V Rakúsku chce ministerka presadiť, aby v ekologických zónach v kraji Horné Rakúsko, kde je rýchlosť na diaľnici znížená na 100km/h, mohli EV jazdiť rýchlejšie. Jedná sa len o cca 300km diaľnic, ale aj tak zaujímavé poňatie podpory
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Trosku ina podpora elektromobility
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
..a aky ma vyznam jazdit elektromobilom cielene vyssou rychlostou?? ved spotreba ide vtedy do nebies...
na hlavu postavene.
Komentár
-
To hej, ale trepat sa tam 110 (to ta este nezastavia) je otrasne. Ja normalne chodim na Tesle 125-130 a teda ta 100 je obmedzujuca. Bodka.
-
Ano, 100ka nie je bohvieco... a pokial mas normalne EV, a nie dake vajicko typu Leaf 1, trojcata Ion/Miev/CZero alebo VW Up, tak ten rozdiel medzi 100 a 120/130 zvladnes uplne v poriadku. Pri tej 130 uz to zacina Ioniq trosku pocitovat, ale do 120 je to uplne v pohode so spotrebou a taka Tesla alebo Leaf 2 tiez urcite netrpia
-
Pri hustote superchargerov v Rakusku je optimalna rychlost medzi 135 a 145 km/h, zalezi ako daleko ides.
SC totizto najrychlejsie nabija medzi 10-55% a dobija vzdy ovela rychlejsie ako si schopny ist. Takze zalezi uz len na tom, aka casova strata je medzi dialnicou a SC.
Rule is - ked musis ist dobijat, "val tam co to da" :-).
-
Ano aj na Ioniqu je rychlomer "nepresny", ale je to podla mna umyselne. Auto poskutyje cez servisny OBD konektor udaj o realnej rychlosti, ktora je takmer identicka s rychlostou podla GPS, pritom tachometer ukazuje inu- nepresnu hodnotu. Skumal som to, lebo si v appke Torque vypocitavam niektore vlastne udaje z jazdy a ked som vychadzal z GPS rychlosti, v tuneli alebo useku bez GPS signalu mi to nesedelo.
-
Takze stale jedine Tesla ma presny rychlomer ? Na teslach ukazuje rychlomer presne, alebo o jeden km/h viac, aby akceptovali europsku legislativu, ktora nedovoluje ziadny posuv do minusu, ale do plusu je extremne benevolentna: +4km/h +10% realnych km/h. V US je to tusim +-5%.
-
Podla Tesla fora to zavisi od pouzitych kolies a opotrebenia pneumatik... paradoxne, cim vacsie kolesa a novsie pneu, tym mensia odchylka, zjavne kalibrovali auta na 21 palcovych kolesach, tam hlasia odchylku cca 0,5-1mph. Pri 19" hlasia niektori uzivatelia okolo 4-5mph, pri zjazdenejsich pred vymenou 5-6mph.
V kazdom pripade ist 135-145kmh aj na Tesle bude este stale vacsinou OK, kedze policajne radary maju stanovenu odchylku 5-8% v zavislosti od konkretnej krajiny a legislativy, o prekrocenie do 10kmh vacsinou ignoruju vsetci
-
V obci to neignoruju. Kamos zliezal kopec a tam mu to z 50ky slo na 55km/h a dostal pokutu a to siel okolo srotovneho pola pri Zeleziarnach Podbrezova v obci Podbrezova a velmi nemal koho ohrozit, ale policajt mal asi zly den, tak mu nasolil 40€ pokutu namieste a keby to necvakol na mieste, tak na stanici 60€.
-
Kamoš sa len nechal policajtom dostať. Až za 58 sa môže vyrúbiť pokuta a v sadzobníku je za prekročenie do 10 km v obci len do 20€, neviem presne. Policajt vždy hodí väčšiu sumu, aby potom človek menej spokojne zaplatil, že veď mi snížil, ale to hádžu sumy z brucha.
-
Kamosa veru osklbali, zbytocne. Prekrocenie do 5kmh sa riesi len dohovorom. A ked zaratas pri 55kmh este aj odchylku radaru, s ktorou pocita aj samotna legislativa, tak nemal platit nic. Keby to dal na spravne konanie tak usetri 40€ Ja po BA bezne chodim 55-60kmh (ano ano viem) a nezastavili ma ani raz, a to som presiel uz aj okolo policajta s trojnozkou alebo priamo oproti merajucemu autu.
-
ICE ale šak ja nehovorim, ze chodím stále toľko. Na diaľnici väčšinou do max 10 viac. Ešte ma na Tesle ani raz nezastavili (alebo neblikli).
Rýchlomer na mojej je presný sedí s GPS na 1 km/h.
Vo Švajci je mimo obec 80, keď ti namerajú 90 platíš 120 CHF.
-
-
Inak tie komentare ludi pod tym clankom dokazuju, ze aj v krajine po Norsku a Holandsku asi najviac naklonenej elektromobilite je spuuusta hlupakov, ktori o tom nevedia ani ... nic.
Komentár
-
Rakusania su trotli... velki ekologovia, ale na dizel nedaju dopustit. A v aute fajci kazdy druhy. Nie nadarmo ich volaju popolnikom Europy Ale prides do Viedne a zrazu mentalita niekde inde ako na ostatnom “vidieku”, tam vedia zrazu aj EV ocenit.
-
nevie ci prave Smatrics ma tak dobru siet. Raz som siel do Viedne firemnym Leafom a nabijacka pri MCdonalds vo Schwechate odmietla s autom komunikovat.....Druhykrat som siel s Leafom tu istu trasu a obe ich nabijacky obsadene autami bez posadok, davno nabite...Keby som nesiel prezrieravo opatrne na dojazd, mal by som problem. Tak som to obehol bez dobitia.
Pouzivaju (aspon tie konkretne dve) tusim ABB tak ako u nas ZSE.
-
Komentár