Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

IONITY

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • nick.n17
    Member
    • Oct 2023
    • 69
    •   

    #61
    Aktívne nové ionity na ceste do Varšavy. Medzi Lodz a Czestochowa. Už chýba do skladačky len rozostavaná Ostrava.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	625
Veľkosť:522,7 KB
ID:	94559

    Komentár

    • nick.n17
      Member
      • Oct 2023
      • 69
      •   

      #62
      Ďalšia lokalita Ionity vo výstavbe - Čaradice.

      Možno trochu zbytočná, keď je tam veľmi slušný hub GW aj ZSE.

      Ale, zas keď pribudne viac EV a bude plno hodí sa to tam.

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	583
Veľkosť:324,0 KB
ID:	94972

      Komentár


      • ivan32
        ivan32 komentoval
        Upraviť komentár
        Už mi z toho je blivno. R1 preplnená nabíjačkami a D1 nič.

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        este nech sa tam vopcha eJoin a to uz bude kompletka

      • nick.n17
        nick.n17 komentoval
        Upraviť komentár
        Shell Recharge :-)

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Dobre to je, zapad a stred pokryty, a na vychode vraj nic nie je, tak tam ani nic netreba 👌 za mna to ma Ionity teraz pokryte akurat.

        edit: este mozno Martin/Zilina a dakde okolo Komarna, ale to uz by bol luxus
        Naposledy upravené Wilo; 09-02-2024, 17:26.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Okolo Komarna máš, nevidíš to na mape ?

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Myslel som na SK strane ale hej, az teraz som vsimol ze u Viktora to maju za rohom. Moja chyba 🙈
    • nick.n17
      Member
      • Oct 2023
      • 69
      •   

      #63
      Včera hodili ikonu vo výstavbe na Ionity pri Varaždin.

      Rascane / Makarská snáď stihnú do sezóny spustiť. Už je 5 mesiacov vo výstavbe.


      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	0 Veľkosť:150,3 KB ID:	96123
      Naposledy upravené nick.n17; 15-05-2024, 16:13.

      Komentár


      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        Toto je pre nas vyborna lokalita. Zial v HR je problem s pripajanim do siete, lebo sialena birokracia/uplatky. Na tom krachuje aj Tesla, ktora je tvrdohlava a odmieta hru miestnych panov. Ak to stihnu do sezony bude to zazrak (jedina sanca by bola, ze uz teraz je tam dostatocna kapacita pripojky).

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Vyborne umiesrnenie, zeovna tadial sa pripajam na HR dialnicu pri ceste cez madarsky Redics a Slovinsko. Ten Ionity triafa lokality lepsie ako Tesla.

      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        Da sa tam prejst cez Slovinsko bez dialnicnej znamky? Ja som to vzdy obchadzal po M70 dole smerom na Letenye, ale vidim tam nejaku staru cestu.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Dá a vždy dalo. Posledné roky je cesta od Szombathely na prechod Redicz celá nová obchádzajúca dediny a cestuje ako po dialnici. Po vstupe do Slovinska je prvy kruhovy objazd, kde treba ist dolava (na Lendava), nie rovno (dialnica) a po 10 km je chorvatska hranica. Znamku samozrejme netreba.

        Ani madarsku znamku uz nekupujem, kratky usek od Csorna po Szombathely ozeliem, kedze po subeznej ceste 86 je zakaz kamiobov a je prazdnejsia ako dialnica M86.

      • Sany
        Sany komentoval
        Upraviť komentár
        Tade ma ani nenapadlo ist kedze je to cca 10 min dlhsie a vela Chorvatskych dedin alebo je to tam OK? V Madarsku mam kupene tie krajske dialnicne znamky po cca 15e/rok na tuto trasu ti stacia dve, ak chodis castejsie

      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        Miro - "Dá a vždy dalo. Posledné roky je cesta od Szombathely na prechod Redicz celá nová obchádzajúca dediny a cestuje ako po dialnici. Po vstupe do Slovinska je prvy kruhovy objazd, kde treba ist dolava (na Lendava), nie rovno (dialnica) a po 10 km je chorvatska hranica. Znamku samozrejme netreba.

        Ani madarsku znamku uz nekupujem, kratky usek od Csorna po Szombathely ozeliem, kedze po subeznej ceste 86 je zakaz kamiobov a je prazdnejsia ako dialnica M86. "

        Keď som tadiaľ išiel pred 2 rokmi, tak ten úsek bol dosť rozbitý a ľutoval som, že som si nekúpil známku na M86
    • MasterBlaster
      Junior Member
      • Jan 2022
      • 18
      •   

      #64
      Yes!

      Novy Ionity Passport Power (12€/mes.) a dva nizsie pausalne programy , a od zajtra takyto (konecne) nejednotarifovy cennik:
      Naposledy upravené MasterBlaster; 27-05-2024, 13:23.

      Komentár


      • MasterBlaster
        MasterBlaster komentoval
        Upraviť komentár
        zdroj FB. originalne:
        https://ionity.eu/_Resources/Persist...ay%2024_E.pdf?

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Nejednotarifne cenniky je jedna z veci, ktore sa mi (urcite nie som jediny) na elektromobilite nepacia a podla mna brania aj rozvoju elektromobility. Proste je v tom gulas. Ci uz ide o 0€ pausal, alebo XY€ pausal, domaci - zahranicny raoming je nieco co sa mi vobec nepaci a cena najspravodlivejsia by mala byt jednotna a je jedno ci nabijas intenzivne, alebo raz za cas. Presne ako to je pri fosilnych palivach. Rozdieli su len v znacke CS, alebo krajine, kde sa nachadza. Ale na tej istej CS tankuje kazdy za tu istu cenu pri danom palive. Naklady na chod CS, alebo nabijacej stanice su predsa rovnake na jednom danom mieste a ci tam natankujem / nabijem raz, alebo tam tankujem / nabijam vkuse je jedno.

      • nick.n17
        nick.n17 komentoval
        Upraviť komentár
        ICE666SVK Ja som za tento chaos nakoniec rád.

        V dobe "temna" keď Charge my Hyundai a Kia Charge zrušili Ionity power a ostatné dali na šialené ceny, že mám x možnosti ako si namiešať mix pre lacnejšie cestovanie.

        Obávam sa, že unifkácia povedie ku vyšším cenám.

      • SKolja
        SKolja komentoval
        Upraviť komentár
        ICE666SVK suhlasim, pausaly kde za platbu pausalu clovek dostane nic, len pristup k lacnejsim cenam su na hrane. Ale nerob si iluzie ze pri benzinkach neexistuju ine ceny ako tie zobrazene na stojane. Kopec fleetovych kariet dostava nazad "payback" ktory znizuje ceny. Podstatne je naviazat zakaznika aby nenakupoval u konkurencie. Su na to rozne metody.
        Co ale odlisuje sucasnu ponuku Ionity od konkurencie je to ze sa da aktivovat vtedy ked ju clovek potrebuje a v priebehu prveho taknovania (~30kWh) ma clovek poplatok zaplateny. Nie je tam ziadna viazanost a hned na druhy den si clovek moze ten pausal zrusit a aktivovat znova iba vtedy ked ho nauzaj bude pouzivat. (ci to naozaj tak je netusim, ale z podmienok napisanych na webe vyplyva to co som napisal). Doteraz bolo potrebne aktivovat pausal minimalne na rok.
        To z mojho pohladu dava zmysel, pretoze zakaznici budu na nabijacky chodit len vtedy ked ich budu potrebovat a nebudu zbytocne zaberat nabijacky len preto ze maju pausal, ale mohli by nabijat niekde inde.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        ICE666SVK Na cerpackach nemas jednotne ceny ani nahodou. To co vidis a platis na toteme/stojane je najvyssia cena co zodpoveda neregistrovanemu zakaznikovy s jednorazovym nabitim. Obcania maju rozne vernostne programy kde ked sa len zaregistrujes a vydaju ti verbostnu kartu mas v akciii napr. hned zlavu 1-2c na liter, to mas ako tie nulove pausali pri nabijani, a ti co tankuju viac tak maju viac bodov/vacsie zlavy na liter, co je ako nejaky zakladny lacny pausal. A firemny/fleet zakaznici maju vyssie zlavy s tankovacimi kartami, kludne aj 6-10c+/ liter a to je ako uz tie vyssie pausali. Cize cenove rozvrstvenie nabijania je podobne ako tankovania len v bledemodrom.
        Rozdiel je ten ze aj ako obcan skrz vyssie pausali mozes dosiahnut na lepsie ceny na ktore pri tankovani ako nefleetovi zakaznik nemas sancu sa dostat. Preto si myslis ze na benzinke vsetci tankuju za rovnako.
        Mne sa system nabijania podobny mobilnym pausalom naopak pozdava.

      • EV_Future
        EV_Future komentoval
        Upraviť komentár
        za mna velmi dobre ceny / tarify, ale je tam aj chybicka krasy (a celkom dolezita pre firemnych zakaznikov) - Ionity zatial nevedia vystavit fakturu na firmu, takze sa neda nabijanie zahrnut do nakladov.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Toto je super, Ionity sa rozhybalo. Tie ceny su uplne v poriadku. V ramci akychkolvek otazok ohladne nejednotarifneho cennika sa treba pozriet prave na benzinku, kde vodic nikdy ani len nevie, kolko ho to bude stat. Ceny su dynamicke a neustale sa upravuju, kazda krajina ma inu regulaciu a dovoluje inak caste zmeny. V Rakusku mozu zmenit cenu 2x denne. Tak sa kludne moze stat, ze ked ja natankujem rano za X, manzelka bude za hodinu tankovat za Y. Pri EV aspon vzdy vies, kolko ta to bude stat, a to vacsinou dlhy cas dopredu, kludne aj par mesiacov. Je to ako zafixovanie urokov pri hypoteke, za mna ok 😁

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        OK vdaka za dalsie nazory.
    • nick.n17
      Member
      • Oct 2023
      • 69
      •   

      #65
      1. Ionity Ostrava čaká iba na spustenie.
      2. Medzi Prahou a Brnom je vo výstavbe nový Ionity hub.

      Super správa. Ionity ide preferovať výstavbu na Alpitronic 400kW. Konečne bude asi viac miest, tým že sú min 2x CCS na jednotke.

      Takto budú čiastočne aj Čaradice, sú tam 4x Ekoenergetyka a 5. pozícia je tam nachystaná na 1x Alpitronic s 2x CCS.


      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	278
Veľkosť:964,4 KB
ID:	96253

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	165
Veľkosť:663,7 KB
ID:	96254​​

      Komentár

      • nick.n17
        Member
        • Oct 2023
        • 69
        •   

        #66
        Pri Krakove je funkčný nový 6x 350kW hub. V PL sú niektoré huby vrátane podpory pre EV vozíčkárov. Nižšie takisto staršie Ionity Kutno aj s nájazdami na obrubník.

        Pred pár dňami sa otvorili nové 2 huby od Gdansk smerom na západ do Nemecka.

        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	280
Veľkosť:749,6 KB
ID:	96256


        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	164
Veľkosť:1,09 MB
ID:	96257

        Komentár

        • nick.n17
          Member
          • Oct 2023
          • 69
          •   

          #67
          KENNY Mrkni Drážďany - Magdeburg. Mimo dlhšie rozostavaného Halle, pribudol ďalší Döbeln.

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	4 Veľkosť:840,3 KB ID:	96259
          Naposledy upravené nick.n17; 02-06-2024, 19:15.

          Komentár

          • nick.n17
            Member
            • Oct 2023
            • 69
            •   

            #68
            ​Ionity Rascane (pri Makarskej) stojany sú ready. Ale čaká sa na spustenie. 4ks s rozšírením na 8 ks. Krajné miesto priechodné pre príves.

            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	168
Veľkosť:1,17 MB
ID:	96466

            Komentár

            • Jiri GrandPa
              Senior Member
              • Dec 2016
              • 709
              • viera8131
              •      

              #69
              Ionity Ostrava už ide tiež.

              Komentár

            Pracuje...
            X