herki môžeš tie otvory zaslepiť.mam auto od februára a zaslepil som ich po dvoch mesiacoch a už tam bol po zime bordel a kamienky keď som to zaslepil párkrát som skontroloval či sa tam netvorí kondenzat a vždy to bolo suché. Tie diery sú určené na montovaciu stolicu pri montáži auta.pri iných modeloch sa tam potom tie zátky dávajú.tu možno súdruhovia možno zabudli alebo šetrili
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Skoda Citigoe iV
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Ahojte. Už som potreboval nabiť auto, tak som tie moje nabíjacie potiaže nafotil. Odfotil som všetky nabíjacie možnosti v aplikácií+ aktuálny nabíjací výkon na stojane. Samozrejme vždy som tú voľbu potvrdil, aby sa mi nestalo, že na to zabudnem. Ale podľa mňa bude adi obmedzený výkon na nabíjačke Ejoin, lebo keby som mal poruchu v aute, snáď by naňa vyskočilo nejaké výstražné hlásenie na palubovke. Musím to však v budúcnosti overiť aj na inej nabíjacej stanici. Prípadne skúste Tí, ktorí máte Ejoin niekde nablízku vyskúšať, akým výkonom Vám bude nabíjať Vaše Citigo, či Up... Prikladám fotky...Pripojené súbory- Screenshot_20201225-123224.jpg (39,7 KB, 334x pozretí)
- Screenshot_20201225-123316.jpg (42,7 KB, 191x pozretí)
- Screenshot_20201225-123355.jpg (42,9 KB, 211x pozretí)
- IMG_20201225_123252.jpg (128,3 KB, 219x pozretí)
- Screenshot_20201225-123438.jpg (45,8 KB, 194x pozretí)
- Screenshot_20201225-123445.jpg (42,0 KB, 194x pozretí)
- IMG_20201225_123339.jpg (168,1 KB, 224x pozretí)
- IMG_20201225_123416.jpg (157,1 KB, 226x pozretí)
- IMG_20201225_123502.jpg (175,9 KB, 197x pozretí)
Komentár
-
Nevedel som že v aplikácii Move and fun funguje nastavenie na určitú úroveň maximálneho nabitia batérie ako máte nastavené v screene. Aj to normálne funguje? Dlhšie som tú aplikáciu nemal spustenú lebo mi nikdy poriadne nefungovala a vždy po nej som musel navyše reštartovať telefón
-
Zhodou okolností som bol pred týždňom prvý krát na ejoin a bol som milo prekvapený výkonom Citigo fičalo ok: https://ibb.co/Df9rmtM
-
Hej, dá sa to tam nastaviť, aj to normálne funguje. Treba to len nastaviť... Funguje to však len pri zapnutom plánovači nabíjania. Ak je plánovač vypnutý, batéria sa automaticky nabíja na 100%. Je to dobrá pomoc, aspoň nemusím sledovať, kedy sa batéria nabije na požadovanú hodnotu a nabíjanie sa vypne....
Komentár
-
Komentár
-
tak na kratke jazdy po meste cca 7km jazdim na eko+ a priemernu spotrebu mam 11.5kw
na dlhsie jazdy mesto a okreska vzdialenost cca 20km na rezim normal a kurenie na 22st mam priemernu spotrebu 13.5-14kw
a na dlhe trasy na jeden zatah 270km z toho cca 200km dialnica a zvysok okresky (na dialnici 110km/h) na rezim normal a kurenie na 22st. mam priemernu spotrebu cca 16kw
vsetko pri teplotach pod +5st.
v lete som mal to iste (vzdy zapnuta klimatizacia na 22st.) so spotrebami 9.5 / 10 / 13
-
Asi mas ťažkú nohu . Inak tie spotreby sú ako u TM3. A to kurim na 23 st.
-
Ja teraz mávam spotrebu okolo 17kwh, hodne to záleží od rýchlosti jazdy, rekuperáciu mám vypnutú a využívam plachtenie, pokiaľ potrebujem spomaliť rekuperujem jemným stlačením brzdového pedálu. Ale mám zimné gumy s palivovou efektivitou C, dosť to pomáha. Doma mám aj wallbox a keď použijem aj predhrev auta tak mám aj nižšiu spotrebu. Moje jazdy sú zväčša okolo 25km do práce a 25km späť. Pokiaľ jazdí niekto veľa krátkych trás tak mu spotreba hodne stúpa častým rozkurovaním.
-
-
Ahojte. Mne sa samozrejme v tomto období tiež zvýšila spotreba a klesol reálny dojazd, ale proste primerane kúriť treba. Ja mám kúrenie nastavené 18,5⁰C a teraz v decembri som väčšinou zapínal aj režim eco, aby to kúrenie nebralo toľko energie. Prikladám spotreby z aplikácie MySkoda. Všetkým želám pekný Silvester a veľa zdravia, šťastia a v Novom roku 2021 veľa spokojných kilometrov s našími elektromašinami... Ondrej
Komentár
-
Samozrejme záleží, ako človek využíva dynamiku a rýchlosť vozidla. Ja som skôr defenzívny jazdec, rýchlosť na diaľnici 100km/h, mimo mesta 80-90km/h. Ak ma chce niekto obehnúť, uhnem sa, veď aj tak ho o chvíľu v obci doženiem. Plachtenie a rekuperáciu sa snažím využívať na maximum. Ale to asi všetci jazdci na elektromobiloch. Proste pohoda... Kúrenie som skúsil v eco režime, podľa skúseností jedného kolegu z tunajšieho fóra a tá spotreba sa mi zdá lepšia, aj keď samozrejme to kúrenie kúri len tretinovým výkonom. Je to určitý kompromis medzi spotrebou a komfortom. Ja chodím v aute oblečený, takže mi to nevadí. Samozrejme to nechcem nikomu vnucovať, to je len čisto moja skúsenosť a môj spôsob používania tohto auta. Ak niekto preferuje dynamiku, rýchlosť, teplo, niekde sa to zákonite musí odraziť. A samozrejme záleží na profile trasy a poveternostných podmienkach v ktorých sa pohybujete, atď...
Komentár
-
Ja mám s Konou 16.5 kWh mix. Po meste 14,7 a to všetko bez obmedzení s komfortom, 23 stupňov a režim pol na pol komfort/Eco.. Diaľnica 125 km/h, mesto koľko sa dá a posledné dva mesiace sa mi moc nedarilo jazdiť opatrne na spotrebu.
Komentár
-
jj kurim ako delo..a idem fakt kratucke trasy, a ked idem dlhsie tak to je zas po dialnici a idem 130 km/h podla GPS (144 na tacho)a spotreba je fakt obrovska. Za pricinu to ma aj studena bateria lebo auto stoji von. Nejak extra ma to ale netrapi, na dlhej trase by som vedel ist ako vy za 160 wh/hm
-
spotreba je tak špecifická vec, že to medzi nami šoférmi rôznych štýlov a dĺžky trás nie je porovnateľné, ani keby sme išli na rovnakom aute
ja mám na Kone medzi 18 a 19 kWh/100km ale na nej jazdím len dlhé diaľničné trasy diaľničnou rýchlosťou, lebo všetky krátke robím na Citigo
na Citigo mám v po meste okolo 11-12 v Eco+ keď nekúrim len ohrievam sedadlo na krátke trasy, keď prikúrim, je to nad 15 na danú krátku jazdu
veď stačí urobiť ten test ako robili Nemci - sadnúť do studeného auta a začať kúriť, ja to sledujem na nabíjačke, Citigo ťahá pri stojacom aute do 5 kW výkon prvých 5 až 10 minút na kúrenie, potom po rozkúrení to klesá a je to tak do 2 kW pri stojacom aute - pri jazde to môže byť troška viac, lebo je auto jazdou ochladzované vonkajším vzduchom viac ako keď stojí
-
Spotreba, ako taká, je daná technickými parametrami auta, ktoré výrobca dá autu do vienka, aj keď tá uvádzaná v TP je často dosť vzdialená od reálnej premávky. Aerodinamický odpor karosérie, účinnosť motora, veľkosť a kvalita termomanažmentu batérie, systém kúrenia, váha, použité technológie, výbava, atď.... Určite by aj CITIGOe s aerodinamikou "Rubikovej kocky", s rozšafným kúrením na princípe odporovej špirály, bez aktívneho termomanažmentu batérie a s technológiou motora v podstate z roku 2013 (koncept 2011), jazdilo bez problémov aj za 20kW. Ale je tu jeden "medzičlen" medzi volantom a sedadlom... A tak tú "nepriaznivú prognózu" vysokej spotreby šofér dokáže do určitej miery ovplyvniť šoférskou technikou a skúsenosťami, ako sa spomínal milan84- určitým "zžitím sa s autom". Keď som auto kupoval, vedel som, že to nebude žiadna technologická hitparáda... Ja sa len snažím zdokonalovať techniku svojej jazdy, ktorou dokážem spotrebu ovplyvniť. Proste ma to baví... Veľmi som sa tešil, že aspoň troškou môžem aj ja prispieť k zníženiu znečistenia ovzdušia v mojom okolí ale hlavne pre tých, ktorí prídu "po nás". A myslím si, že práve toto je poslaním elektromobility.... Ondrej
- Likes 2
Komentár
-
Vďaka Zzz za upozornenie. Budem si dávať pozor, aby príspevky boli prehľadnejšie a budem používať aj komentáre. Nikdy som si to nevšimol, lebo píšem z mobilu nastojato. Až teraz som ho otočil na ležato a ukázala sa možnosť pridať "komentár". Vďaka, už budem vedieť...👍
-
Keď klikneš nastojato na mobile na tie 3 bodky vedľa Like tak sa ti objaví aj komentár.
Písané na stojaka
-
Ahojte. Ak by si ešte niekto chcel dodatočne dopriať tohoto elektrického mrňúsa pod stromček...
https://skoda-citigo.noveauto.sk/sko...kw-152849.html
Komentár
-
Náhodou som to našiel pripozeraní internetu... Tiež ma tá cena celkom zaujala. Ja som kupoval naše CITIGOe v marci a bolo v presne tejto istej cene... Potom už ten bonus 3600€
od výrobcu znížili tuším na 1200€. Takže cena tohto CITIGAe je tam pre potencionálneho záujemcu naozaj zaujimavá...😀
-
Tá cena je podľa mňa je bez dotácie. Ja som tiež dotáciu nedostal a mal som presne tú istú predajnú cenu. Takže ak by sa ešte niekto dostal k dotacií, bolo by to preňho naozaj veľmi zaujimavé... Myslím, že zarezervovať si to auto online (formou zálohy) v dnešnej dobe nie je žiadny problém a keď táto zlá situácia pominie, potom nebude problém si auto vyzdvihnúť....
-
A ja som to objednaval naslepo este v oktobri 2019, ani som v tom nesedel a nikto nevedel co to bude. Tiez za podobnu cenu so zlavou 3600 €. A odovzdavali to v aprili pocas prveho lockdownu (vtedy sa to volalo zatvorenie obchodov) a dali len kluce od auta, nieco som asi podpisal a dovidenia. Asi by to vedeli urobit aj teraz, zeby nechali kluce v "servise".
-
Najlepšie asi kontaktovať predajcu a spýtať sa tam... Ako som písal, ten inzerát som objavil len náhodou a keďže už CITIGOe vlastním, nejako bližšie som sa o to nezaujímal... 🙂
-
na webke maju "z dôvodu mimoriadnej situácie počas zákazu vychádzania v čase od 21.12.2020 do 10.1 2021 je naša prevádzka zatvorená. " zrejme celozavodna dovolenka. Isiel so dnes okolo, tak som sa zastavil a nikde nikto. Uvidime ci predlzia do 24.
-
Ja to mam za 10k a ten priestor je dobry, ani parametre nie su marne. Casto to pouzivame ako rodinne auto, len musim ist na 2x, lebo sme piati a je to stvormiestne :-) Ale plnohodnotne rodinne auto snad asi ani neexistuje zatial. Mozno Tesla Y.
-
xxc - Tesla Model S aj X sú viac ako plnohodnotne rodinne auta. Len na to musíš mat.
-
-
Mate este niekto tento problem na HPC nabijackach? Mne to robi napr Slovnaft v Senci. Tuto metodu som zatial neskusal...
https://youtu.be/qVPaHCi8REk
Komentár
-
Zdravím, neviete mi niekto poradiť čo sa týka tarify na nabíjanie elktromobilov od ZSE? Podmienky získania tarify viem, ale zaujímali by ma aj ďalšie informácie keďže som od ZSE Drive nedostal mailom ami telefonicky žiadne informácie na ktoré som sa pýtal, nechápem, načo tam zamestnávajú ženy ktoré o tom vôbec nič nevedia.
Moje otázky sú:
1. Mám tarifu DD2 a platím za istič 3x25A, potrebujem teda tarifu DD4, platí sa niečo za výmenu elektromera za 2 elektromery, to znamená za elektromer na denný a nočný prúd?
2. Kedy platí vysoká a kedy nízka tarifa?
Neviem kde to hľadať, som z Nového Mesta nad Váhom, neviem či sa to rozdeľuje podĺa kraja alebo podľa čoho sa zadeľujú časy.
3. Platí táto tarifa pre všetku odobranú elektrinu alebo len pre elektrinu odobranú z wallboxu? Mám k nemu aj vlasný elektromer.
4. Kde nájdem komplet cenník elektriny od ZSE vrátane ceny elektriny a distribúcie pre rok 2021.
Pre rok 2021 som našiel len cenníky za distribúciu.
5. Chcel by som vedieť, či sa podľa Vás oplatí robiť túto zmenu. Predpokladám že ročne miniem 1500kwh spotrebou v dome a 3500kwh nabíjaním aita, čiže spolu 5000 kwh. Nabíjanie by som tomu vedel čiastočne prispôsobiť.
Ak by mi niekto vedel poradiť, budem rád, možno to tu zaujíma viacero ľudí. O týchto tarifách sa toho vo všeobecnosti moc nepíše
Ďakujem
Komentár
-
Si v omyle. ZSE Drive sa týka verejných nabíjačiek. DD4 sa týka tarify doma
Ja mám DD4 od SPP.
1. Elektromer máš iba jeden, na displeji sa zobrazuje Nízka tarifa-spotreba a Vysoká tarifa-spotreba
Cenu za zavedenie neviem
2. Časy prepínania sa nastavujú asi podľa lokality, teraz mám 13:00-15:00 + 0:00-6:00 = 8 hodín (predtým sme mali 0:00-8:00)
3. Tarifa platí na všetku odobratú elektrinu v dome
5. Mne sa oplatí, nabíjam teraz od 21:00 do 6:15, či sa oplatí Tebe musíš spočítať sám, ja som poplatok za DD4 zaplatil už dávno a používal som to hlavne na boiler - oplatilo sa to veľmi, teraz sa to oplatí ešte viac
Na zavedenie som potreboval nejakú revíznu správu, že mám zapojený napevno akumulačný prvok - boiler
-
Bolo to tu preberané dva týždne dozadu aj pred rokom, veľa som tu o tom písal, hľadaj heslo Magna 4T, ak máš dd2 tak nič lepšie nie je.
-
-
jozefSK: a čo tak DD5? Tam sú distribučné poplatky ešte nižšie ako DD2, tým pádom aj celková cena. Mesačný poplatok DD5 je oproti DD4 nižšší (aspoň u VSDS).
Zvažujem magnu, hlavne kvôli FVE a ich “požičiavaniu” vyrobenej energie: z celkovej ceny energie ktorá sa odoberie, by sa mala odrátať cena silovej čast vyrobenej odovzdanej elektriny z FVE.
Viete doporučiť, máte s magnou a ich požičovňou elektriny skúsenosti? Vopred vďaka!Naposledy upravené LuboG; 12-01-2021, 18:46.
-
LuboG - a to kde? Pozri dole ceny z cennika 2020.
Mes. Popl. VT NT Cena integrovana
D1 2.47584 0.165242
D2 5.99592 0.145461
D3 9.56244 0.153261 0.117141
3x25 istic D4 14.40000 0.146976 0.108576
3x32 istic D4 18.18000 0.146976 0.108576
3x25 istic D5 14.40000 0.150456 0.115776
3x32 istic D5 18.18000 0.150456 0.115776
-
Áno pri zse je mesačný poplatok rovnaký ale pri vsds je rozdielny.
Pri SPP aj VSE je DD5 20 hodín nízka tarifa, pri DD4 len 8. Pri Magne je to irelevantne. Oni majú časovú tarifikáciou.
Ja rátam ročný odber 3,5MWh domácnosť a 3,2MWh nabíjanie elektromobilu (vrátane 15% strát) - väčšina v noci s najmizsiou cenou.
Takto mi to vychádza po polroku jazdenia (celkovo odhad do 20 000km ročne).
S FVE 3 kWp rátam priame využitie 1,2 MWh ročne (najmä klíma v lete a víkendové nabíjania počas dňa). Zvyšok energie ide do siete - cca 2,4 MWh. To by bol objem z ktorého by na mesiacnej báze znížila cena odobratého energie zo siete o silovú časť.
Pri odhadne vyššej spotreby v lete a nižšie generovanej energie z FVE v zime mi to vychádza v magne pod 60 euro mesačne, čo je dosť rozdiel oproti aktuálnej SPP (odhad 85-90 euro v závislosti od efektívneho využitia FVE aj so zarátaním ich zľavy 11% na silovú časť).
Rátal som ceny už za rok 2021.Naposledy upravené LuboG; 12-01-2021, 19:29.
-
-
jojac84 - pokial chces drahe riesenie tak to urob s nimi, mas to bez roboty a rozmyslania.
ALE:
Zaplatis cca 100EUR za reviznu spravu elektromerovej skrinky + naklady na jej upravu tak, aby splnala poziadavky ZS Distribucia (to je ina firma ako ZSE Energia) pre 2 tarifne meranie = cca 100EUR.
Musis od nich kupit predrazeny wall box (potrebujes ho?). A aj tak dostanes rovnaku sazdzbu D4 ako ktokolvek iny co splna podmienky.
Pri tvojej planovanje spotrebe sa D4 absolutne neoplati. Tu mas tabulku cien pri mesacnej spotrebe pri pouziti lanskych cien (tohtorocne kombinovane este neracilo ZSE zverejnit). Ale pomer cien bude rovnaky. Miro ma pravdu, Magna to isti a nepotrebujes ani dvojtarifne meranie (= investicia NULA do upravy elektromera). Magna ma totiz rovnaku cenu pre vsetky tarify (tento rok).
EDIT: Opravena tabulka a pridany stlpec pre sadzbu D4 a 3x25A istic.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 12-01-2021, 19:05.
Komentár
-
Treba si spravit zoznam, kedy ake spotrebice pustas. V magne vdaka 4T nemusi byt ziadna vyhoda, lebo v krtickych rannych a vecernych casoch je od nich elektrina 5dni v tyzdni vyrazne drahsia. Ale to uz si musis vypocitat a napasovat na teba. A tiez ich ceny su bez DPH, co aj ja (ako tu uz bolo pisane od niekoho ineho) povazujem za zavadzajuce.
Ale pri D2 a inom fungovani ti mozu vyjst uplne ine rozdiely. Neexistuje jednoznacna odpoved.
-
Milan - tie ceny v mojej tabulke su samozrejme s DPH.
Pri takej malej mesacnej spotrebe je uplne jedno aku mas sadzbu u ZSE, jednotarifna Magna D2 je aj tak lacnejsia.
Ta 4T je len odhad, samozrejme.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 12-01-2021, 19:06.
-
Jiri GrandPa to nebolo k tvojej tabulke, ale len na margo reklamy magny, ze maju pre vsetky programy jeednodnu cenu 51,90 ale nikde sa nedocitas (kym sa nespytas) ci je to s dph alebo bez.
Komentár