ZSE

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    presne tak, my sme teraz dali na novom firemnom hotely jednu 50 kW aj do podzemneho parkoviska pre hosti.... a nie na trasy pre cestovanie . Ale je to vtipne ako su za opicami. Ale aj tak nam nic ine neostane len nabijat tam

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Jiri GrandPa ma pravdu stavat 50kW stojany je zbytocnost. Prave preto predsa stavia TESLA SC vo vykone ako stavia. A ruku na srdce EV ktore ma byt jedno v rodine musi mat dojazd a rychle nabijanie na dlhe trasy. Ja ked idem na vychod tak po ceste nemam UFC na ktorom by som stal. 2x nabijam po 20min na 50kW, to vie byt morda ked auto vie ist na 72-76kW a to vie byt rozdiel.
    Naposledy upravené mozeg; 20-01-2021, 14:14.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Chlapi, boha jeho, sak tie nabijacky tam budu stat aspon 5-10 rokov. Stavat 50 kW dnes na mieste, kde je iba jeden stojan je proste hovadina.
    Nemerajte to podla svojich starych aut. Ziadny novy model co pojde tento rok von nebude mat menej ako 100 kW nabijanie. A ze ich pride chvalabohu pozehnane.

  • jeeff
    komentoval k 's odpoveď
    Nema zmysel riesit auta, co sa nabijaju na 22kw, to su auta okolo komina. Ak dnes niekto predava auta s 50kw nabijanim, tak zaspal dobu a kazdy zakaznik by mu to mal plieskat o hlavu. Zaroven to je tiez auto okolo komina. Ak ma korea max okolo 70kw, tak uz to je cez 50kw, tak predsa bojujme za to, aby ZSE nestavalo 50kw nabijacku.

    Preto pisem, ze DNES BY SOM UZ NEINSTALOVAL nabijacky s 50kw, pretoze rozmyslam do buducna.

    Nestavajme sa do role, ze ZSE dakujeme vam, ze ste nam ku dialnici postavili 50kw, ale bojujme za to, ze radsej postavia menej vykonnych (pre 2 auta) ako viacero takychto 50kw. Pisem, ze 50kw len do miest/k nakupnym centram, tam to ma pri 45 minutovom nakupe zmysel. Na dialnici chcem za 20-30 minut pokracovat v ceste.

  • Catchcash
    komentoval k 's odpoveď
    Takisto napriklad Mercedes A sedan plugin hybrid ma DC 23kW. Aj ked tych asi vela nebude co sa budu na dialnici nabijat

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    jeeff ale predavaju. Kompletne korejske portfolio ma maximum pri dakych 70kW. Novy Ioniq neviem ci vobec vie preliezt cez 50kW, vacsinou sa to drzi medzi 35-44kW. Jaguar iPace je tiez hranicny. Mestske trojicky od VW. Honda E. BMW/Mini tiez nie je slava. Ja by som skor povedal, ze vacsina aktualne predavanych EV este stale nevie vyuzit viac ako 100kW nabijacky, co je smutne. Infrastruktura predbehla vyrobcov aut

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    jeeff to vedia robit Alpitronic (Next-E) a Delty (GW), nie ABB, ktore pouziva ZSEDrive. Takze tvoja idea je na nespravnom vlakne

  • jeeff
    komentoval k 's odpoveď
    Pokial viem (teda aspon v to verim), vsetky 150kw nabijacky vedia rozdelit vykon, lebo interne su to 2x75kw. Cize podla mna by DNES mali stavat vsade 150kw osadebe 2xCCS+1xchademo, co konfiguracia umozni ist 1x150kw pripadne 2x75kw. Tym padom vzdy maju 2 pouzitelne nabijacie miesta.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    jeeff Ale predavaju, napr. ZOE II ma iba 50kw a to cinske lacne v Nemecku za 19k ma dokonca iba 22kw. Mozno to budu riestit tak ze postavia v buducnosti k tej 50kw dalsie vykonnejsie, alebo ju nahradia a tu 50kw picnu niekam v meste, alebo do zapadakova. Neviem aky je cenovy rozdiel medzi nimi, ale dnes som radsej za viac 50kw ako riedko 150+kw (na vychode SK urcite). A vlastne aj na jednom mieste nieje lepsie mat 3x 50kw, ako jednu 150kw? Na 50kw skor nabijem ako na 150+kw ked predtym budem cakat v rade na nu.
    Podla tej mapky a vychod od PO/KE zasa nic, na Orave tiez.
    Naposledy upravené Taur; 20-01-2021, 10:51.

  • Catchcash
    komentoval k 's odpoveď
    Ved ale ja nehovorim aby sa nestavali vykonnejsie. Kludne ale pri 3 stojanoch moze byt jeden pomalsi. Uz tu vidim ludi ako nadavaju ked budem na 150kW nabijacke nabijat s citigom 25kW ze blokujem

  • jeeff
    komentoval k 's odpoveď
    Ale ved tie nabijacky nestavame pre auta z pred 2-3 rokov, ale pre BUDUCE auta, mozno ich postavia az ku koncu roka. Dnes sa (dufam) nepredavaju uz ziadne auta, ktore maju nabijaci vykon mensi ako 100kw. A o 2 roky zase bude ina situacia. Ci to chcu po 2-3 rokoch menit? Sak rozmyslajme trosku do buducna.

  • Catchcash
    komentoval k 's odpoveď
    Podla mna je stale dost aut na cestach ktore viac ani nedaju, keby to bolo skombinovane tak ze bude 50KW + vykonnejsia tak aspon by som ja s Citigom neblokoval miesto tym co vyuziju aj rychlejsiu

  • jeeff
    komentoval k 's odpoveď
    No mna stale prekvapuje, ze dnes (rok 2021) este stale planuju stavat 50kW nabijacky. Tie su vhodne mozno tak k nakupnemu centru, nie na cestovanie.

  • Roman-ba
    komentoval k 's odpoveď
    Už aby to bolo..

  • Savi
    komentoval k 's odpoveď
    Korona je dobra vyhovorka na vsetko
    Dufam, ze sa im to v 2021 podari a konecne budeme mat cele Slovensko pokryte tak, ze vsade bude do 100km aspon jedna DC nabijacia stanica a do 50km aspon jedna AC.
Pracuje...