Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Peugeot e-2008

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • melko
    Junior Member
    • Feb 2020
    • 11

    Peugeot e-2008

    Na stranke www.peugeot.sk je uz cennik aj na Peugeot e-2008. Myslim, ze ceny su nastavene celkom rozumne.
  • jurajsun
    Member
    • Jun 2020
    • 113

    #2
    Ahoj, no ziadna slava co sa tyka servisu, som skoro objednal, ale ked som porovnal s Kia Niro tak som si nakoniec objednal korejca v silver edicii, je sice drahšia o 6 litrov , ale rodinne auto, vyssi dojazd, ale hlavne skusenosti vo vyvoji a vyrobe. U francuza to nemaju vobec zmaknute, info strohe, servis este nie je ani pripraveny, dodanie cca. oktober , jedine je tam fajn vybava vo verzii alure s nabijackou v cene na 11kV.

    Komentár


    • melko
      melko komentoval
      Upraviť komentár
      Tiez mam trochu obavu zo servisu, na druhej strane na nove 208 a 2008 su celkom dobre recenzie. Prekvapil ma priestor a kvalita interieru 2008. Nezvazoval si aj VW ID.3 1st.? 17.6. by mali byt jasne ceny a auta by mali byt k dispozicii zaciatkom septembra. Na Slovensku (asi jedina krajina) sa da stale ID.3 1st nezavazne rezervovat.
  • jurajsun
    Member
    • Jun 2020
    • 113

    #3
    Pôvodne zverejnené od jurajsun Pozrieť príspevky
    Ahoj, no ziadna slava co sa tyka servisu, som skoro objednal, ale ked som porovnal s Kia Niro tak som si nakoniec objednal korejca v silver edicii, je sice drahšia o 6 litrov , ale rodinne auto, vyssi dojazd, ale hlavne skusenosti vo vyvoji a vyrobe. U francuza to nemaju vobec zmaknute, info strohe, servis este nie je ani pripraveny, dodanie cca. oktober , jedine je tam fajn vybava vo verzii alure s nabijackou v cene na 11kV.
    Zvazoval, ale ID3 bude taky polotovar, maju problemy s sw a prve auta budu mat sw obmedzenia pokial vezmes auto dostanes bonus v nejakom nemeckom klube co je mi na dve veci ked auto nerobi co ma a ma bloknute urcite funkcie, takze nie neriskujem, po skusenostiach ked som mal objednane Citigo kde som sa sklamal ohladne dodavky , kde sa menil termin dodania po pol roku z 4 mesiacov na mozno december 2020 som to vzdal. Cely VW je chrobacni, kopec nedoriesenych veci atd. Zase Pegueot mam par znamych co opravauju auta v garazi, su stastny ze existuje Citroen a Pegueot, aspon si zarobia.Mal som 3 korejcov a ziadni problem, vlastnil som renualt a problem hned s novym autom po 2 tyzdnoch nestartovalo, riesil som to skoro 2 roky az mi odislo cislo vzduchu na ceste do Chorvatska a konecne som prisiel kde bol problem, plus male problemy pri Renalte trahajuce sa sedacky, zatekanie do zadnych svetiel a take mini bonusy , takze francuz uz nie.
    Naposledy upravené jurajsun; 14-06-2020, 08:01.

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      pod toto sa dá len podpísať

      treba pozerať do minulosti, automobilky len preto že zmenia typ pohonu, nezmenia svoj prístup k kvalite výroby, správaniu sa k zákazníkovi a ďalšie veci

    • melko
      melko komentoval
      Upraviť komentár
      Uz som sa tesil, ze usetrim a este aj zena by bola spokojna, lebo jej sa 2008 velmi paci a to auto by bolo pre nu. Ak 2008 vylucim, ostava v uzsom vybere VW ID.3 a Hyundai Kona. ID.3 som realne nikdy nevidel a nema dotiahnuty SW, Kona v dobrej vybave je zasa velmi draha a slabsia vybava sa mi nepaci. Rad by som vyber auta uz konecene uzavrel, ale zacinam byt bezradny...

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      si na tom rovnako ako ja, Pegueot e208 je pekny, tiez som myslel ze usetrim , ale je to dost penazi na takyto experiment,takze som ostal na Kone alebo Kia, vyhrala Kia nakolko je vetsia, ma v zaklade 11kW nabijacku ale beriem model 2020 silver vybava, nakolko som uz financne aj tak nad stropom a dalsich 4000 nenaskrabem. Takze u mna nakoniec ide Kia, hlavne vzadu ma viac miesta , kufor vetsi aj v predu viac miesta ako Kona.

    • melko
      melko komentoval
      Upraviť komentár
      Niro je urcite vacsie, ale v mojom pripade to bude 2. auto, v ktorom budu max 3 ludia a z moznosti Niro vs. Kona sa mi Kona viac paci. Neviem, ako sa nakoniec rozhodnem, ale mozno skusim tu ID.3. Uvidime, ako VW 17.6. prekvapi (v piatok predajca VW o zahajeni predaja 17.6. este nic nevedel...) Ta e-2008 ma ale stale velmi laka...

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Treba pozriet Bjornove videa. v 208ke mu parkrat nezacalo DC nabijanie / pomohol restart auta. To iste aj v DS3, co je 208/2008 len v dalej krabici. A dat minimalne 30k za auto, na ktore nie je spolah sa mi zda dost
  • jurajsun
    Member
    • Jun 2020
    • 113

    #4
    Tak to už je len na individuálnych potrebách ani v jednom prípade neurobís zlý výber. Ináč čo sa týka vybav pri následnom predaji nikto nerieši ci je auto v plnej výbave alebo základ nakoľko tieto autá majú základ na vyššej výbave ako základ spalovaku.Lenze pri predaji ti nikto nedá viac kvôli výbave ci máš silver alebo platinum cena je rovnaká proste tu výbavu máš iba ako predplatený komfort. Ešte jeden rozdiel Kia 7 rokov záruka komplet Hyundai 5 rokov a 8 rokov alebo 160 000 km na beteriu, Kia je v tomto lepšia takže u mňa Kia vedie.
    Naposledy upravené jurajsun; 14-06-2020, 11:13.

    Komentár

    • Taur
      Member
      • Dec 2019
      • 296
      •   

      #5
      Mna Peugeot odrdza zarukou 2roky/60k km. Ked dnes vacsina konkurencie dava aspon 5r/100k mi to pride ze si velmi malo veria v kvalite. A este k tomu pri jednoduchsom EV.

      Komentár


      • jurajsun
        jurajsun komentoval
        Upraviť komentár
        Pegueot ma na elektro 4 roky alebo 80 000 km ale je to malo preto ta nedôvera

      • melko
        melko komentoval
        Upraviť komentár
        Z pohladu zaruky je VW asi najhorsi. Mslim, ze davaju len 2 roky a za dlhsiu zaruku sa priplaca.

      • jurajsun
        jurajsun komentoval
        Upraviť komentár
        Citigo ma teraz 5 rokov komplet, bateria 8 alebo 160 000 km pokiaľ sa priplaca na 5 rokov vyjde to do 200 eciek

      • jurajsun
        jurajsun komentoval
        Upraviť komentár
        Tu je správa na ID 3 ináč ten posledný koment ma pravdu toto auto určite nebrať nebudem platiť VW za vývoj keby ho dali lacnejšie o 30%som ticho je to obojstranne výhodné
        https://www.topspeed.sk/potvrdene-vw...?parent=118913

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        jurajsun Odkial mas ze Peugeot 80k? Mne v predajni vraveli 60 aj na webe som teraz pozrel a je tam 4r/60k. 2r bola moja chyba, utkvelo mi to tym, ze tych 60k najazdim za 2 roky a mam po zaruke.

      • melko
        melko komentoval
        Upraviť komentár
        Podla cennika ma Peugeot zaruku 4r/60.000km. Ak by ste sa mail rozhodnut len medz ID.3 alebo Peugeot e-2008, co by ste vybrali? V porovnatelnej vybave bude Peugeot lacnejsi o cca 4-5 tis.

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Mňa by odradila tá efektivita.. 50kW baterka a 310km wltp

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        melko ved si sprav tabulku s vlastnostami pre teba dolezitych (mal som ich 11) a oboduj podla tvojich priorit a vylezie ti vitaz. Ja som si tak porovnal 4och finalistov a vysiel moj vitaz.s jasnym naskokom dve boli vyrovnane a jedno zaostavalo (Body ziskali 25,18,17 a 14).

        Ale keby som sa musel rozhodnut medzi tymi dvoma a teraz, tak asi 2008, lebo ID3 je holub na streche a aspon podporis domacu vyrobu. Aspon myslim teda ze vyroba 2008 je v TT, ci? Aj usetris 5K, ktore mozes minut na nabijanie, alebo ti ostatnu na dalsie auto, ak s tymto budes nespokoojny a predal by si ho.

      • jurajsun
        jurajsun komentoval
        Upraviť komentár
        Tazko rozhodnut, je to na Tebe a Tvojich potrebach a požiadavkach. VW ma skusenosti s elektrickými autami stary Golf a UP, čo je problem urcite ked pojdes do ID3 budu sw problemy ale na to je zaruka, ak mam porovnat cisto zaruky a skusenosti vitaz je skor ID3 a aj snaha o co najrychlejsie riesenie problemov ked to pustia do obehu, predsa si to kupuje aj nemecky zakaznik, takze sa nebudu chciet zahanbit.Pegueot ma super design to francuzi vedia robit, kvalita je taka francuzska nieco vyjde nieco nie, zalezi aj financne , ked budes predavat neskor VW bude mat vyssiu hodnotu kvoli znacke, hlavne v SK je VW viac v kurze.

      • melko
        melko komentoval
        Upraviť komentár
        Dakujem vsetkym za cenne rady. Nasledujuci tyzden sa dufam definitivne rozhodnem. S najvacsou pravdepodobnostou to bude jedno z tych dvoch aut.

      • juris
        juris komentoval
        Upraviť komentár
        Ja len dodam ze vyuzitelna kapacita noveho e2008 je 45kwh a realny letny dojazd ani nie 300km, vyuzitelna kapacita novej Kony je asi 65kwh a realny letny dojazd asi 500km...minuly rok bola na Konu celkom pekna fleetova zlava, tak mozno ani cenovo by to nebol extra rozdiel...ja osobne by som do e2008 s tym dojazdom a za tu cenu nesiel

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Doporucujem si hlavne sadnut do oboch aut, u mna sa P e2008 diskvalifikoval hned na prve sadnutie. Vysoky prah, a vnutri som mal stiesneny pocit. Do mojho i-MiEV-a sa nasada podstatne lepsie a stiesnevy pocit nemam, aj ked je to podstatne mensie auto.
        Kona a hlavne Niro je na tom priestorovo a nastupovanim podstatne lepsie ako Peueot.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Ako pise Jux, skusobna jazda musi byt. U mna napr. 208 ziskal najmenej bodov za vyhlad z auta, co bolo jedno z mojich kriterii, kedze soferujem sam nie autopilotom, tak chcem dobre vidiet do vsetkych stran aj za seba, To z prospektu neziskas.

      • jurajsun
        jurajsun komentoval
        Upraviť komentár
        Budme radi že sa u nás nepredáva toto, v Čine to vyjde na cca. 1000 eur , ma to motor o sile 1,1 konskej sily
        https://www.youtube.com/watch?v=kJk30Kj5jCA
        Naposledy upravené jurajsun; 15-06-2020, 17:05.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        jurajsun Co sa ti na tom nepaci? Za cenu bicykla beriem hned dva, druhy na suciastky. Po meste mi dojazd 70km staci a rychlost 35km/h tiez, aj tak v rannych a poobednych zapchach z/do roboty ide clovek este pomalsie. Miesto biku ked prsi do roboty, alebo na nakup viac mi netreba.

      • jurajsun
        jurajsun komentoval
        Upraviť komentár
        Sorry kludne ak am niekto zaujem nech si to kupi, ale pozri si aj dalsie videa od chlapika tam je komplet rozborka celeho skeletu, naprav atd. akoze nejaka bezpecnost na tomto vozitku nehrozi.Je to take ako ked Ford zacal robit prve auta verzia Ford T jednoduche, funkcne a nebezpecne.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        jurajsun Uhol pohladu, mozno menej nebezpecne ako motat sa v dazdi medzi autami na biku, kolobezke, korculiach ... Mne je jasne ze to nebude mat 5* v crashteste. Ale radsej budem ked clovek pojde v tejto osvetlenej konzerve ako neosvetleny po krajnici v tmavom obleceni peso, alebo na biku, ako to ludia bezne robia.

      • Marcel Pavlík
        Marcel Pavlík komentoval
        Upraviť komentár
        tí chlapci s fľašou vody a múdrto sa tváriaci - čo také našli? je to video o nedorobku? alebo zhadzovanie funkčného vozítka?
        takéto videá sú rovnako zavádzajúce ako predvádzanie sa na kolobežke, bicykli, skákanie po strechách, schodoch. návod na nebezpečné konanie a vytváranie dojmu,že kolobežka a bicykel nie súpre dospelých, nieto seniorov.
        a kto si spomínate na trabiho, tak to bol presne polotovar na dorábku vecí, ktoré ani drahše autá nemali.
        dvojkolesové vozítko so sedátkom je vynikajúce pre starých ľudí, dokonca som už videl jednokolku, na ktorej sedela babička a nemusela sa starať o balanc.
        v tejto kategórii je vada obmedzenie rýchlosti práve pre mladých - aby BEZ vodičského. a práve to je opačná a slepá ulička. seniorom k lekárovi, do obchodu, do kina, divadla, postačí. aj z dediny do mesta a späť dôjde!

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        Taur e2008 sa nerobi v TT, ale vo Francuzsku. v TT sa robi len e208 + v TT kompletuju bat.clanky a odosielaju to do Francuzska, kde to montuju do 2008, DS3 a corsa.

      • melko
        melko komentoval
        Upraviť komentár
        Myslim, ze Peugeot 2008 sa nevyraba vo Francuzsku ale v Spanielsku vo Vigo. Nemozem si pomoct, ale velmi sa mi paci a ako druhe auto pre zenu sa mi zda byt dobra volba. Viem, ze Niro, Kona, ID.3 su lepsie auta, ale na 50km denne su pre mna zbytocne drahe.

      • jurajsun
        jurajsun komentoval
        Upraviť komentár
        Tiez som na zaciatku takto uvazoval, ked chces usetrit na 50 km jej mozno bude vyhovovat toto premiestnovadlo: http://zhidou-kosice.sk/modely

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Zaujímavá rada, pojazdná truhla (homologované ako L7e, nie auto aby to nemuselo mať žiadne bezpečnostné prvky) za ceny o 10% menšie ako Citigo s väčšou výbavou, 4 sedadlami, proste už auto, toto v roku 2020 kupuje neviem kto ...

      • jurajsun
        jurajsun komentoval
        Upraviť komentár
        No vieš včera som vydel taku cca. 60 rocnu pani na tomto zltom cude vysmiata jak leco s prevoznimi znackami, no niekto si to aj kupi ako som videl v KE uz behaju 4 ks
    • ivan32
      Member
      • Sep 2014
      • 178
      •   

      #6
      Dony vidím že brázdiš slovensko na e2008. Spokojnosť? Ako vidíš reálny dojazd e2008?

      Komentár

      • Dony
        Junior Member
        • Jul 2020
        • 28

        #7
        Zatiaľ som spravil od piatku cca 800km pri spotrebe 15,5kwh/100km. snažím sa ho nechať nabíjať do cca 75-80%. Neskôr dám presnejšie údaje

        Komentár


        • HighLander
          HighLander komentoval
          Upraviť komentár
          Ahoj Dony, ako zistiš spotrebu e2008? Na verzii Allure som našiel síce spotrebu pre Trasu 1 aj 2, ale akonáhle dobíjam tak sa táto spotreba znižuje, inými slovami po dobití ukazuje nezmysel. A aplikácia MyPeugeot mi to neukáže vôbec.
      • Dony
        Junior Member
        • Jul 2020
        • 28

        #8
        Skúsenosti s nabíjaním od piatka. Next-E stanice na Slovnafte. Do 71% tlačí 50kw. Od 72% tlačí 27kw. Okolo 83% klesne na 10,3kw. Prejdených cca 1000km aj diaľničnými rýchlosťami aj obec a mimo obce dlhodobý priemer 15,5kwh/100km. Uvidíme kam sa to posunie.

        Komentár

      • Dony
        Junior Member
        • Jul 2020
        • 28

        #9
        Zatiaľ som nabíjal len na 50kw staniciach. Mám v pláne vyskúšať Senecku 75kw stanicu

        Komentár


        • Savi
          Savi komentoval
          Upraviť komentár
          UFC na Budci si nebol este skusit?

        • Dony
          Dony komentoval
          Upraviť komentár
          Ešte nie
      • ivan32
        Member
        • Sep 2014
        • 178
        •   

        #10
        Zdravím všetkých. Tak konečne po 10 rokoch túženia po EV sa túžba zmenila v realitu a množiny našponovaných finančných možností a minimálnych mnou akceptovateľných požiadaviek (viackrát zredukovaných) sa pretli a konečne je v garáži e2008GT čo si tí pozornejší z Vás všimli na mojej novej profilovke. Zatiaľ vo mne stále prevláda eufória.....
        Už nebudem musieť na zrazy chodiť spaľovákom. Za týždeň a pol sme najazdili 1600km a v tom boli 2x Dubnica Tatry a všetko je v pohode.
        Naposledy upravené ivan32; 02-03-2023, 08:11.

        Komentár


        • curgali
          curgali komentoval
          Upraviť komentár
          Gratulujem a veľa šťastných elektrických km...Keďže som mal možnosť sa odviezť s tebou, tak môžem potvrdiť, že je to príjemné a tiché auto. Interier aj exterier veľmi kvalitne a pekne spracovaný.Krásna vonkajšia barevná kombinácia. Vnútorný priestor o kategóriu menší ako moja ID 4, asi vo veľkosti e Megana, ale zmestil som sa vpredu aj vzadu. Dúfam, že sa s ním prídeš na najbližší zraz ukázať...

        • ivan32
          ivan32 komentoval
          Upraviť komentár
          To si píš. Len aby už nejaký bol.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Tož vitaj medzi nadšencami.

        • jurajsun
          jurajsun komentoval
          Upraviť komentár
          Vitaj, auto pekne, tak nech slúži, a veľa šťastných kilometrov.

        • ivan32
          ivan32 komentoval
          Upraviť komentár
          Ďakujem všetkým. 👍
          Hlavne za tie roky počas ktorých mi Teslaclub s Vami spríjemňoval čakanie.
          Naposledy upravené ivan32; 04-03-2023, 19:19.
      • ivan32
        Member
        • Sep 2014
        • 178
        •   

        #11
        Tak a je tu moja prvá nepríjemná skúsenosť s e2008. Brázdime s rodinou tento týždeň stredné a východné slovensko a samozrejme navštevujeme zaujímavé miesta a stalo sa to že po výlete sme sadli do auta v horskom sedle a ta ho dole do doliny SOC 75% a 6km /13 minút podstivej rekuperácie 50 až 100kw a ešte 4km jazdy po rovine. Po vystúpení z auta všetci zacítili smrad topiaceho sa plastu od zadných kolies. Pohľadom som na nič neprišiel a zapojil som car scanner batéria 23 °C a ani auto nevypísalo žiadnu hlášku a ďalej funguje OK spod prednej kapoty nič. Poprosím brainstorming. Nie som elektrikár ale vyzerá to že batéria motor a menič neutrpeli lebo sú stavané na takéto výkony ale možno inžinieri nepredpokladali takto dlhý čas pri týchto výkonoch alebo aj v kombinácii s vysokým soc? Že by slabé miesto mohla byť izolácia silových káblov? Je záťaž na káble rovnaká pri rekuperácii 100kw pri 75% soc alebo 25% soc? Na zamyslenie, pri 80%soc je DC nabíjanie obmedzené na cca 20kw ale pri rekuperácii to tam pere 100kw (rekuperáciu obmedzuje od 95% soc). Krátkodobo pri bežnej jazde to možno nevadí ale 6 minút v kuse už asi hej. Určite sa ozvem do servisu ale pri ich vedomostiach čo mám skúsenosť nečakám hneď relevantnú odpoveď. Čo si myslíte o tom vy?

        Komentár


        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Mna by takto z prvej napadli brzdy. Aj ked si rekuperoval, niekedy zvykne za kotuc alebo pod platnicky nestastne odskocit kamienok a ten tam potom robi sarapatu, za vyrazneho zvukoveho doprovodu. Ale to by si pocul za jazdy neprijemny zvuk ako ked zeleznu ruru po asfalte tahas. Celkom beznym javom na novsich autach byva, ze sa zvykne zaseknut elektronicka rucna brzda. Ci uz poruchou riadiacej jednotky alebo sa tam pripecie. Teoreticky mozes skusit zdvihnut zadok na hever a skusit, ci rucna funguje/nefunguje. Tiez kazde auto je inac navrhnute, ale videl som uz aj kablik elektronickej rucnej brzdy uvolneny zo svorky a volne spadnuty na brzdovy kotuc, a tam nasledne priskvareny po zahriati brzd. Netusim ako to tam maju zabozruti (ne)upratane a zabezpecne. Alebo geometria, kuk ci nemas neprirodzene zodrate zadne gumy na vnutornej alebo vonkajsej strane. To by mohli byt tie menej hrozive dovody smradu. Topiacu sa elektroinstalaciu trakcneho systemu si nechaj ako najpesimistickejsi scenar, skor to bude nejaka hovadina 🙈

        • ivan32
          ivan32 komentoval
          Upraviť komentár
          No dúfam že to bude hovadina, samozrejme brzdový kotúč som chytil ako prvé a bol studený.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Vysokonapatova izolacia to nebude lebo ta je gumova a vydrzi dost vysoke teploty. Neviem ako ma Peugeot riesene chladenie baterie pri rekuperacii ale nevsimol si si teplotu baterie?
          Nemohlo dojst k prehretiu v oblasti baterie?

        • ivan32
          ivan32 komentoval
          Upraviť komentár
          Vyššie som písal že car scanner ukázal batériu 23°C. Pozeral som dnes pod auto a káble ok.
          Foto nižšie.
          Naposledy upravené ivan32; 11-08-2023, 19:53.
      • ivan32
        Member
        • Sep 2014
        • 178
        •   

        #12
        Tu je foto.

        Komentár

        • ivan32
          Member
          • Sep 2014
          • 178
          •   

          #13
          Stále mi zvedavosť nedá, vie mi niekto odpovedať na moju otázku vyššie: Je záťaž na káble rovnaká pri rekuperácii 100kw pri 75% soc alebo 25% soc?
          Vďaka.

          Komentár


          • play3man
            play3man komentoval
            Upraviť komentár
            Povedal by som, že pri 75 % je záťaž na kabeláž menšia ako pri 25 % - kvôli vyššiemu napätiu a nižším prúdom.

          • ivan32
            ivan32 komentoval
            Upraviť komentár
            To dáva zmysel. Ja som myslel že keďže pri vyššom soc keďže má batérie vyšší vnútorný odpor tak bude záťaž vyššia.
        Pracuje...
        X