Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nabíjanie v Žiline, aktuálne k 15.1.2020

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Teq
    Teq
    Member
    • Nov 2017
    • 227
    •   

    #16
    aj chademo ide ok ( mensi vykon koli horucej baterii ) Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_20200214_155357.jpg
Videní:	354
Veľkosť:77,0 KB
ID:	50488

    Komentár

    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1235
      •      

      #17
      Pôvodne zverejnené od demo Pozrieť príspevky
      https://www.twincar.sk/oscom/index.p...ducts&SKU20845
      Nie je tam veľa popisu, lebo primárne to predávame cez ebay.
      Ale je tam OLED display, nastaviteľný prúd 6A ... 32A.
      Je to za tu cenu trojfazova verzia? Ma prudovy chranic aj na DC?

      Komentár


      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        Treba to dať do inej témy.
    • Teq
      Teq
      Member
      • Nov 2017
      • 227
      •   

      #18
      No dnes cesta z PB to TR cez ZA a naspat cez Rajec, slovnaft ZA nesiel, nissan ZA nesiel (evmapa nefunguje a stojan si pytal kod, stary co mam nefungoval) takze som nabijal v Martine...v Ziline je to veru bieda

      Komentár


      • ToMiLeaf
        ToMiLeaf komentoval
        Upraviť komentár
        2 stojany GW v ZA tiež nič?

      • ivuso
        ivuso komentoval
        Upraviť komentár
        Tie ceny aké má GW??

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        to len ked nemam ziadnu inu moznost, GW je proste pridrahe ale lepsie ako nic

      • ivuso
        ivuso komentoval
        Upraviť komentár
        To je zasa tiež pravda. Ale to už fakt radšej predĺžiť zastávku o hodinu a za ušetrené peniaze pozvať celú rodinu na stejky
    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1364
      •   

      #19
      Blokovanie nabíjačiek sa stáva národným športom. Auto nabité, majiteľa široko ďaleko nikde

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_5587.jpg
Videní:	204
Veľkosť:94,4 KB
ID:	50606

      Komentár


      • Savi
        Savi komentoval
        Upraviť komentár
        Je tam tabula? Lebo kym som sa nezacal zaujmat o elektromobilitu, tak som velmi netusil, co su tie velke skarede krabice s kablami pokial som si neprecital text na znacke.

      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        Jasné že je tabuľa, ale to s týmto nesúvisí

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        1fisker ja som tam bol o 10-tej a podľa displeja už nabíjal 2 hodiny, ešte som nemohol ani vyskúšať CCS že sa postavil cez 2 miesta, ani niektorí z nás elektromobilistov sa nevedia správať ohľaduplne
    • Tomas Skopinsky
      Junior Member
      • Jan 2020
      • 11
      • tomass309
      •   

      #20
      Click image for larger version  Name:	image_5588.jpg Views:	280 Size:	122.4 KB ID:	50611 Click image for larger version  Name:	20200215_165902.jpg Views:	219 Size:	117.4 KB ID:	50613

      Vcera som bol v ZA, na Kragujevskej nefungovalo nabijanie isiel som do Auparku. Stretol som tam BMW i3 ako parkuje na mieste pre nabijanie ale nenabijal. Hned vedla BMW X5 plug in hybrid (som ani nevedel ze to existuje) nabity neodpojeny. A na zaver Kia Optima PH, stal pred GW a nabijal z TDCh. Dal som to po nom na nabijacku a islo to max. 4,5kWh, takze bieda. Z tych troch Tesiel wallboxov funguje len jeden. Mali by sa v Auparku zamysliet ako to sfunkcnit, hlavne ze dali pekne znacky. Jedona pozitivna zmena je platenie za parkovanie, konecne je volno.

      Komentár

      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 844
        •      

        #21
        Dnes som v Žiline videl osadenú AC nabíjačku pred mestským úradom, tam kde veľmi dlhú dobu len káble zo zeme trčali. V blízkosti Auparku.

        Bohužiaľ žiadna informácia akú kartu treba (ZSE ani GW nebralo), dokonca ani neviem či bola zapojená, lebo ešte som takúto z Tesla Lipt. Hrádok nevidel a neviem čo by malo alebo nemalo svietiť na nej. Vyzeralo to že displej nemá.

        Ešte nefunguje tak ju nedám do mapy ale kto chodí okolo, môžte ju občas pozrieť či je nejaká zmena.

        Click image for larger version  Name:	IMG_1486.JPG Views:	210 Size:	242.8 KB ID:	50622 Click image for larger version  Name:	IMG_1485.JPG Views:	226 Size:	295.4 KB ID:	50621

        Komentár


        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          pekne urobena nabka, nemoze niekto blbo zaparkovat a zabrat dve miesta, teda aspon prepokladam ze zrkadlovo je to druhe miesto. A este aj stojany pre nabijanie dvoch ebikov/kolobeziek. Typujem ze to bude mestska nabka, zeby uz z tej vyzvy co prebehla?

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          O tejto nabke písal Stano Kurek v inej téme, mala by byť funkčná od marca
          Naposledy upravené 1fisker; 16-02-2020, 17:27.
      • LacoJ
        Member
        • Nov 2017
        • 38

        #22
        Nová nabíjačka DC v Žiline je v Galimexe na Rosinskej ceste VW/Audi , je to pravdepodobne ABB CCS a typ2 , chademo tam nieje. Dá sa nabiť na prijme servis VW. Cena tam bola myslím 2,5€ 15minút. Nerozlišovali AC a DC.

        Komentár


        • JozkoPucik
          JozkoPucik komentoval
          Upraviť komentár
          heh no tak to sú klasické ceny Galimexu

        • LacoJ
          LacoJ komentoval
          Upraviť komentár
          pri DC to nieje zlá cena, ioniq by som nabil za 30minút za 5€ to nieje také zlé...

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          v poslednej dobe pribudaju hlavne CCS nabijacie stanice, toto nie je ani prvy ani posledny priklad co vidim...chademo je na odchode a my co mame tieto auta mozeme len plakat do vankusa....

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          trend je jasný ale toto je napriek tomu rovnaká situácia ako pri Nissane

          VW má len CCS autá, tak nebude mať Chademo konektor v showroome a taktisto Nissan pri showroomoch má len Chademo a CCS tam nenabiješ

          komerční poskytovatelia dávajú CCS aj Chademo na svoje nabíjačky, lebo vedia, že Leafov je aj polovica EV a stratili by polku zákazníkov (Ionity nie je komerčný poskytovateľ ale zhluk automobiliek dohodnutých na CCS - pre hnidopichov)

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          https://www.plugshare.com/location/223109
          nenchaj sa oklamat popisom, bol som tam, ked sa pozres lepsie na foto je tam len CCS.
          Nie je to prva co som videl.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          Teq ja si s novym notasom mozem tiez CD/DVDcka strcit do prdele, musite sa s tym zial zmierit

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          dango mozes si za par susnov kupit externu mechaniku, ja si ale kupit adapter s chademo na ccs nemozem musim dufat ze jedna zaprasena nabijacka co ma vnutri este aj osie hniezdo pojde, zatial co na mna kukaju dalsie 4 volne ccs nabijacky

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          a ako pozeram outlander phev (cerstvy clanok na mojelektromobil), tak to je auto, ktore 2nasobne nekupovat. Chademo + AC typ1 to snad nie je mozne
      • 1fisker
        Senior Member
        • Aug 2014
        • 1364
        •   

        #23
        V sobotu poobede nefungovala v ZA ani jedna zo 4 kusov nabíjačiek ejoin a nefungovala ani nabíjačka pri Mestskom úrade. Takže veľmi pekne "ďakujeme" všetkým zainteresovaným, ktorí tak vehementne ospevujú ako pribúdajú nabíjačky po celom Slovensku. Mňa toto už naozaj prestáva baviť.
        Kúpa elektromobilu pre panelákového človeka je skutočne adrenalínové dobrodružstvo.

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          tak keď nájdeš kupcu na Zoe, budeš mať pokoj a vyriešené

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          hej a kúpim si benzín však? zas vyrývaš?

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Nevyrývam, len reagujem na večných sťažovateľov. Veď v Žiline je ďaľších 5 nabíjačiek a tých pár centov za kWh AC hádam stojí za ten komfort, že sa o nabíjačku niekto stará a sleduje jej dostupnosť. A kto už by na AC za lacné kWh nabíjal rýchlejšie ako majiteľ Zoe s Chameleono-om 43kW ? Veď to je vec, čo Ti na Zoe závidia všetci majitelia iných EV.

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          som rád, že si priznal, že ejoin a iní nemenovaní sa o nabíjačky nestarajú, nie som sám

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Lebo všetci chcú mať svoj vlastný geniálny systém spoplatnenia na vlastnú kartu. Na trhu, kde sa druhí operátori spájajú a testujú národný roaming, tam prídu noví a myslia si, že urobia dieru do sveta pár nabíjačkami s vlastnými kartami. A pritom mohli kúpiť aj hotové riešenia.

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Pravdepodobne (nie som si istý) to funguje takto: niekto si zmyslí, že ide stavať nabíjačky, zoženie kdesi peniaze, eu fondy alebo iné čudné zdroje, postaví a ďalej kašle na to, po mne potopa. Môžete nabíjať zadarmo. Pravdepodobne (nie som si istý) ale medzitým z tých čudne získaných peňazí niekto zoberie províziu, akúsi odmenu a jeho uspokojenie tým končí. Žeby takto fungovalo toto celé aj inde? Nielen s nabíjačkami? A čo, veď to naše hospodárstvo predsa takto funguje. Všetci sa nabaľujú kde sa dá. Je to zaužívaný systém, tak načo ho meniť, keď sú všetci spokojní. Naozaj VŠETCI?

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Ano. Presne takto fungujú eurofondy a mafia Smeru to dotiahla do dokonalosti. V závere svojho bačovania to dotiahli tak daleko, že “vybavovači” eurofondov pýtali 30% vopred!! A napriek tomu do toho
          firmy išli... Eurofondy sú zlo.

        • Priusák
          Priusák komentoval
          Upraviť komentár
          Rozmýšľam, koľko nabiek by u nás ostalo, ak by sme dali dole všetky, ktoré dnes na sebe majú EÚ nálepku - znak podpory z fondov...(vrátane tých z poslednej výzvy MHSR, ktoré teda už znak EU mať nemusia)

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Zostala by ti zasuvka v garazi a stary dobry 10A kabel co dava vyrobca k autu 😂

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          A naviac nas stoja ovela viacej penazi ako keby sme do Bruselu nic neposielali. Lebo cerpame EU fondy tak na 50-70 % (ak vobec tolko). Takze je kludne mozne, ze na papieri je Slovensko cisty prijemca ale v reale to tak vobec nie je.
          Nasi kovani zlodeji vyuzivaju premisu, ze "sak to kradne z EU, nie Slovakom" lenze to tak vobec nie je...
          Tie rychlonabijacky by boli, pretoze tie projekty ako e-next a podobne nie su klasicke eurofondy.
          Hen tie stlpiky v hornej dolnej co robi ejoin su klasicky priklad takehoto vyhadzovania penazi. Byvam na dedine (velkej, s minimalne 10 ks EV) a skutocne nevidim dovod na co by tu taky stlpik bol. Elektrina je tu v kazdom baraku.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Jiri GrandPa Ja to chapem tak, ze tie nabky su pre pocestnych, nie pre domacich. Ci ked pridem do tvojej dediny mozem zaklopat na ktorykolvek dom a s radostou ma nechaju nabijat? Klobuk dolu, velmi uvedomela dedina.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          On to myslel skor tak ze tie nabijacky su v dedinach kde nic nie je. Teda ani pocestni Jedna vec je zaparkovat v dedine na AC nabijacke a 3-4 hodiny stravit pri nejakych pamiatkach/prirode (Terchova, Vlkolinec atd) a ine je dedina uprostred nicoho kde nemas ten cas na AC ako produktivne stravit. To si radsej naplanujem trasu okolo DC nabijacky. A ked idem na navstevu tak mi urcite dotycny dovoli sa pricucnut.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Taur - ked prides do Ivanky kludne sa ozvi, mozes u mna nabijat, ked bude svietit slnko tak aj bezemisne .
          Wilo ma pochopil spravne.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Jiri GrandPa kujeeem, dufam ze sa da u teba AC 22kw, ci mam u teba aj noclah?
          Pre malobaterkaca v krajoch kde DC niesu kazdy stlpik dobry. NIe kazdy ma dojazd 400+km aby si to naplanoval DC na tahoch. A verim ze aj velkobaterkacom sa stane ze v nudzi budu radi za stlpik v hornejdolnej kde sa nabiju AC celkom rychlo tolko, aby dosli na DC ci SC.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Ale minat cenne verejne zdroje na nabijacky ktore maju sluzit ako “zaloha” pre ojedineleho strateneho elektromobilistu je eticky aj ekonomicky nonsense. Ak chce niekto vytvorit spolocensky prospesny nabijaci bod tak ho treba vytvorit na mieste kde ma zmysel. Cely tento program na podporu vystavby nabijaciek mi pride dost nestastne formulovany. Nech daju AC stlpiky do okresnych miest na exponovane miesta a k bodom zaujmu kde parkuju turisti (navstevnik = peniaze). Nech podporia infrastrukturu na sidliskach aby aj panelakovy clovek mal motivaciu kupit EV. Ale dedina ktorej meno nepozna 99% Slovakov a kde nic nie je mi pride naozaj zbytocne. Asi tak ako si otvorit obchod s lyzami na Tahiti. Tiez ti tam eventualne pride turista ktoremu sa nejake zapacia. Ale asi nebudes investovat kvoli tomu jednemu cloveku prostriedky do tak nezmyselneho napadu ze jo?

          Edit: A spravne si poznamenal - kraje kde nie su DC nabijacky. Prave tu treba investovat a postavit ich

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo to píše 100% správne. Tak to má byť
      • jux
        jux
        Senior Member
        • Apr 2015
        • 1235
        •      

        #24
        Pôvodne zverejnené od 1fisker Pozrieť príspevky
        Kúpa elektromobilu pre panelákového človeka je skutočne adrenalínové dobrodružstvo.
        Prave preto skladam klobuk pred majitelmi BEV, ktori funguju bez moznosti nabijania doma alebo v praci. Keby som nemal moznost nabijat doma, tak by som sa pre BEV rozhodoval len velmi tazko. Lenivost by zrejme zvitazila.

        Komentár


        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Za to by sme mali byť odmenení
      Pracuje...
      X