Pôvodne zverejnené od Spartakus
Pozrieť príspevky
U tesly aj u i-miev-a na ktorych jazdim sa rekuperacia neda vypnut, da sa len pedalom akceleratora udrzovat na hranici s minimalnou rekuperaciou resp. minimalnym vykonom. Aj ked by sa mi realne plachtenie na tychto autach mozno pacilo, zvykol som si na ovladanie len pedalom akceleratora a aj ked jazdim na citigoe, pouzivam len maximalnu rekuperaciu. Na citigoe by som si mozno vybral nizsi stupen rekuperacie, ale irituje ma, ze si ho nezapameta po vypnuti auta, tak pouzivam len maximalny. Nepaci sa mi, ked sa auto sprava nekonzistentne. Aj na tesle mi vadi, ze pri velkej zime alebo plnom nabiti nerekuperuje, no zvykol som si - tesla znizenie urovne dava najavo okato na displeji. Na ziadnom z tychto aut ma nelaka zaradit N, mozno len lenivost, lebo potom treba zaradit D.
Komentár