ZSE
				
					Zložiť
				
			
		
	1000,- € zľava na Model S, X
				
					Zložiť
				
			
		
	
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
				
					Zložiť
				
			
		
	Tag Cloud
				
					Zložiť
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
V BB pred predajnou VW na Zvolenskej pribudla ZSE nabijacka, na mape vsak nie je ani kocka na infolinke o nicom nevie (ako vo vacsine pripadov) - 
	
	
	
	
V ZILINE by mohlo byt dalsie UFC na D1 Strba dalsie UFC a je to vybavene. Ak nie tak UFC v RK alebo LM. Tesla vedela preco dala SC v LM. Dosuchcu sa tam vsetky Tesly smerujuce z BA na vychod- SR+ v Zime moze mat problem ale prinajhorsom docucne v TN na SC. Mne by tiez vyhovovalo ak by Tesla spristupnila SC siet aj ostatnym, dofrcim do LM docucnem (bez problemov ci stojan ide ci nejde lebo ide) a ficim.Naposledy upravené mozeg; 20-01-2021, 14:25. - 
	
	
	
	
Jiri GrandPa ma pravdu stavat 50kW stojany je zbytocnost. Prave preto predsa stavia TESLA SC vo vykone ako stavia. A ruku na srdce EV ktore ma byt jedno v rodine musi mat dojazd a rychle nabijanie na dlhe trasy. Ja ked idem na vychod tak po ceste nemam UFC na ktorom by som stal. 2x nabijam po 20min na 50kW, to vie byt morda ked auto vie ist na 72-76kW a to vie byt rozdiel.Naposledy upravené mozeg; 20-01-2021, 14:14. - 
	
	
	
	
Chlapi, boha jeho, sak tie nabijacky tam budu stat aspon 5-10 rokov. Stavat 50 kW dnes na mieste, kde je iba jeden stojan je proste hovadina.
Nemerajte to podla svojich starych aut. Ziadny novy model co pojde tento rok von nebude mat menej ako 100 kW nabijanie. A ze ich pride chvalabohu pozehnane. - 
	
	
	
	
Nema zmysel riesit auta, co sa nabijaju na 22kw, to su auta okolo komina. Ak dnes niekto predava auta s 50kw nabijanim, tak zaspal dobu a kazdy zakaznik by mu to mal plieskat o hlavu. Zaroven to je tiez auto okolo komina. Ak ma korea max okolo 70kw, tak uz to je cez 50kw, tak predsa bojujme za to, aby ZSE nestavalo 50kw nabijacku.
Preto pisem, ze DNES BY SOM UZ NEINSTALOVAL nabijacky s 50kw, pretoze rozmyslam do buducna.
Nestavajme sa do role, ze ZSE dakujeme vam, ze ste nam ku dialnici postavili 50kw, ale bojujme za to, ze radsej postavia menej vykonnych (pre 2 auta) ako viacero takychto 50kw. Pisem, ze 50kw len do miest/k nakupnym centram, tam to ma pri 45 minutovom nakupe zmysel. Na dialnici chcem za 20-30 minut pokracovat v ceste. - 
	
	
	
	
jeeff ale predavaju. Kompletne korejske portfolio ma maximum pri dakych 70kW. Novy Ioniq neviem ci vobec vie preliezt cez 50kW, vacsinou sa to drzi medzi 35-44kW. Jaguar iPace je tiez hranicny. Mestske trojicky od VW. Honda E. BMW/Mini tiez nie je slava. Ja by som skor povedal, ze vacsina aktualne predavanych EV este stale nevie vyuzit viac ako 100kW nabijacky, co je smutne. Infrastruktura predbehla vyrobcov aut
					 - 
	
	
	
	
Pokial viem (teda aspon v to verim), vsetky 150kw nabijacky vedia rozdelit vykon, lebo interne su to 2x75kw. Cize podla mna by DNES mali stavat vsade 150kw osadebe 2xCCS+1xchademo, co konfiguracia umozni ist 1x150kw pripadne 2x75kw. Tym padom vzdy maju 2 pouzitelne nabijacie miesta. - 
	
	
	
	
jeeff Ale predavaju, napr. ZOE II ma iba 50kw a to cinske lacne v Nemecku za 19k ma dokonca iba 22kw.
 Mozno to budu riestit tak ze postavia v buducnosti k tej 50kw dalsie vykonnejsie, alebo ju nahradia a tu 50kw picnu niekam v meste, alebo do zapadakova. Neviem aky je cenovy rozdiel medzi nimi, ale dnes som radsej za viac 50kw ako riedko 150+kw (na vychode SK urcite). A vlastne aj na jednom mieste nieje lepsie mat 3x 50kw, ako jednu 150kw? Na 50kw skor nabijem ako na 150+kw ked predtym budem cakat v rade na nu. 
Podla tej mapky a vychod od PO/KE zasa nic, na Orave tiez.
					Naposledy upravené Taur; 20-01-2021, 10:51. 
					
Pridajte komentár: