Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Peugeot e-208

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    Peugeot e-208

    V trnave zacina vyroba Peugeot e-208
    Trnavská automobilka spúšťa výrobu novej generácie modelu Peugeot 208 s nulovými emisiami CO2. S novým modelom pribudnú tri nové farebné odtiene, FOTO.
  • matchke
    Member
    • Apr 2015
    • 328
    •   

    #2
    Pekne. O to viac ma zaraza, ze Kia nie je schopna na Slovensku vyrabat ziadne EV auto.

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Mozno toto korejcov rozhybe. Alebo...???
  • Ioniq
    Member
    • Jan 2017
    • 364

    #3
    Toto je naozaj pekne male mestske auticko a este aj v 5-dverovom formate. Manzelka akurat nasla svojho favorita Dufam, ze to nezabiju cenou.

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Este to mozu zabit aj tym, ze nato budes cakat dlho aj ked sa to vyraba u nas.

    • Daliborko
      Daliborko komentoval
      Upraviť komentár
      Zrovna dnes sme s kolegom dlho dúmali nad tou cenou a môj typ bol, že by mohli dať takú Baťovú cenu a podliezť hranicu 30 000. Samozrejme v najnižšej výbave. Ale asi som len večný idealista

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      No tych 30-32.000 by mohlo byt. Moc vyssie uz nemozu ist, lebo okolo 37 uz je Ioniq a Leaf, co su podstatne vacsie auta. Pisu ze dodavky druha polka 2019. Dovtedy by sa mohla obnovit aj dotacna schema. Ak by to bolo zase 5000€, boli by sme na 25-27tis € s DPH, bez dane to mame 21tis. Ak to bude mat 50kWh bateriu, bude to dobry kauf. A v tejto pidi velkosti to nepotrebuje ani zlozity a nakladny thermal management, aj tak to bude behat len v meste. Ta dodacia lehota by mohla byt vacsou prekazkou. Pevne verim, ze to vydumaju.

    • Daliborko
      Daliborko komentoval
      Upraviť komentár
      Akurát pozerám, že len za iOn-a chcú 29 640€ s DPH

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Kdeze.. Do tohto im viac ako 30 kWh bateria nevojde.
      EDIT: Vosla... voila.
      Naposledy upravené Jiri GrandPa; 25-02-2019, 20:19.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      No v takom pol roku 2019 bude uz mozno aj lacnejsia TM3, a mozno aj lacnejsie verzie e-niro a kony (39 kWh) budu muset dat cenu velmi nizko aby sa to oplatilo. Za 30 kWh "pežó" pokial to chcu naozaj vyrabat v normalnych mnozstvach sa oplati dat max 15 000

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Jiri GrandPa Oficialne spravy hovoria o 50kWh, myslim, ze to je info priamo z PSA. Do Renaultu ZOE tiez narvali 40kWh, a to je plus minus porovnatelna velkost.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Teq Lacnejsia TM3 bude stale zacinat niekde na 45tis€ takze uplne mimo. E-Niro 39kWh a Kona 39kWh budu tiez okolo 40tis€, nemozu cenovo podliezt Ioniq s 28kWh, uz len kvoli velkosti baterie aj “premiovosti” SUV. Tych 30tis€ si mozu pytat uplne s prehladom, a cenovo to bude podla mna priamym konkurentom ZOE 40kWh. A to ci da niekto za Peugeot viac ako 15tis je vec trhu Podla mna sa to bude predavat aj za 30tis, a ja osobne by som s tou cenou nemal problem. Konecne pekne a prakticke mestske EV, vela ich na trhu nie je. Fiat500 je len 3D, trojicky su uz trosku stare, a BMW i3 bude v porovnatelnej vybave este drahsia. Zostava len Zoe 40kWh s podobnou cenou, a predava sa uspesne. Iny konkurent neexistuje.
  • Daliborko
    Member
    • May 2017
    • 76
    •   

    #4
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	der-neue-peugeot-e-208-elektro-fahrgestell.515435.20.jpg Videní:	0 Veľkosť:47,5 KB ID:	33876
    Vypadá to, že to chcelo veľa improvizácie napchať tam 50 kWh baterku
    Otázka je, či tých 50 kWh je využiteľná alebo celková kapacita. Ale veľký rozdiel medzi tým asi nebude.
    Obrázok som zobral z nemeckej stránky Peugeot-u:
    https://www.peugeot.de/modelle/alle-...uer-e-208.html
    Naposledy upravené Daliborko; 25-02-2019, 19:16.

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      za 50 kWh aj ked "len" gross kapacita by bola 40+ kWh net kapacita. To uz dava konkurencny zmysel a mohollo by to potom ist fakt 25-30k. Som zvedavy, palec horec za snahu
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    #5
    to je jedno, ci to bude vyuiztelnych 50 alebo 45. Ked to ma baterku vacsiu ako Leaf, je to novinka, peugeot nie je najlacnejsie auto.....podla mna to zacne niekde okolo 33.000. Zial. Cena tej baterie sa niekde prejavit musi. Ale tlieskam, vyzera to k svetu, kapacita a teda dojazd horna vyuzitelna hranica v takom aute. Vitam dalsieho hraca na ihrisku.

    Komentár

    • trud
      Junior Member
      • Apr 2015
      • 12

      #6
      Ten podvozok nevyzerá ako platforma pre elektromobil..skôr taká úprava spalováku. Cena bude iste ako pri iných elektromobiloch stále nad 30K :-(.

      Komentár


      • Daliborko
        Daliborko komentoval
        Upraviť komentár
        To máš pravdu, jedná sa o platformu CMP, ktorá je stavaná na oba typy pohonu (spaľovací aj elektrický). Peugeot 208 sa bude vyrábať aj ako ICE. Teda opravím sa, on sa bude vyrábať hlavne ako ICE, EV vyrobia možno pár tisíc kusov 😥.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Ta zadna cast battery packu je ako na Ioniqu ano. Ale nastastie dali cosi aj do podlahy medzi napravy. V spojeni s kratkym razvorom by to malo byt ok a lepsie vyriesene ako na Ioniqu. Najvacsia skoda toho neefektivneho vyuzitia priestoru pod kapotou. Ako naozaj nechapem, preco toto pochopili len v Tesle, a ciastocne v Audi, Jaguare a BMW. Ze ked nemam motor, mozem cast priestoru vyuzit na frunk. Uplne plytvanie priestorom. Minimalne by to malo marketingovu hodnotu, mat v tejto mini kategorii najvacsi batozinovy priestor. Skoda sa tym chvali uz roky a ludia na to pocuvaju.

      • juks
        juks komentoval
        Upraviť komentár
        V malych elektromobiloch vyuzivaju pre bateriu priestor pod sedadlami, hlavne pri univerzalnych platformach.- na miestach pod prednymi aj pod zadnymi sedadlami je bateriovy modul zvyseny. Podobne je to aj na trojcatach.
    • trud
      Junior Member
      • Apr 2015
      • 12

      #7
      Takže máme podvozok, plechy,sedačky,volant,kolesa..rovnaké ako spalovák....vyhodíme motor,prevodovku,nádrž a všetko čo k tomu patrí...dáme elektrický motor a to čo k nemu patrí...cena bez batérie by mala byť zhruba rovnaká ako spalovák..dôkazom je cena yaris hybrid kde je sice menší ale elektrický motor a dokonca aj batéria aj spalovák...
      Dúfam že sa zhodneme že cena bez batérie by mala byť +/- rovnká ako vybavený spalovák...dajme tomu 13-15000 eur...konečná cena auta je však o 15-20000 vyššia...takže? Kde je pes zakopaný ? 50kWh batéria... 15-20000? -300/400 eur /1kWh ?

      Komentár


      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        uctuju si svoj nehorazny "know-how" EV auta su vacsinou umelo predrazene. plus uctuju si aj ceny buduceho servisu, ktore by mali za spalovak

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        K tej zakladnej cene musis prihodit. Stara 208 s najsilnejsou benzinovou 1.2 turbo s automatom a v najvyssom stupni vybavy (podotykam, ze to nie je max vybava a stale sa tam daju este doplatit veci za cca 3000€) stoji 18.000€. Plus musis pocitat s tym, ze auta medzigeneracne vzdy zdrazeju o par stovak. Plus e-208 je vykonovo postavene este vyssie ako aktualne najsilnejsia 1.2HTP, takze by si mal pripocitat este 1000-1500€ za vykonovy stupen.

        Realne si na 20.000€ s DPH v najvyssej vybave BEZ vsetkych priplatkov. Zatial nevieme aku vybavu bude mat e-208 oproti ICE verzii, ci bude mat v cene uz aj vacsinu priplatkov ako Korejci a bude to fullka alebo to bude len nejaky stupen vybavy.

        Konecna cena auta by tak bola “len” o nejakych 10.000€ viac, co ti uz robi cenu 200€/kWh.

        A zase tam mas vela neznamych. Tych 50kWh je vyuzitelna kapacita ako to maju Korejci alebo celkova kapacita (celkova asi pravdepodobnejsie)? Nepozname ani oficialnu cenu, zatial len nejake francuzske noviny tipli 31.000€ ale to je ciste hadanie. Mozno bude stat 28.000€, mozno 35.000€. Ceny EV su tiez vela krat usite na mieru dotaciam a vyrobca s nimi pocita, tak umelo dvihne cenu. V Rakusku mas -2000€, v Nemecku 4000€ myslim? U nas bolo 5000€.

        Zbytocne tu teraz dumat nad cenou ked nemame ziadne oficialne informacie. Ak sa to auto bude dat s dotaciou a bez dane kupit za dakych 18-22tis€, tak to nebude uplne zle.

      • trud
        trud komentoval
        Upraviť komentár
        No neviem ...otvoril som cennik VIP edicia peugeot 208 a 1,2 v automate je tam za 12690, nechce a mi patrat aka je tam výbava ale ak by si si aj dokupil serepticky tak sa asi cez 15 000 nedostanes. Plus..ako som písal Yaris hybrid v "plnke" 16-17000 a to je tam motor, elektromotor aj baterka..takže nie...nepresvedčíš ma..cena elektrickej verzie je neúmerne vysoko... a to že nevime či bude stať 28 alebo 35 je jedno..obe sumy sú mimo..a to pravdivá bude skôr dáka suma cez 30.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Nemozes porovnavat VIP cennik. To je labutia piesen starej 208, potrebovali rapidne znizit cenu aby dopredali produkciu. Pozeraj normalny cennik, ten ti blizsie ukaze realnu cenu buducej 208. Kazda automobilka ponuka vybehove modely so zlavami 20-30%, lebo vedia, ze by to uz nepredali normalne. Kazdy normalny zakaznik uz pocka na novy model.
    • Jiri GrandPa
      Senior Member
      • Dec 2016
      • 707
      • viera8131
      •      

      #8
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	PEUGEOT-e-208-technical-characteristics.jpg
Videní:	878
Veľkosť:141,8 KB
ID:	34887

      Komentár

    • Jiri GrandPa
      Senior Member
      • Dec 2016
      • 707
      • viera8131
      •      

      #9
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	All-new-PEUGEOT-208-and-e-208-interiors.jpg
Videní:	877
Veľkosť:117,7 KB
ID:	34889

      Komentár


      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        Wow. Z vonku to auto vyzeralo OK, ale ten interier je hrozny.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        No vidíš. A mne sa páči. Každý má iný vkus.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Jj mne tiez Si dovolim tvrdit, ze v tejto kategorii mini mestskych aut jeden z najlepsich interierov.
    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #10
      podrobnejsie video o e-208, mne sa paci, len skoda ze ma jednofazovu nabijacku, pri 50kWh baterii jednofaz znizuje uzitkovu hodnotu.
       

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Co to trepe o nabijacich standardoch a unifikacii? Sak to davno unifikovane je, evidentne nevie o com toci...

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Podla
        https://insideevs.com/electric-peuge...images-videos/
        e208 ma nabijacku, co zvlada jednofazovo 7,2kW alebo trojfazovo11kW.
        Peugeot ma pochvalu. Este aby aj Korejci pochopili, ze existuje aj trojfazove napajanie. Na druhej strane tazko to chciet od vyrobcov z "jednofazovych" krajin, ked to este nechapu ani viaceri vyrobcovia z EU.
    • trud
      Junior Member
      • Apr 2015
      • 12

      #11
      Cena vraj začne na 31 000 eur.... :-(

      Komentár


      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        bez ci s dph?

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        To nemusi byt uplne zla sprava. Ak je to cena s danou, bez dane to je 26tis€, minus potencialna dotacia 5000 a sme na 21tis€. Neviem, ci francuzi davaju nejake zlavy, Hyundai daval na Ioniq velmi zaujimave zvyhodnenie.

        A tiez vybava. Ak budu mat azijsku filozofiu, ze v zaklada je takmer vsetko okrem stresneho okna a pripadne koze...

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        A hlavne ktore EV s 50kWh baterkou kupis lacnejsie ako 45.000€? Lacnejsie ako 40.000€? Toto stoji “len” 31tis. Aj ked je to mini auticko...
    • trud
      Junior Member
      • Apr 2015
      • 12

      #12
      Vraj s danou základna verzia . Dáky časopis to vyňural dakde

      Komentár


      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        s dph je to celkom rozumna cena za auto s takou bateriou.
    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1997

      #13
       

      Komentár


      • Radkovanko
        Radkovanko komentoval
        Upraviť komentár
        pekne, za par rokov sa bude naozaj dat vyberat
    • Tom
      Tom
      Junior Member
      • Dec 2018
      • 3

      #14
      Ahojte,
      narazil som na zaujimavu reportaz. Hovoria tam kedy cca spustia vyrobu a kolko kusov elektro uz vyrobili. Mna osobne zaujima ako bude rast export Slovenska do Norska. Uvedomujem si ze je to zanedbatelne cislo v ramci ekonomiky Verim ze v Norsku a v Europe bude mat toto auto uspech. Kedze v predpokladam ze na ine trhy sa to vyvazat nebude.
      https://auto.pravda.sk/novinky/clano...-etKT2UZviM-Qg

      Inak na tejto stranke potom budeme moct sledovat, kolko Peugeotov e-208 sa predalo v Norsku.
      https://elbilstatistikk.no

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        tak podla toho hovorcu vo videu na pravda.sk mali pred dvoma tyzdnami vyrobene az cele 3 (slovom TRI) kusy elektrickej 208. Neviem ci sa mam smiat alebo plakat. Keby to struhali z dreva, maju ich viac...nie ako spustanie pasovej vyroby.

      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        Production hell!

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        presne tak, kam sa hrabe Tesla s ich 3kou

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        Prosim necitat komentare pod clankom ludom s problemami s krvnym tlakom
    • Ioniq
      Member
      • Jan 2017
      • 364

      #15
      Zacul som nejake sepkanie, ze e208 by mal dostat dvojicku v podobe Opelu Corsa. Ta ista platforma akurat iny dizajn a logo. Co by davalo asi zmysel po tom, co PSA kupili Opel.

      Komentár

      Pracuje...
      X