Na stranke www.peugeot.sk je uz cennik aj na Peugeot e-2008. Myslim, ze ceny su nastavene celkom rozumne.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Peugeot e-2008
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Ahoj, no ziadna slava co sa tyka servisu, som skoro objednal, ale ked som porovnal s Kia Niro tak som si nakoniec objednal korejca v silver edicii, je sice drahšia o 6 litrov , ale rodinne auto, vyssi dojazd, ale hlavne skusenosti vo vyvoji a vyrobe. U francuza to nemaju vobec zmaknute, info strohe, servis este nie je ani pripraveny, dodanie cca. oktober , jedine je tam fajn vybava vo verzii alure s nabijackou v cene na 11kV.
-
Tiez mam trochu obavu zo servisu, na druhej strane na nove 208 a 2008 su celkom dobre recenzie. Prekvapil ma priestor a kvalita interieru 2008. Nezvazoval si aj VW ID.3 1st.? 17.6. by mali byt jasne ceny a auta by mali byt k dispozicii zaciatkom septembra. Na Slovensku (asi jedina krajina) sa da stale ID.3 1st nezavazne rezervovat.
-
-
Pôvodne zverejnené od jurajsun Pozrieť príspevkyAhoj, no ziadna slava co sa tyka servisu, som skoro objednal, ale ked som porovnal s Kia Niro tak som si nakoniec objednal korejca v silver edicii, je sice drahšia o 6 litrov , ale rodinne auto, vyssi dojazd, ale hlavne skusenosti vo vyvoji a vyrobe. U francuza to nemaju vobec zmaknute, info strohe, servis este nie je ani pripraveny, dodanie cca. oktober , jedine je tam fajn vybava vo verzii alure s nabijackou v cene na 11kV.Naposledy upravené jurajsun; 14-06-2020, 08:01.
Komentár
-
pod toto sa dá len podpísať
treba pozerať do minulosti, automobilky len preto že zmenia typ pohonu, nezmenia svoj prístup k kvalite výroby, správaniu sa k zákazníkovi a ďalšie veci
-
Uz som sa tesil, ze usetrim a este aj zena by bola spokojna, lebo jej sa 2008 velmi paci a to auto by bolo pre nu. Ak 2008 vylucim, ostava v uzsom vybere VW ID.3 a Hyundai Kona. ID.3 som realne nikdy nevidel a nema dotiahnuty SW, Kona v dobrej vybave je zasa velmi draha a slabsia vybava sa mi nepaci. Rad by som vyber auta uz konecene uzavrel, ale zacinam byt bezradny...
-
si na tom rovnako ako ja, Pegueot e208 je pekny, tiez som myslel ze usetrim , ale je to dost penazi na takyto experiment,takze som ostal na Kone alebo Kia, vyhrala Kia nakolko je vetsia, ma v zaklade 11kW nabijacku ale beriem model 2020 silver vybava, nakolko som uz financne aj tak nad stropom a dalsich 4000 nenaskrabem. Takze u mna nakoniec ide Kia, hlavne vzadu ma viac miesta , kufor vetsi aj v predu viac miesta ako Kona.
-
Niro je urcite vacsie, ale v mojom pripade to bude 2. auto, v ktorom budu max 3 ludia a z moznosti Niro vs. Kona sa mi Kona viac paci. Neviem, ako sa nakoniec rozhodnem, ale mozno skusim tu ID.3. Uvidime, ako VW 17.6. prekvapi (v piatok predajca VW o zahajeni predaja 17.6. este nic nevedel...) Ta e-2008 ma ale stale velmi laka...
-
-
Tak to už je len na individuálnych potrebách ani v jednom prípade neurobís zlý výber. Ináč čo sa týka vybav pri následnom predaji nikto nerieši ci je auto v plnej výbave alebo základ nakoľko tieto autá majú základ na vyššej výbave ako základ spalovaku.Lenze pri predaji ti nikto nedá viac kvôli výbave ci máš silver alebo platinum cena je rovnaká proste tu výbavu máš iba ako predplatený komfort. Ešte jeden rozdiel Kia 7 rokov záruka komplet Hyundai 5 rokov a 8 rokov alebo 160 000 km na beteriu, Kia je v tomto lepšia takže u mňa Kia vedie.Naposledy upravené jurajsun; 14-06-2020, 11:13.
Komentár
-
Mna Peugeot odrdza zarukou 2roky/60k km. Ked dnes vacsina konkurencie dava aspon 5r/100k mi to pride ze si velmi malo veria v kvalite. A este k tomu pri jednoduchsom EV.
Komentár
-
Tu je správa na ID 3 ináč ten posledný koment ma pravdu toto auto určite nebrať nebudem platiť VW za vývoj keby ho dali lacnejšie o 30%som ticho je to obojstranne výhodné
https://www.topspeed.sk/potvrdene-vw...?parent=118913
-
melko ved si sprav tabulku s vlastnostami pre teba dolezitych (mal som ich 11) a oboduj podla tvojich priorit a vylezie ti vitaz. Ja som si tak porovnal 4och finalistov a vysiel moj vitaz.s jasnym naskokom dve boli vyrovnane a jedno zaostavalo (Body ziskali 25,18,17 a 14).
Ale keby som sa musel rozhodnut medzi tymi dvoma a teraz, tak asi 2008, lebo ID3 je holub na streche a aspon podporis domacu vyrobu. Aspon myslim teda ze vyroba 2008 je v TT, ci? Aj usetris 5K, ktore mozes minut na nabijanie, alebo ti ostatnu na dalsie auto, ak s tymto budes nespokoojny a predal by si ho.
-
Tazko rozhodnut, je to na Tebe a Tvojich potrebach a požiadavkach. VW ma skusenosti s elektrickými autami stary Golf a UP, čo je problem urcite ked pojdes do ID3 budu sw problemy ale na to je zaruka, ak mam porovnat cisto zaruky a skusenosti vitaz je skor ID3 a aj snaha o co najrychlejsie riesenie problemov ked to pustia do obehu, predsa si to kupuje aj nemecky zakaznik, takze sa nebudu chciet zahanbit.Pegueot ma super design to francuzi vedia robit, kvalita je taka francuzska nieco vyjde nieco nie, zalezi aj financne , ked budes predavat neskor VW bude mat vyssiu hodnotu kvoli znacke, hlavne v SK je VW viac v kurze.
-
Ja len dodam ze vyuzitelna kapacita noveho e2008 je 45kwh a realny letny dojazd ani nie 300km, vyuzitelna kapacita novej Kony je asi 65kwh a realny letny dojazd asi 500km...minuly rok bola na Konu celkom pekna fleetova zlava, tak mozno ani cenovo by to nebol extra rozdiel...ja osobne by som do e2008 s tym dojazdom a za tu cenu nesiel
-
Doporucujem si hlavne sadnut do oboch aut, u mna sa P e2008 diskvalifikoval hned na prve sadnutie. Vysoky prah, a vnutri som mal stiesneny pocit. Do mojho i-MiEV-a sa nasada podstatne lepsie a stiesnevy pocit nemam, aj ked je to podstatne mensie auto.
Kona a hlavne Niro je na tom priestorovo a nastupovanim podstatne lepsie ako Peueot.
-
Budme radi že sa u nás nepredáva toto, v Čine to vyjde na cca. 1000 eur , ma to motor o sile 1,1 konskej sily
https://www.youtube.com/watch?v=kJk30Kj5jCANaposledy upravené jurajsun; 15-06-2020, 17:05.
-
jurajsun Co sa ti na tom nepaci? Za cenu bicykla beriem hned dva, druhy na suciastky. Po meste mi dojazd 70km staci a rychlost 35km/h tiez, aj tak v rannych a poobednych zapchach z/do roboty ide clovek este pomalsie. Miesto biku ked prsi do roboty, alebo na nakup viac mi netreba.
-
Sorry kludne ak am niekto zaujem nech si to kupi, ale pozri si aj dalsie videa od chlapika tam je komplet rozborka celeho skeletu, naprav atd. akoze nejaka bezpecnost na tomto vozitku nehrozi.Je to take ako ked Ford zacal robit prve auta verzia Ford T jednoduche, funkcne a nebezpecne.
-
jurajsun Uhol pohladu, mozno menej nebezpecne ako motat sa v dazdi medzi autami na biku, kolobezke, korculiach ... Mne je jasne ze to nebude mat 5* v crashteste. Ale radsej budem ked clovek pojde v tejto osvetlenej konzerve ako neosvetleny po krajnici v tmavom obleceni peso, alebo na biku, ako to ludia bezne robia.
-
tí chlapci s fľašou vody a múdrto sa tváriaci - čo také našli? je to video o nedorobku? alebo zhadzovanie funkčného vozítka?
takéto videá sú rovnako zavádzajúce ako predvádzanie sa na kolobežke, bicykli, skákanie po strechách, schodoch. návod na nebezpečné konanie a vytváranie dojmu,že kolobežka a bicykel nie súpre dospelých, nieto seniorov.
a kto si spomínate na trabiho, tak to bol presne polotovar na dorábku vecí, ktoré ani drahše autá nemali.
dvojkolesové vozítko so sedátkom je vynikajúce pre starých ľudí, dokonca som už videl jednokolku, na ktorej sedela babička a nemusela sa starať o balanc.
v tejto kategórii je vada obmedzenie rýchlosti práve pre mladých - aby BEZ vodičského. a práve to je opačná a slepá ulička. seniorom k lekárovi, do obchodu, do kina, divadla, postačí. aj z dediny do mesta a späť dôjde!
-
Myslim, ze Peugeot 2008 sa nevyraba vo Francuzsku ale v Spanielsku vo Vigo. Nemozem si pomoct, ale velmi sa mi paci a ako druhe auto pre zenu sa mi zda byt dobra volba. Viem, ze Niro, Kona, ID.3 su lepsie auta, ale na 50km denne su pre mna zbytocne drahe.
-
Tiez som na zaciatku takto uvazoval, ked chces usetrit na 50 km jej mozno bude vyhovovat toto premiestnovadlo: http://zhidou-kosice.sk/modely
-
Zaujímavá rada, pojazdná truhla (homologované ako L7e, nie auto aby to nemuselo mať žiadne bezpečnostné prvky) za ceny o 10% menšie ako Citigo s väčšou výbavou, 4 sedadlami, proste už auto, toto v roku 2020 kupuje neviem kto ...
-
Zatiaľ som spravil od piatku cca 800km pri spotrebe 15,5kwh/100km. snažím sa ho nechať nabíjať do cca 75-80%. Neskôr dám presnejšie údaje
- Likes 1
Komentár
-
Skúsenosti s nabíjaním od piatka. Next-E stanice na Slovnafte. Do 71% tlačí 50kw. Od 72% tlačí 27kw. Okolo 83% klesne na 10,3kw. Prejdených cca 1000km aj diaľničnými rýchlosťami aj obec a mimo obce dlhodobý priemer 15,5kwh/100km. Uvidíme kam sa to posunie.
Komentár
-
100kW prvých 18% si mohli radšej odpustiť a povenovať sa viac zvyšku. Dosť im skoro to padá v celom rozsahu https://www.speakev.com/attachments/e208_cr-png.130730/
-
-
Zdravím všetkých. Tak konečne po 10 rokoch túženia po EV sa túžba zmenila v realitu a množiny našponovaných finančných možností a minimálnych mnou akceptovateľných požiadaviek (viackrát zredukovaných) sa pretli a konečne je v garáži e2008GT čo si tí pozornejší z Vás všimli na mojej novej profilovke. Zatiaľ vo mne stále prevláda eufória.....
Už nebudem musieť na zrazy chodiť spaľovákom. Za týždeň a pol sme najazdili 1600km a v tom boli 2x Dubnica Tatry a všetko je v pohode.Naposledy upravené ivan32; 02-03-2023, 08:11.
- Likes 6
Komentár
-
Gratulujem a veľa šťastných elektrických km...Keďže som mal možnosť sa odviezť s tebou, tak môžem potvrdiť, že je to príjemné a tiché auto. Interier aj exterier veľmi kvalitne a pekne spracovaný.Krásna vonkajšia barevná kombinácia. Vnútorný priestor o kategóriu menší ako moja ID 4, asi vo veľkosti e Megana, ale zmestil som sa vpredu aj vzadu. Dúfam, že sa s ním prídeš na najbližší zraz ukázať...
-
Tak a je tu moja prvá nepríjemná skúsenosť s e2008. Brázdime s rodinou tento týždeň stredné a východné slovensko a samozrejme navštevujeme zaujímavé miesta a stalo sa to že po výlete sme sadli do auta v horskom sedle a ta ho dole do doliny SOC 75% a 6km /13 minút podstivej rekuperácie 50 až 100kw a ešte 4km jazdy po rovine. Po vystúpení z auta všetci zacítili smrad topiaceho sa plastu od zadných kolies. Pohľadom som na nič neprišiel a zapojil som car scanner batéria 23 °C a ani auto nevypísalo žiadnu hlášku a ďalej funguje OK spod prednej kapoty nič. Poprosím brainstorming. Nie som elektrikár ale vyzerá to že batéria motor a menič neutrpeli lebo sú stavané na takéto výkony ale možno inžinieri nepredpokladali takto dlhý čas pri týchto výkonoch alebo aj v kombinácii s vysokým soc? Že by slabé miesto mohla byť izolácia silových káblov? Je záťaž na káble rovnaká pri rekuperácii 100kw pri 75% soc alebo 25% soc? Na zamyslenie, pri 80%soc je DC nabíjanie obmedzené na cca 20kw ale pri rekuperácii to tam pere 100kw (rekuperáciu obmedzuje od 95% soc). Krátkodobo pri bežnej jazde to možno nevadí ale 6 minút v kuse už asi hej. Určite sa ozvem do servisu ale pri ich vedomostiach čo mám skúsenosť nečakám hneď relevantnú odpoveď. Čo si myslíte o tom vy?
Komentár
-
Mna by takto z prvej napadli brzdy. Aj ked si rekuperoval, niekedy zvykne za kotuc alebo pod platnicky nestastne odskocit kamienok a ten tam potom robi sarapatu, za vyrazneho zvukoveho doprovodu. Ale to by si pocul za jazdy neprijemny zvuk ako ked zeleznu ruru po asfalte tahas. Celkom beznym javom na novsich autach byva, ze sa zvykne zaseknut elektronicka rucna brzda. Ci uz poruchou riadiacej jednotky alebo sa tam pripecie. Teoreticky mozes skusit zdvihnut zadok na hever a skusit, ci rucna funguje/nefunguje. Tiez kazde auto je inac navrhnute, ale videl som uz aj kablik elektronickej rucnej brzdy uvolneny zo svorky a volne spadnuty na brzdovy kotuc, a tam nasledne priskvareny po zahriati brzd. Netusim ako to tam maju zabozruti (ne)upratane a zabezpecne. Alebo geometria, kuk ci nemas neprirodzene zodrate zadne gumy na vnutornej alebo vonkajsej strane. To by mohli byt tie menej hrozive dovody smradu. Topiacu sa elektroinstalaciu trakcneho systemu si nechaj ako najpesimistickejsi scenar, skor to bude nejaka hovadina 🙈
-
Vysokonapatova izolacia to nebude lebo ta je gumova a vydrzi dost vysoke teploty. Neviem ako ma Peugeot riesene chladenie baterie pri rekuperacii ale nevsimol si si teplotu baterie?
Nemohlo dojst k prehretiu v oblasti baterie?
-
Komentár