Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Este mate trpezlivost cakat?
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Malá pikoška ohľadom lode Glovis Captain, ktorá vezie prvé Modely 3 do Európy a link na tracking som dával o stranu skorej.
Majiteľom lode je Hyundai Glovis a je to dcérska spoločnosť Hyundai Kia Automotive ... Ako jeden z najväčších lodných prepravcov áut vlastní 63 obrých lodí na prevoz áut. Vozí samozrejme aj Hyundai a Kia z Kórei - tak som sa k tomu dostal, hľadal som aká loď vozí Kony, keď mi ešte tá moja neprišla.
Takže Hyundai-u vďačíme nielen za skvelé elektromobily s rovnakou značkou ale dokonca nám tu vozí (a asi aj bude voziť) aj Tesly.
Tiež Hyundai Glovis kúpila pred pár rokmi veľkého poľského dopravcu so 600 kamiónmi na prepravu áut, ktoré prepravujú väčšinou vo východnej Európe (čo sme aj my), takže možno tie Ioniq-y a Kony so slovisnkého Koperu vozí tiež Hyundai sám sebe. Tesly idú cez západnú Európu, tam neviem či.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
A už sa pripravuje na nakladanie ďalšia loď prevažne Teslou 3 a to znova od Hyundai - GLOVIS COSMOS, ktorá má rovnakú kapacitu ako GLOVIS CAPTAIN.
Takže druhý týždeň zasa 3000 áut, ak to bude pravidlo, tak 3000 áut týždenne do tej Európy naozaj bude chodiť.
Vessel details: GLOVIS COSMOS. Discover the vessel's basic Details, including the vessel IMO / vessel MMSI and vessel Call Sign. Type: Vehicles Carrier Vessel, Registered in Marshall Is. Find dead-weight-tonnage, Gross Tonnage and the Year of Build vessel details. Vessel details about GLOVIS COSMOS include Current Vessel Position, Voyage information, and photos. GLOVIS COSMOS Particulars IMO 9707027, MMSI 538006227, Call Sign V7KV9[priezvisko]@me.com
- Likes 2
Komentár
-
Dodavky mid-range modelu 3 v Europe a Cine zaciatkom Maja 2019. Pre uvedenie modelu 3 za 35tisic dolarov je nutne najprv zvysit produkciu a zlepsit "dizajn vyroby".
Tesla prepusta 7% ludi a pise email zamestnancom:
However, starting around May, we will need to deliver at least the mid-range Model 3 variant in all markets, as we need to reach more customers who can afford our vehicles. Moreover, we need to continue making progress towards lower priced variants of Model 3. Right now, our most affordable offering is the mid-range (264 mile) Model 3 with premium sound and interior at $44k. The need for a lower priced variants of Model 3 becomes even greater on July 1, when the US tax credit again drops in half, making our car $1,875 more expensive, and again at the end of the year when it goes away entirely.There are many companies that can offer a better work-life balance, because they are larger and more mature or in industries that are not so voraciously competitive. Attempting to build affordable clean energy products at scale necessarily requires extreme effort and relentless creativity, but succeeding in our mission is essential to ensure that the future is good, so we must do everything we can to advance the cause.Higher volume and manufacturing design improvements are crucial for Tesla to achieve the economies of scale required to manufacture the standard range (220 mile), standard interior Model 3 at $35k and still be a viable company. There isn’t any other way.Full self-driving, Model Y, Semi, Truck and Roadster on the vehicle side and Powerwall/pack and Solar Roof on the energy side are only the start.Naposledy upravené nemo; 18-01-2019, 15:39.
Komentár
-
Len 12.000 objednavok? Odkial mas to cislo? Som cakal vacsi zaujem :-O Zeby ludi zaskocila cena a vsetci cakaju na SR/MR model? Ak to je pravda, potom nechapem, preco posunuli OtherEurope az na Q3 2019, takymto tempom by mali vsetky europske objednavky na LR vybavene do aprila. Zjavne Cina dostala prednost pred OtherEurope...
-
Ah, sorry pise tam 14tisic, mozno ich je teraz uz o nieco viac (je to z 5. januara), pokial to cislo bolo spravne.
http://www.hybrid.cz/tesla-otevrela-...skoro-zbytecna
Ti, kdo si auto rezervovali za vratný poplatek už dříve, tak auto dostanou pouze zhruba o 1 měsíc dříve, než ti, kteří si auto "zfleku" objednají dnes. Tesla tak své evropské zákazníky do značné míry upozadila a je otázka, zda to nepovede ke zrušení některých rezervací. Zatím prý Tesla obdržela z Evropy od majitelů rezervací asi 14 000 závazných objednávek.
-
Ak ste rezerovali teslu a stali frontu, tak mozete byt pravom nas*aty, ale ak Tesla stihne otvorit v CR trh a uvidime co Tesla spravy v SR..... Ale ak SR vlada schvali to so jej preklada MH SR a budu dotacie, tak nakoniec mozno budete radi. Nevieme kolko TM3 pojde do sowroomov ako predvadzacky ci testovacky a plus musia mat aj nejake nahradne vozidla ak sa nieco pokazi. Predca nedaju vam S ci X ked sa vam pokazi 3ka. A mozno ano. Je mi jasne, ze teraz nepojde vsetkych 3000 aut do showroomov, ale nejaka cast a mozno znacna cast z tejto varky ano. Inac Tesle sa toto vrati ako bumerank pri dalsom, alebo dalsich modeloch ktore pridu po TM3ke. Uz asi nebudu tolko predobjednavat potencionalny majitelia ako tomu bolo pri TM3ke. No uvidime, mozno sa mylim a budem prekvapeny.
-
Hasky presne nad tymto som rozmyslal. Ja mam auto rezervovane vyse 2 roky a mam pocit z toho nemeckeho konfiguratora, ze ked to nakonfigurujes teraz, aj tak ho dostanes nie vo february, ale v marci. Ja som sa osobne tesil na rusenie objednavok, lebo to by sposobilo, ze ho dostanem skvor, ale v podstate je to jedno, hlavne, ze bude.
-
Hasky ako pise MatejN ku dnesnemu dnu bolo 16180 rezervacii premenenych na objednavky. Od otvorenia konfiguratora zaciatkom januara pre vsetkych v zapadnej Europe objednalo model 3 odhadom 3x14tisic novych zakaznikov (ktori nemali rezervaciu). To by znamenalo, ze v januari sa vyrabali objednavky z decembra a tych 3x14tisic sa bude vyrabat pocas februara, marca a aprila. Preto od maja chcu dodavat z novych objednavok, ktore pridu na mid range verziu. Z toho vyplyva, ze v konfiguratore pribudne mid range koncom februara.
-
Objektivne medium etrend.sk informaciu o Elonovom emaili zamestnancom zaregistrovalo tiez. Vybrali si z neho informaciu o ocakavanych vysledkoch, ktoru formulovalo logikou sebe vlastnou:
V oznámení zamestnancom E. Musk tiež napísal, že podľa prvých odhadov dosiahla automobilka v posledných troch mesiacoch vlaňajška slabšie výsledky než v treťom štvrťroku 2018. Tesla v ňom hospodárilo so ziskom, čo mnohých expertov prekvapilo. E. Musk očakáva rovnaký výsledok aj v poslednej štvrtine vlaňajška.
Elon to pise takto:
In Q3 last year, we were able to make a 4% profit. While small by most standards, I would still consider this our first meaningful profit in the 15 years since we created Tesla. However, that was in part the result of preferentially selling higher priced Model 3 variants in North America. In [TSLA] Q4, preliminary, unaudited results indicate that we again made a GAAP profit, but less than Q3. This quarter, as with Q3, shipment of higher priced Model 3 variants (this time to Europe and Asia) will hopefully allow us, with great difficulty, effort and some luck, to target a tiny profit.Naposledy upravené nemo; 18-01-2019, 21:46.
Komentár
-
Zhrniem ako sme na tom s čakaním na Model 3. Dobrá správa je že v stredu Tesla aktualizovala stránku modelu 3 v regióne "Others Europe" do rovnakeho štýlu ako sú všetky ostatné kde je konfigurator už vonku. Myslím že budúci týždeň môžeme očakávať pozvánky na konfiguráciu. Do Eú už putujú tri lode + jedna smeruje do Číny. V EU je ku dnešnému dnu 16036 nakonfigurovanych objednavok. V statoch kde je konfigurator už vonku prebiehajú testovacie jazdy.Naposledy upravené MatejN; 26-01-2019, 11:24.
Komentár
-
- Likes 2
Komentár
-
Podla mna bol Elon na skoleni u Rada Prochazku a nasho expremiera Takto sa vybavuju peniaze vlastnou hlavou a bezurocna pozicka na 3 roky bez nutnosti davat akekolvek benefity Kdo umi, ten umi, a kdo neumi, ten cumi... Klobuk dole pred jeho presvedcovacimi schopnostami.
-
Podstatne je, ze nakoniec, ked to auto ludia dostanu do ruk, su happpy . Poznas unhapppy majitela Tesly? Je nie (ale som biased).
-
Jiri GrandPa presne tak, ono ludia sa hnevaju a su netrpezli, ved vidim to na sebe, cakal som 2 roky, ale tieto posledne tyzdne su pre mna vecne. Verim vsak, ze ked to auto pride tak bude v nom aj spavat. 186 stranovy manual som uz 5x precital, mam pripravenu aj MiniSD kartu s USB na TeslaCam nahravanie atd, uz len nech auto pride.....
-
No, popravde nepoznam osobne ziadneho unhappy majitela akehokolvek EV Su tam nejake frflacky na taku a onaku drobnost, ale v konecnom dosledku je kazdy happy ake ma zvezenie. Ale to bude tym, ze EV si este stale kupuju primarne nadsenci. Situacia bude ina, ked sa to rozsiri, bude konkurencia a dostanu sa k tomu obycajni konzumenti. Aj za sociku bol kazdy happy, ze mu vysiel poradovnik na Skodu 120 Potom sa otvoril trh, konkurencia, rozsirili sa moznosti, a zrazu sa objavili aj nespokojni ludia. Prirodzeny vyvoj. Ale ano, zaklad je, ze sa auto dostane k majitelovi. A cim viac TM3 takto dorucia, tym lepsie pre cely svet Radsej neskoro ako nikdy.
-
Skorsie rezervacie sa budu hodit tym, ktori chcu lacnejsi model. Aktualne predavane najdrahsie verzie nejdu na odbyt az tak, zeby bolo nutne odlisovat medzi rezervackami a novymi zakaznikmi. Pri nizsich verziach ale predpokladam, ze Tesla uprednostni cakatelov, ktori ju rezervovali medzi prvymi. A to su stale este statisice rezervacii, ktori budu chciet low-range alebo mid-range model. Ak pedpokladam nejakych 200-tisic cakatelov, tak to moze kludne znamenat aj rok cakania pre ostatnych, ktori nemaju rezervaciu od zaciatku, prip. ju vykonali neskor.
-
To uz sa tu riesilo, ze to vyzera teraz tak, ze aj ti co objednaju teraz v januari auto mozno dostanu v priebehu 2-3 mesiacoch, ale aj tak, myslim, ze kupovat ten low ci midrange model nie je dobre riesenie. Treba brat do uvahy vela veci a hlavne stratu kapacity pocas zimy, ktore byvaju na SK celkom slusne. Je to ako vsetky automobilky ked das do ponuky nezmyselny motor ako napriklad 1.0L len aby si mohol deklarovat ze "auto zacina na 12 000,- euro...". V skutocnosti vsak je to neadekvatny motor na to vozidlo. Samozrejme Tesla bude sliapat aj v low range, len podla mna to budu ti ludia lutovat.
-
Nemyslim, nie kazdy potrebuje 500-600km dojazd. Je velke mnozstvo ludi, ktori denne najazdia 30-40km a raz za mesiac vypadnu na vylet 100-200km. To je ako argument spalovacov, ze EV nema zmysel kym neda aspon 1000km na jedno nabitie Verzia MR praveze vyzera ako zlaty stred, aj dojazdovo aj cenovo. Je to auto, ktore ma potencial oslovit sirsiu skupinu vodicov, narozdiel od LR/Perf verzie, ktora kvoli cene uz zaujme len nadsencov, ktori maju vyhliadnute toto konkretne auto. Vela ludi uz bude pri tej cene zvazovat Model S kvoli priestoru.
-
Ved áno, ale v prípade, ze človek chodí 30-40 km denne tak to nemusí ani kupovať Teslu za 35 000,- su auta do 20 000,- takže to by som už riešil tie. Mam známych čo mali auta s 100 km dojazdom a po roku neustáleho nabíjania by to auto najradšej zapálili. Pri tej long range si človek kupuje auto, ktoré je v podstate rovné autám zo spaľovacím motorom (aspoň teda ja prejdem na aute tak 600 km a potom svieti rezerva, teda ešte tak 100 km a idem tankovať).
-
Suhlasim, ale zase je rozdiel mat auto co prejde 100km, a je rozdiel rozhodovat sa medzi LR a MR, kde ma pri oboch vodic garanciu minimalne 300km, a extra 150km dojazdu ma byt vykupene cenou o 10tis vyssou. Lebo ja hovorim, ze 95% vodicom postaci ta MR verzia (a asi aj SR). A Teslu sice taky clovek mozno nepotrebuje, ale rozhodnutia pri kupe auta su casto formou “nepotrebujem, ale chcem”. Rovnako ako iPhony, nemecke premiove auta alebo dizajnerske oblecenie Bolo by zaujimave precitat nejaku doterajsiu statistiku priemernych jednorazovychnajazdov vsetkych EV. Asi by sme zistili, ze vacsina ludi realne nepotrebuje Teslu. Ale auta sa kupuju aj srdcom
-
A čo Vám mal povedať ? Dajte mi každý 1000 € a ak mi ten business plán za tri roky nespadne, tak bude na trhu auto, ktoré si nebudete môcť dovoliť, ak sa viac neposnažíte a k tým 35 neprihodíte ešte trocha viac ?
Ja si myslím, že zálohy mu pomohli a každý kto ju dal, bez nej vydržal. V banke nie sú žiadne úroky, tak koľko Vás to stálo ? Že na účte ste mali o trošku menej ? Pre koho to bolo veľa, tak ten to neposielal.
Majitelia S a X prispeli niekoľkonásobkom tejto sumy na rozvoj elektormobility a nenávratne - zaplatili v cene auta. Keby neprichádzal Model 3, veru by Hyundai, Renault,VW alebo Nissan tak nezvyšovali z roka na rok kapacity bateriek. Na plnenie flotilových emisných kvót nepotrebujú vyrábať veľkú baterku, len bezemisné vozidlo ktoré si niekto kúpi a to sa snažili predávať a presviedčať ľudí, že to viac nejde a EV je len do mesta.Naposledy upravené MiroR; 28-01-2019, 09:06.
- Likes 4
Komentár
-
Tak ked si to vezmes, manzelke som kupoval akura Volvo XC40 a tam chceli zalohu 4000,- a na auto sa caka 6 mesiacov.... smiesne je ze jej auto je o 20 000,- lacnejsie ako moj Model 3. Dnes sa vraj caka 9 mesiacov, lebo manzelka sa informovala aj na Skoda Karoq a pritom jej povedali tieto cakacie doby.
-
Na novy konfig Kodiaq-a bola minuly rok cakacka 10 mesiacov. Range Rover Evoque bola na zaciatku 12 mesiacov, a Porsche Macan 18 mesiacov. Pokial mas na com jazdit, je ti v zasade jedno. Ak potrebujes auto hned, kupis inde. Vela ludi cakalo...
-
Pôvodne zverejnené od JozkoPucik Pozrieť príspevkyMam známych čo mali auta s 100 km dojazdom a po roku neustáleho nabíjania by to auto najradšej zapálili.
Komentár
-
Ved ako hovorím, ze ono ide o to, ako ta baví dáva to nabíjať. Mam kamaráta v Nemecku, čo si kúpil Porsche Panameru hybrid a povedal mi vytešene, že prejde 50 km čisto na baterku a ma to 10 km do práce tak bude jazdiť len na elektriku. Po mesiaci som bol u neho a videl som nabíjací kábel ležať v prachu a keď som sa ho opýtal, že čo sa deje tak povedal, že po dvoch týždňoch neustáleho nabíjania ho to prešlo. Preto hovorim, že Long Range poskytuje ten komfort nabíjať menej krát.
-
Moje ojazdene i-MiEVy urobia v zime ked je pod nulou len cca 70km (r.2013) a cca 80km (r.2015). Europske Zera a Iony mozno o nieco menej, lebo maju cca o10% mensiu bateriu. Suhlasim, ze EV s takym dojazdom je uplne nanic pre dlhe trasy a nevyhovuje ako jedine vozidlo v rodine. Ale na druhej strane je to podla mna najlepsie EV pre jazdenie po meste a okoli pri moznosti nabijania doma/v praci a podobne.
Jazdenie malobaterkacom pri nemoznosti nabijat doma je elektromobilne hrdinstvo - hlavne v zime.
Je jasne, ze Radovan je hranicny pripad, ale on moze nabijat doma aj v praci, takze jeho situacia je o nieco jednoduchsia.
Urobil, robi a zrejme aj bude robit pre elektromobilitu vela prospesneho. Aj jeho nazor si treba vypocut a - ako vzdy - zariadit sa podla seba :-)))
-
JozkoPucik S Porsche Panamerou (zrejme nie hybrid ale PHEV) bude iny problem jazdenia na elektrinu. Takmer ziadne PHEV nedokaze kurit z baterie, takze akonahle treba kurit, tak aj tak musi bezat motor a cele jazdenie s PHEV na elektrinu je v haji. Mozno niektore PHEV maju alebo mozu mat nezavisle kurenie, ale zase fosilne...
-
Ciastocne mas pravda, ale viem si predstavit, ze PHEV by mohol krasne fungovat s indukcnym nabijanim. Odstavis auto a neriesis, ziadne tahacky kablov... A pri tak malej baterii by to bezkablovo mohlo stacit. Je to sice neefektivne, ale urcite by to bolo komfortne. Po meste na elektriku, a ked potrebujes zrazu vypadnut dakde dalej, jednoducho ides bez akehokolvek planovania a zdrzania. Aj ked indukcne verejne nabijacky su asi zatial hudbou buducnosti, BMW aj Mercedes podporuje indukcne nabijanie vo svojich pluginoch a predavaju uz "podlozky" do garaze. V kazdom pripade by som PHEV hned nezatracoval, podla mna to ma este velky potencial pred uplnym prechodom na BEV. Ale asi nie v takej forme, v akej sa aktualne predavaju. Mordovat sa s kablom kvoli 30-50km je fakt uchylka...
-
Ioniq PHEV mozno do juznych krajin, kde sa nekuri. Pokial mam info - ziadne PHEV nedokaze kurit na bateriu. V severskych krajinach treba kurit mozno 3/4 roka, cize tam treba mat nastartovany spalovak v PHEV 3/4 roka. U nas kolko? - cca pol roka. Naco je taky elektricky pohon, ked pol roka nemoze vobec fungovat len na elektrinu.
-
Ale to, ze nedokaze kurit, nie je chyba PHEV alebo nejakeho zasadneho nedostatku tohto pohonu. To je vecou vyrobcu, ze neumoznuje tuto funciu. Preto som hovoril, ze v aktualnej podobe je PHEV blbost. Ale nic nebrani vyrobcom zmenit to, keby chceli. Princip nezavisleho kurenia pozname kolko? 30 rokov? A su na trhu aj take, ktore nepotrebuju zasuvku, resp nemoze byt problem zvysit kapacitu baterky o 2-3kWh aby sa kompenzovalo pre-conditioning. To bude zanedbatelne aj priestorovo aj hmotnostne. Vsetko je to o vyrobcovi, technologiu mame. Povolit kurenie z baterky by prospelo aj samotnemu spalovaciemu motoru, urcite lepsie ked sa nastartuje zohriaty na 25 stupnov ako ked ho vodic nuti sa rozhybat pri -10C. Ale zase otazka - chce to vyrobca? Ak nie, tak preco? Co tym sleduje?
-
-
Lod dorazila do pristavu!
Dostal som finalnu fakturu (Aj s 990 poplatkom)
Dostal som VIN kod! Seriove cislo auta 19880x
SOONNaposledy upravené JanoS; 05-02-2019, 10:24.
- Likes 2
Komentár
-
TM3 ma nenadchlo uz pri predstavovani, a tak som sa o to auto absolutne nezaujimal. Uplne prve video s TM3 som videl Lubosove vo Viedni a teraz cez vikend som si pozrel Bjornove z Ameriky.
Vam sa akoze ten velky tablet a nic viac tak strasne paci? Ziadne info o aktualnom vykone motora (ten tenky pasik, co chodi doprava a dolava si kludne moze Elon nechat). Sa cudujem, ze vobec to auto ukazuje rychlost!
Este dokonca prestanu uvadzat kapacitu baterii a bude sa pouzivat len MR,LR,...
Tak to dakujem pekne, to je jasny priklad, ako zblbnovat ludi stale viac a viac.
Sli by ste si kupit auto, o ktorom by bolo napisane, ze ma verzie "pop*ci dobra / dobra / slaba" ???
O zatekajucom kufri nehovorim, to sa urcite casom doladi.
To smerovanie Tesly sa mi absolutne nepaci...
Komentár
-
Chod sa na tom previezt, ked to bude vo VIedni k dispozicii, co dlho nepotrva, a urob si nazor. Mne ten tablet vodorovne tiez moc nestimuje, ale da sa na to zvyknut ale jazdne su vlastnosti fantasticke. Jazdi sa s tym ovela sviznejsie ako s Skom, lebo je to lahsie auto. Ze neuvadza kapacitu baterky nevadi, vie sa, ze LR je zhruba 75 kWh a dojazd realnych 500 km (okrem mrazov). Staci, nie?Naposledy upravené Jiri GrandPa; 05-02-2019, 17:17.
-
Pôvodne zverejnené od dango Pozrieť príspevkyVam sa akoze ten velky tablet a nic viac tak strasne paci?
-
Auto určite nie je dokonalé, ale myslím, že čo sa týka konkurencie v tej cenovej relácií je to bezkonkurenčné. Ja som vždy chcel Teslu, ale prišlo mi moc dať 100 000,- za to auto. TM3 už bolo pre mňa ako šité na mieru. Jasné, monitor v strede, menší volant atď, ale to sú veci ktoré nadšencom nevadia. To auto má technológiu, ktorá je bez konkurencie. Má vyníkajúce jazdné vlastnosti, skvelý dizajn a mnoho iného. Cena je dobrá a pozitíva ďaleko presahujú negatíva.
-
Dizajn ako taky resp otazka pacenie/nepacenie je strasne individualny, vyborny priklad je i3 - mne sa extremne paci, moj partak vo firme ho nenavidi. Tak isto niekto moze zboznovat ten stredny tablet, iny nie. Mne osobne sa paci. Dtto s dojazdom- niekto potrebuje resp. pozaduje na nabitie spravit 500 km, inemu (ako mne) staci 300. Takze ja cakam s mojou rezervaciou na lacnejsiu verziu s mensim dojazdom. Ak by som potreboval 500 km, tak za tych cca 60K by som siel do velmi slusnej jazdenej S-ky. Aj ked jirko asi nebude suhlasit 😳 a pre mna za mna nech to oznacuju ako 50,75 alebo SR, LR alebo spejbl a hurvinek na tom mi fakt nezalezi 😜
-
Čo by som nesúhlasil. Ved ja S75 mám .
-
Komat44 tak s tym i3 si ma teda prekvapil. Je pravda ze hovoria, ze ma uzastne miestno vnutri, ale ten dizajn.... Mne to vzdy pripadalo ze oni naschval dizajnovali tie EVcka tak hrozne aby to ludi odradilo. Ako vsak hovoris, 100 ludi, 100 chuti, len Tesla ma predsalen taky dizajn ktory, podla mna, nadchne vacsinu.
Ja osobne som ratal, ze to bude 44k len potom som si uvedomil, ze to 4x4 sa predsalen zide a preto mi nevadi ta suma. Viem, te Musk povedal, te M3 nema byt "novsie lepsie" ako S ci X, lebo to si ludia povodne mysleli, ze kedze je nove tak bude najlepsie (aj ked je to lacna verzia), ale ti co testovali povedali jednoznacne, ze sa na M3 vela much poriesilo. Prave preto by som neriesil ojazdene Sko. Cena je podla mna akurat.
-
Ja sa pripajam k milovnikom i3. Podla mna to je velmi nadcasovy a komplexny dizajn. Niekto v tom vidi len komicku krabicu. Esteticke vnimanie je silno individualna zalezitost. Jedina vec, co je u mna pri i3 ako absolutny deal-breaker su tie zadne dvere. Fakt, ze treba najprv otvorit predne je pri detoch proste nonsens. Inac dizajn exterieru aj interieru uplne top ako mestske auticko
-
Mne sa i3 nepacila ale uz som si zvykol . Inak tie dvere - skusali ste do toho nastupit? Ja hej. Nahodou je to parada nemat B-stlpik. Dozadu sa nastupuje velmi elegantne, skoro ako do SUV.
-
i3 je super na nastupovanie a vystupovanie ked mas male deti vies ze Ti decko neskoci pod auto ked vyskoci von ...
-
-
Už mam aj ja faktúru. 1000,- euro predpredajný servis, ale stále ma trápi to, že keďže už nemám pobyt v DE tak nebudem mať ten 4000,- euro bonus
Na začiatku som rátal s 45 000,- tak sa to trochu prešvihlo. Je to však hlavne tým Dual Motor. Zas na druhej strane keby som bral pôvodne 18ky, čiernu farbu, bolo by to tiež menej.
- Likes 2
Komentár
-
Dnes na twitter-y informacia z polskej stranky, ze vraj podla zdroja z TESLA sa konfigurator otvori pre other Europe v druhej polovici 2019 :-(
Komentár
-
Suhlasim, ze je to nefer, ale kto si pocka, ten sa docka. A mozno to v konecnom dosledku bude aj lepsie. USA trh je uz nejak vycerpany a TM3 tam uz zlacnela. Mozno o pol roka ci do roka zlacnie aj pre Europu. Ako nahle pride TM3ka minimalne v USA za slubovanych 35000$ moze ist cena aj mimo USA dole si myslim. Uvidime...........
-
To je teda sila, ja som si myslel, ze "other Europe" bude nasledovať krátko po DE, NO a NL. Ako už, ale ICE666SVK písal, myslím, že na tých prvých si riadne zgustnú čo sa týka ceny. Zas na druhej strane sa už neviem dočkať, tak mam také zmiešané pocity, lebo ušetriť tak možno 10 000,- by tiež nebolo zle ak je to za cenu čakať trochu dlhšie.
-
Ako som písal, Nemecko dava 4000 bonus ked auto bude registrované aspoň pol roka v DE tak si myslím, že tie ceny sú na to natavené. Tým padom moje auto by bolo 55 590,-
-
O stránku vyššie som dával screenshoty pred pár týždňami, kde to oficiálne uvádzajú , v druhej polke roka, po aktualizácii stránky. Neviem prečo ani Tesle neveríte ?
-
Snad aspon dovtedy pride MR model na ktory cakam, inak by som to uz isiel riesit nakupom do zahranicia cez znameho.
Tie ceny v USA a EU su uplne spravodlive. LR-D stoji teraz po zlacneni $49.900 co je 43900€ (kurz 1,136) bez DPH*1,2 a CLO*1,1 co mi vychadza 58000€ a za tolko sa aj predava. Takze predpokaldam ked teraz MR stoji $42.000 tak 37750*1,2*1,1 to bude tesne pod 50.000€ :-) Tiez som vsak 31.3.2016 daval zalohu v domneni ze kupim Teslu za 35tis (to som este nevedel ze to je bez DPH) a odlozil si tie peniaze na terminovany ucet... Vyhoda dlhsieho cakania je v nasporeni viac penazi ;-)
Komentár