Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

IONITY

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1362
    •   

    #76

    PistaTT komentoval
    01-12-2024, 22:22

    ZSE ma v zahranici aj inych partnerov s ultra-rychlymi nabkami ako Ionity (napr. EON, CEZ, enBW...). takze aj na tych sa to oplati...




    Áno, majú aj iných partnerov ale len Ionity viem naisto, že je ako tak prepojená. Kvôli mne vymazávali v svojom akože roamingu celé krajiny s nabkami - keď som chcel nabíjať a nemohol nabíjať. Asi toľko k ich roamingovým partnerom, mape už absolútne neverím.

    Navrhoval som im viackrát, nech aspoň nejaký znak dajú pri nabíjačky, kde niekto s ich kartou už aspoň raz nabil, ale nič sa neudeje. Tam nejde o nejaké časové výpadky, majú tam zaradené aj siete, s ktorými nie sú vôbec prepojený a teda nabíjať sa nedá. Taktiež doteraz nevymazali ani HR nabíjačky Elen, kde sa nedá autentifikovať kartou a teda sú nepoužiteľné (ZSE nevie aktivovať apkou roamingové nabíjačky).

    Takže​ preto keď mám niekomu povedať ako v zahraničí nabíjať, tak hovorím len o Ionity, lebo to ako tak udržujú ale ostatných partnerov treba používať len na základe osobných skúseností a hlavne sa nespoliehať na nich - neprísť s tak malým dojazdom, že nedôjdem na najbližšiu Ionity, keby bolo treba.








    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      touto optikou som sa nad tym nezamyslal. kazdopadne som si naposledy cestu z Nemecka naplanoval podla toho co som videl na ich ZSE webe a nemal som problem (kombinoval som enBW a Ionity).
      mozno smerom na juhovychod je to horsie, smerom na zapad to snad maju spolahlivejsie.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Naslepo by som pridal minimalne EOn kedze to je vlastnik ZSE. Ale odskusane to nemame.
  • nick.n17
    Member
    • Oct 2023
    • 95

    #77
    Sakra, Ionity kazí plány. Do Nórska som 27.12. nechcel ísť. :-)
    Spustili na severe Nórska IONITY Lakselv, 6x 200kW.

    Inak celkom vhod to príde aj posádke e-nordkappChallenge2024. Tiež štartujú 27.12 zo Saska, tentokrát cez Pobaltie/FI
    https://www.enordkapp-challenge.org/route-enc2024/

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	326
Veľkosť:219,6 KB
ID:	97851
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	394
Veľkosť:827,3 KB
ID:	97850

    Komentár


    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Dnes som nasiel nove fotky z vystavby IONITY/Tesla SuC Varazdin. Vyzera to na 16XSuC a 8xIONITY

      https://evarazdin.hr/magazin/sredist...minija-414487/

      v sobotu by mali otvarat SuC Jastrebarsko (pri Karlovac), je tam 12xV4, predpokladam, ze to otvoria pre vsetkych.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      6x200? Co sa znizuju limity? Musim sa Peta opytat preco...

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 to som aj ja zvedavy, ale pravdepodobne to bude mat nieco docinenia z enviromentalnymi parametrami ako pise dole Lubos
  • nick.n17
    Member
    • Oct 2023
    • 95

    #78
    Pôvodne zverejnené od milan84 Pozrieť príspevky
    6x200? Co sa znizuju limity?
    milan84 Neviem. Tam hore za polárnym kruhom sú niektoré stanice 200kW. Neviem, či je to kvôli dostupne kapacite, lebo napr. nórske IONITY Nordkjosbotn má mix ... 4 350kW (DC) 2 200kW (DC)
    Skontrolujem FI/IONITY Saariselka na Nový rok

    Aha Nordkjosbotn​ 4+2 Tie 2x200 sú jeden Alpitronic. https://chargefinder.com/us/charging...josbotn/6e7rnk foto nižšie.

    https://www.facebook.com/photo/?fbid...43785839509365
    Možno nedávajú 400kW kvôli vysokým mrazom. 200kW bude ľahší na manipulaciu, keď bude vonku -20 až -35 a kábel premrznutý.

    ​​Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	369
Veľkosť:431,2 KB
ID:	97868

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      tuto "dole" je 200 iba ak je deleny vykon na alpitronic. Preto ma to zaujima, lebo odjakziva hlasia, ze u nich co stojan, to max vykon 350. Spytam sa, uvidime aka bude odpoved.

    • KENNY
      KENNY komentoval
      Upraviť komentár
      Alpitronic HYC400 je lepšie riešenie, ako 1x 350kW. Ak dôjdem na Ionity s Alpitronic pozriem, kto ťahá menej ako 150 kW na druhom CCS a viem, že mňa do 250 kW nebude nijako brzdiť. Hlavne každý, kto má 60%+ Soc tak sa tam pichnem, keď nič nebude voľné. Porsche Tycan s 320 kW ide v ideále do max. 65% SoC potom do 76% SoC ide max 215 kW a potom minimálne 200 kW je voľne pre druhé CCS.
  • KENNY
    Member
    • Jul 2015
    • 48
    •   

    #79
    Ionity Varaždin , alebo Ul. Grada Lipika 10-10, Donji Kneginec, Chorvátsko. Tri Alpitronic HYC400 z výhľadom až na šesť HYC400. Lokalita sa stále stavia. Priestory sú bez obchodov, lokalita neposkytuje okrem napíjania zatiaľ nič. Dňa 29.12.2024 jeden Alpitronic je mimo prevádzku. Treba nabíjať z druhej strany parkoviska. Na rozostavanú plochu nechoďte autom pre vytýčenie roxorom, ktorý môže poškodiť auto či pneu!

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Hyc_spec.jpg
Videní:	314
Veľkosť:139,0 KB
ID:	98026 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	hyc400_varazdin.jpg
Videní:	317
Veľkosť:28,4 KB
ID:	98016 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	ionity5.jpg
Videní:	307
Veľkosť:77,9 KB
ID:	98017 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	ionity6.png
Videní:	308
Veľkosť:306,2 KB
ID:	98018 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	ionity4.jpg
Videní:	315
Veľkosť:91,9 KB
ID:	98019 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	ionity3.jpg
Videní:	312
Veľkosť:89,3 KB
ID:	98021 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	ionity_HYC3.jpg
Videní:	318
Veľkosť:42,9 KB
ID:	98022 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Ionity1.jpg
Videní:	312
Veľkosť:138,0 KB
ID:	98023 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	ionity2.jpg
Videní:	312
Veľkosť:75,0 KB
ID:	98024 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Map_Ionity_Varazdin.jpg
Videní:	313
Veľkosť:131,5 KB
ID:	98025 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Hyc_spec.jpg
Videní:	313
Veľkosť:139,0 KB
ID:	98027
    Pripojené súbory

    Komentár


    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Ked som videl fotky, ze to je otvorene dost ma to prekvapilo, ale co je teda dobre, tak trafo stanica bezi, snad coskoro dokoncia aj SuperCharger, potom to bude jedna z najvacsich lokalit v HR. Mali tam stavat tusim BurgerKing, ale vyzera to, ze po nom tam zatial nie je ziadna stopa...
  • nick.n17
    Member
    • Oct 2023
    • 95

    #80
    IONITY Čechtice medzi Jihlava-Praha už asi týždeň beží. 4x 350kW + alpitronic 2x200kW.
    Alpitronic robia graf nabíjania na displej.

    V rámci parkoviska je Bageterie Boulevard Loket, Exit66Café + 4 nabíjačky ČEZ.
    Cca 200-400m odtiaľ je McDonalds + KFC

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	284
Veľkosť:115,7 KB
ID:	98130
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	211
Veľkosť:302,4 KB
ID:	98131



    ​​

    Komentár

    • KENNY
      Member
      • Jul 2015
      • 48
      •   

      #81
      IONITY Čechtice je lokalita asi 60 kilometrov pred Prahou. Má 4 stojany 350 kW a jeden Alpitronic HYC400, ktorá je reálne obmedzená na 200 kW pre každý CCS konektor. Nabíjačka ponúka detaily o nabíjaní pre zvolený konektor. Veľká škoda je, že je zakázaný balans výkonu medzi konektormi. V teste, ktorý som robil som mal pripravenú EV6 na nabíjanie cez 230 kW, ale nabíjačka ma obmedzila na presných 200 kW, keď som tam ostal sám a predtým pri obsadenosti aj druhého CCS Ioniq 6 mi dovolila 194 kW namiesto obmedzených 200 kW samotnou nabíjačkou (celkovo 384 kW)

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IONITY_Cechtice_CZ_20250201_DUO.png
Videní:	324
Veľkosť:380,8 KB
ID:	98238 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IONITY_Cechtice_CZ_20250201.png
Videní:	213
Veľkosť:1,35 MB
ID:	98240 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IONITY_Cechtice_CZ_20250201_HYC400.png
Videní:	209
Veľkosť:812,6 KB
ID:	98241
      Pripojené súbory

      Komentár

    • Kale
      Junior Member
      • Mar 2021
      • 21

      #82
      Mate niekto Ionity na firmu?
      https://support.ionity.eu/en/all-abo...0retrospective.

      Komentár


      • nick.n17
        nick.n17 komentoval
        Upraviť komentár
        Kale Peter Ševce spomínal, že im stačí poslať email a vedia nastaviť fakturačné údaje tak. Ak si ešte pamätám, pýtal som sa na to v komentároch myslím pod nejakým posledným IONITY videom na YT Milana Bahnu.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        chystam sa k tomu spravit kratke video, maju novinky, uz by to mali vediet. Snad o par dni...

      • Kale
        Kale komentoval
        Upraviť komentár
        Hm, zo supportu odpisali, ze to nevedia.

      • nick.n17
        nick.n17 komentoval
        Upraviť komentár
        Kale Tiež ma odpísali že to ešte nemajú. Dali mi len link na nejakých ich fleet, ale je tam písané min 5 EV

      • cio
        cio komentoval
        Upraviť komentár
        Ono je to asi tým, že IONITY uprednostňuje služby pre zákazníkov ich akcionárov (zakladajúce automobilky, KIA,VW, MERCEDES, BMW ...) a služby pre ostatných sú len "pro forma", lebo na to dostali EÚ fondy.

        Ja mám faktúru do Mercedes na firmu v SR (od Digital Charging Solutions GmbH)
        Bol tam rok neobmedzeného nabíjania IONITY úplne zadarmo,
        potom brutálny kredit na nabíjanie na X rokov,
        odpočítavame si z vesela DPH, lebo mesačný paušál 10,84€ musím platiť

        S uzavretou komunitou nabíjačiek začala TESLA, tento krok som nikdy nepochopil, mali dať iným horšie ceny, ale nie to zatvárať.
        Tým TESLA otvorila pandorinu skrinku a IOINITY sa tým do určitej miery inšpirovalo.
        Dobrou správou je, že na IONITY môže každý nabíjať, čo sa teda o TSC sieti v celej EU povedať nedá (ceny sú ceny ..)

        Pre horkokrvnejšie povahy podotýkam, že máme na firme 4ks služobných TMY, sme s nimi spokojní a nie som odporca TESLA napriek tomu čo ELON "stvára"

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        No pockaj ved sieť SCH je otvorená pre iné auta už dost dlho, okrem tych katastrofálnych lokalít ako Aupark.
        A všetci tam velmi radi chodia lebo sú často lacnejší ako IONITY.
        Aspoň teda v normálnych krajinách na západ od nás.

      • cio
        cio komentoval
        Upraviť komentár
        Roky to bolo zavrete a to napachalo vela zbytočného zla. Vies si predstaviť ze by nejaka benzinka bola iba pre Renaulty a Dacie a iní tam nemohli ? Dokonca ani dnes nie su otvorene vsetky TSC v EÚ pre všetkých.
        Nikde nie je napísané ze ine auta maju mat rovnakú cenu ako TESLA. Nech maju ostatní drahšie, ale nech môžu nabíjať.
        Naposledy upravené cio; 22-06-2025, 19:52.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Tesla nebola výnimkou, vlastné nabíjačky mal aj Nissan, Porsche a iné značky, nepúšťali iné autá.

        Veľkým rozdielom SCH bolo, že neboli budované z Eurofondov a sú to súkromné nabíjačky, dokonca nemali CCS konektor. Prečo by mala súkromné firma vybudované nabíjačky sprístupňovať hocikomu ? A EV áut minimum. Na rozdiel od iných sietí, ktoré sú budované z dotácií a nakonie sú ešte drahšie ako Superchsrgery.

        Pred tromi rokmi Tesla prešla na rovnaký model ako ostatní - na nové nabíjačky žiada dotácie. Ešte predtým ich sprístupnila verejnosti, drvivú väčšinu.
    Pracuje...
    X