Všimli ste si pádla pod volantom? Aj volič smeru alebo ako to nazvať keď to nieje radiaca páka sa mi veľmi páči. V jednoduchosti je ....
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Škoda Enyaq IV
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Komentár
-
Základ má byť v CZ za 1 070 000 CZK, SK cenníky sú ešte trocha vyššie. Bohužiaľ mozeg má pravdu, cenníky Škody ako aj celého VW a iných nemcov sú založené na nekonečných príplatkoch za každú hlúposť, takže bohviečo to nebude.
Navyše až najvyššia baterka 80kWh má zmysel, aby prekonala v dojazde a dokonca aj zrýchlení o pár km kórejské trojičky, takže treba brať štartovaciu cenu s veľkou rezervou.
Neviem načo tam bude svietiaca maska, to už je podľa mňa trocha veľa - to si ani číňani doma na svojom trhu na svoje čínske šmejdy nedovolia dať. Kabaň odišiel, Talian nevie čo zo sebou ? Tiež sa bojím výzoru, keď tam nebudú 21" disky.
VW efektivitu nevie bohvieako, uvidíme prvé testy. Ale veľkostne je to zrovna akurát rodinné auto, to podľa mňa odhadli dobre.
-
So svietiacou maskou zacalo BMW X6. Skoda uspesne pokracuje. A nie daleko od toho je aj cela seria EQ od Mercedesu. Bude este horsie neboj. Cirkus praveze len zacne ked sa do toho obuju Cinania. Kukni na “light show” Xpengu P7 co zavesil Bjorn na svoj kanal. Kedysi sme kukali na kamionistov co chodili ako cirkus. Teraz to pride do segmentu osobnych aut a Skoda nie je prva ani posledna
-
Komentár
-
Tak nikto nepoklada Skodu za etalon perfekcionizmu Ale taketo reci od majitela Tesly s 85 battery packom mi pridu usmevne. Niekomu staci ku stastiu aj tolko, ze si s nim ako clovekom, ktory podporil Teslu v najtazsich casoch pocas rozbehu a mozno zachranil jej buducnost, teraz vytrie Tesla rit a napluje do ksichtu
https://youtu.be/zMi3HzQhU7s
(Bjornove video o TMS 85kWh po update)
A niektore reakcie ostatnych majitelov v komentoch stoja za to... zakaznik je pre nich zial este stale hovno. Az na tych par stastlivcov co sa im podarilo vydrankat swap za 90kWh pack 🤷♂️
-
Wilo ja som k Tesle často kritický ale zasa hovoriť o miernom spomalení nabíjania 85kWh packu ako nejakom veľkom probléme mi nepríde až tak tragické, veď sa jedná o auto staré veľa rokov. Prišlo v dobe, keď na trhu bolo čo u konkurencie ? Leaf 24kWh alebo i3 17kWh alebo Zoe 21kWh ? Veď v čase príchodu na trh to bol najlepší EV čo sa dal kúpiť a aj dnes aj po znížení výkonu stále nabíja rýchlejšie ako väčšina iných EV na pár výnimiek ako stotisícové eTron a Porsche.
-
Eeee co? Niektori majitelia tam hlasia znizenie vykonu na SC az na uroven 50kW. O akej vynimke a akych EV to hovoris?
Nechap ma zle ja som fanusik Tesly. Ale toto je obycajne svinstvo ako sa vyzut zo zarucneho plnenia. Auto je stare ano. Ale ludia ho kupovali s nejakymi parametrami. Existuje take nieco ako zaruka ktora kryje pripadne vady, poruchy a konstrukcne chyby. Oni pouzili zlu chemiu. Je to len a len ich problem a vek auta s tym nic nema. Tie auta by bez SW blokovania v pohode zvladli vyrobcom deklarovany vykon nabijania ale vyrobca sa rozhodol ze ho ludom zoberie len aby nemusel znasat naklady na opravu/vymenu. V automobilovom priemysle funguje aj take nieco ako zvolavacia akcia. Ked je rozsiahli problem. Korektne by mala Tesla nechat tie battery packy odomknute a znasat naklady na vymenu za novy/alternativny pokial je auto v zaruke. Ak nie je v zaruke potom sa da akceptovat taketo “ochranne” gesto aby sa usetrili majitelovi naklady na opravu. Ale toto je ich sracka a oni su povinni si ju napravit.
Toto je v podstate moj najvacsi problem s Teslou. Kupis si auto ale nie si jeho majitelom. Tesla si cez OTA robi co chce a nechavas ju svojvolne menit parametre auta do stadia ze uz mas nieco uplne ine ako si kupoval. By si videl co by sa dialo keby to urobil europsky vyrobca...
-
50kW výkon pri akom SOC ? Zo 120kW im to zhodil na 95kW, pri vyššom SOC tiež o kúsok, nie je ten graf porovnávajúci až tak tragický, stále je to veľmi dobré nabíjanie, ktoré nedosahuje väčšina EV.
-
Bjorn ma 58kW okolo 50% SoC. To ti pride ako nadstandard oproti aktualnym EV? Kolko mas na Kone? A viaceri tam pisu ze maju pri 50% SoC dokonca len 37-40kW. Co mi pride tragicke. To je na urovni CitigoE.
Dalsiemu tam klesol max vykon zo 118kW na 60kW a to pri 10% SoC. A potom to uz len klesa.
O akych “inych” EV hovoris ktore to nedosahuju? Mestske CitigoE? Mestska Honda E? Jaaaj jasne este tu je nepodareny Ioniq 38. A tam pomaly koncime s vypisom.
Edit: tych 95kW si asi mylis z 90 battery packom. Tam to tak nejak priskrtili.
-
Najväčší problém s Teslou majú tí čo ju nemajú. Klasika. Tak si ju boha kúpte s potom pindajte alebo serte na to.
Vytrhávate informácie z kontextu aby ste sa mohli vzrušovať.
Tak Enyaq super nové auto ma nabíjanie 50 kW a to je ok ale že Tesla priškrti 6 ročné batérie aby nezhoreli to sa idete rozpučiť.
Už radšej nekomentujem ďalej. Len je škoda že sa tu z toho stalo anti Tesla fórum.
-
Delivery 1st week October 2020 cukrusik 😘 Spokojny?
Ale vidim ze tu je kazdy spokojny s pristupom, ze mu 6-7 rocne auto skrtia, ked ma zaruku 8 year/infinite km. Radost mat takych zakaznikov ktori sa nechaju krmit hnojom a este su vdacni A ja debil som do toho predsa isiel a budem teraz dufat ze mi po 5 rokoch nezoberu polovicu vykonu nabijania 🙈
-
Ja sa zase hnevam na teslu, ze mi zvysili nabijaci vykon na 140kW :-) predtym som mal max. 110kW.
Auto ma 4 roky a 100tis km. Pritom mam tu najhorsiu bateriu (90). Zavisi od mnozstva vysokovykonnych nabijani. Je to jednoduche.... ak si amortizujes bateriu DC nabijanim je jasne, ze treba v zaujme bezpecnosti a ochrany baterie znizit nabijaci vykon.
-
Pôvodne zverejnené od nick81 Pozrieť príspevkydango Aby šetrili bubnové brzdy vzadu...
Zadne brzdy sa podielaju brzdnym ucinkom tak 20 az 30%. Aj na starom spalovaku mojej zeny sa zadne kotucove brzdy amortizovali nepouzivanim, s kotucovymi brzdami vzadu na elektromobile by to dopadlo este horsie. Elektromobily nizsej vahovej, vykonovej a rychlostnej kategorie maju casto vzadu bubnove brzdy. Ja to povazujem za rozumne. Bubnobe brzdy naju vzadu nielen male EV ako mitsu trojcata ci VW UP trojcata, ale aj dospelejsie EV ako ID3. Verim ze ich budu davat dozadu do vsetkych novo vyvinutych elektromobilov nizsej a strednej triedy.
- Likes 2
Komentár
-
Pôvodne zverejnené od hudino Pozrieť príspevkyTak jasne ked porovnas Tesla a Skoda to je uplne ina cielovka.
Komentár
-
Ako nechcem rýpať (no dobre trocha možno chcem Ale teraz je dôležité, aby stíhali mazať pamäte.
https://auto.ihned.cz/c1-66805050-no...estnanci-skody
- Likes 1
Komentár
-
Je to v tejto téme ako 9.-ty príspevok https://teslaclub.sk/node/55025?p=60173#post60173 dal som to pred dvoma týždňami, takže rýpnuté bolo a nemalo to účinok. Mnohí takýchto problémov poznajú dosť po každej aktualizácií, to už nikoho nevzrušuje.
-
Naposledy upravené Karol; 03-09-2020, 12:50.
Komentár
-
Myslim ze uz v zaklade je tam relativne dost veci a malo by to byt pouzitelne auto na urovni vacsiny dostupnych modelov EV na trhu. Z tych kritickych priplatkov je tam akurat rychlejsie nabijanie ak som spravne pochopil lebo zaklad to ma len 50kW ci tak nejak. Ostatne uz su take cacky bez ktorych sa da zit aj ked niektore je super mat (Matrix svetla, Augmented reality HUD,...) 🤷♂️
-
to budú ceny s nemeckou dotáciou (6), nemecké cenníky škody sú vyššie ako naše, aj citigo iV je tam drahšia ako u nás
-
Tak vraj už majú 200 predobjednávok, ale tá cena.
https://www.skoda-storyboard.com/cs/...kc-vcetne-dph/
Komentár
-
+ Info:
- v lacnejšich verziách nebudú rekuperačné levely- zatiaľ takto vyzerá
+ vo Svajčiarsku už majú katalog :
http://imagepool.spruenglidruck.ch/p...yaq/index.html
Tam sú aj všetky baliky za priplatok- tam aj v 80iv skoro za všetko treba priplatiť, + má len - 125kW, cúvaciu kameru, iny volant, chrom packet, + má jazdné režimyNaposledy upravené Stooner; 03-09-2020, 07:55.
Komentár
-
Tak v tom dokumente zas píšu že DC je serienausstattung teda v cene podľa veľkosti batérie 60/100kW a 80/125kW.
Aj tepelné čerpadlo v cene, dúfam že to nebude platiť len pre CH a u nás sa bude priplácať.Naposledy upravené ivan32; 03-09-2020, 07:56.
-
adaptívny tempomat nemá ani founders edition za 1,4 mil. CZK uvádzaný, to je dosť dôležitý prvok, všetko len príplatky, nech si strčia celý Enyaq do ... ich múzea v MB
-
oni su ju naozaj strčili do muzea: http://www.hybrid.cz/nova-skoda-enya...ve-skoda-muzeu
-
-
Pôvodne zverejnené od ivan32 Pozrieť príspevkyTak v tom dokumente zas píšu že DC je serienausstattung teda v cene podľa veľkosti batérie 60/100kW a 80/125kW
Komentár
-
Komentár
-
zaujímavé - v základnom iV 80 trojzónová klíma, vo Founders Edition dvojzónová
keď chcem adaptívny adaptívny tempomat - paket pre základnú verziu 21000CZK, paket pre Founders 60000 CZK
nechcem ako stále chváliť Kona/eNiro, ale Škodovka ako nový neosvedčený model je pre 100 litrov kufra pri danej výbave s cenou o 15 tis. € vyššie, samozrejme s vyššou spotrebou a tým dlhším čakaním na 50 kW nabíjačkách, ktorých je väčšina
ceny sú namierené na starých ľudí, ktorí nerozumejú asistenčným systémom, nie mladých hľadajúcich nejaké technológie a tam ako vždy škodovka mieri
-
obe verzie bez navigácie - navigácia na 3 roky za 800€
osvetlená maska - 650€
head-up displej - 900€
-
Ja to nevidím tak zle. To auto má čo ponúknúť. Tažko sa odoláva niektorým veciam. Led matrixy, masážne sedadlo, ten kufor - mne to v Nirovi chýba, keď som mal predtým Sportswagon Ťažné, adaptívny podvozok, 13" infotainment ak bude vyladený SW podpora surround a multimedií. Áno platí sa za to. Nie vždy rozhoduje úplne cena. Tiež som si nekupoval Silver trim, ale išiel som do plnej. Ak niekto pôjde po týchto špecialitách, tak nemá zatiaľ veľmi na výber.
-
Miroslav Rojko, ale Kona/eNiro nie su rodinne auta. s Enyaqom si viem predstavit nasackovat tam 3 detske sedacky, biky, helmy, plne vybavenie na dovolenku, proste vsetko. Je to o 50cm dlhsie ako Kona, to je velky rozdiel. Proste toto je plnohodnotne rodinne auto. e-tron je samozrejme este vacsi .
Pockajme na realne testy, ako dlho udrzi nabijat 125 kW, ake budu spotreby na dialniciach a pod...
ja som rad za tento model, ak sa bude dat za 2 roky kupit pod 40 tis. jazdenka, prejdem na cisto elektrodopravu
-
-
dango - "2 - asistenti... ak to bude take "dokonale" ako ma niro/kona, ze ta radsej zabiju, ako pomozu, pripadne tesla, ktora sa pri kazdej blbosti deaktivuje, tak nech si to tiez nechaju"
Mozes prosim ta rozviest pri ake blbosti sa Tesla AP deaktivuje? Lebo mne sa ani AP1 ani AP2 akosi nedeaktivuje. Tak by som chcel vediet co je to blbost v tomto kontexte.
-
To co je za otazky? A ty nevies na zaklade coho funguje AP v Tesle?
Tak trochu studuj.
Ja som sa pytal pri akej "blbosti"sa vypne.
-
Jiri GrandPa Pardon, vymazal som koment. Lebo uz je to tu dost offtopic a bol nevhodny, len si prave odpisal. Nebol to umysel.
-
hudino - tri sedačky uznám, ALE dnes je iná doba ako bola pred 60+ rokmi, keď som musel napchať úplne všetko, lebo v cieli to nemali. ale - podarilo sa mi to do veľkej gaz m21, i do trabiho aj w353w. predsa dnes sú služby a príjmy úplne inde ako pätnásť/tridsať rokov po vojne a netreba všetko vláčiť so sebou a použiť iba raz.
-
Komentár