Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Retro karoséria a elektormotory vo všetkých kolesách.
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Preco by to nemohlo byt mozne? Samozrejme, ze udaj bude trosku nadhodnoteny ako pri vsetkych EV, ale je treba si uvedomit, ze to auto vazi 815kg. Nissan Leaf 24kWh vazil 1538kg, to je takmer dvojnasobok, a vaha je brutalnym zabijakom dojazdu. K aerodynamike sa vyjadrit neviem, ale tam tiez Leaf nevynikal. Podla mna to auto tych 200-250km da.
Komentár
-
Riešenie motorov v kolesách nie je nová vec. Už v 98 roku to riešili Japonci. Vyrobili vtedy auto so šiestimi kolesami a na okruhu dosiahli rýchlosť 350 km za hodinu. Meno toho inžiniera si nepamätám. Na Spektre bol o tom dokument. Ten Japonec prišiel na nové vinutie aby mal motor v kolese výkon, a keď si to chcel dať patentovať, tak prišli na to, že si to patentoval už v 30 tych rokoch pán Porsche. Takže na elektromobiloch sa pracovalo už dosť dávno. V tom dokumente ten inžinier hovoril, že auto ponúkli do výroby Toyote. Tá ich odmietla a odmietla ich aj Mazda. Jednoducho bol sklamaný, že ich odmietli všetci japonskí výrobcovia. S projektom odišli do Číny. Ďalej už neboli informácie o tom projekte, tak netuším čo z toho využili v Číne.
Komentár
Komentár