Najlacnejsia Tesla pre "Other Europe" je teraz model S100D za 92 900 + 880 (Destination & Regulatory Doc Fee) = 93 780 EUR bez DPH, priplatok je uz len za Enhanced Autopilot 4 400 EUR. Doba dodania je 2,5 mesiaca.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Ceny
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Najlacnejsia Tesla pre "Other Europe" je teraz model S Standard Range za 81 880 + 880 (Destination & Regulatory Doc Fee) = 82 760 EUR bez DPH. Priplatit sa da za Autopilot 2600EUR a "Full Self Driving Capability" 4400EUR. Doba dodania je do 2 mesiacov.
- Likes 1
Komentár
-
Takze sa Tesla vratila k tomu, ze modely v zaklade ponuka len s klasickym tempomatom. Hodne veci okresali co pozeram, ale zlacneli.
-
Praveze nie. Autopilot teraz obsahuje presne to, co moj AP1 - adaptivny tempomat a jazdu v pruhu. Co je super, lebo doteraz si musel kvoli adaptivnemu tempomatu kupovat cely balik "enhanced autopilota". A kto nechce rozoznavanie svietiel na semafore a podobne blbiny tak nemusi platit dalsich 5000 len kvoli tomu, ze chce adaptivny tempomat, co je nejuzitocnejsia funkcia zo vsetkych tych automatickych funkcii.
Ja by som urcite nekupoval macku vo vreci s nazvom autonomna jazda, lebo ta nebude u nas legalna nikdy (alebo na "Svateho Dindy").
-
Ahojte
Vsimol som si ze po zmene cien Tesla stoji u Nas "OtherEurope" rovnako ako napriklad v Rakusku,len problem je v tom ze u nas je cene bez DPH v Rakusku s DPH. to akoze u nas zdrazeli Tesly o DPH cize o 20% to snad nie :-(
Cena Sko Standard Range OtherEU = 81880bezDPH Rakusko= 81980sDPH
Viete to prosim niekto vysvetlit?
Dakujem
Komentár
-
A na riesenie takychto veciprave sluzia tie "kamenne obchody". Predavat auto online je BLBOST.
-
Napisal som do Viedne, co mi na to odpisu, kedze kupujem skladovu MODEL X, tak ma to teraz VELMI zaujima. Skor si myslim, ze to je chyba, ale ak by som si ako zakaznik nieco take objednal a kupil a potom ziadal DPH spat, tak by mi to mali dat, inac ma uviedli do omylu.
-
Ceny v DE a AT uvedene s DPH priblizne sedia s cenou na other europe. Hoci na other europe pisu cenu "without tax", textom "without tax" zrejme nemyslia VAT (DPH) ale nejake ine dane ktore mozu byt v krajinach other europe.
Ak by mysleli bez DPH, tak by to tam napisali (without VAT). Vysvetluje to text dole, ktory hovori o fakturacii:
Je tam jasne napisane, ze do krajin other europe sa fakturuje bez DPH za podmienok, ktore su tam napisane, no ked tie podmienky nebudu splnene, tak sa fakturuje s DPH tu cenu co je tam napisana.
- Likes 1
Komentár
-
Posielam obrazok z AT stranky, kde je uvedena cena 81.980 EUR a napisane, ze obsahuje DPH vo vyske priblizne 13.500 EUR (co urcite nie su nejake ine dane, take vysoke by urcite neboli).1 Bild
Komentár
-
Na "other europe" nemaju ceny uplne didakticky spravne napisane, no ked si precitas poriadne vsetko, tak je to jasne:
Pre Teslu je zakladna cena pre tych, ktory nesplnia podmienky fakturacie bez DPH - tym teda fakturuje s holandskou DPH - a ta cena je uvedena v cenniku.
Bez DPH, fakturuje len tym, co splnia doleuvedene podmienky.
-
juks - no to by som netvrdil, ze ta cena obsahuje holandsku DPH. Nie je totiz dovod, aby ta cena holandsku DPH obsahovala. AK ide o zakaznika z EU tak ten plati DPH doma (to sme tu mali teraz) a ak je to zakaznik mimo EU tak tomu sa DPH neuctuje vobec!
-
-
voloda69 Na rakuskej stranke je jasne napisane, ze tych 13500 je MWST - teda DPH. Na other europe "tax" neznamena DPH (VAT) ale znamena hociaku inu (hypoteticku) dan v statoch other europe.
Komentár
-
juks, inac to poviem, znamena to ze ked platitel DPH (ma IC DPH) v Rakusku si kupi TESLA MODEL S, tak ho to stoji 68.480 eur - t.j. cena bez DPH (81.980 - 13.500) a taky isty platitel DPH na Slovensku si objedna tu istu Teslu, tak ho to stoji 81.980 eur ?
-
Hej. Podla mna je to chyba na tej Other Europe stranke ktoru "zabudli" updatovat. Lebo tie ceny su v podstate take ako boli vlani, len medzitym v zapadnej Europe doslo k vyraznemu zlacneniu.
-
Jiri GrandPa, ceny aj pri OTHER EUROPE isli dole zhruba o 8 tis. EUR od 1.3.2019, kedze to sledujem a preto ma to aj motivovalo objednat TESLU. Ta DPH ma teraz trosku zarazila.
-
A ta zlava spociva v com?
https://teslaclub.sk/forum/tesla-mot...9507#post29507
Ved to je furt viac ako pred pol rokom.
-
juks - v obchodnickej hantyrke TAX je akakolvek dan vratane value added tax
-
voloda69 je to len o tom, ze zakladna cena, ktora je tam uvedena je s holandskou DPH. Ak dodas doklady aby ti mohli vyrobit fakturu bez DPH, tak cena bude mensia o tu DPH. Je samozrejme nespravne ako to tam maju uvedene, mali to napisat poriadne. No ako obycajne na "other europe" kaslu. Preto tam uviedli len cenu, ktora plati pre tych co nedodaju podklady aby im mohli vyrobit fakturu bez DPH.
-
juks, takze hovoris, ze ak som platitel DPH (mam IC DPH), tak potom cena na OTHER EUROPE je pre mna 67.678 EUR bez DPH (81.890 eur minus holandska DPH (21%)? To sa mi nezda. Jiri GrandPa - ked som konfiguroval v 2/2019 MODEL X, cena bola okolo 107 tis. eur, ked som konfiguroval v 3/2019 tu istu konfiguraciu (jedine rozdiel je teraz v tych autopilotoch) tak cena klesla na zhruba 99 tis. eur.
-
Ved inak to nemoze byt, ak by to tak nebolo, tak by si kazdy kupil teslu najprv na firmu, ktora je platitelom DPH v Rakusku ci Nemecku, ani auto neprihlasil na tu firmu a obratom by ti ju predal bez DPH na Slovensko s rakuskou, ci nemeckou cenou bez DPH (mozno navysenou o nejake naklady)
-
Ja pamatam, ze uz davnejsie istu dobu boli aj tie ceny na rakuskej stranke bez dph. Maju v tom trosku zmatok imho. Ak chcu skutocne preniest vacsinu biznisu na online predaj a zrusit vacsinu predajni, ucesat lokalne webove stranky by mala byt ich top priorita. Teraz je tam strasny chaos. Vsade ina cena, nejasne definicie dani, trosku zavadzajuce ceny lebo vsade pocitaju uspory paliva, ked chcete leasing tak ani zmienka o poskytovatelovi a podmienkch. Chcelo by to sprehladnit. V tomto gulasi musi tak ci tak zakaznik volat na ich podporu alebo sa stavit na predajni po vysvetlenie.
-
Tak som tam volal, a v TESLE boli dost prekvapeny, ked som im na priklade ukazal ten rozdiel, vyzera to, ze to je na zaklade zmeny od 1.3.2019 a vyzera to tak ze OTHER EUROPE su ceny spravne a to bez DPH. Ak si to kupuje clovek - fyzicka osoba pripocita sa mu jeho lokalna DPH podla krajiny (miesto spotreby) ak podnikatel (ma IC DPH), tak plati to co je na stranke. Ceny pre ostatne krajiny s vysokou pravdepodobnostou maju bud zly popis a tieto ceny neobsahuju lokalnu DPH alebo je popis spravny a vsetky ceny su nespravne. Teraz je zaujimava otazka, ak by nejaky podnikatel objednal TESLU v Rakusku a dozadoval sa vratenia DPH, kedze to je na stranke uvedene, co by nastalo :-). Normalne by som to vyskusal :-). v USA by som urcite spor vyhral, co je napisane, to je dane :-)
-
Pockaj, ale to mi trosku nesedi.
Ked si hodim do konfigu TM3 Performance na rakuskej stranke a naklikam plnu vybavu, vyjde mi 80.000€. Ak by to bolo bez DPH, vychadzalo by to na 93.000€, to je nerealne. To by za to pidi auto nikto nedal.
A mimo ineho je tam aj napisane, ze zahrna DPH (MwSt) 13.305€. Zeby ti dali zle info?
-
To chapem ano, ale nechapem preco by to mali na S/X zle a na 3 dobre. Ktory idiot bz si to nevsimol pri zadavani? Neviem, nejde mi to do hlavy. Bola by to strasne amaterska chyba. Najma ked sa tu dusuju, ako chcu ist na online predaj, a nevedia ani cenovky nahodit spravne. A to maju “az” 3 produkty. Mam daky vnutorny problem tomu verit... ale ty si s nimi komunikoval.
-
Ze som sa ja nestavil ze mam pravdu !
-
-
Vysvetlenie je tu:
https://www.youtube.com/watch?v=TjwFuPfnLdo
Model S a X od 1.3.2019 zlacnili o 20% (vsade okrem "other Europe") WTF
Komentár
-
Hovori o tom od zaciatku do polovice videa. U nas asi nikto vyvoj cien v zapadnej Europe nesledoval a tento chlapik robi video o tom, ze model S a X v Nemecku zlacnili o 20% od 1.3.2019.
Ja som v tomto vlakne dokumenoval vyvoj najlacnejsej Tesly pre "other Europe" a z toho je vidiet, ze u nas k zlacneniu nedoslo, len k uvedeniu verzie modelu S s nizsim dojazdom.
-
ano OTHER EUROPE zlacnel tiez od 1.3.2019 - radovo tak okolo 6%-8%. Pointa je, ze mam predbezne objednane skladove vozidlo, ktore je drahsie ako by som si napr. v Rakusku objednal uplne nove. To vobec nechapem, a to ma uz poriadne seru, ze ani nedaju konfigurator na MODEL 3, a este aj ceny mame vysoke, to akoze tu mame ovela vyssiu zivotnu uroven ako v Rakusku a Nemecku?
-
Seru na rezervacie a zakaznikov z Other Europe, ked im doteraz neotvorili konfig. Osklbu ludi z Other Europe pomaly o 20%. Tomu hovorim americky sen... a pritom si ten Slovak pride Teslu vyzdvihnut na rovnake miesto ako Nemec. A zaplati aj rovnakou menou. A odide rovnakym smerom, akurat par sto km dalej. Ale auto mu dovolia objednat pomaly s rocnym oneskorenim a s 20% prirazkou. Kto toto naplanoval a schvalil?? To nemohlo vyjst zo zdravej hlavy...
Normalne uvazujem zalozit si v Rakusku firmu s registraciou na DPH. Dodanie TM3 v Rakusku je pri dnesnej objednavke stale Marec, takze realne dakych 20dni. Slovak sa k nej regulernou cestou dostane dakedy koncom roka. Mozem zasobovat cely vychodny blok
Komentár
-
tiez idem niekoho najst co ma v Rakusku / Nemecku firmu, a objednam si to tam. Tesla este hovorila, ze sice to nie je zo zakona, ale ich politika je, ze musi byt auto prihlasene na znacky tam kde sa objednava, neviem sice ako to kontroluju (mozno servis), ale nic mi nebrani to dat na znacky vo firme v Nemecku a hned to predat na Slovensko. Len JB-em taky komplikovany system ..... - ze ONLINE predaj, ......
-
voloda69 - Vlado ser na firmu v Nemecku alebo Rakusku. Chod do Viedne a objednaj tam, za rakuske ceny. A povedz ze mas firmu na Slovensku, tym padom ze chces cenu bez DPH. Ja som tak objednaval, aj prislusenstvo som tak objednaval bez rakuskej DPH (2x Wall Box). Da sa to, len treba hovorit s kompetentnym clovekom. Ci ju potom vyzdvihnes v AT alebo NL je jedno, cena bude dana.
EDIT: Sak tam zamestnavaju dvoch Cechov, napis im.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 06-03-2019, 21:04.
-
-
Komentár
-
Cena rovnaka, ale pri AT je vyslovne napisane, ze je to vratane DPH. Pri Other Europe to chyba... a podla toho co povedali Volodovi priamo z Tesly to vyzera, ze k nasej cene si este musis pripocitat 20% dph... Takze ano, Other Europe ma vyssie ceny ako zapadna EU.
-
Ja si od zaciatku myslim (aj som to sem pisal), ze je chyba v cenach "other europe"
a je tam uvedena cena s (holandskou) DPH. Tak aj fakturuju tomu, kto z "other europe" neda IC DPH. Kto da, tomu daju fakturu realne bez DPH a potom su ceny +- rovnake.
Jednoducho ten s kym komunikoval voloda69 nevie co hovori a ten co robil cennik other europe je neschopny, lebo nenapisal presne ako to je.
-
Toto mi dnes zhodou okolnosti prislo z CH Tesly:
Model S
Standard Reichweite: CHF 92´990
Maximale Reichweite: CHF 97´990
Ludicrous Performance: CHF 112´090
Model X
Maximale Reichweite: CHF 103´190
Ludicrous Performance: CHF 117´090
Zahrna CH DPH vo vyske 7.7%.
Slovaci teste sa, mate sa ako vo Svajciarku Aspon cenami Tesiel.
Takze ceny s DPH su zhruba rovnake ako u Other Europe. Tie ceny Other Europe nie su chyba ale zamer.
PS: Kurz EUR-CHF je 1.13.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 06-03-2019, 21:27.
Komentár
-
Mozem k tejto teme povedat uz len tolko, ze som komunikoval tuto vec s Viednou a 2 cechmi co tam robia, a naozaj potvrdili, to co sa mi zdalo neskutocne, ze tie ceny su na strankach/konfiguratoroch spravne, t.j. su tam take velke rozdiely medzi WEST a OTHER EUROPE. Ceny OTHER EUROPE su naozaj bez DPH a neobsahuju ziadnu DPH (ani holandsku ani ziadnu inu). Sami tvrdia, ze si to tiez nevedia vysvetlit, ale cenova politika sa robi v Holandsku a USA (mozno treba napisat tam, pripadne na twitter, co na to ostatni kolegovia z OTHER EUROPE). Na druhu stranu mozem povedat, ze mi ponukli naozaj zaujimavu cenu na skladove vozidla (radovo nizsie ako konfigurator pre OTHER EUROPE), ale stale su mierne vyssie ako pre WEST EUROPE ako uplne nove vozidlo, kde si mozem navolit auto podla uplne 100% svojej predstavy a cas ma netlaci (skladove vozidlo je tak na 95%), co ma ako zasadoveho cloveka s principmi naplna hnusom. Tento rok im proste ide. Najprv konfigurator pre MODEL 3, teraz toto. Proste OTHER EUROPE je pre nich iny kontinent vratane casu a cenovej politiky.
A to nehovorim o tom, ze nemame ani ziadne dotacne programy ako mozu mat v inych krajinach.Naposledy upravené voloda69; 06-03-2019, 23:55.
- Likes 1
Komentár
-
Naco sa tlacit tam kde ma nechcu ...
-
Tak to je pekny hnus Len to ukazuje, ze tu nejde o ziadnu Tesla Mission, princip zmeny alebo zakaznika. Marketingove kecy. Nic viac len tvrdy biznis, nech sa kotulaju dolare. Ale tak je to obchodna spolocnost, zaklada sa za ucelom dosahovania zisku, tak co ine sa dalo cakat
-
Ked je rozdiel skutocne tak velky, tak treba teslu prinutit, aby sa spravala podla zakonov EU. Ved kazdy obcan/firma EU si moze kupit vozidlo v hociktorom state EU a prihlasit si ho doma. Alebo viete o niecom, co by vyrobcom a predajcom v EU umoznovalo legalne odmietnut kupujuceho z ineho statu EU?
- Likes 1
Komentár
-
Nieco tam moze byt. Ked som bral prvy Ioniq z Nemecka, musel som velmi hladat showroom, kde mi ho daju na export. Vela predajni ma odmietlo, ze ich nemozu poskytnut na export a su urcene cisto na domaci trh. A to tam nebola este zapocitana ziadna dotacia. Neviem ake su tam regulacie. Ale je to zvlastne v kazdom pripade. Nam tam skor skodi fakt, ze ako Other Europe sme zaradeny v kosi aj s ne-EU krajinami. A v USA to velmi neriesia, ze nejake Slovensko je sucastou EU. Treba tak ako povedal Jiri, ist osobne do Viedne a kupit to na mieste za AT ceny.
-
Ved ano, netyka sa to len tesly, aj ja mam taku skusenost aj u inych. EU je jednotny trh, takze ti, co odmietnu predaj obcanovi ineho statu, podla mna konaju protipravne. Preto sa pytam, ci existuje nejaky postup, ktory by ich opravnoval odmietnut predaj kupcovi z ineko statu EU.
-
predajca z Viedne povedal, ze pri objednavke v Rakusku, je nutne registrovat auto na rakuske SPZ, je to podmienka TESLY, ale hned povedal, ze to nie je zakonna povinnost. Vychadza mi z toho, ze mozem to auto dat v Rakusku normalne zaregistrovat u spriaznenej firmy a nasledne ihned predat. Je to sice komplikovane, ale je to mozne.
-
Ked ta spriatelena firma kupi pre teba auto v Rakusku bez DPH. kto ju prinuti v Rakusku to auto zaregistrovat?
Nasledne ti to auto preda na Slovensko bez DPH. Podla mna ty ani ta rakuska firma neurobi nic protizakonne. To tesla jedna protizakonne, ked nedovoluje kupit auto hocikomu hocikde.
-
jux, mas pravdu tak by to malo fungovat, kedze EU je jednotny trh a mozes kupit kde chces. To zabezpeci, ze rovnaky vyrobok by mal mat rovnaku, pripadne podobnu cenu. Neviem ci TESLA nepouziva nejaku fintu na tu registraciu a natahovat s nimi sa mi nechce. Ale tuto chlapik v podstate riesi podobnu situaciu s MODEL3, ked nechtiac rezervoval/objednal/kupil v Nemecku a teraz to chce registrovat na Slovensku. Ak sa mu to podari, tak to bude cesta ako to urobit.
-
Preco by mala byt rovnaka cena v celej EU? Diktovat ceny nikto vyrobcovi nemoze. KOnkurencne prostredie je v kazdej krajine trochu ine, takisto aj legislativa a naklady na fungovanie firmy. Tesla AT velice dobre vie, ze nemoze zakaznika nutit to auto registrovat v AT ak ho preda cudzincovia a takisto nemoze odmietnut predat auto cudzincovi z EU. To uz pred par rokmi riesil EU parlament aj sudny dvor, ked Taliani chodili kupovat vW do Nemecka, kde bolo o 30% lacnejsie.
-
Politika Tesly je pekne spinava. Len by ma zaujimalo, ze ci je to robota USA, alebo v Europe je to robota Holanska / Nizozemi. Zrejme to bude tak 50:50. Napriklad to, ze si auto objednat v Rakusku mozem, ale musim si ist pren do Holandska je robota Holanska. Aby zakaznik zaplatil DPH v Holansku a neslo to Rakusku. Ina situacia je pri TM3ke, ktoru si other europe mohli objednat, ale este sa k nej nedostali. Tesla im defakto blokuje moznost dostat sa ku autu. Takze vase prostriedky boli pouzite na rozbehnutie vyroby a predaj pre USA trh, kde je kupischopnost vyssia a su aj dotacie a teraz to iste sa opakuje v Europe. Kde ide TM3ka na zapadny trh a ostatny nemaju moznost sa k autu dostat. Maju moznost sa ale dostat k svojim peniazom zrusenim objednavky. Ich prostriedky uz boli niekolko krat otocene v tomto biznise. No pekne.
-
ICE: kto ma rozum neplati DPH v Holandsku. FIrma ktora je platcom DPH len posle tesle svoje ICDPH a na zaklade neho dostane fakturu bez DPH
Sukromna osoba moze vyziadat od Danoveho uradu ICDPH na kupu noveho vozidla v zahranici - to posle tesle a tesla potom rovnako vystavi fakturu bez DPH. Subjekt, ktory musi zaplatit DPH ju potom zaplati na Slovensku. Firma, ktora je platcom DPH neplati DPH nikde.
-
Pôvodne zverejnené od jux Pozrieť príspevkySukromna osoba moze vyziadat od Danoveho uradu ICDPH na kupu noveho vozidla v zahranici - to posle tesle a tesla potom rovnako vystavi fakturu bez DPH. Subjekt, ktory musi zaplatit DPH ju potom zaplati na Slovensku. Firma, ktora je platcom DPH neplati DPH nikde.
-
Mimochodom: Ked si Slovak objedna Teslu vo VIedni nemusi ist do Holandska. Moze si ju prebrat vo VIedni. Lenze rakusky zakon o DPH neuznava odpocotanie DPH na osobne auta, len vybrane modely zo zonamu vydavaneho ministrerstvom financii. A tam Tesly nefiguruju. Takze aj SK firma musi platit DPH v Rakusku, o ktoru potom moze poziadat spat v nasledujucom roku. Takze radsej idu do NL kde tie prachy nemusia takto zablokovat.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 07-03-2019, 17:41.
-
No ako citam na internete, tak ak som podnikatel a kupujem v Rakusku nove auto, tak predajca by mi mal vystavit doklad bez DPH, pretoze DPH odvediem na Slovensku.
Dovoz auta z Rakúska
Veľmi často sa k nám dovážajú aj automobily z Rakúska, ktoré spolu s Nemeckom patrí medzi obľúbené destinácie Slovákov pre nákup a dovoz vozidiel. V tomto prípade netreba tiež zabúdať na niektoré povinnosti vyplývajúce zo zákona o DPH a to pre nové vozidlá. Ak si kúpite v Rakúsku nové auto a chcete si ho zaregistrovať u nás, predajca by Vám mal vystaviť faktúru bez DPH v Rakúsku. V prípade nového auta totiž máte povinnosť prihlásiť sa na túto daň a odviesť ju daňovým úradom na Slovensku.
Preto si treba dávať pozor, aby cena u predajcu nového auta bola skutočne bez tejto dane. Čo sa týka definície nového auta, ktoré tomuto režimu podlieha, ide o auto, ktoré má buď vek do 6 mesiacov alebo najazdených menej ako 6.000 kilometrov. Ak nespĺňa ani jednu z týchto podmienok, považuje sa už za auto ojazdené, pričom v tomto prípade predajca – autobazár v Rakúsku predáva vozidlo už s rakúskou DPH a Vám nevzniká povinnosť platiť ju u nás. Pri kúpe takéhoto auta od súkromnej osoby sa DPH neuplatňuje vôbec.
-
Inac na margo cien, z tohto je teraz velky humbuk aj v USA.
Zakaznik, co si kupil Teslu vo februari 2018 so vsetkymi autonomnymi vecami, zaplatil za cely Autopilot balik s buducim potencialom Full Autonomous $7000 (s tym, ze v konfigu bolo uvedene, ze ak si to kupi neskor, zaplati $11000).
Jeho zena si kupila Teslu v septembri 2018 uplne bez autopilota. Teraz jej Tesla ponukla Full Autonomous Driving balik za $5000. To je este o $2000 menej ako jej muzovi, ktoremu to natlacili za $7000 pod “hrozbou”, ze neskor ho to bude stat $11000.
Ponaucenie z toho plynuce - netreba im davat ziadne peniaze, casom vam to sami ponuknu s 50% zlavou. Uz len cakam, ze po roku ked sa im minu zakaznici na SR a MR TM3 tak zacnu za $2000 odomykat prestavbu tychto verzii na Long Range alebo podobnu “lumparnu”.
V zmysle tychto spekulacii su tie ceny Other Europe v podstate uplne pochopitelne
- Likes 1
Komentár
-
Humbuk mozu robit zakaznici aky chcu. Cena je dohoda medzi predavajucim a kupujucim. Mna tiez nastvali pred 2 a pol rokmi ked sa este predavala verzia S60 a S75. S60 bola SW obmedzena S75 bateria. Rozdiel v cene auta bol 10 000EUR. Zobral som S75 lebo S60 mala maly dojazd na moje potreby. Pol roka na to zrusil S60 model a ponukali odomknutie celej baterie za 2000 EUR.
Takze ako vravi Ioniq - vsetko, co sa da SW upgradnut nekupovat. Oni to daju za polovicu za rok, dva...
-
Jiri GrandPa, to si presne pamatam ked to bolo. Suhlas, ze tie softverove veci kupovat co najmenej, no teraz je podstatne ako kupit co najlepsie to zelezo :-)
Komentár