Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Skoda Citigoe iV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1276
    •      

    Pôvodne zverejnené od palo47 Pozrieť príspevky
    E-up je mestké auto je určene na kratšie jazdy v hlučnom meste, takže podľa mňa tak ako to urobil výrobca je to OK


    O.K. to urcite nie je. A povedat, ze je to O.K preto, ze to tak urobil vyrobca uz vobec nie. Treba to brat ako fakt, ze je to relativne lacne auto, kde sa setrilo vsade, kde sa da, tak usetrili co najviac aj na odhlucneni. Treba pripomenut, ze je to prerabka spalovaka, u ktoreho s odhlucnenim vela urobit nemohli, lebo hluk od kolies bol prehluseny hlukom od motora.
    Stare mitsubishi trojcata su odhlucnene podstatne lepsie aj ked aj tie su prerabkou spalovaka, no tie boli ako nove podstatne drahsie.
    Potesi nas apon to, ze ked prehodime na letne gumy hlucnost sa znizi :-))

    Komentár

    • palo47
      Member
      • Jan 2020
      • 59

      Pôvodne zverejnené od jux Pozrieť príspevky
      O.K. to urcite nie je. A povedat, ze je to O.K preto, ze to tak urobil vyrobca uz vobec nie. Treba to brat ako fakt, ze je to relativne lacne auto, kde sa setrilo vsade, kde sa da, tak usetrili co najviac aj na odhlucneni. Treba pripomenut, ze je to prerabka spalovaka, u ktoreho s odhlucnenim vela urobit nemohli, lebo hluk od kolies bol prehluseny hlukom od motora.
      Stare mitsubishi trojcata su odhlucnene podstatne lepsie aj ked aj tie su prerabkou spalovaka, no tie boli ako nove podstatne drahsie.
      Potesi nas apon to, ze ked prehodime na letne gumy hlucnost sa znizi :-))
      Vždy sa všetko sa dá urobiť lepšie. Ale aj o na o dve triedy vysšom modeli (3 dverové) som mal od zadných pneu ešte väčši hluk v kabíne a to bolo ICE ale veľký vplyv majú aj pneu.

      Ja by so skôr ocenil na e-up predohrev baterie a väčši vykon motora (motor je zhodný s e-golf). Ale tých vecí na vylepšenie by sa dala vygenerovať celá rada.

      Ja pneu nemením, mám Michelin CrossClimate+ a napodiv sú možno tichšie ako orginalne Goog Year.

      Zistil som, že na hluk pneu ma veľmi nepriaznivý dopad ich periodické striedanie predna/zadná náprava. Predná a zadna naprava majú inú geometriu , zaťaženie a vedenie a preto vzniká ine mikroopotrebenie segmentov behúňa. Takže doporučujem keď sa zoderú predné, tak kúpit nové len dopredu a až pri ďaľšom kole kúpit nové na obe nápravy.

      Komentár


      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        A ako by si ten vyssi vykon preniesol na cestu? Ved uz teraz ked poriadne pridas to pekne hrabe s tymi kolieskami

      • palo47
        palo47 komentoval
        Upraviť komentár
        @Carchcash
        Ja som som za ten čas čo mám e-up ( 6700 km) žiadne hrabanie okrem vynímočných prípadov na bielom značeni nezažil. Posledne keď som skúšal zrýchlenie pri teplote baterie 0 deg C a SoC 50%, tak ani pri plnom kick down žiadny prekz. (0-100 km/h za 12,66 s ).
        Motor e-up/e-golf má plný krutiaci moment len do cca 35 km/h potom klesá. Takže ak by som mal skoro dvojnásobný moment pri 80 km/h tak stále bude menši ako pri 61 kW motore e-up pri štarte. Teda pri 80 km/ a plnom kick down by žiadny preklz nehrozil.
        E-up má zo súčasnych malých aut asi najmenší výkon napr aj 8 rokov stary Fiat e-500 má cca 100 kW.
        Mne ale do mesta tých 61 kW stači, mimo mesto by som ale väčší výkon ocenil.
        Napádá ma však jedna príčina. E-golf asi nemá konfiguraciu člankov 84S/2P možno xy/3P a potom pri max výkone nejdú články tak nadoraz ako by šli pri e-up. Ale je to len domienka.
        Naposledy upravené palo47; 24-02-2021, 11:22.

      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        Jasne ze ti to nebude preklzovat pri 80 to neviem co by si tam musel mat namontovane A nepreklzava ti to podla mna prave preto ze je to obmedzene umyselne. Mozno aj koli baterke? Na take male auto do mesta je podla mna vykon dostacujuci. Ci potrebujes 0-50 zrychlit este o sekundu rychlejsie?

        Keby sme sa bavili o nejakom aute na dlhe cesty po dialnici pripadne co vela predbiehas tak tam vykonu nikdy nie je dost to je jasne

        Ale za seba poviem ze ako clovek co ma rad rychlu jazdu (kde sa da a v ramci predpisov) mi to uplne staci - na to, na co bolo to auto primarne urcene.

      • palo47
        palo47 komentoval
        Upraviť komentár
        Však som jasne a jednoznačne napísal, že v meste je 61 kW OK.
        Ale ja jazdim často trasu BB RK cez Donovaly a tam je veľa kamiónov a tých 100 kW by som skutočne ocenil.

        Neviem čo si myslel pod obmedzenim, ktoré zamedzuje preklzu ESP?
        Ja som pri meraní zrychlenia v lete pri SoC 100% meral aj moment. A ten okamžite po cca desatine sekundy nabehol na max hodnotu 215 Nm a žiaden preklz ( kvalitný asfalt na R1 a Michelin CrossClimate+ 165/65R15]. Ak by bol max moment cca 350 Nm (pri 100 kW), tak ale asi by musel byť pri plnom kick down z 0 km/h moment obmedzeny ESP. Ale opakujem, mne ide o zvýšenie momentu pri cca 80 km/h.
        Zistil som, že faceliftovaný e-golf ma s veľkou pravdepodobnosťou veľmi podobnú bateriu ako e-up (xyS/2P). Takže s bateriou by zrejme pri 100 kW nebol problém. Všetko by sa vyriešilo zmenou FW riadiacich jednotiek.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Vykon elektromobilu je pri malych rychlostiach vzdy obmedzeny elektronikou, do urcitej rychlosti nie je aj dvojnasobny rozdiel v menovitom vykone motora elektromobilu podstatny. Pre rozbeh je dolezite hlavne to ako je v elektronike navrhnute davkovanie vykonu pri rozbehu. Elektromobily s prednym nahonom musia viac obmedzit vykon pri rozbehu ako elektromobily zo zadnym nahonom, alebo stvorkolky.

      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        palo47 pisal som ten koment este predtym ako si to editoval a pridal poznamku o tom ze do mesta je to OK A presne ako pises ak by si mal 100kW a 350Nm tak by si to sakra musel obmedzit pri tych pneumatikach a prednom nahone aby ti to nehrabalo Co samozrejme nie je problem a dalo by sa to spravit a potom by si aj na Donovaloch mohol lepsie predbiehat kamiony

      • palo47
        palo47 komentoval
        Upraviť komentár
        @Jux.
        V elektomobile je všetko riadené elektronikou a ja by som preto nehovoril o obmedzeni, je to rozhodnutie výrobcu ako nakonfiguruje FW a tu hrá hlavnú ulohu obchodná politika. Výrobca potrebuje aby lacnejšie auto malo citeľne horšie vlastnosti ako drahši model vysšej triedy aj keď má zhodný trakčný systém. Ale je tu aj zacielenie e-up do triedy mini mestských vozidiel, kde 61 kW optimallny výkon.

        Ja som reálne nameral pri kick down z 0km/h okamžite (cca 100 ms , perioda vyčitavania cez OBD bola len cca 10 Hz) plný moment 215 Nm a ten začal postupne klesat´ až od rychlosti 35 km/h. Výkon (aj ten som vyčítaval) od 0km/h lineárne narastal a pri cca 50 km/h dosiahol 61 kW a pokračoval až do do 130 km/h. Po dosiahnutí 130 km/h výkon klesol na odhadom 30 kW.
        Ak by vyrobca použil FW ktory poskytne pri 80 km/h cca 2 násobný moment a pti 0 km/h pôvodný, tak pri 80 km/h by auto malo 2x vysší výkon ako v malych rychlostiach. Ale výrobca nič take z obchchodných dôvodov neurobí.

        Obávam sa, že urobit´ “čipovanie” e-up je utópia, aj s toho dôvodu, že prístup k mnohým veciam je len cez jednorazové heslo, ktoré vygeneruje SW VW po pripojeni sa na server VW licencovanou diagnostikou.
        Naposledy upravené palo47; 24-02-2021, 12:54.

      • palo47
        palo47 komentoval
        Upraviť komentár
        @CatchCash
        Ak by vykon 100 kW urobil výrobca, tak určite by namodeloval takú momentovú charakteristiku aby nedochadzalo k hrabaniu. Ale podľa mňa ma e-up dobré ESP a to by malo zabrániť hrabaniu aj pri 350 Nm pri štarte. Asi preto mne e-up aj na celoročných 165/65R15 dosial nehrabalo (suchý asfalt vyhovujúci norme).

        Ja e-up nič nevyčitam, páči sa mi také ako je a jazda v meste je veľmi komfortna aj manželka si ho nevie vynachváliť.
        Ale ja žiadne úpravy a vylepšenia robiť nebudem aj keď to bol v minulosti môj koníček. Bez dotácie by som sa neodhodlal ho kúpiť, asi by som bol kúpil Polo.

        To že som vôbec spomenul e-up so 100 kW bola len reakcia na fakt že 100 kW egolf má zhodný trakčný systém a tých 100 kW sa robí len softvérovo.
        A keď mám chut, tak aj s 61 kW trhám v stúpaní bežné osobáky aj deväťdesiatkou až stovkou. Ale často sa nechcú dať (nad 100 v kopci je to už ťažké) a nechcú si pripustiť, že ich trhá taká nula a tam by mi 100 kW urobilo radosť keď by som videl tie kyslé tváre.
        Naposledy upravené palo47; 24-02-2021, 14:01.

      • jozefSk
        jozefSk komentoval
        Upraviť komentár
        Trochu výkonu navyše by pri 80km/h neškodilo - súhlasím.

        Inak som videl nejakú reláciu, už neviem názov, kde prišiel chlapík, čo si povypínal všetky obmedzenia, hovoril, že povyťahoval poistky a relátka - a auto tak hrabalo, že jedna radosť.
    • palo47
      Member
      • Jan 2020
      • 59

      Jozef
      A to malo byť e-up?
      Možno sa dá nejakou poistkou vyradiť ESP a potom by auto na horšom povrchu skutočne “hrabalo” to by ale skôr zhoršilo akceleraciu a bola by to len “frajerina”.

      Obávam sa, ze vytiahnutím poistiek sa dá auto len znefukčnit. Získal som presvedčenie, že VW u e-up použilo veľmi konzervatívny a opatrný pristup predovšetkým z hľadiska bezpečnosti. Aj to môže byť príčina pomerne velkého poctu trojičiek, ktore sa pri niektorých chybách zablokujú a pomôže len odťah.

      Komentár


      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Opakovane tu spominate ESP v suvislosti s prehrabavanim, pokial viem ESP je stabilizacny system, ktory vyrovnava auto aby neslo do smyku, ale tam kde mas natocene kolesa a myslim ze to robi skor pribrzdovanim jednotlivych kolies a prehrabavanie neriesi. System proti prehrabavaniu ma rozne skrtaky u automobiliek napr. TCS-Tracion Control System a pod. Ale mozno si to ja pletiem.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        ale protipreklz je sucastou ESP. Je to jedna z funkcii celeho systemu. Inak mas samozrejme pravdu s fungovanim ESP.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Keď ešte nebolo povinné ESP, tak bol len protipreklz a volal sa u rôznych výrobcov rôzne, u Škody (a VW group) to bolo ASR a bol súčasťou jednotky ABS. Potom sa do ABS jednotky pridalo aj ESP (alebo aj DSC) a keďže to robí najviac činností, tak sa to ľudovo volá všetko ESP ako milan poznamenal.
        Ale v technických manuáloch sa spomína u väčšiny značiek "Riadiaca jednotka bŕzd", ktorá toto všetko obhospodaruje, je to tá plastová škatuľka nad hlavným brzdovým valcom.
        VW Group to ESP zasa označuje ako ESC (electronic stability control) a v cenníku Citigo uvádza: "ESC vrátane ABS, MSR, ASR, EDL, HHC" - takže v našich Citigo máme hneď 6 systémov.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Na i-MiEV-e sa to vola Active Stability Control (ASC) a da sa to vypnut... k tomu zadny nahon... to je potom radosti s preklzujucimi zadnymi gumami napr. na snehu.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        To si musím nechat zájsť chuť na mojich EV, ale v dobe historickej (predelektrickej) som zadný nahon preferoval.

      • palo47
        palo47 komentoval
        Upraviť komentár
        Kto by si rád odskúšal jazdu na trojičkách bez ESP tak ho mmôže deaktivovať nasledovne:
        - zapnúť zapaľovanie do prvej polohy
        - zapnút varovné blikačky
        - 5 x stlačiť pedál plynu
        - zapnút zapaľovanie do druhej polohy (ready for drive)
        - Budú svieťit kontrolky ESP a kontroly pneu oranžovo. Pozor, asi prestane fungovať aj ABS, za jazdy som to neskúšal.

        Po vypnutí výstražných blikačiek a zapaľovania a opätovnom zapnutí zapaľovania bude ESP znova aktívne.
    • denial
      Member
      • Jun 2014
      • 279

      Nehoda Citigo v HU.

      Pridavam nejake fotky a automatizovany preklad.

      Citigo bolo plne obsadene, vsetci prezili, zadni pasazieri zraneni.

      https://index.hu/belfold/2021/04/05/...lektromos-auto

      https://www.rozsadombote.hu/h%C3%ADr...3%A9-%C3%BAton

      https://postimg.cc/gallery/jxGnbY5

      Citigo rescue data sheet
      https://dopice.sk/pBE

      So the accident happened in a tight corner, in town, at 40 plate, 40 km / h (gps dashcam). It happened on a street called Szépjuhászné on a cool forest road from Budadeszi to Nagykovácsi. The cause of the accident is a pothole on the edge of the roadway, which is 16 cm deep and ends in a sharp heeled cat stone at the exit point. Why did the driver go in? Because a truck came across it in a narrow, changing curve, and it was distracted by how it fits, and the real size of the hole was only seen from a few meters. This hit the treadmill so hard that the rear right wheel bent (the front wheel rolled on the edge of the hatch) as if the rear wheel turned right. Because this wheel was heavy due to the Balkanyar, the wheel turned the car's tail to the right, which made it to the left immediately, directly into the oncoming lane, where a car also arrived with the relative minimum speed difference of 80 between the two cars, this time control It followed, but due to the falling rear wheels, the car did not follow the steering wheel with the appropriate reaction, but as the weight shifted to the left rear wheel, the car suddenly and gradually turned to the right, slipping on a completely idiotic strip in a corner, and then, after that, it fell upside down a concrete was poured into a stream pond about 5 meters deep, which was splitting in the fresh, not even dirty accident debris. There were four people sitting in the car, the two sitting in the back were slightly injured. The average weight of the passengers was around 65 kg per head. So according to the previous articles, the rear gear is really a weak point of the car, but as we can see, apart from a flat tire, it could have died at 40 The opponent. he will be the road manager, we have already talked to a lawyer specializing in traffic, he thinks we will definitely have to sue him. The protective system of the car, the passenger frame, air bags, belt tensioners, however, were tested excellent, and the firefighters also thought it was a miracle that it was possible to die. They got out of the car without serious injuries, according to the rescue manager, the passengers would not have had a chance with a car over 10 years old. After they left and we waited for the trailer, 20 more cars went in 20 minutes, both had flat tire and smashed rims. A jogger also saw one of them and said this hole has been here for over a month and has seen several flat tires here. I asked the 112th person for help because of this, but ′′ they can't help me because they have no contact with the public road manager ". On the public road manager's website you can report in this e-mail: ′′ Balkan.... and also that the police, firefighters, and There was no orange fringe that was put in the disaster tree protection, there are no regulations or rules for this?????


      Nehoda sa teda stala v tesnej zákrute, v meste, pri 40-tke, 40 km / h (GPS dashcam). Stalo sa to na ulici zvanej Szépjuhászné na chladnej lesnej ceste z Budadeszi do Nagykovácsi. Príčinou nešťastia je výmoľ na okraji vozovky, ktorý je hlboký 16 cm a končí vo výstupnom bode ostrým mačacím kameňom s podpätkami. Prečo vošiel vodič? Pretože nákladné auto na ňu narazilo v úzkej meniacej sa zákrute a bolo rozptýlené tým, ako sa hodí, a skutočná veľkosť otvoru bola viditeľná iba z niekoľkých metrov. To narazilo na bežecký pás tak silno, že sa pravé zadné koleso ohlo (predné koleso sa vyvalilo na okraji prielezu), akoby sa zadné koleso otáčalo doprava. Pretože toto koleso bolo ťažké kvôli Balkanyaru, otočilo koleso chvostom vozidla doprava, čím sa okamžite dostalo doľava priamo do prichádzajúceho pruhu, kde tiež dorazilo osobné auto s relatívnym rozdielom minimálnej rýchlosti 80 medzi oboma autá, tentoraz kontrola Nasledovalo to, ale kvôli padajúcim zadným kolesám auto nenasledovalo volant s príslušnou reakciou, ale keď sa hmotnosť presunula na ľavé zadné koleso, auto sa náhle a postupne otočilo doprava, pošmyknutím na úplne idiotskom páse v rohu a potom potom spadol hlavou dole, betón sa nalial do asi 5 metrov hlbokého rybníka potoka, ktorý sa štiepal v čerstvých, ani nie špinavých úlomkoch nehôd. V aute sedeli štyria ľudia, dvaja vzadu sediaci boli ľahko zranení. Priemerná hmotnosť cestujúcich bola okolo 65 kg na osobu. Podľa doterajších článkov je teda zadný prevod skutočne slabým miestom automobilu, ale ako vidíme, okrem vypichnutej pneumatiky mohol zomrieť aj pri 40-tke súpera. bude to správca cesty, už sme sa rozprávali s právnikom so špecializáciou na dopravu, myslí si, že ho určite budeme musieť žalovať. Ochranný systém automobilu, rám spolujazdca, airbagy, predpínače bezpečnostných pásov však boli testované vynikajúco a hasiči si tiež mysleli, že je zázrak, že je možné zomrieť. Z auta vystúpili bez vážnejších zranení, podľa manažéra záchranárov by cestujúci nemali s autom starším ako 10 rokov šancu. Po ich odchode a čakaní na príves sme za 20 minút išli ďalších 20 automobilov, obe mali defekt pneumatiky a rozbité ráfiky. Jeden z nich tiež videl bežec a povedal, že táto diera je tu už viac ako mesiac a videla tu niekoľko prasknutých pneumatík. Z tohto dôvodu som požiadal 112. osobu o pomoc, ale ′ ′ mi nemôžu pomôcť, pretože nie sú v kontakte s správcom verejnej cesty. “Na webovej stránke správcu verejnej cesty môžete nahlásiť tento e-mail: ′ ′ Balkán .... a tiež, že polícia, hasiči, a Do ochrany stromu pred katastrofou sa nedostal žiadny oranžový okraj, neexistujú na to žiadne nariadenia ani pravidlá ?????
      Naposledy upravené denial; 06-04-2021, 03:14.

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Neviem si predstaviť “úplne idiotsky pas v rohu” :-).
        Z madarciny ten Google translate teda žiadna sláva.
        Ten text príčiny nehody nedáva moc zmysel ani do angličtiny.

      • jozefSk
        jozefSk komentoval
        Upraviť komentár
        preklad z maďarčiny

        Štyria z nich cestovali v aute, ktoré krátko pred poludním narazilo do jamy na poškodenej lavičke na Szép Juhászné út, potom narazili do koryta potoka Malý čertov priekop a tam zastavili a zvrátili sa nad ich hlavou. Všetci pri našom príchode vystúpili z vozidla bez zranení a keďže boli zapnuté bezpečnostné pásy, našťastie utrpeli len ľahké, ľahké zranenia. Elektromobil sa mohol odpojiť od napájania až po odstránení. K nehode - od II. okresní profesionálni hasiči pracovali na ďalších prípadoch - profesionálni hasiči v Óbude, naši dobrovoľní hasiči a vozidlo prevážajúce katastrofu na zdvíhaní auta.

      • denial
        denial komentoval
        Upraviť komentár
        ako som to pochopil ja:

        citigu behol do cesty protiiduci nakladniak.
        citigo sa uhlo, koleso mu padlo do 16cm diery, kde chyba okraj cesty.
        nasledovala strata kontroly nad autom + smyk -> pad do 5 metroveho jarku

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        aj ja som to tak pochopil ako denial a ešte k tomu píšu, že zadné koleso nie je tak pevné, lebo sa skrútilo (vytočilo) nárazom pri vychádzaní z jamy a tým sa pre šoféra stalo auto neovládateľné - skončilo v priekope aj keď ho tam nenatočil

        ja som niečo podobné zažil na ceste kde chodím denne - zákrutu režem po vnútornom okraji a jedného dňa tam bol výtlk - chýbal kus asfaltu, chvalabohu to odniesol len ohnutý disk a preseknutá pneu ale náprava nebola poškodená ani ohnutá

        Maďar uvádza že jamu zbadal až niekoľko metrov pred ňou, asi sa bál trocha viac doprava mimo cesty zatočiť aby ju obišiel

      • denial
        denial komentoval
        Upraviť komentár
        video

        https://dopice.sk/pC4

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        No nevyzera to tak, ze by mu ta dodavka nechala malo miesta. Kludne by sa tam zmestil. Vobec nemusel ist na okraj cesty. Spanikaril...

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        ako maďar ...

        ale pozitívne je, že nikto nemôže tvrdiť, že ťažká baterka privalí cestujúcich keď sa auto prevalí (ako som čítaval medzi inými "nevýhodami" EV) - padali do 5 metrovej jamy na strechu a karoséria akumulátor podržala
        Naposledy upravené Miroslav Rojko; 07-04-2021, 19:50.

      • hudino
        hudino komentoval
        Upraviť komentár
        ja nechapem ako z tohoto mohla byt nehoda.... ale nikdy som nemal rad tieto turbo male, 3.5m dlhe auta... mozno proste to nema ziadnu stabilitu. Gumy tensie ako chrbtove kosti nasich politikov
    • romiix
      Member
      • Oct 2015
      • 51


      Po zvolávačke mi auto spomalilo dobíjanie na AC na cca 6kW. Pred tým bol napr. na ejoin-e na AC príkon (zobrazovaný dobíjačkou) až 7,7 kW, teraz na polyfazeri ~6 kW. Aj doma sú časy na wallboxe porovnateľne dlhšie.

      Stalo sa to ešte niekomu? Myslíte, že je možné reklamovať to?

      Komentár


      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        Neviem teraz o ktorej hovoris. Ja som bol na jednej kde mi prehrali software riadiacej jednotky tusim a ziadne spomalenie som si nevsimol.

      • Ondrej Hluchý
        Ondrej Hluchý komentoval
        Upraviť komentár
        Ahoj. Na zvolávačke na prehratie softvéru som bol minulý týždeň a pri AC nabíjaní na ejoine som si nevšimol žiadny rozdiel. Auto nabíjalo cca 7,6kW tak ako obvikle... Skús ešte raz ejoin, či nebol problém na Polyfazery... Raz sa mi stalo, že ejoin skočil z 7,6kW na 3,2kW, ale operátor to po nahlásení po určitom čase odstránil... Daj vedieť, ako si dopadol... Ondrej🙂

      • denial
        denial komentoval
        Upraviť komentár
        na moje auto stranka recall skoda auto pre moj vin ukazovala nejaku zvolavacku, pred par mesiacmi.
        nikde som nebol a uz ukazuje, ze ziadna zvolavacia akcia pre to iste vin nie je ...

        reklamovat to mozne urcite je, mas tu rychlost nabijania aspon odfotenu, najlepsie pred aj po?
        Naposledy upravené denial; 08-04-2021, 13:25.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        vyriešili Ti to OTA updatmi

      • romiix
        romiix komentoval
        Upraviť komentár
        denial PRED mám, PO ešte nie, ale to doriešim ľahšie.

      • jojac84
        jojac84 komentoval
        Upraviť komentár
        Je možné že to spôsobila tá aktualizácia, tá mala byť na ochránenie riadiacej jednotky vysokonapäťovej batérie. Neviem či sa tam nemal prehrievať daaky rezistor či tak nejak, už si presne nepamätám. Ale to zrýchlenie by som nejak neriešil ak nepotrebuješ súrne rýchlejšie nabíjať. Známemu pred týždňom už auto nenabehlo. Vyhodilo mu chybu elektrického systému. Teraz bude mať auto zopár týždňov v servise, z BB mu ho previezli na opravu do BA. Chyba je práve v tej riadiacej jednotke vysokonapäťovej batérie. Jeho auto 3/2020 má najazdených niečo málo cez 30000 km a na aktualizácii softvéru bol asi pred mesiacom. Neviem ako to s tým súvisí, ale údajne mu majú aj batériu rozoberať. Možno mal len daaky vadný kus auta, pred pol rokom mu aj vyhrievanie sedadla vodiča odišlo

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        to vyhrievanie vodičovho sedadla aj mne na vyrobenej 3/2020 menili
    Pracuje...
    X