Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

BMW i3 po prestavbe s 100kWh baterkou dojazd 700km.

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    BMW i3 po prestavbe s 100kWh baterkou dojazd 700km.

    BMW i3 sa predava s 33kWh baterkou co je original od vyrobcu. Spolocnost Lion Smart je Nemecka spolocnost zamerana na ukladanie energie. Tato spolocnost vymenila BWM baterku 33kWh za svoju 100kWh a dosiahli dojazd 700km. Ked sa chce, tak to ide. Konstrukteri slopocnost si dali zalezat na tepelnom menezmente. Vo videu je popis ich bateriek.
    https://insideevs.com/bmw-i3-435-miles-per-charge/
  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 707
    • viera8131
    •      

    #2
    Hovadina na entu... jednak na tomto aute nikto normalny nepojde dalej ako 100-200 km a druhak zbytocne zo sebou auto taha zataz, ktora zvacsuje spotrebu.
    Ide o to ukazat - aha, da sa to? Jasne, ze da ale cesta k masovej elektromobilite nie je robit male auta s dojazdom 700 km (klasicky argument petrol headov je ze si kupia EV az ked ujdu aspon 500 km a buda lacnejsie ako Dacia, ze ano) ale vysvetlovat verejnosti, ze kazde auto ma svoj zposob pouzivania, ze 80% vsetkych jazd je kratsich ako 80 km apod.

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Suhlasim. Ale ako ukazka, ze to ide je to dobre.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      i3 je cisto mestske auto. Myslim, ze cielom toho projektu je len cista demonstracia, ze aj EV vie byt na dlhe cesty a co vsetko sa da urobit. Skonci to pri jednom exemplari V podstate len potvrdili to, co uz snad cely elektro svet vie, a to ze s dostatocne velkou bateriou vie byt kazde EV “long-range”. Taketo projekty ale otvaraju cestu trhu s aftermarket upravami. Ako bol pri spalovakoch popularny tuning, tak pri EV zatial takyto segment chyba. Na svete je vela ludi, co su ochotni priplatit za navysenie vykonu alebo dojazdu, je to obchodna prilezitost ako kazda ina. A pri EV je to v zasade velmi jednoduche, a hlavne omnoho jednoduchsie ako pri spalovakoch, aj co sa odhaleni takej upravy na technickej kontrole tyka. Imho este uvidime velke veci Otazna je cena takejto potencialnej upravy. Extremnejsi tuning mainstreamoveho spalovaka sa pohyboval do cca 10-15tis€ a nadsenci to este boli ochotni zaplatit. Popravde netusim, kolko stoji silnejsi elektromotor

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Myslim, ze prvy tuning bude vzdy o baterii, az potom mozno zvysenie vykonu - no najprv len softverove.
      Bateria ako prva strati kapacitu, alebo odide niektory clanok. To je prilezitost vybrat z EV povodne clanky, pouzitelne dat do svojho uloziska a do packu EV dat nove clanky - bud povodneho rozmeru s vecsou kapacitou pri zachovani mechanickeho usporiadania packu, alebo bateriu uplne prekopat a dat napriklad namiesto pouch clankov cylindricke, pripadne pridat aspon ake-take chladenie... Mam v plane taketo hratky s elektromobilom a uz mam dvoch podobnej krvnej skupiny.
      Naposledy upravené jux; 10-09-2018, 14:48.
Pracuje...
X