Táto ejoin je fakt veľmi zvláštna firma. Od dnes 11.5. malo byť spoplatnené nabíjanie, ale na ich stránke stále nie je nič zverejnené ako to bude fungovať. Kartu mám, ale ako si vyberiem program, to netuším, ako budem platiť je záhadou. Prihlásiť sa nedá. Hlavne, že v novinkách majú 55 nových staníc v Španielsku, čo ma absolútne nezaujíma.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
ejoin
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
Predpokladám, že faktúra príde na adresu zadanú pri registrácii, resp. tam kam posielali kartičku. Treba skúsiť, možno nepríde nič
Prípadne ich osloviť cez FB. Negatívnym komentom na fóre teslaclub sa toho asi veľa nezmení...
Ejoin má u mňa palec hore za to, že riskuje nezaplatenie za nabíjanie keďže na rozdiel od GW nechceli pri registrácii číslo kreditky.
btw majú niekde u nás DCčko? Ak nie, tak by som Program ani neriešil, keďže "návratnosť" pri PLUS je 233 kWh a pri VIP až 475 kWh na AC nabíjaní.
-
Ak sa u ejoin registrujem ako FO, tak zadávam Meno, mobil, mail, fakturačnú a doručovaciu adresu. Ak ako PO/SZČO, zadávam Názov, fakturačné údaje, mobil, mail, fakturačnú a doručovaciu adresu. Zároveň vyjadrujem svoj súhlas so zmluvnými podmienkami a GDPR.
To je nič?
-
Aplikácia je už kúsoček od dokončenia, dúfame, že to bude naozaj čoskoro!
Čo sa týka mapy staníc tak najaktuálnejšiu nájdete na nabky.com, kde si viete vyfiltrovať ejoin nabíjacie stanice.
Po dokončení aplikácie samozrejme bude k dispozícii vlastná mapka, to je všetko prepojené.
Už čoskoro! 🙌😍🔌
-
Dobrý deň,
Prepáčte nám všetky nedostatky, s ktorými ste bohužiaľ prišli do styku Stále sa snažíme nejako vylepšovať všetky tieto naše nedostatky a chyby, naozaj dúfame, že skúsenosti s nami budú len a len lepšie postupne.
Čo sa týka cenníka, aktuálne stále nabíjate na všetkých staniciach zadarmo, keď bude spustené nabíjanie, tak samozrejme zverejníme cenník a kontaktujeme všetkých našich zákazníkov
Mapu kedykoľvek nájdete na nabky.com, na vlastnej stále pracujeme, v blízkej dobe bude zverejnená
A pán Wilo, ak by ste nám mohli napísať súkromnú správu s vaším kontaktom, tak by sme sa na tú kartičku pozreli, kde je problém.
Prepáčte nám ešte raz všetky chyby a ak máte nejaké pripomienky, neváhajte nám poslať email na info@ejoin.eu
-
-
Ejoin EU Môžem sa opýtať? Nemáte produkt - mobilnú stanicu 22kW AC na CCS2 ? Prakticky všetci máme v autách onboard charger iba 7.2kW max. do 11kW. Z tohoto dôvodu na cestách vylučujem AC, lebo by som na mieste skysol hodiny. Výrobca do auta 22kW upgrade OBD nemá. Pozeral som po takýchto redukciach. Našiel som v sumách okolo 10 tis eur a viac. Ale tam si len iný kábel pýtajú +2000 eur.
Ak by takéto niečo bolo za rozumnú cenu do pár tis, viem si to predstaviť ako backup na cestách, aby som vedel využívať naplno 22kW AC wallboxy. Stačí úplne jednoúčelovo Typ2 22kW AC -> CCS2, čím jednoduchšie/menšie/lacnejšie tým lepšie. Potom si viem v rámci dlhšieho obeda, či krátkej obhliadky mesta dobiť značne dojazd na pokračovanie v ceste bez DCčiek.
Dávam to sem, lebo možno nie som jediný, komu by sa to hodilo.
- Likes 1
Komentár
-
jux Díki. Len stále je to 7 litrov :/ Na to, že to bude využívane príležitostne je to príšerne moc. Tu je ešte v pohode cena okolo 2-2.5 tis.. Vtedy by to bolo zaujímavé. Ale 4-5 a viac to už by si kúpil neviem kto. Catchcash Neviem,,, výrobovia aut zákazníkov držia za gule. 22kW wallboxy sú prakticky všetky.. Ale autá prakticky žiadne na pár výnimiek .. Len ZOE/Smarta si kvôli tomu nebudem kupovať. Rovno by to bolo skryté v aute a napojené na jeho chl.okruh. Keď sa na to pýtam v Kia, tak nechápu čo chcem :-D
-
mal si si priplatiť 11kW nabíjačku do eNira a mal by si to za 600€
práveže 22kW nabíjačky nie sú zďaleka všetky ale sú dosť zastúpené 11kW, kde jednofázové auto nabíja len 3,6kW a tam 3fázy pomôžu
-
Miroslav Rojko Mám 11kW. Niro to má v cene bez príplatku. Ale je to málo, niekde na cestách za 1.5 hod nedobijem nič. Pri 22kW Mám za ten čas 50%. 22kW - zdvojenie 11kW sa nedá ani na Konu ako bolo v PR, v SR o tom nevedeli nič zistiť..
-
Ja som ten predajca z twincar.sk. Treba si uvedomiť, že to je celé kompletná DC nabíjačka, kde sú zdroje, ktoré prevádzajú tých až 20kW z AC do DC. Len ten samotný kábel CCS alebo CHAdeMO stojí 500 EUR, čínska kópia. Originál Yazaki asi tak 4 násobok.
Pokiaľ máte reálny záujem, tak sa môžeme pozrieť na cenu individuálne. Teraz je aj dobrý kurz USD/EUR .
Ešte je možnosť si navinúť autotransformátor z 3f na 1f, aby sa dalo nabíjať 7,4kW na 11kW stanici
-
Tak potom keď máš 11kW, čo by si chcel. Veď 11kW má aj modla všetkých ...
-
demo prosím upresniš "navinúť transformátor" ? poznám len https://evtun.com/chargers/accelev-2...r-6kw-8kw.html ale je to len na stacionárne použitie a dosť drahé
-
Takže takto. Keď prišla táto firma so svojími stanicami na slovenský trh, úprimne sme sa potešili. Začiatky vyzerali optimisticky. Bohužiaľ ide to od desiatich k piatim. Uvažujú, že nabíjanie spoplatnia, ale pri súčasných problémoch to ani nemôžu urobiť. Vyzerá to, že tam majú kopec nedoriešných problémov. Celá tá ich činnosť vyzerá len ako reklama, síce neviem načo. Je to zvláštny druh podnikania, prísť s niečím čo nefunguje. Ja osobne by som sa hanbil. Ani by som verejne nič neponúkal, ak by som to nemal všetko riadne odskúšané.
A to ešte aj ponúkajú svoje stanice na predaj. Ani za svet by som od nich nič nekúpil. Mrzí ma, naozaj začiatky vyzerali sľubne. Myslím, že aspoň pol roka sa ešte budú trápiť, pokým z toho niečo zmysluplné vylezie. Zámery sú pekné, ale realita je inde.
Komentár
-
podla mna kritika este v tomto momente nie je na mieste. Ved este ani nepytaju za svoje sluzby peniaze, funguju zatial v "testovacom" rezime, tak preco byt nespokojny? Ak by to uz bolo spoplatnene a objavovali by sa nedostatky, potom by bola kritika opravnena.
-
pôjdete si kúpiť do obchodu chlieb, bude nedopečený, predajca povie: my sa ho ešte len učíme piecť............alebo si kúpite od mobilného operátora nejakú službu, ktorá vám bude každú chvíľu blbnúť, čo spravíte?...... ja pôjdem k inému operátorovi....aj ten chlieb si môžem kúpiť tam, kde ho vedia piecť
-
Dobrý deň,
ďakujeme za každú kritiku ale aj pochvalu.
Presne tak, stále sme v testovacom režime, preto aj ponúkame nabíjanie na našich staniciach zadarmo. Verejne vyzývame každého z našich zákazníkov aby sa nebál nám napísať poznatky, kritiku, čokoľvek na náš mail test@ejoin.eu, kde mu bude poskytnutá odpoveď a poznámky určite do budúcna zapracujeme.
Myslíme si, že nabíjanie zadarmo ako odpoveď na nejakú chybu je dostatočne fér.
A v prípade akýchkoľvek problémov máme vždy niekoho buď na infolinke alebo nás neváhajte kontaktovať aj na sociálnych sieťach a každý problém sa snažíme čo najskôr vyriešiť.
Ospravedlňujeme sa za prípadné problémy a dúfame v lepšie zajtrajšky
-
Nerozumiem Ti. Nabíjať môžeš zadarmo a sťažuješ sa. Každý nejako začína. Musel si platiť za niečo čo Ti nedodali ?
Ak by tu väčšina začínajúcich firiem počúvala hlasy takých negatívnych zákazníkov, nikto by nič nerobil a rovno zabalil.
Ak sa mi niekto nepáči, nenabíjam uňho. Ale načo toľko kritiky a bez uvedenia dôvodov.
Teslalabs začali o niečo lepšie ? Každý príde s bombovým super riešením - samozrejme vlastnou kartou, aplikáciou a registráciou, nedajbože sa spojiť s nejakým dominantným poskytovateľom a čo je z toho po čase ? Ale je to slobodné podnikanie, každý svoje peniaze investuje tam, kde verí, že mu prinesú osoh, netreba na všetko nadávať.[priezvisko]@me.com
- Likes 4
Komentár
-
Za posledny tyzden som vyskusal viacere ich stanice v BA, DC stanicu v BB a aj AC stanicu v Humennom, kde je toto zatial prva a jedina verejna stanica v sirsom okoli. Vsetky fungovali dobre, akurat na tu DC nabku bolo namiesto karty treba pin kod, ktory daju na infolinke.
Osobne sa velmi tesim, ze aj vdaka nim je lahsie nabit na miestach, kde to doteraz nebolo mozne.Naposledy upravené Savi; 02-07-2020, 21:41.
- Likes 4
Komentár
-
Pozeram si ich obchodne podmenky. to myslia vazne ????
"d ) Zákazník má povinnosť informovať poskytovateľa bez zbytočného odkladu o akýchkoľvek poruchách, porušeniach, či poškodeniach Nabíjacej stanice, ktoré Zákazník zistil, alebo o ktorých sa dozvedel počas využívania Služby;"
Povinnost? Preco ja ako zakazik sa mam starat o ich stanice? Ked porusim tuto povinnost a nenahlasim neodkladne poruchu nejakej stanice budu napr. odo mna vymahat usly zisk na nej lebo ju nemohli hned sfunkcnit, lebo som im zatajil jej poruchu, alebo poskodenie?
Toto mi zasa nedava zmysel, mali by sa naucit po slovensky. Co tyn chceli povedat? Ake zneuzitie ich sluzieb ja mam riesit? Co je mna potom ze niekto zneuzil ich sluzby, nech si to riesia sami.
"f ) Zákazník sa zaväzuje vykonať na svojej strane všetky potrebné opatrenia na riešenie zneužitie služieb. Zákazník je zodpovedný za následky takéhoto zneužitia, ak k nemu dôjde;"
"Zákazník je povinný oboznámiť sa so zmenami Cenníka. Poskytovateľ má právo meniť ceny aj počas trvania zmluvného obdobia, pričom zákazníkovi budú služby účtované vždy aktuálnym cenníkom."
Cize pred kazdym nabijanim sa mam ist pozriet na web ci nezmenili ceny??? V ZSE zmena cennika plati od nasledujuceho mesiaca po zverejneni a zverejeny musi byt najmenej 14dni pred koncom mesiaca ak sa dobre pamatam . Ejoini mozu zmenit cennik aj 5x denne.
Mam dost uz ma to nebavi citat, asi ich pisali v krcme pred zaverecnou.
Komentár
-
Mne sa pacilo, ze nezabudaju ze vychod existuje aj mimo krajskych miest, tak som sa chcel zaregistrovat, uz som mal vsetko vyplnene a na konci som zacal pred odoslanim citat obchodne podmienky, chytil som sa za hlavu a radsej sa neregistroval. Co vsetko je zakaznik povinny a za co vsetko moze byt brany na zodpovednost ma vystrasilo. Mozno niektore veci ani tak nemyslelia, ale co je na papieri je na papieri. Ktovie ako vyuziju niektory "paragraf" proti zakaznikovi v buducnosti. Cast som mozno ani celkom nepochopil o co im slo, mal som dojem ze ma povazuju za hackera co ide napadat ich soft, alebo co.
Velmi nevyvazene podmieny, zakaznik kopu absurdnych povinnosti a zodpovednosti, ale ich zopar povinnosti velmi vagne definovane.
Pre z mojho pohladu ich najdolezitejsiu povinnost mat funkce nabijacky si napisu ze poruchu odstrania ako sa im podari resp. ako sa im bude chciet.
Ked maju nabky vlastnej vyroby cakal by som ze nebudu mat problem ich opravit do 24h, ak uz nie do 12.
Podla tych podmienok vlastne nic negarantuju, ani funkcnost, ani ceny ziadne obdobie ...
-
Osobne si myslím, nie je to žiadna vlastná výroba, určite dovezené a len zaobalené do akože slovenského obalu. Veď si pozrite, na stránke uvádzajú, že sú medzinárodná firma, že majú pobočky v iných krajinách, tak kto vie ako to vlastne je. A samotný softvér to komentovať nebudem, lebo netuším kto ho robil a odkiaľ pochádza.
Možno by nám mohli vysvetliť, čo majú na mysli pod tým zneužitím nabíjania.
-
Tak uz aj ja mam prvu negativnu skusenost s ejoin. Pozeram na nabky.com a potesil som sa, ze pribudla nabijacka Masarykov dom nedaleko Detvy, kadial som dnes siel. Tak som si tam naplanoval prestavku s nabijanim a nabijacia stanica tam sice bola ale nebola ziva a vsade naokolo trcia dalsie kable nezapojene.
Naco davaju na nabky.com stanice, ktore este nejdu a podla stavu rozostavanosti arealu ani najblizsie tyzdne nepojdu??
Komentár
-
Savi proste do diskusie pod ňu napíš, že zatiaľ nefunguje a hotovo
potom ďalší napíše že už funguje
-
Miroslav Rojko Problem je, ze ten, kto pridal stanicu, nevytvoril diskusiu na fore, takze nie je kam pridat komentar. Pri inej ejoin stanici som sice diskusiu vytvoril ale netusim ako spojit zaznam na mape nabky.com s tou diskusiou. Takze tu sa bez Juro asi nepohneme.
-
áno, keď niekto nedodržiava postup ako pridať stanicu, tak potom ...
aj keď postup je "krkolomný"
-
Musim vas pochvalit za budovanie AC stanic aj s kablami, to je super riesenie a nebrani mi to pouzit stanicu aj pri kratkom nakupe (kedy sa mi nechce vyberat kabel z kufra). Dizajnovo tiez velmi pekne, ked do stlpika este integrujete rovno stlp so znackou, nech to nemusi byt na samostatnom stlpe, takt o bude famozne integrovane riesenie (idealne aj so znackou vyhradeneho parkovania pocas nabijania).
A este doplnim, ze by asi bolo dobre, keby na stanici niekde bolo vidiet www.ejoin.eu, aby aj nahodny okoloiduci tuto domenu videl a mohol tam ziskat viac info.Naposledy upravené jeeff; 31-07-2020, 11:55.
- Likes 1
Komentár
-
tak pre mna je to nepouzitelne. Su tam dva kable, oba typ2. Stale jedno z najrozsirenejsich aut na nasich cestach je prva generacia Leafu. Bez redukcie nenabijem, svoj kabel type1-type2 si vozim zo sebou.
Myslim, ze vsetkym by pomohla verzia jedno nabijanie s kablom, druhe bez. Ved niekomu pripadne kabel do vas nemusi dociahnut ak sa parkuje krivo a pouzil by svoj.
Stojany AC s kablami len nahravaju ludom spohodlniet este viac a znemoznuju dalsej skupine ludi nabit. V tomto fandim ZSE a GWI.
-
Chapem vas, co mate Leaf s Type1, ale myslim si, ze do buducna by sa uz mali budovat len stanice s Type 2 alebo CCS kablom. Vozit kabel v aute je prezitok z minulosti, tiez (zial) type 1 aj Chademo. A to sam mam Model S s Chademo redukciou, ale ak sme sa raz v EU rozhodli pre Type 2/CCS tak uz budujme len to.
Rovnako Supercharger v3 uz ma len CCS kabel, takze ja sa s mojim autom nenabijem (respektive, musim ist do servisu a kupit redukciu CCS->Tesla a nechat si spravit upravu v aute).
Zivot ide dalej, presli sme s USB-A na USB-C, tiez to chvilu boli, ale cakaju nas lepsie (jednoduchsie) zajtrajsky bez roznych kablov a redukcii.
-
@jeeff
Narozdiel teba a od inych tu na fore, ja si myslim, ze type2 nabijacie stlpiky s zasuvkou su pre verejne pouzitie lepsie riesenie ako wallboxy s kablom a konektorom.
(na doma je samozrejme lepsi wallbox s kablom a konektorom, pripadne stale zapojeny mobilny konektor, ktory ostava v garazi, ci na stene domu)
1. Type2 konektory wallboxu s kablom a konektorom sa casto povaluju na zemi a ak je nabijaci stlpik/wallbox vonku, moze sa stat, ze do konektora sa dostane necistota a taky konektor by som radsej do svojho konektora v aute nezasuval - obaval by som sa zanesenia necistot a poskodenia konektora v aute.
2. Nizsia cena nabijacieho stojana bez kabla.
3. Nizsie naklady na servis kabla a konektora, pripadne na jeho vymenu.
4. V neposlednom rade aj moznost pouzitia kabla typ2/typ1 - bez skratenia typ2 konektora a zachovanim funkcie zamku.
-
jux na doma je podľa mňa tiež lepší wallbox bez kábla, nakoľko ak nabíjaš rôzne autá (3F vs 1F alebo 32A vs 16A alebo dokonca Typ2 vs Typ1), vždy môžeš použiť na to určený kábel a nemať zbytočne hrubý
ja osobne mám stále väčšinou zastrčený kábel vo wallboxe, ale keď je napr. zamračené, mením pri nabíjaní viacfázového auta 3F kábel za 1F aby som mohol nabíjať menším prúdom ako 18A alebo 12A (autá majú limit 6A ako najmenší prúd ale pri viacfázovom si ťahajú násobok tohto minimálneho prúdu)
-
Pôvodne zverejnené od milan84 Pozrieť príspevkyredukcia stoji niekde okolo 150-200e. To sa mi v zivote nezaplati. Kupoval som kabel, uz ten je nerentabilny
foto celeho a skrateneho typ2 konektora je napr. tu: https://teslaclub.sk/node/11037?p=13728#post13728
Skrati sa len plast konektora.
Komentár
-
ano, viem, evidujem. Ale nechcem si rezat do toho kabla. Aj z dovodu, ze to znamena neuzamknutie na AC stlpiku.
Jednoducho najlepsie riesenie by bolo na dvojstlpiku jedno s kablom, druhe bez. Tak ako ked ABB montuje DC stojany aj vo verzii s kablom a hlavne v CR len so zastrckou pre svoj kabel.
Vsetkym je jasne, ze type1 a chademo skonci, ale stale je tu najvacsia cast aut, ktore maju prave tieto konektory....
-
Nechce sa mi veriť že na SK jazdi najviac Leaf 1 BEV. Ani náhodou.
V okoli BA už ich vídam oveľa menej ako i3 a TM3.
-
ale uvedom si, ze BA kraj je vykladna skrina a tu si vacsina ludi kupuje prave Teslu ci iny drahy EV.
Cisla, ktore mam k 30.6 (ale je na ne este embargo) hovoria, ze najviac je Leafov 1 a 2 spolu. Neviem pomer, ale je ich stale najviac. Menej je Tesiel aj BMW.
-
-
Pôvodne zverejnené od Miroslav Rojko Pozrieť príspevkyna doma je podľa mňa tiež lepší wallbox bez kábla, nakoľko ak nabíjaš rôzne autá (3F vs 1F alebo 32A vs 16A alebo dokonca Typ2 vs Typ1)
Typ2/3f mam isteny troma jednofazovymi isticmi, takze ak chcem typ2 auto nabijat dvoma ci len jednou fazou - vypnem istic druhej alebo aj tretej fazy.
- Likes 1
Komentár
-
Moja skusenost s Ejoin . Na nabky.sk som zaregistroval nabijaci sltpik od Ejoin 22kW kusok od mojho pracoviska potesil som sa, s malobaterkacom a 6,6kW palubnou nabijackou za prijatelne ceny
jednoducho super. Treba iba vyriesit redukciu z typ2 na typ1 v cene asi 130€ nastastie po rade od@Jux som iba upravil kabel typ2/typ1 . Zaregistroval som sa u Ejoin dostal som pristupovy PIN a karta prisla cca o 4 dni postou. Pin so pouzil pri odskusani a vsetko fungovalo bezchybne . po troch dnoch od skusky som potreboval urobit za den viac km ako mam dojazd tak som prisiel ku stlpiku a ten bez znamok zivota. Zavolal so hotline od Ejoin, mila pani nie velmi vedela poskytnut akekolvek informacie o spatnej vazbe ani nehovorim . O par dni idem okolo peso pozriet co nove
a stlpik stale bez energie. Neskor mi napadlo pozriet na nabky.sk a na mape tento bod zmizol u ejoin na mape ma po rozklikani zmeneny status na nabijanie iba pre zakaznikov autoservisu. Miesto je vidno priamo z hlavnej cesty ale nie je tam ziadne upozornenie ze n
Nastasie som si nekupil redukciu za130€
Komentár
-
Dobrý deň, pravdepdoobne hovoríte o jednej z lokalít v Bratislave.
Tam nastali nedorozumenia na strane majiteľov tejto stanice. Zmenila sa zmluva a majiteľ sa rozhodol túto stanice z verejnej zrušiť na súkromnú, preto sa vytratila aj z mapy nabiek.
Stále riešimu túto jednu stanicu, aktuálne teda nie je ani zapojená do našej siete.
-
-
Čistá katastrofa....vrhá to velmi zle svetlo na elektromobilitu...skoda.. a je to uplne jedno ci sú za free alebo platené...
- Likes 2
Komentár
-
Môžem sa spýtať aký konkrétny problém ste mali s našimi stanicami? Lebo ste nič konkrétne nenapísali, iba to, že sme katastrofa. Ako sa potom môžeme zlepšovať v tom čo robíme? Prijímame aj negatívnu kritiku, ak je opodstatnená, a na jej základe sa snažíme dolaďovať každú jednu chybu Pekný deň prajem
-
ejoin,nie s Vašimi nabijackami som nemal ziadny problem,sú pre mna so starým Leafom nepouzitelne,boli to Chademo od ZSE ale je to v globále pruser pre EV čkara.Fakt pre malobaterkacov je ideálna kombinacia mat extender pod zadkom,rozumej v kufri ako ma bmw i3 s rexom alebo sa fakt voziť iba “okolo komína” kym nenasetrim na nieco s väčšou bateriou...
Vás ejointu som sa nechcel dotknúť prepacte,Vám skor patrí vdaka za kazdu stanicu co vybudujete aj ked sú pre mna momentálne nepoužiteľné ale niekedy budú použiteľné..Naposledy upravené jaron; 28-11-2020, 23:51.
-
@Ejoin EU: no ja so tu niekde písal, že som v pondelok v Ilave nevedel spustiť nabíjanie. Veľmi milá pani na telef. podpore sa mi snažila pomôcť. Nakoniec som zistil že problém je asi v ovládaní cez displej nabíjačky alebo v v softvéri. Nabíjačka veľmi zle reaguje na dotyky displeja, zaberie tak na tretí-štvrtý krát. A vo štvrtok som opäť navštívil túto nabíjačku a problém sa opakoval. Musel som dva krát nabíjanie zrušiť, kábel z auta odpojiť a znova pripojiť až potom sa podarilo nabíjanie spustiť. Potom ale už išlo nabíjanie OK okolo 49 kW. (Kona Electric 64kW).Ak by to všetko fungovalo na prvý krát tak je to inak super nabíjačka, ukazuje aj parametre nabíjania.
Komentár