Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Aupark ZA - Tesla

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Daliborko
    Member
    • May 2017
    • 76
    •   

    Aupark ZA - Tesla

    Veľká okružná 59A, Žilina
    V podzemnej garáži Auparku.
    Popis:
    AC: 3xTyp-2 11 kW
    GPS: 49.221161, 18.740225
    Platba: Zadarmo, bez identifikácie
    Na mape:

    Foto:
    Click image for larger version  Name:	20190607_095406.jpg Views:	142 Size:	85.8 KB ID:	38362 Click image for larger version  Name:	20190607_094547.jpg Views:	110 Size:	95.3 KB ID:	38363 Click image for larger version  Name:	20190607_094659.jpg Views:	110 Size:	91.4 KB ID:	38364 Click image for larger version  Name:	20190606_165640.jpg Views:	108 Size:	100.9 KB ID:	38365

    Toto je nabíjacia stanica v Aupark nákupné centrum, Žilina. Tu môžete zdieľať svoje skúsenosti (fotky, videa) s nabíjaním na tejto nabíjačke, prípadne napísať čo si myslíte, že je dôležité vedieť o tejto nabíjacej stanici. Je to prepojené s našou mapou nabíjacích staníc, na ktorej je odkaz k tomuto vláknu keď kliknete na "Webstranka". Viac info tu.

    __________
    Juro Na nabky to niekto pridal predo mnou, ale nevytvoril vlákno tu na fóre. Tak som to sem pridal aj s fotkami. Prosím Ťa uprav to a spáruj s Nabkami. Ďakujem.
    Naposledy upravené Juro; 22-10-2019, 20:52.
  • Daliborko
    Member
    • May 2017
    • 76
    •   

    #2
    V Auparku v ZA pribudli 3 Tesla wallboxy. Otestoval som všetky 3 s Ioniq-om, ale chytila sa len jedna . Tá, čo je najďalej od DC stojanu ( stĺp 105 vľavo na 1. fotke)
    Tak neviem, či len jedna je Tesla Universal (neboli nijak označené), alebo len nemali svoj deň . Ale všetky svietili na zeleno.

    Komentár

    • Juro
      Administrator
      Gold Member
      • Mar 2014
      • 2209
      • juraj1702
      •   

      #3
      Neviem či treba extra tému pre to isté miesto. Inak bol som tam už tiež nabíjať, ale nejako blbnú tie konektory.
      Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
      Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

      Komentár


      • Daliborko
        Daliborko komentoval
        Upraviť komentár
        Teoreticky nie je potrebné mať extra tému na to isté miesto. Ja som len vychádzal z toho, že jedno je Greenway a druhé zase patrí Auparku. A z toho, že už niekto vytvoril na mape druhý bod pre Aupark. Ale máš pravdu, môžeš doplniť tie 3 HPWC do témy s Greenway-om a obidva body na mape prelinkovať na tú istú tému tu na fóre. A táto téma sa môže potom vymazať.
    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1548
      •   

      #4
      Tieto 3 Tesla wallboxy sú tam nezávisle na GW, oni s tým nemajú nič. Sú inštalované len na 11 kW výkon. Všetky 3 fungujú, ale ak, príde auto so silnejšou palubnou nabíjačkou ako 11 kW, tak tepelné, či aké poistky nabíjanie po asi 2 min vypnú.

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        No to maju potom nejako zle zapojene. Lebo tomu wallboxu je jedno aku nabijacku na auto. Ak je nastaveny na 16A (11 kW) tak proste povie autu "mam pre teba 16A" a hotovo. Auto povie OK a nabija tymi 16 A.
        To je princip kazdej EVSE AC "nabijacky" - wallboxu alebo aj prenosnej.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Asi maju wallboxy nastavene na 22kW, cize na 32A, Ale istice su len 16A. Ak je to tak, potom je to exemplarne diletantatvo. Tesla wallboxy vedia okrem nastavenia max. prudu na jednotlivych wallboxoch aj zdielat privod ak je suma odberu viacerych (max. 4-roch) vecsia ako privod k nim.
        Ak su povedme 3 na 22kW a k dispozicii je len 44kW, tak posledny berie dynamicky co ostane.

      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        Sú tam na môj vkus dosť tenké káble a je to dosť ďaleko od rozvodne, takže aj keď nie som odborník, určite to nie je správne zapojené. Skúšali sme to s Jurom na Tesle, išlo tam len 16A/11kW, ale bez prpblémov. Mne 22 kW neberie, vyhadzuje to.
    • Podlesny
      Member
      • Jul 2015
      • 115

      #5
      Drobné upozornenie. Neviem, či to tu už nie je, ale parkovisko v auparku maľujú a niekto by mohol mať problém s nabitím. My sme boli v nedeľu a na greenway nabíjacie plochy sa normálne dostať nedalo. Dalo by sa nabíjať na stojanoch greenway, ale stáť by vozítko muselo na miestach pre tesla nabíjačky.

      Komentár

      • ToMiLeaf
        Member
        • Jul 2019
        • 38
        •   

        #6
        Drobné upozornenie #2. Počas nabíjania na týchto nabkách prosím kolegov aby parkovali na miestach na to určených a neblokovali vyhradené parkovacie miesta pre platiacich zákazníkov GW. Minule Zoe s Fiatom, dnes biela i3. Netreba byť lenivý a obísť si to pekne dokola...

        Komentár


        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Nabíjačka GW je prístupná aj z druhej strany, 5 áut tam nikdy nie je. Takže 5 miest pre EV musí bohate stačiť

        • ToMiLeaf
          ToMiLeaf komentoval
          Upraviť komentár
          Nie som si istý, či by hlavne DC káble boli dostatočne dlhé na to, aby pokryli všetkých 5 miest. Najmä pri EV s portom na prednej maske bez toho aby stálo auto v protismere. Keď som tam pred pár týždňami stretol Ioniq pichnutý na WB Tesla, stál pekne na tých troch nových parkovacích miestach, ktoré tam vznikli za týmto účelom. Pritom 2 GW boxy boli prázdne. Pán to zrejme pochopil. Keby takých bolo viac...
      • JozkoPucik
        Member
        • Aug 2018
        • 132

        #7
        No, už viem prečo sa nám tie nabijačky občas kazia.

        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image1.jpeg
Videní:	1669
Veľkosť:148,7 KB
ID:	42559

        Komentár


        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Keďže sa kazia tie nekvalitné káble a on ani ten Tesla kábel nerozmotal tak nie je problém. Tie redukcie sú tiež OK.

        • ToMiLeaf
          ToMiLeaf komentoval
          Upraviť komentár
          Skôr si myslím, že problém nastane keď si jazdíme po tých kábloch

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Nič zlé neurobil, redukcia nevadí a kábel zavesený na 2 slučky tiež nie, horšie keby sa váľal na zemi.
      • jux
        jux
        Senior Member
        • Apr 2015
        • 1378
        •      

        #8
        Redukcia na typ1 ziadnemu wallboxu nemoze ublizit. Majitelia aut s typ1 nemaju inu sancu ako pouzit redukciu. Tu sice pouzil dve redukcie, ale to tiez nemoze wallboxu ublizit.

        Komentár

        • 1fisker
          Senior Member
          • Aug 2014
          • 1548
          •   

          #9
          U týchto 3 wallboxov sú žiaľ iné problémy, ktoré nikto nebol ochotný riešiť. Alebo nevedel. Úplne iný typ problémov ako je u Tesla wallboxov v Miragi.

          Komentár


          • JozkoPucik
            JozkoPucik komentoval
            Upraviť komentár
            No tie zriedkavo funguju. Najviac ma vytoci ked tam pridem, nedokazem ani jeden spojazdnit, pride tam nejaky nissan alebo i3, napoji a ide mu to.....
        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1332
          •   

          #10
          Moja dnešná skúsenosť s AC nabíjačkami:

          Adam GWI Na mieste pre Greenway stála Tesla HC-xxx, aj keď nabíjala z wallboxov Tesly. Jedno miesto pre Greenway bolo voľné. Za chvíľu prišla druháí Tesla, hovorili po Slovensky ale mali značku Švajčiarsku, zacúvali na druhé miesto Greenway a bolo vymaľované. Mal by to Greenway nejako riešiť, lebo ich nabíjačka je nedostupná keď si Tesláci zadarmo ládujú z AC wallboxov - nejako označením miest že sú pre DC alebo GreenWay.

          Druhá vec, keď som sa zapojil na AC Tesly, tak išla len jedna na Konu a aj to len 3,5kW (to je v popise takže OK). Ale keď prišla druhá Tesla, tak mi to kleslo na 0,5 kW aj keď som tam bol skôr a veselo dalo Tesle všetko čo dávalo predtým mne.
          [priezvisko]@me.com

          Komentár


          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            HPWC jednoducho tak funguju, ze master dostane vsetko a slave to co ostane.
            A ked je master tesla only, je to ten stav co si zazil.
            U SC to funguje tak, ze kto prv pride dostava viac. U zdielanych wallboxov nie.

          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            Nebol nahodou na tej HC Tesle Mato Urbasik z natesle.sk ? On ma uvedeny meeting point: GreenWay nabíjačka v podzemnom parkovisku v NC Aupark Žilina

          • Juro
            Juro komentoval
            Upraviť komentár
            Náhodou dnes tam bol tiež, ale sedel v aute. Isto by preparkoval keby bolo treba.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Keď tam bol aj včera, tak stihol ešte aj v ten deň obsádzať poobede ZSE v LM pri McDonald, takže AC bolo obsadené. Čo všetko stihne jedna Tesla ...

          • Adam GWI
            Adam GWI komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko , dakujem za upozornenie. V tomto mate pravdu, ze by si tieto miesta zasluzili info. tabulu

          • JozkoPucik
            JozkoPucik komentoval
            Upraviť komentár
            Neviem prečo by mali tí čo nabíjajú AC stáť na mieste Greenway, tých miest je tam veľmi veľa (viď foto, čo som dal ja keď nabíjal ten Fiat), ale áno, človek musí buď ísť krátko do protismeru, obísť celé parkovisko, alebo použiť ten bočný vjazd. Greenway, je praktickejší na zaparkovanie, ale preto je to platené, lebo majú lepšiu polohu.
        • 1fisker
          Senior Member
          • Aug 2014
          • 1548
          •   

          #11
          Vážený mladý pán Mato Urbašík, neobsadzujte miesta pre nabíjanie Greenway, ak z nich nenabíjate. Vaše kšefty so zážitkovými jazdami Tesly nás nezaujímajú. Vaša arogancia je hlúpa a nemiestna. Spamätajte sa.

          Komentár


          • waldok
            waldok komentoval
            Upraviť komentár
            Prekvapil ma tón tejto diskusie ohľadom vyhadzovania si na oči kto kde kedy urobil nesprávne. Rád by som vám dal do pozornosti dnešné foto z Auparku v nabíjacom kúte. Všetkých 5 parkovacích miest pri nabíjačkách je vodorovne (na zemi) označených rovnako, na zeleno a s logom auta so zástrčkou. Zmizlo ja logo greenway zo steny a aj nápis “max 45min”. Kábel z Tesla wallboxov je dosiahnuteľný na všetkých 5 miest (na jedno z nich len v prípade nabíjania v zadnej časti auta). Z GW stojana je dosiahnuteľné na 4z5 miest. Naozaj sú tie miesta rovnocenné! Naopak ako vyhradené vyzerajú tie tri pozdĺžne miesta, tam je uvedené parkovanie na slowcharging. Nie je opodstatnené vyháňať z bývalých GW miest toho kto nabíja na Tesla wallboxoch. Ako zákazník GW keď by som našiel obsadené dva parkingy pred stojanom, tak by som si zaparkoval na tie tri slowcharging a nabíjal by som z GW. Verím, že by ste mi to nevyčítali.
            Neviem či sa to stalo nedopatrením značenia alebo je to zámer prevádzkovateľa. Takže podľa mňa vôbec nie je arogantné stáť na bývalých miestach GW a nabíjať na Twb. A súhlasím, že je ohľaduplné pustiť iného ak - má menší stavbatérie/nedočiahme mu kábel/nevmestí sa na parking a pod.
        • Maťo Urbašík
          Junior Member
          • May 2014
          • 11

          #12
          Vážený pán 1fisker, aká je tam značka?
          Ak "P reservé pre elektromobily, max. 45 min.", tak nič neporušujem a budem to patrične využívať aj do budúcna...
          Ak je tam "P reservé pre zákazníkov GreenWay", tak sa vám ospravedlním a už tam nezaparkujem.
          ​​​​​​​
          ​​​​Len mi s vašimi vyberanými spôsobmi pls povedzte, aká je tam značka...

          Komentár


          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            Viacerí vás tam videli stáť a nenabíjali ste. Nebudem sa k tomu viac vyjadrovať. Opýtajte sa vo firme Greenway, oni vám povedia. A ostatní elektromobilisti tiež. Škoda, že ste taký arogantný človek. Vo vašom veku by nezaškodilo viac pokory a úcty aj k ostatným majiteľom elektromobilov.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Podľa obrázku na stránke https://natesle.sk/static/images/places/1/15.jpg tam má dokonca svoje stanovište a tiež je na tej fotke vidieť celý text pod značkou, kde je uvedené "... počas nabíjania...". Priemerne uvažujúci človek asi pochopí, že sa nabíja na nabíjačke, ktorá prísluší tým miestam, nie iným.

            Ja osobne sa snažím neobmedzovať ostatných na miestach, kde viem, že zavadziam a nemusím. Lebo ľudia sú rôzni a sú aj takí, ktorí to majiteľovi dajú najavo aj kľúčom, nielen žiadosťami ako 1fisker.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            pan Urbašík uz v minulosti dokazoval, ze slusnost nie je jeho silna stranka - elektrina z rozvodnej skrine GW...
            Ak elektromobilista zneuziva taketo boxy, tak tazko mozme ziadat od spalovakov, aby nam miesta neblokovali.
            Aj keby tam ziadna znacka nebola, tak hadam dlhorocny majitel Tesly vie co sa patri a co nie.
            Verim, ze som to napisal slusne a pan Urbasik si da pozor nabuduce, aby nerobil naprieky dalsim elektromobilistom. Ono ho ta povest moze velmi rychlo aj v biznise dobehnut.

          • Maťo Urbašík
            Maťo Urbašík komentoval
            Upraviť komentár
            pán Milan84, obviňovanie by vám šlo (elektrina z rozvodnej skrine GW)...
            Prosím odpovedzte, kedy ste ma videli nabíjať z rozvodnej skrine GW? V roku 2016? Áno, priznávam, moja chyba. Z toho obdobia je však napr. aj táto faktúra: http://natesle.sk/static/images/stuff/fa-gw.png

            Ak môžem vysvetliť:
            Keď bol GW bezplatný, nabíjal som často aj z rozvodnej skrine, nepotreboval som fast-charging a nabíjačku som nechal voľnú pre iných (koľká arogancia, však?) Pri bezplatnom to bolo jedno. Potom GW zaviedol spoplatnenie a ja som takto (občas na skrini) fungoval ešte cca rok potom. GW som platil mesačne dosť veľa a tieto "skrine" som bral tak, že keď tie zásuvky nevypli, asi to tak chceli.

            Potom, cca v roku 2017, som s GW skončil úplne (vysoké ceny, však viete). Žiadne nabíjanie, ani "na skriňu" ani parkovanie, ani nič...

            Ale viete čo ma štve najviac? Že ja som tu spomedzi Vás všetkých (možno okrem Medekovcov) asi najviac ľuďom "otvoril oči", ohľadne elektromobility. Aj keď komerčne, ale veľa ľudí sa na elektromobilitu pozerá vďaka mne pozitívnejšie, veď si prečítajte ich dojmy po jazde: https://natesle.sk/recenzie
            Je tam vyše 700 recenzií od konkrétnych ľudí s priemerom 4,97 z 5 a nie sú výnimočné komentáre typu "môj názor na elektromobily sa zmenil" alebo "aj inštruktor bol super".
            A tu sa vytiahne nejaké parkovanie, kde stále neviem čo som porušil, som označený za arogantného, hlúpeho a mal by som sa spamätať a potom sa vzájomne utvrdíte ešte aj tým, že ste ma kedysi videli nabíjať "na skrini" a slušnosť nie je moja silná stránka. Ďakujem Vám teda pekne, rozumný človek nech sám posúdi, moje "zločiny" voči komunite elektromobility.
            Naposledy upravené Maťo Urbašík; 22-10-2019, 21:52. Dôvod: Upresnenie "skončil úplne".
        • Maťo Urbašík
          Junior Member
          • May 2014
          • 11

          #13
          Pán Milan84, prosím vás čo zneužívam? Keď je značka "pre elektromobily počas nabíjania", a ja mám elektromobil a nabíjam, tak čo je na tom zneužívanie boxov a arogantné???
          Ak je iná značka, ktorá mi to zakazuje, je to moja chyba že som si nevšimol a ospravedlním sa vám a už to nebudem robiť.
          Moja pôvodná otázka stále trvá: Aká je tam teraz značka?

          ​​​​​​Alebo sú nejaké nepísané pravidlá, ktoré nedodržujem? Poučte ma...
          Naposledy upravené Maťo Urbašík; 22-10-2019, 20:55.

          Komentár

          • Maťo Urbašík
            Junior Member
            • May 2014
            • 11

            #14
            Pán 1fisker,
            Vždy keď som dole v Žiline v Auparku tak nabíjam, vaše tvrdenie proste nie je pravda!
            Kedy ste ma to takto akože videli iba blokovať parkovaním?
            To by bolo naozaj arogantné. Arogantné je však aj tvrdiť o niekom bez dôkazov že je arogantný a hlúpy a že sa má spamätať. Ja sa na rozdiel od vás rád "spamätám", dokonca sa vám aj ospravedlním, ale najprv mi odpovedzte na moju otázku: Aká je tam značka? Toto ste veľmi slušne vo svojej odpovedi vynechali.

            Komentár


            • Optimal
              Optimal komentoval
              Upraviť komentár
              No, ja vidavam pravidelne Teslu, ktora sa evidentne pouziva na "zazitkove jazdy" a vacsinu casu nabija. Ked pridu zakaznici, tak tam este par minut stoji aj bez nabijania, ale tak si myslim, ze to mozeme odtolerovat ;-)
          • matchke
            Member
            • Apr 2015
            • 335
            •   

            #15
            A nechysta sa aj tu nejaky ten supercharger, ked aj v BA je v Auparku? Prevadzkovatel je ten isty?

            Komentár

            Pracuje...
            X