ahoj milan84,
ano je to ťažké s tými protikladmi. Na jednej strane je túžba rozvíjať EV-infraštruktúru byť zelený, na druhej je realita, keď sa zainteresujú finančné aspekty.
Natiahnuť kapitálové náklady veľmi ďaleko za životnosť stanice, nezapočítať mesačný poplatok za navýšenú rezervovanú kapacitu(asi najväčší náklad) okrem ceny stanice, nedať maržu na predané kW, zaplatiť poplatok Polyfazer a aj tak byť nekonkurenčný lebo tu nie je civilizácia. Je to pochopiteľné, sú to fakty.
Na druhú stranu možno niekomu vyhovuje, že počas nejakej rušnej hodiny nemusí z diaľnice (od Nitra-Západ) zájsť do centra.
S dopravou cez centrum a naspäť sa nabíjanie môže docela natiahnuť.
Inak ohľadne civilizácie, skúšali sme dojednať kávomat, ale ten indoorový prestáva byť stratový pri odbere 15káv denne Outdoorový čo funguje aj keď ho oprší je drahší (mrazuvzdorné tu nemajú v ponuke).
WC by bolo ideálne, ale je trochu problém so vstupom do firmy.
Možno časom.. máme tu veľké parkovisko, zmestí sa sem aj bufet/gril
Za posledné tri mesiace sa nabilo 1,5MWh / 70 nabití aj keď to bolo zdarma. Zatiaľ je na Slovensku EV ako šafránu.
Je to prvá verejná nabíjačka v priemyselnom parku, za pár rokov ak bude stúpať podiel áut na elektro tu bude možno rušnejšie.
Od mája pribudne jedna elektrická Kona aj v našej firme
Tak uvidíme. Počítalo sa s tým, že to tu nebude "moc busy". Prešlapávame cestičku.
Hlavná myšlienka je podpora EV.
ano je to ťažké s tými protikladmi. Na jednej strane je túžba rozvíjať EV-infraštruktúru byť zelený, na druhej je realita, keď sa zainteresujú finančné aspekty.
Natiahnuť kapitálové náklady veľmi ďaleko za životnosť stanice, nezapočítať mesačný poplatok za navýšenú rezervovanú kapacitu(asi najväčší náklad) okrem ceny stanice, nedať maržu na predané kW, zaplatiť poplatok Polyfazer a aj tak byť nekonkurenčný lebo tu nie je civilizácia. Je to pochopiteľné, sú to fakty.
Na druhú stranu možno niekomu vyhovuje, že počas nejakej rušnej hodiny nemusí z diaľnice (od Nitra-Západ) zájsť do centra.
S dopravou cez centrum a naspäť sa nabíjanie môže docela natiahnuť.
Inak ohľadne civilizácie, skúšali sme dojednať kávomat, ale ten indoorový prestáva byť stratový pri odbere 15káv denne Outdoorový čo funguje aj keď ho oprší je drahší (mrazuvzdorné tu nemajú v ponuke).
WC by bolo ideálne, ale je trochu problém so vstupom do firmy.
Možno časom.. máme tu veľké parkovisko, zmestí sa sem aj bufet/gril
Za posledné tri mesiace sa nabilo 1,5MWh / 70 nabití aj keď to bolo zdarma. Zatiaľ je na Slovensku EV ako šafránu.
Je to prvá verejná nabíjačka v priemyselnom parku, za pár rokov ak bude stúpať podiel áut na elektro tu bude možno rušnejšie.
Od mája pribudne jedna elektrická Kona aj v našej firme
Tak uvidíme. Počítalo sa s tým, že to tu nebude "moc busy". Prešlapávame cestičku.
Hlavná myšlienka je podpora EV.
Komentár