Ahoj, mal by som v pláne kúpiť jazdenu Teslu model S. Konkrétny typ/model ešte neviem. Chcem ju ako druhé auto na súkromné účely (nákupy, zábava, dovolenky, atď atď) Moje súčasne auto Toyota LC100 4.2td, používam na všetko aj na prácu čo je ťahanie ťažkých prívesov občasne aj v ťažkom teréne. Tu nikdy v živote nepredám je to najlepšie auto aké som kedy mal. Namiesto motorky /vykendoveho auta, ktoré vždy mám zvažujem kúpu jazdenej Tesly. Na novú nemám... A model 3 nechcem. Oplatí sa vôbec kupovať jazdený elektromobil??? Naj. má zhruba okolo 60 000km a cena je 50 000 eur. Ako je to s nabíjaním zadarmo? Je to prenosné aj na nového majiteľa? Som veľký odporca elektroaut, ale rád skúšam nové veci.... Tak bábo rad.... Ďakujem vopred všetkým za skúsenosti a rady ktoré mi dajú.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Kúpa jazdenej Tesly odporcom elektroaut
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
MP54 - musim ta varovat, je tu velke riziko, ze ked sa s Teslou zzijes, stanes sa z odporcu obhajca . Chces to riskovat ?
Ale vazne - Model S s 50 000km je takmer nove auto, bateria nemoze mat vacsi ubytok kapacity ako 5%. Mozes sem dat viac detailov? Aky je to rocnik? Aka bateria? To neobmedzene nabijanie zavisi na tom, kedy auto bolo kupene. AUta kupene (myslim) pred Aprilom 2017 maju neodmedzene nabijanie viazane na auto, nie na majitela, po tomto datume uz vacsinou len na prveho majitela.
- Likes 1
Komentár
-
Ja som kupil jazdeny maly mestsky elektromobil zastaralej koncepcie - i-MiEV, teraz ma 6 rokov a ubytok kapacity je cca 10% Myslim, ze akykolvek elektromobil - snad okrem LEAF-a mozno kludne kupit ojazdeny bez nebezpecenstva, ze bateria bude nejako extremne amortizovana.
Komentár
-
to mas recht, baterie LEAFu za vela nestoja, som na 92% po 4 rokoch a 73 000 km a to sa snazim tu bateriu fakt setrit
-
Teq tak to si pozri tento post https://www.facebook.com/Teslabjorn/...91155141077612
-
-
Pôvodne zverejnené od MP54 Pozrieť príspevkySom veľký odporca elektroaut, ale rád skúšam nové veci....
Komentár
-
No je to zaujímavé že odporca a bez skúseností. To nejak nejde dokopy. A MP54 veď kúp akékoľvek bez pýtania sa o rady a keď sa to dojekazí tak budeš môcť spokojne haniť. A s dušou na správnom mieste. Alebo si na hrane a potrebuješ postrčiť? V takom prípade je asi odpoveď rovnaká kúp hocijaké aké sedí na tvoj nájazdový profil.
-
Ahojte, nie je to recesia... Vážne mám záujem. Odporca som preto lebo sa 20 rokov venujem autám a motorkam, je to moje jedine hobby až závislosť... Každý zarobeny cent ide do áut alebo do nádrže. Som stará škola milujem vôňu benzínu, alebo silu poriadne veľkého turbodiesla. Preto elektro auta vo mne vyvolávajú averziu, neznášam ich koli ich sterilnosti a umelosti! Vlastne všetky nové technológie mi lezú na nervi. Nepoužívam Facebook, Twitter a podobne veci, neuznávam nič čo má zbavuje aspoň akej takej slobody. Som zaostali skratka podľa súčasných meritok. A to mám len niečo cez 30... Ale prosím Vás neodcudzujte ma zato!!! Som taký a iný nebudem. Ale preto som sem zavítal aby som sa dozvedel viac konkrétne o Tesle, iné ma veľmi nezaujímajú. Chcem vedieť osobné skúsenosti, nie skúsenosti novinárov. Mám záujem o model S ročník 2014-,2015 s naj. okolo 60 000km. Chcem čo možno najväčší dojazd, určite pohon awd (4x4), najväčší výkon, a nabíjanie grátis... Nevyznám sa vo výkonových rozdieloch, konkrétnych typoch. Aký je reálny dojazd, koľko trvá reálne nabíjanie. Proste všetko čo mi budete ochotný povedať, beriem každý názor. A buď sa mi potvrdí časom že elektro není pre mňa a auto predám, alebo zistím že je to super a ostane doma. Ďakujem všetkým
Komentár
Komentár