Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Ceny

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • EV_Future
    Member
    • Mar 2018
    • 74
    •      

    #61
    Od dnes zmizla v konfiguratore S/X moznost Other Europe. Podla mna to bude preto, ze sa caka na postupne otvaranie servisov v CR/SR/PL atd., a nasledne sa bude dat objednavat uz pre konkretnu krajinu aj s dorucenim vozidla priamo, bez nutnosti chodit do Tilburgu. Aspon takto si to ja vysvetlujem. Ale mozno sa mylim

    Komentár


    • EVan
      EVan komentoval
      Upraviť komentár
      U mňa to nezmizlo. S/X je tam ako bolo.
  • head
    Member
    • Oct 2017
    • 135

    #62
    EVan ale zmizlo. S a X su sice tam kde boli, ale zmizlo "Other Europe" z menu pri objednavke:

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_4614.png
Videní:	944
Veľkosť:232,3 KB
ID:	36188

    Komentár


    • head
      head komentoval
      Upraviť komentár
      Raz darmo, u nas v krajine tretieho sveta aka. vychodny blok Tesla nema co robit

    • EVan
      EVan komentoval
      Upraviť komentár
      Tak ja teda neviem, ale u mna to ide. Vpravo hore na stranke vedla "SIGN IN" mam volbu menu a po rozbaleni na spodku je menu Select region a tam mam aj "Other Europe" a mozem si S/X kupit a M3 rezervovat.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      EVan mam to rovnako
  • nemo
    Senior Member
    • Oct 2015
    • 562
    •   

    #63
    Ked sa otvori pobocka na SK, predokladam, ze ceny budu podobne ako v Rakusku:
    Najlacnejsia Tesla model S je tam Standard Range s dojazdom 450km (WLTP) a cenou 82 600 EUR vratane 13 780 EUR 20% DPH. Autopilot je v zaklade a Full Self-Driving je za priplatok 5 800 EUR.
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Selection_014.png
Videní:	949
Veľkosť:246,9 KB
ID:	36193

    Komentár

    • EVan
      Member
      • Dec 2017
      • 80
      • ivan455831
      •   

      #64
      Ale je fakt, ze cez Orders tam volba Other Europe nie je. Myslim, ze ten ich web je dost na hanbu, zvlast ked zvazime ake SW veci robia.
      Naposledy upravené EVan; 24-04-2019, 13:11.

      Komentár


      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        Good catch! Mozem to potrvrdit! Po prihlaseni do Tesla konta som si mohol vybrat "Other Europe" a potom ist aj na objednavku Modelu S.

        Alebo sa da ist priamo cez tuto URL a dufat ze ten ich genialny web nezmeni krajinu https://www.tesla.com/en_EU/models/design

      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        Hmm, ale pozeram, ze to ukazuje len Long range a Performance verzie. Asi je to neaktualna verzia, cize to je aj tak jedno. A ceny su tiez stare (88k zaklad bez dane).
        Naposledy upravené head; 24-04-2019, 17:32.

      • matchke
        matchke komentoval
        Upraviť komentár
        Ich web je dost rozbity a nekonzistentny. Nieco sa ale zmenilo. Ja som si pred rokmi zo srandy naklikal objednavku a nezaplatil ten poplatok 2000EUR. Od vtedy mi tam ta objednavka visi a mohol som sa hrat s konfigom auta s tym, ze ma vzdy vyzval na zaplatenie. Mohol som to preskocit a potom som bol zase v konfiguratore. Teraz sa to platenie uz neda preskocit.


        Dalsia zmena je, ze ako "Other Europe" si mozem vybrat iba "long range" alebo "preformance". Ako rakusan si mozem vybrat aj "standard range"
        Naposledy upravené matchke; 10-05-2019, 11:41.
    • Vít Baumruk
      Junior Member
      • Apr 2019
      • 9

      #65
      Pokud to ještě někoho zajímá, tak se můžete podívat, co se stane, pokud si objednáte přes other EU (někomu jde, někomu ne, stačí se přihlásit na svůj účet a other eu se objeví) Teslu. Ceny jsou tedy skutečně bez DPH, takže +21% (v ČR) oproti zbytku světa. Navíc jde objednat konfigurace, která již v novém "západním" konfigurátoru není. Jeden velký bordel. Schválně jestli dostanu těch 2000 EUR zpět :-) :-)

      Komentár

      • Vít Baumruk
        Junior Member
        • Apr 2019
        • 9

        #66
        Jinak zde v jejich obchodních podmínkách se můžete dočíst, že ceny jsou s DPH (jestli to tedy správně překládám), no ale není to tak, takže jak jsem psal, jeden velký bordel :-)

        Komentár


        • Paja
          Paja komentoval
          Upraviť komentár
          Moc bych se neradoval, v tech podminkach je “aplicable VAT”, coz pri exportu z jedne EU krajiny (Holandsko) do druhe (CR) je 0%. Osobne me vsichni interni lide od nakupu timto zpusobem po navyseni cen po 1.3.2019 zrazovali, ze skutecne Tesla bude uctovat to, co je ve starem konfiguratoru, tj. o cca 20% (de-facto jedno DPH navic) vice nez se plati v zapadni Evrope. Ale jsem zvedav, zda vam dodaji stary model X, ktery uz by se ani nemel vyrabet anebo uz novy :-). Mozna vyhrabou nejakou skladovku... Kazdopadne drzim palce, at na tom neprodelate kalhoty a dejte vedet jak jste dopadl!
      • Vít Baumruk
        Junior Member
        • Apr 2019
        • 9

        #67
        No, já se právě vůbec neraduji, protože je to skutečně o těch 20% dražší než na západě a kdyby mi dokonce dodali starý model X, tak to bych asi opravdu vykvetl :-) Až se mi někdo ozve s doplatkem na těch 23 000 EUR, tak to zkusím zrušit, jestli to tedy vůbec půjde....

        Komentár


        • Paja
          Paja komentoval
          Upraviť komentár
          Jste docela strelec, mne by se nechtelo o ty 2000 EUR prijit. No uvidite, trochu se bojim, ze nejpravdepodobnejsi scenar bude, ze se nic moc dit nebude...
      • jux
        jux
        Senior Member
        • Apr 2015
        • 1378
        •      

        #68
        Odkedy tesla zacala diferencovat trhy neochotou dodavat TM3 na niektore trhy EU, zacala sa idiotsky spravat voci "other europe" a ma bordel v cenniku to vyzera tak, akoby vobec nechcela dodavat na ine ako masovejsie trhy EU.
        Nielen TM3, ktoru zablokovala uplne mimo krajin, kde nema showroomy, ale idiotskym cennikom de-facto vlastne zablokovala aj predaj TMS a X. Pri S a X sa sice da cennik obist osobnym jednanim, no treba si vybrat z uz vyrobenych S alebo X.
        Da sa sice argumentovat tym, ze to tesla robi v zaujme znizenia nakladov a ze podobne diferencuju trhy od nepameti aj ini vyrobcovia aut, no u tesly sme na to neboli zvyknuty a pravom sme na nu preto nasra..
        Pomoct tomu moze len konkurencia - ale ta sa zatial takmer vobec nesnazi. V tejto suvislosti musim pochvalit hyundai, ze predsa dostal rozum a kona dostane pre EU trhy nielen 3fazovu/11kW nabijacku, ale aj prislusny 3fazovy nabijaci kabel. Snad to casom dostanu aj ostatne EV hyundai/kia. Tak sa pre EU stanu z dobrych korejskych EV este lepsie.
        A ked casom budu mat vsetky kia/hyundai 3f nabijacku a budu dodavat k vsetkym svojim EV v EU aj trojfazovy nabijaci kabel (nebodaj v zaklade), tak sa tesla moze ist hanbit do kuta so svojim na jednu fazu sprznenym nabijacim kablom (gen2 UMC). Len keby ich korejci vyrabali viacej...

        Komentár


        • voloda69
          voloda69 komentoval
          Upraviť komentár
          Suhlas, ja som vyjednal dobru cenu na X-ko, ale bolo to skladove auto (uplne nove), ale aj tak by ma nove vyslo o trosku menej :-( z WEST Europe, ale stale ovela menej ako nove z OTHER Europe.
      • nemo
        Senior Member
        • Oct 2015
        • 562
        •   

        #69
        Od 11.12.2019 Tesla konecne umoznila pre Slovakov objednat si model 3 (ostatne modely sa objednat nedaju). Doba dodania "Early 2020". Ceny bez DPH:
        • Standard Range Plus 39 500 EUR
        • Long Range 48 200 EUR
        • Performance 52 900 EUR
        • Full Self-Driving Capability 5 300 EUR
        • destination and documentation fee 880 EUR

        Komentár


        • jeeff
          jeeff komentoval
          Upraviť komentár
          Pre zaujimavost som si spravil prepocet na moju TM3 LR + cervena farba + FSD co v SK konfiguratore vyslo na 56.180 eur bez DPH. Tuto konfiguraciu som kupoval v maji cez roepke-mobile.de za 56.750 eur bez DPH. Comu som v konecnom dosledku rad, bal som sa, ze ceny budu nakoniec nizsie. V reali ale aj s proviziou pre roepke som preplatil len 570 eur. Nemal som ziadne ostary s DPH a mal som auto o viac ako pol roka skor ako keby som cakal do dnes ;-)

          EDIT: este som si dnes pri summone auta uvedomil, ze moja TM3 ma este aj Homelink, ktory sa dnes domontovava (za neviem aky) doplatok, takze v konecnom dosledku ten rozdiel je este nizsi, predpokladam, ze Homelink stoji minimalne 250 eur.
          Naposledy upravené jeeff; 14-12-2019, 19:09.

        • Paja
          Paja komentoval
          Upraviť komentár
          Zajimave, ceny pro Other Europe vcetne Slovenska vypadaji vsechny stejne. Jestli pocitam spravne, tak treba AWD LR v CR vychazi bez DPH o cca 2000 EUR levneji a v Nemecku o cca 2800 EUR. Asi si chce Tesla nechat zaplatit viceprace, ktere jsou kvuli administrative s DPH...
      • nemo
        Senior Member
        • Oct 2015
        • 562
        •   

        #70
        "Full Self-Driving Capability" zdrazilo na 6 200 EUR bez DPH

        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	screenshot-www.tesla.com-2020.07.01-16_30_48.png
Videní:	642
Veľkosť:74,1 KB
ID:	57527

        Komentár


        • Paja
          Paja komentoval
          Upraviť komentár
          Je to stejne jedno, za ty penize to v EU nema zadny smysl kupovat. Nic moc smysluplne pouzitelneho navic to oproti Autopilotu neprinese.

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Nevedia už čo pýtať za okrajové veci. :/ Nemáte niekto nejaký relevantný zdroj prečo Tesla ruší AP pri pohnutí volantu? Všetky ostatné autá umožňujú súbeh L2 aj šoféra. US to nebude, keď OP striktne dodržiava federálne požiadavky a štandardy "FMVSS requirements, follow industry standards of safety for Level 2 Driver Assistance Systems. ...pertinent documents released by NHTSA". Neviem sa nikde dopátrať prečo sa rozhodli pre takýto nelogický krok.

        • nemo
          nemo komentoval
          Upraviť komentár
          Logika je v tom, ze Tesla povazuje zasah vodica do riadenia za chybu v autonomnom riadeni, ktoru je treba opravit. Ostatne automobilky ladia system ako suhru vodica a jazdneho asistenta.

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          nemo Lenže nie všetko sú chyby .. Každý preferuje iné .. Niekto, kto zároveň aj bicykluje, si napr. chce dať väčší odstup od cyklistu. Kto má malé deti, ide viac oblúkom, lebo vie čoho sú schopné. Resp. cesta, kde je zvlnený kraj od kamiónov, alebo trochu prepadnuté poklopy kanálov.. niekto robí slalom, niekto ide cez lebo to pri daných tlmičoch nerieši, ak sú viac aj ten čo išiel rovno sa vyhne. Veď auto vie, kedy šofér pretlačí volant https://photos.app.goo.gl/nSSrYiWocsWbV6Km8 ... a vylepšenia je predsa lepšie potom Tesle otagovať aj s popisom. Majiteľ AP je teda zneužitý v záujme vývoja FSD a na úkor bezpečnosti. Buď s AP jazdí na "tesnotku" alebo to musí stále vypínať/zapínať.

        • nemo
          nemo komentoval
          Upraviť komentár
          nick81 Pre Tesly s AP1 hardverom sa s tym da suhlasit. To je jazdny asistent a mohol by mat moznost byt stale zapnuty.

        • jeeff
          jeeff komentoval
          Upraviť komentár
          Mne osobne to tak vyhovuje, v kazdom okamihu je mi jasne, ci soferujem ja, alebo AP. Vobec mi to nepride nekomfortne, robim zapinanie automaticky rovnako ako nerozmyslam pri vyhodeni smerovky.

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          nemo AP2 je niečo iné ako jazdný asistent?
      • nemo
        Senior Member
        • Oct 2015
        • 562
        •   

        #71
        Tesla model S (Long Range aj Performance) zlacnela o $3000.
        Konfigurator na model S pre Slovakov stale neexistuje. Polsko a Slovinsko sa dostali do "core marketu".
        Madarsky konfigurator uvadza cenu TMS bez DPH: 65 990 EUR + 880 EUR fee, priplatok za "Full Self-Driving Capability" je 6200 EUR.
        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	screenshot-www.tesla.com-2020.10.13-12_05_52.png
Videní:	599
Veľkosť:391,0 KB
ID:	62662

        Komentár

        • nemo
          Senior Member
          • Oct 2015
          • 562
          •   

          #72
          Najlacnejsia Tesla pre Slovakov je momentalne model Y v slovenskom konfiguratore za 42 870​ EUR bez DPH:

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Screenshot from 2023-01-11 16-19-20.png
Videní:	446
Veľkosť:181,4 KB
ID:	88824

          Komentár


          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            to už pekných pár mesiacov

            aj keď treba pričítať povinnú Tradisa dopravu 1500€ k tomu

            najlacnejšie sa dá Tesla Y teraz kúpiť v Taliansku, lebo je tam za 49.990€ vrátane DPH (bez delivery&document fee ako všade) a majú DPH 22%, takže bez dane sa najviac oplatí v IT

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Bez servisu na SK im na to seriem. Mam dost Viedne.

          • nemo
            nemo komentoval
            Upraviť komentár
            Modely S/X sme si chodili vyzdvihnut do Holandska, model 3 do Slovinska a teraz to vyzera ze model Y do Talianska
            Pozeram, ze je tam o 1100 EUR lacnejsi a nebude si treba ani priplacat drahu Tradisu.
            Naposledy upravené nemo; 11-01-2023, 17:06.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            V Taliansku Slovakom nepredaju, len som uvadzal kde je najlacnejsia v EU. Taliani nechcu davat faktury bez dane a teda na nakup dokial to tam niekto nevybavi, su nepouzitelni.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Jirko, skus Budapest, robi tam Slovak, ktoreho si staci pri navsteve zavolat a odpada aj jazykova bariera pre neanglictinarov (viem ze to nie je Tvoj pripad, len pre ostatnych, co nevedia EN ani HU). Dost Teslakov co tam uz boli, chvalia aj pristup aj terminy.
        • PistaTT
          Member
          • Jun 2022
          • 130
          •   

          #73
          Pôvodne zverejnené od Miroslav Rojko Pozrieť príspevky
          V Taliansku Slovakom nepredaju
          Nie je toto tak trochu v rozpore s EU pravidlami volneho pohybu tovaru? Resp. pravami spotrebitelov v pripade nakupu koncovym spotrebitelom?
          Chapem ze pre B2B to moze byt ine a tiez nakupy bez DPH a nasledne samozdanenie, no koncak by nemal byt limitovany krajinou svojho povodu. Alebo sa mylim?

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Tesla si uz dlhodobo robi co chce a myslí si, ze pre nich zakony EU neplatia, dokial im urady nedokazu opak.

          • PistaTT
            PistaTT komentoval
            Upraviť komentár
            Tak úrady nemajú povinnosť konať sami od seba. Ale nejaké združenia spotrebiteľov by sa mohli v tomto angažovať. Alebo je to natoľko tenký ľad, že radšej do toho nerypat?
        • Jiri GrandPa
          Senior Member
          • Dec 2016
          • 707
          • viera8131
          •      

          #74
          Videli ste tie ceny po dnesnom masivnom zlacnovani?
          Najlacnejsie - ceny bez DPH z Tilburgu:
          TM3 SR, biela - 38'870 EUR
          TM 3 LR, biela - 45'870 EUR

          TMY SR, biela - 40'870 EUR
          TMY LR, biela - 45'870 EUR

          Zaujimave je, ze dodanie TMY uz Feb.-Mar.2023 a TM3 az v lete. Uz sa prejavuje na cenach to, ze TMY je vyrabana v Europe.
          Inak porovnaval som ceny CR (rovnake) a AT (o zhruba 1000 viac). To tiez nebolo, ceske boli vzdy o dost vyssie.
          Konkurencia je dobra vec .

          Komentár


          • Kale
            Kale komentoval
            Upraviť komentár
            V US tiez vyrazne zlacnovanie
            https://twitter.com/SawyerMerritt/st...40973342838784

          • hudino
            hudino komentoval
            Upraviť komentár
            Tak akoze TMY za 46 tis. ved to je suverenne najlepsi pomer cena/vykon... v com je hacik? nepredaju slovakom?

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Ved nie je problem. V AT normalne predavaju Slovakom - dokonca este lepsie ako cez SK konfigurator (netreba platit zabezbeku na DPH).

          • hudino
            hudino komentoval
            Upraviť komentár
            A to prečo by si niekto ešte kúpil teraz niečo iné?

          • hudino
            hudino komentoval
            Upraviť komentár
            ale v rakusku maju cenu 54.990

          • MilanR
            MilanR komentoval
            Upraviť komentár
            hudino cena 45'870 EUR je bez DPH, v AT už je uvedená cena s DPH ku ktorej treba prirátať ešte nejaké poplatky cca 1000€

          • jeeff
            jeeff komentoval
            Upraviť komentár
            Rakuska cena 54.990 za YLR je s DPH, hore uvedena cena 45870 je bez DPH. Cize cena je plus minus podobna. Len v AT maju este nejaky 3000 bonus, ten neviem ci daju aj nam.

          • nemo
            nemo komentoval
            Upraviť komentár
            jeeff Rakusania maju bonus len pre fyzicke osoby aj to rakuske. Pre firmy uz ten bonus nemaju.
        • nemo
          Senior Member
          • Oct 2015
          • 562
          •   

          #75
          Situacia sa zmenila a najlacnejsia Tesla je pre nas momentane model 3 v rakuskom konfiguratore: 45 970 EUR − 7 662 DPH = 38 308 EUR bez DPH. Model Y tam vyjde na 39 975 EUR bez DPH.

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Ta cena je ale pre auto, ktore ide na rakuske znacky. Ked je to na SK je nutne priratat k cene ten bonus, ktory Slovak nedostane. Neviem kolko to je.
            V podstate su tie ceny takmer vsade identicke ked sa porovnavaju jablka s jablkami.

          • nemo
            nemo komentoval
            Upraviť komentár
            Rakusky konfigurator rozlisuje fyzicke osoby (Privat) a firmy (Business). V sekcii Überweisung je uvedeny aj bonus (Beinhaltet die E-Mobilitätsförderung (- 2.400 € brutto)) ale len pre Privat, takze sa firmam uplatnuje. Takze cena je pre nas ako som pisal a vychadza lacnejsie nez v SK konfiguratore.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Tak tak. nemo dobre pise. Najviac Tesiel sa vozi na SK cez AT konfigurator

          • ivan32
            ivan32 komentoval
            Upraviť komentár
            Ešte postreh že ťažné stojí v AT 1350€ a u nás 1100€. Fakt divná cenotvorba.

          • nemo
            nemo komentoval
            Upraviť komentár
            ivan32 SK konfigurator uvadza ceny bez DPH a rakusky s rakuskou DPH. Tesla porusuje zakony ked uvadza slovenske ceny iba bez DPH. Nic ojedinele pre tuto firmu, bohu zial...

          • jeeff
            jeeff komentoval
            Upraviť komentár
            nemo v tomto pripade neporusuje, pretoze auto ti nedoda na SK ale ti ho doda v Holandsku. Prave preto je cena bez DPH, pretoze tu platis v state prihlasenia.

          • nemo
            nemo komentoval
            Upraviť komentár
            jeeff Suhlasil by som s tebou keby som si mohol auto vyzdvihnut v mieste dodania. Ale kedze to nie je mozne (Tradisa), tak je to cele len o obchadzani zakonov zo strany Tesly a nedivim sa jej ze sa musi branit voci podvodnikom ked sama kona rovnako.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            pri objednávke cez SK konfigurátor treba ešte dodať, že Tesla chce na rozdiel od objednania cez AT zábezpeku na DPH vo výške 15000€ (čo je pri RWD moeloch dvojnásobok DPH)
        Pracuje...
        X