LR na nabijackach cca 2 hod (nie su tam vsade UFC) + 100kmh = ... priemerka je tym padom 83 kmh.. ak pojdes 130 ... bude 103kmh .. cize zisk nie je az taky super.. = neoplati sa.. 2. trasa ma kopec ciest 50/90 .. rozny teren, plne dopravy, plne ciary... Nie vzdy sa da predbiehat. + neexistuje den v tyzdni kedy by boli cesty volne .. na tychto usekoch... to cele zakapava. Obocku na Dolny kubin.. ani 100kmh priemerku .. vies kolko je tam aut PO-NE? Kopanice.. Priemerka pre fosil = bez nabijania je 71kmh (50/90/130). My sme mali 63kmh s EV, nabijali iba UFC kde to slo a isli sme na plne gule. Neviem si predstavit ako preletis kazdou dedinou 90 .. bud auta pre tebou a auta oproti a kopec policajtov.. Priestupky = zdrzanie ktore nechces, odobraty vodicak uz vobec.. Vies si predstavit ze to niekto da a preleti dediny 100 a dialnicu 200, bude riskovat ze sa niekde vyklopi.. a povie nas cas 11 hodin .. To ma aky zmysel,, este mas foto medzi bodmi a bude tam priemerka 150kmh.. to by bol akurat dobry vul.... a nam ostatnym sa bude este chvalit ako to dal a aka bola jeho taktika :-DNaposledy upravené nick81; 05-07-2020, 19:21.
-
nick81 To ma nenapadlo, ze cajti citaju toto forum. Inak nemusel by letiet cez dediny 90. staci 70, na okreske 120, na dialnici 160, to nieje na buracku ani na vodicak a ziskaval by na poctivcov. A ludia vyuzivaju antiradar, jammer, expres, waze ... aby sa vyhli meraniu ...
Ale tak mas pravdu a verme ze nikto nebude takto skreslovat tento test.
Ja vyuzivam jazdu podla gps rychlosti (tacho ukazuje vzdy viac ako real) + ze prekrocenie rychlosti do 6km/h sa nepokutuje a tym nepostihnutelne jazdim o 8-20% rychlejsie ako niekto kto ide predpisovo podla tacha. A samozrejme rychlost neprekracujem ani na usekoch, ktore poznam a viem ze su bez merani, cestne pionierske.
-
Pre každé auto sa dá urobiť takáto tabuľka:
https://teslaclub.sk/forum/všeobecné...ge13#post17902
kde si môžete vypočítať ako rýchlo sa oplatí ísť pri nabíjaní určitou rýchlosťou aby bol čas cesty najkratší.
Keby som sa ja pripravoval na takéto niečo, hľadám hlavne podľa Waze najvhodnejšie denné časy bez premávky (to je najväčšia brzda), potom si urobím podľa nabíjačiek tabuľku pre konkrétne auto, či sa mi oplatí letieť (na 50kW nabíjačkách a autách s vyššou spotrebou ako eNiro alebo Kona to nemusí byť jedno ako pri Ioniqu).
Bjornov 1000 km test je výpovednejší, lebo jazdí tú istú diaľničnú trasu, je to stále ten istý šofér.
Ale výsledok je jasný - priemerná spotreba a rýchlosť nabíjania na dostupných nabíjačkách = čas nabitia na 100 kilometrov. Keď si urobíte túto tabuľku, tak máte víťazné auto.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Na toto sa neda pripravit.. vid moje casy. To iste v podstate.. a rozdiel velky .. 15:20 vs 17:15 .. Zivot si najde cestu ako to skomplikovat.. ja som dost zuzitkoval info co som mal z prvej jazdy a preplanoval som nabijacky.. Je to dost o carovani v realnom case. Mas partaka a moze mat horsiu spotrebu za volantom a hned su cas straty, problem s prichodom na charger
-
Ja som etour po Európe vyhral pred 3 rokmi tak, že som robil podrobný itinerár pred každou etapou a mal som vyrátanú optimálnu rýchlosť pre každú časť etapy. Pozrie aj môj príspevok pod linkom conposlal Miro.
-
Komentár