Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

ejoin

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1358
    •   

    #16
    Táto ejoin je fakt veľmi zvláštna firma. Od dnes 11.5. malo byť spoplatnené nabíjanie, ale na ich stránke stále nie je nič zverejnené ako to bude fungovať. Kartu mám, ale ako si vyberiem program, to netuším, ako budem platiť je záhadou. Prihlásiť sa nedá. Hlavne, že v novinkách majú 55 nových staníc v Španielsku, čo ma absolútne nezaujíma.

    Komentár


    • ToMiLeaf
      ToMiLeaf komentoval
      Upraviť komentár
      Predpokladám, že faktúra príde na adresu zadanú pri registrácii, resp. tam kam posielali kartičku. Treba skúsiť, možno nepríde nič
      Prípadne ich osloviť cez FB. Negatívnym komentom na fóre teslaclub sa toho asi veľa nezmení...
      Ejoin má u mňa palec hore za to, že riskuje nezaplatenie za nabíjanie keďže na rozdiel od GW nechceli pri registrácii číslo kreditky.

      btw majú niekde u nás DCčko? Ak nie, tak by som Program ani neriešil, keďže "návratnosť" pri PLUS je 233 kWh a pri VIP až 475 kWh na AC nabíjaní.

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      pri registrácii sa nič nezadávalo, takže by to ani nemohli účtovať

    • ToMiLeaf
      ToMiLeaf komentoval
      Upraviť komentár
      Ak sa u ejoin registrujem ako FO, tak zadávam Meno, mobil, mail, fakturačnú a doručovaciu adresu. Ak ako PO/SZČO, zadávam Názov, fakturačné údaje, mobil, mail, fakturačnú a doručovaciu adresu. Zároveň vyjadrujem svoj súhlas so zmluvnými podmienkami a GDPR.
      To je nič?

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Nejdem sa hádať, nič sa tam nezadávalo, len adresa na doručenie karty. Mám to od začiatku ako fungujú

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Nabíjanie je stále zadarmo, áno ešte aj dnes, a plánované je do konca júna predbežne Na všetkých verejných staniciach

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      Ejoin EU Perfektne, dakujeme. Pozeram, ze priebezne pribudaju lokality. Mate niekde zoznam stanic alebo aktualnu mapku? Planujete aj mobilnu appku?
      Naposledy upravené Savi; 12-06-2020, 12:45.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Savi nabky.com a tam si vyfiltruj ejoin

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      dango O tom viem, len ci nemaju vlastnu mapku/zoznam lebo na nabky.com nie vzdy vsetko je aktualne. A tiez by ma zaujmalo, kde este planuju zriadit stanice ale tato info je asi neverejna.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Aplikácia je už kúsoček od dokončenia, dúfame, že to bude naozaj čoskoro!
      Čo sa týka mapy staníc tak najaktuálnejšiu nájdete na nabky.com, kde si viete vyfiltrovať ejoin nabíjacie stanice.
      Po dokončení aplikácie samozrejme bude k dispozícii vlastná mapka, to je všetko prepojené.
      Už čoskoro! 🙌😍🔌

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Tak sa vrátim k môjmu pôvodnému príspevku. E-join je fakt veľmi zvláštna firma. Údaje na stránke sú o ničom. Ak ich človek upozorní mailom na nefunkčnú nabíjačku, tak neodpovedajú. Priznám sa, k takýmto firmám nemám moc dobrý vzťah.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som sa na stranke ejoin nevedel dopracovat ani k cenniku nabijania, nieto este k aktualnej mape. Je to tam len o vyrobe nabijaciek/wallboxov, alebo nefunkcne menu.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Ja cakam na karticku uz od februara 👀 Ale v zasade som tie 4 mesiace prezil aj bez nej na konkurencnych nabijackach tak asi prezijem aj dalsi rok. Moznosti kde nabijat je dostatok.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Dobrý deň,
      Prepáčte nám všetky nedostatky, s ktorými ste bohužiaľ prišli do styku Stále sa snažíme nejako vylepšovať všetky tieto naše nedostatky a chyby, naozaj dúfame, že skúsenosti s nami budú len a len lepšie postupne.
      Čo sa týka cenníka, aktuálne stále nabíjate na všetkých staniciach zadarmo, keď bude spustené nabíjanie, tak samozrejme zverejníme cenník a kontaktujeme všetkých našich zákazníkov
      Mapu kedykoľvek nájdete na nabky.com, na vlastnej stále pracujeme, v blízkej dobe bude zverejnená
      A pán Wilo, ak by ste nám mohli napísať súkromnú správu s vaším kontaktom, tak by sme sa na tú kartičku pozreli, kde je problém.
      Prepáčte nám ešte raz všetky chyby a ak máte nejaké pripomienky, neváhajte nám poslať email na info@ejoin.eu
  • nick81
    Member
    • Nov 2019
    • 249
    •   

    #17
    Ejoin EU Môžem sa opýtať? Nemáte produkt - mobilnú stanicu 22kW AC na CCS2 ? Prakticky všetci máme v autách onboard charger iba 7.2kW max. do 11kW. Z tohoto dôvodu na cestách vylučujem AC, lebo by som na mieste skysol hodiny. Výrobca do auta 22kW upgrade OBD nemá. Pozeral som po takýchto redukciach. Našiel som v sumách okolo 10 tis eur a viac. Ale tam si len iný kábel pýtajú +2000 eur.

    Ak by takéto niečo bolo za rozumnú cenu do pár tis, viem si to predstaviť ako backup na cestách, aby som vedel využívať naplno 22kW AC wallboxy. Stačí úplne jednoúčelovo Typ2 22kW AC -> CCS2, čím jednoduchšie/menšie/lacnejšie tým lepšie. Potom si viem v rámci dlhšieho obeda, či krátkej obhliadky mesta dobiť značne dojazd na pokračovanie v ceste bez DCčiek.

    Dávam to sem, lebo možno nie som jediný, komu by sa to hodilo.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	aa.png
Videní:	665
Veľkosť:30,8 KB
ID:	56501

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      twincar.sk/chargers.php#20kw_portable
      alebo to kupit rovno z ciny lacnejsie
      setec-power.com/index.php?m=content&c=index&a=show&catid=13&id=13

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      jux to by a zaujimalo co je na tom take drahe...

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      zrejme z toho isteho dovodu preco typ2 konektor stoji cca 20x viac ako cee 5kolik rovnakeho prudoveho a napetoveho zatazenia. Ze by tie dva riadiace piny o tolko predrazili ten konektor? :-(((.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      jux Díki. Len stále je to 7 litrov :/ Na to, že to bude využívane príležitostne je to príšerne moc. Tu je ešte v pohode cena okolo 2-2.5 tis.. Vtedy by to bolo zaujímavé. Ale 4-5 a viac to už by si kúpil neviem kto. Catchcash Neviem,,, výrobovia aut zákazníkov držia za gule. 22kW wallboxy sú prakticky všetky.. Ale autá prakticky žiadne na pár výnimiek .. Len ZOE/Smarta si kvôli tomu nebudem kupovať. Rovno by to bolo skryté v aute a napojené na jeho chl.okruh. Keď sa na to pýtam v Kia, tak nechápu čo chcem :-D

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      mal si si priplatiť 11kW nabíjačku do eNira a mal by si to za 600€

      práveže 22kW nabíjačky nie sú zďaleka všetky ale sú dosť zastúpené 11kW, kde jednofázové auto nabíja len 3,6kW a tam 3fázy pomôžu

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko Mám 11kW. Niro to má v cene bez príplatku. Ale je to málo, niekde na cestách za 1.5 hod nedobijem nič. Pri 22kW Mám za ten čas 50%. 22kW - zdvojenie 11kW sa nedá ani na Konu ako bolo v PR, v SR o tom nevedeli nič zistiť..

    • demo
      demo komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som ten predajca z twincar.sk. Treba si uvedomiť, že to je celé kompletná DC nabíjačka, kde sú zdroje, ktoré prevádzajú tých až 20kW z AC do DC. Len ten samotný kábel CCS alebo CHAdeMO stojí 500 EUR, čínska kópia. Originál Yazaki asi tak 4 násobok.
      Pokiaľ máte reálny záujem, tak sa môžeme pozrieť na cenu individuálne. Teraz je aj dobrý kurz USD/EUR .
      Ešte je možnosť si navinúť autotransformátor z 3f na 1f, aby sa dalo nabíjať 7,4kW na 11kW stanici

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Tak potom keď máš 11kW, čo by si chcel. Veď 11kW má aj modla všetkých ...

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Povedal jasne, ze by chcel 22kw. Nieje na tom nic divne, kazdy chce nabijat co najrychlejsie. Usetrit polovicu casu ja vyznamne. Ja by som tiez chcel AC 22kw do do hocicoho trebars aj do Citygo, aj viac ak by slo.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      demo prosím upresniš "navinúť transformátor" ? poznám len https://evtun.com/chargers/accelev-2...r-6kw-8kw.html ale je to len na stacionárne použitie a dosť drahé

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      mat tak vase problemy
      ja zijem s 3,3kW a som tu
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1358
    •   

    #18
    Takže takto. Keď prišla táto firma so svojími stanicami na slovenský trh, úprimne sme sa potešili. Začiatky vyzerali optimisticky. Bohužiaľ ide to od desiatich k piatim. Uvažujú, že nabíjanie spoplatnia, ale pri súčasných problémoch to ani nemôžu urobiť. Vyzerá to, že tam majú kopec nedoriešných problémov. Celá tá ich činnosť vyzerá len ako reklama, síce neviem načo. Je to zvláštny druh podnikania, prísť s niečím čo nefunguje. Ja osobne by som sa hanbil. Ani by som verejne nič neponúkal, ak by som to nemal všetko riadne odskúšané.
    A to ešte aj ponúkajú svoje stanice na predaj. Ani za svet by som od nich nič nekúpil. Mrzí ma, naozaj začiatky vyzerali sľubne. Myslím, že aspoň pol roka sa ešte budú trápiť, pokým z toho niečo zmysluplné vylezie. Zámery sú pekné, ale realita je inde.

    Komentár


    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      V com je problem? Ja som nabijal na viacerych nabijackach, posledny tyzden aj 2x na novej DC a vsetko fungovalo.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      1fisker kolega, boli od nich zastupcovia v TT. Mohol si prist a vyspovedat ich ludia to vyuzivali u vsetkych troch poskytovateloch.

    • EV_Future
      EV_Future komentoval
      Upraviť komentár
      podla mna kritika este v tomto momente nie je na mieste. Ved este ani nepytaju za svoje sluzby peniaze, funguju zatial v "testovacom" rezime, tak preco byt nespokojny? Ak by to uz bolo spoplatnene a objavovali by sa nedostatky, potom by bola kritika opravnena.

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      pôjdete si kúpiť do obchodu chlieb, bude nedopečený, predajca povie: my sa ho ešte len učíme piecť............alebo si kúpite od mobilného operátora nejakú službu, ktorá vám bude každú chvíľu blbnúť, čo spravíte?...... ja pôjdem k inému operátorovi....aj ten chlieb si môžem kúpiť tam, kde ho vedia piecť

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      keď niečo neviem robiť, tak to nerobím, alebo robím iba to čo viem

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      ale ved ty si nic od nich nekupujes, funguju stale zdarma

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Dobrý deň,
      ďakujeme za každú kritiku ale aj pochvalu.
      Presne tak, stále sme v testovacom režime, preto aj ponúkame nabíjanie na našich staniciach zadarmo. Verejne vyzývame každého z našich zákazníkov aby sa nebál nám napísať poznatky, kritiku, čokoľvek na náš mail test@ejoin.eu, kde mu bude poskytnutá odpoveď a poznámky určite do budúcna zapracujeme.
      Myslíme si, že nabíjanie zadarmo ako odpoveď na nejakú chybu je dostatočne fér.
      A v prípade akýchkoľvek problémov máme vždy niekoho buď na infolinke alebo nás neváhajte kontaktovať aj na sociálnych sieťach a každý problém sa snažíme čo najskôr vyriešiť.
      Ospravedlňujeme sa za prípadné problémy a dúfame v lepšie zajtrajšky
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 842
    •      

    #19
    Nerozumiem Ti. Nabíjať môžeš zadarmo a sťažuješ sa. Každý nejako začína. Musel si platiť za niečo čo Ti nedodali ?
    Ak by tu väčšina začínajúcich firiem počúvala hlasy takých negatívnych zákazníkov, nikto by nič nerobil a rovno zabalil.
    Ak sa mi niekto nepáči, nenabíjam uňho. Ale načo toľko kritiky a bez uvedenia dôvodov.
    Teslalabs začali o niečo lepšie ? Každý príde s bombovým super riešením - samozrejme vlastnou kartou, aplikáciou a registráciou, nedajbože sa spojiť s nejakým dominantným poskytovateľom a čo je z toho po čase ? Ale je to slobodné podnikanie, každý svoje peniaze investuje tam, kde verí, že mu prinesú osoh, netreba na všetko nadávať.

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      V Žiline nefunguje ani jedna z ich 4 nabíjacích staníc

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Na oprave staníc v Žiline usilovne pracujeme, máme to ako číslo 1 aktuálne. Bohužiaľ tam bol vážnejší problém, ale už by mala fungovať minimálne jedna v Mirage a jedna pred Makytou
  • Savi
    Gold Member
    • Dec 2019
    • 115
    • peter68691
    •   

    #20
    Za posledny tyzden som vyskusal viacere ich stanice v BA, DC stanicu v BB a aj AC stanicu v Humennom, kde je toto zatial prva a jedina verejna stanica v sirsom okoli. Vsetky fungovali dobre, akurat na tu DC nabku bolo namiesto karty treba pin kod, ktory daju na infolinke.
    Osobne sa velmi tesim, ze aj vdaka nim je lahsie nabit na miestach, kde to doteraz nebolo mozne.
    Naposledy upravené Savi; 02-07-2020, 21:41.

    Komentár


    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Moc ďakujeme za Váš komentár, po takých pozitívnych reakciách je radosť robiť to čo robíme
  • Taur
    Member
    • Dec 2019
    • 144

    #21
    Pozeram si ich obchodne podmenky. to myslia vazne ????

    "d ) Zákazník má povinnosť informovať poskytovateľa bez zbytočného odkladu o akýchkoľvek poruchách, porušeniach, či poškodeniach Nabíjacej stanice, ktoré Zákazník zistil, alebo o ktorých sa dozvedel počas využívania Služby;"
    Povinnost? Preco ja ako zakazik sa mam starat o ich stanice? Ked porusim tuto povinnost a nenahlasim neodkladne poruchu nejakej stanice budu napr. odo mna vymahat usly zisk na nej lebo ju nemohli hned sfunkcnit, lebo som im zatajil jej poruchu, alebo poskodenie?

    Toto mi zasa nedava zmysel, mali by sa naucit po slovensky. Co tyn chceli povedat? Ake zneuzitie ich sluzieb ja mam riesit? Co je mna potom ze niekto zneuzil ich sluzby, nech si to riesia sami.
    "f ) Zákazník sa zaväzuje vykonať na svojej strane všetky potrebné opatrenia na riešenie zneužitie služieb. Zákazník je zodpovedný za následky takéhoto zneužitia, ak k nemu dôjde;"


    "Zákazník je povinný oboznámiť sa so zmenami Cenníka. Poskytovateľ má právo meniť ceny aj počas trvania zmluvného obdobia, pričom zákazníkovi budú služby účtované vždy aktuálnym cenníkom."
    Cize pred kazdym nabijanim sa mam ist pozriet na web ci nezmenili ceny??? V ZSE zmena cennika plati od nasledujuceho mesiaca po zverejneni a zverejeny musi byt najmenej 14dni pred koncom mesiaca ak sa dobre pamatam . Ejoini mozu zmenit cennik aj 5x denne.

    Mam dost uz ma to nebavi citat, asi ich pisali v krcme pred zaverecnou.

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Som rád, že nie som jediný, kto sa sťažuje, tých negatívnych komentárov bolo dosť. Takže uvidíme, či sa niečo zlepší. Ak nie, budeme nabíjať inde.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Mne sa pacilo, ze nezabudaju ze vychod existuje aj mimo krajskych miest, tak som sa chcel zaregistrovat, uz som mal vsetko vyplnene a na konci som zacal pred odoslanim citat obchodne podmienky, chytil som sa za hlavu a radsej sa neregistroval. Co vsetko je zakaznik povinny a za co vsetko moze byt brany na zodpovednost ma vystrasilo. Mozno niektore veci ani tak nemyslelia, ale co je na papieri je na papieri. Ktovie ako vyuziju niektory "paragraf" proti zakaznikovi v buducnosti. Cast som mozno ani celkom nepochopil o co im slo, mal som dojem ze ma povazuju za hackera co ide napadat ich soft, alebo co.
      Velmi nevyvazene podmieny, zakaznik kopu absurdnych povinnosti a zodpovednosti, ale ich zopar povinnosti velmi vagne definovane.
      Pre z mojho pohladu ich najdolezitejsiu povinnost mat funkce nabijacky si napisu ze poruchu odstrania ako sa im podari resp. ako sa im bude chciet.
      Ked maju nabky vlastnej vyroby cakal by som ze nebudu mat problem ich opravit do 24h, ak uz nie do 12.
      Podla tych podmienok vlastne nic negarantuju, ani funkcnost, ani ceny ziadne obdobie ...

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Osobne si myslím, nie je to žiadna vlastná výroba, určite dovezené a len zaobalené do akože slovenského obalu. Veď si pozrite, na stránke uvádzajú, že sú medzinárodná firma, že majú pobočky v iných krajinách, tak kto vie ako to vlastne je. A samotný softvér to komentovať nebudem, lebo netuším kto ho robil a odkiaľ pochádza.
      Možno by nám mohli vysvetliť, čo majú na mysli pod tým zneužitím nabíjania.

    • janulo
      janulo komentoval
      Upraviť komentár
      Pozeral som pre zaujímavosť ZSE podmienky a veľmi mi to odlišné nepríde. Predpokladám že GWi podobne. (povinnosť informormovať o poškodení stanice a pod)

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      janulo to o poskodeniach stanice vyzera ze okopirovali od ZSE, lebo je to presne rovnake aj s divne velkymi pismenami na zaciatku niektorych slov uprostred vety.
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1358
    •   

    #22
    Chcem sa poďakovať ejoin za suvenír z akejsi výstavy, plátenná taška s logom ejoin, dobre sa mi hodí na huby.

    Komentár


    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      S tou taskou mas chodit po parkoviskach a pumpach nech robis reklamu a nie po lesoch kde si sam.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Tak to nás veľmi teší táto spokojnosť Aj nabudúce
  • Savi
    Gold Member
    • Dec 2019
    • 115
    • peter68691
    •   

    #23
    Tak uz aj ja mam prvu negativnu skusenost s ejoin. Pozeram na nabky.com a potesil som sa, ze pribudla nabijacka Masarykov dom nedaleko Detvy, kadial som dnes siel. Tak som si tam naplanoval prestavku s nabijanim a nabijacia stanica tam sice bola ale nebola ziva a vsade naokolo trcia dalsie kable nezapojene.
    Naco davaju na nabky.com stanice, ktore este nejdu a podla stavu rozostavanosti arealu ani najblizsie tyzdne nepojdu??

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      je otázne, kto to dal na mapu, z nás užívateľov asi nikto

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      No to je dalsia vec, ze pri tych ejoin nabijackach nie su vyplnene vsetky zakladne info.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Dobrý deň,
      Bohužiaľ, častokrát sa stáva, že niekto pridá nabíjaciu stanicu do máp za nás. A my sa k nej už následne nevieme dostať do editácie alebo vymazania

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      Juro co s takymi stanicami?

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Savi proste do diskusie pod ňu napíš, že zatiaľ nefunguje a hotovo
      potom ďalší napíše že už funguje

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko Problem je, ze ten, kto pridal stanicu, nevytvoril diskusiu na fore, takze nie je kam pridat komentar. Pri inej ejoin stanici som sice diskusiu vytvoril ale netusim ako spojit zaznam na mape nabky.com s tou diskusiou. Takze tu sa bez Juro asi nepohneme.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      áno, keď niekto nedodržiava postup ako pridať stanicu, tak potom ...
      aj keď postup je "krkolomný"

    • Juro
      Juro komentoval
      Upraviť komentár
      ejoin od dnes dostal prístup na úpravu staníc na nabky.com Ale aj tak je lepšie napísať zmeny aj do témy pre jednotlivé stanice.

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      Juro Samozrejme, to je optimalny sposob za predpokladu, ze su temy pre tie nabky vytvorene, co v pripade viacerych ejoin nabiek nie su.
  • jeeff
    Member
    • Nov 2015
    • 124
    • lubos1519
    •   

    #24
    Musim vas pochvalit za budovanie AC stanic aj s kablami, to je super riesenie a nebrani mi to pouzit stanicu aj pri kratkom nakupe (kedy sa mi nechce vyberat kabel z kufra). Dizajnovo tiez velmi pekne, ked do stlpika este integrujete rovno stlp so znackou, nech to nemusi byt na samostatnom stlpe, takt o bude famozne integrovane riesenie (idealne aj so znackou vyhradeneho parkovania pocas nabijania).

    A este doplnim, ze by asi bolo dobre, keby na stanici niekde bolo vidiet www.ejoin.eu, aby aj nahodny okoloiduci tuto domenu videl a mohol tam ziskat viac info.
    Naposledy upravené jeeff; 31-07-2020, 11:55.

    Komentár


    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Ďakujeme moc Takáto recenzia nás vždy veľmi poteší

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      tak pre mna je to nepouzitelne. Su tam dva kable, oba typ2. Stale jedno z najrozsirenejsich aut na nasich cestach je prva generacia Leafu. Bez redukcie nenabijem, svoj kabel type1-type2 si vozim zo sebou.
      Myslim, ze vsetkym by pomohla verzia jedno nabijanie s kablom, druhe bez. Ved niekomu pripadne kabel do vas nemusi dociahnut ak sa parkuje krivo a pouzil by svoj.
      Stojany AC s kablami len nahravaju ludom spohodlniet este viac a znemoznuju dalsej skupine ludi nabit. V tomto fandim ZSE a GWI.

    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      a co tak investovat do redukcie a budes vysmiaty?

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      ta redukcia stoji niekde okolo 150-200e. To sa mi v zivote nezaplati. Kupoval som kabel, uz ten je nerentabilny.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      asi sa neda pouzit ked je integrovany kabel...ja nemam reduckiu vobec takze AC stojany su pre mna nepouzitelne

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Chapem vas, co mate Leaf s Type1, ale myslim si, ze do buducna by sa uz mali budovat len stanice s Type 2 alebo CCS kablom. Vozit kabel v aute je prezitok z minulosti, tiez (zial) type 1 aj Chademo. A to sam mam Model S s Chademo redukciou, ale ak sme sa raz v EU rozhodli pre Type 2/CCS tak uz budujme len to.

      Rovnako Supercharger v3 uz ma len CCS kabel, takze ja sa s mojim autom nenabijem (respektive, musim ist do servisu a kupit redukciu CCS->Tesla a nechat si spravit upravu v aute).

      Zivot ide dalej, presli sme s USB-A na USB-C, tiez to chvilu boli, ale cakaju nas lepsie (jednoduchsie) zajtrajsky bez roznych kablov a redukcii.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      @jeeff
      Narozdiel teba a od inych tu na fore, ja si myslim, ze type2 nabijacie stlpiky s zasuvkou su pre verejne pouzitie lepsie riesenie ako wallboxy s kablom a konektorom.
      (na doma je samozrejme lepsi wallbox s kablom a konektorom, pripadne stale zapojeny mobilny konektor, ktory ostava v garazi, ci na stene domu)


      1. Type2 konektory wallboxu s kablom a konektorom sa casto povaluju na zemi a ak je nabijaci stlpik/wallbox vonku, moze sa stat, ze do konektora sa dostane necistota a taky konektor by som radsej do svojho konektora v aute nezasuval - obaval by som sa zanesenia necistot a poskodenia konektora v aute.
      2. Nizsia cena nabijacieho stojana bez kabla.
      3. Nizsie naklady na servis kabla a konektora, pripadne na jeho vymenu.

      4. V neposlednom rade aj moznost pouzitia kabla typ2/typ1 - bez skratenia typ2 konektora a zachovanim funkcie zamku.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      jux na doma je podľa mňa tiež lepší wallbox bez kábla, nakoľko ak nabíjaš rôzne autá (3F vs 1F alebo 32A vs 16A alebo dokonca Typ2 vs Typ1), vždy môžeš použiť na to určený kábel a nemať zbytočne hrubý

      ja osobne mám stále väčšinou zastrčený kábel vo wallboxe, ale keď je napr. zamračené, mením pri nabíjaní viacfázového auta 3F kábel za 1F aby som mohol nabíjať menším prúdom ako 18A alebo 12A (autá majú limit 6A ako najmenší prúd ale pri viacfázovom si ťahajú násobok tohto minimálneho prúdu)
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1233
    •      

    #25
    Pôvodne zverejnené od milan84 Pozrieť príspevky
    redukcia stoji niekde okolo 150-200e. To sa mi v zivote nezaplati. Kupoval som kabel, uz ten je nerentabilny
    Uz to tu bolo preberane vela krat: Ak odrezes 10mm plastu z typ2 konektora kabla typ2/typ1, potom mozes takto upraveny kabel typ2/typ1 pouzit aj na typ2 wallboxoch s kablom a aj na AC typ2 kabli s konektorom DC nabijacky. Tiez ho mozes pouzit ako "typ2 predlzovacku" k prenosnemu nabijaciemu kablu. No skratenim typ2 konektora stratis funkciu zamku typ2 konektora v typ2 wallboxoch a stlpikoch bez kabla.
    foto celeho a skrateneho typ2 konektora je napr. tu: https://teslaclub.sk/node/11037?p=13728#post13728
    Skrati sa len plast konektora.

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      ano, viem, evidujem. Ale nechcem si rezat do toho kabla. Aj z dovodu, ze to znamena neuzamknutie na AC stlpiku.
      Jednoducho najlepsie riesenie by bolo na dvojstlpiku jedno s kablom, druhe bez. Tak ako ked ABB montuje DC stojany aj vo verzii s kablom a hlavne v CR len so zastrckou pre svoj kabel.
      Vsetkym je jasne, ze type1 a chademo skonci, ale stale je tu najvacsia cast aut, ktore maju prave tieto konektory....

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Nechce sa mi veriť že na SK jazdi najviac Leaf 1 BEV. Ani náhodou.
      V okoli BA už ich vídam oveľa menej ako i3 a TM3.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      ale uvedom si, ze BA kraj je vykladna skrina a tu si vacsina ludi kupuje prave Teslu ci iny drahy EV.
      Cisla, ktore mam k 30.6 (ale je na ne este embargo) hovoria, ze najviac je Leafov 1 a 2 spolu. Neviem pomer, ale je ich stale najviac. Menej je Tesiel aj BMW.
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1233
    •      

    #26
    Pôvodne zverejnené od Miroslav Rojko Pozrieť príspevky
    na doma je podľa mňa tiež lepší wallbox bez kábla, nakoľko ak nabíjaš rôzne autá (3F vs 1F alebo 32A vs 16A alebo dokonca Typ2 vs Typ1)
    My mame 3 elektromobily: dva typ1 a jeden typ2/3f. Kazde auto ma svoje miesto a pri nom je na hadicovom drziaku navinuty jeho nabijaci kabel, ktory ostava trvalo na svojom mieste. Pouzivame nabijacie kable dodane k autam - pre typ1 10A/1f, pre typ2 16A/3f.
    Typ2/3f mam isteny troma jednofazovymi isticmi, takze ak chcem typ2 auto nabijat dvoma ci len jednou fazou - vypnem istic druhej alebo aj tretej fazy.

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      To sú káble k autám (mobilné konektory) ale reagoval som keď si písal o wallboxe. Lebo wallboxy asi nebude mať majiteľ troch áut tri pre každé auto, navyše napojené napr. na dynamické riadenie výkonu podľa FV ale bude nabíjať na jednom postupne všetky autá.
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1358
    •   

    #27
    Telefonická podpora u ejoin funguje len cez pracovné dni cez deň. To znamená večer a cez víkend sa v prípade problémov nikam nedovoláte. Ďaľšia vec - dávajú do mapy stanice vo výstavbe, ktoré ešte nie sú funkčné. Radšej už nebudem komentovať...

    Komentár

    • Peter A
      Junior Member
      • Sep 2017
      • 14
      •   

      #28
      Moja skusenost s Ejoin . Na nabky.sk som zaregistroval nabijaci sltpik od Ejoin 22kW kusok od mojho pracoviska potesil som sa, s malobaterkacom a 6,6kW palubnou nabijackou za prijatelne ceny
      jednoducho super. Treba iba vyriesit redukciu z typ2 na typ1 v cene asi 130€ nastastie po rade od@Jux som iba upravil kabel typ2/typ1 . Zaregistroval som sa u Ejoin dostal som pristupovy PIN a karta prisla cca o 4 dni postou. Pin so pouzil pri odskusani a vsetko fungovalo bezchybne . po troch dnoch od skusky som potreboval urobit za den viac km ako mam dojazd tak som prisiel ku stlpiku a ten bez znamok zivota. Zavolal so hotline od Ejoin, mila pani nie velmi vedela poskytnut akekolvek informacie o spatnej vazbe ani nehovorim . O par dni idem okolo peso pozriet co nove
      a stlpik stale bez energie. Neskor mi napadlo pozriet na nabky.sk a na mape tento bod zmizol u ejoin na mape ma po rozklikani zmeneny status na nabijanie iba pre zakaznikov autoservisu. Miesto je vidno priamo z hlavnej cesty ale nie je tam ziadne upozornenie ze n
      Nastasie som si nekupil redukciu za130€

      Komentár


      • Ejoin EU
        Ejoin EU komentoval
        Upraviť komentár
        Dobrý deň, pravdepdoobne hovoríte o jednej z lokalít v Bratislave.
        Tam nastali nedorozumenia na strane majiteľov tejto stanice. Zmenila sa zmluva a majiteľ sa rozhodol túto stanice z verejnej zrušiť na súkromnú, preto sa vytratila aj z mapy nabiek.
        Stále riešimu túto jednu stanicu, aktuálne teda nie je ani zapojená do našej siete.
    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1358
      •   

      #29
      Sobota 15,00 ani 1 nabíjačka zo 4 kusov v Žiline nefungovala

      Komentár


      • janulo
        janulo komentoval
        Upraviť komentár
        Fuha, v piatok uplne bez problemov, uz som si hovoril ako to dobre vyladili konecne
    • jaron
      Member
      • May 2019
      • 59

      #30
      Čistá katastrofa....vrhá to velmi zle svetlo na elektromobilitu...skoda.. a je to uplne jedno ci sú za free alebo platené...

      Komentár


      • Ejoin EU
        Ejoin EU komentoval
        Upraviť komentár
        Môžem sa spýtať aký konkrétny problém ste mali s našimi stanicami? Lebo ste nič konkrétne nenapísali, iba to, že sme katastrofa. Ako sa potom môžeme zlepšovať v tom čo robíme? Prijímame aj negatívnu kritiku, ak je opodstatnená, a na jej základe sa snažíme dolaďovať každú jednu chybu Pekný deň prajem
    Pracuje...
    X