Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
GreenWay
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Neopravneny odber elektrickej energieVážení zákazníci,
servisné zásuvky umiestnené v rozvodných skriniach sú výlučným majetkom spoločnosti GreenWay. V poslednej dobe sme zaznamenali ich neoprávnené používanie zo strany niektorých našich zákazníkov.
Neoprávnený zásah do súkromného majetku vedie často aj k jeho poškodzovaniu a k tým súvisiacim nákladom. Zároveň neoprávnené nabíjanie zo servisných zásuviek je v príkrom rozpore s etikou i zmluvnými ustanoveniami, ktorými sa nabíjanie v sieti GreenWay riadi.
Dovoľujeme si požiadať tých, ktorých sa to týka, aby v súlade s platnými Všebecnými obchodnými podmienkami vuyžívali na nabíjanie len nabíjacie stanice.Tím GreenWay
Pekny newsletter. Taky profesionalny. Aj my vam prajeme pekne sviatky.Naposledy upravené g211; 29-12-2017, 14:27.
Komentár
-
Ak myslis slova "Všebecnými" a "vuyžívali" tak aj mna v takto oficialne rozosielanom dokumente pobavili
-
Typicke slovenske. Cize nie zlodej je zly, ale vlastnik lebo sa nebrani proti zlodejovi. Nie je podstatne, ci to pouzivaju ludia bez Greenway karty. Analogicky clovek bez penazi by mohol kradnut peniaze, lebo nema? Aby bolo jasne, neobhajujem Greenway cenotvorbu. Pouzivam ich nudzovo, kym nebudu mat konkurenciu. Ale mam kartu a za sluzbu zaplatim. K poslednej vete: tiez mam zasuvku pred domom, dokonca zapnutu a nepacilo by sa mi, keby si tam susedia zapinali kosacku alebo ine spotrebice. Ale oni to ani nerobia, nie su zlodeji.
-
-
Ale veď im netočí ani cez normálne konektory, choďte nabíjať CCS do Polusu. Bol som tam minulý týždeň a taktiež dnes. Pri nadväzovaní spojenia nabíjačka vypíše nejaký error, displej je na začiatku ako keby čakal na nového zákazníka ALE cez konektor ide prúd a nabíja. Do ich systému to nepošle. Keď mi to spravilo minulý piatok, tak som im volal a oznámil im to, nič s tým neurobili, overili že nič nevidia žeby sa nabíjalo a tak o je to asi bonus pre zákazníkov. Choďte vyskúšať.[priezvisko]@me.com
- Likes 1
Komentár
-
To je asi to zlepsenie technickych parametrov :-D
Vážený zákazník,
chceme Vás informovať, že dňa 13. 12. 2017 od 08:00 do 16:00 budú z dôvodu zlepšovania technických parametrov odstavené nabíjacie stanice
POLUS CC (BA) - strešné parkovisko
Dubrawa (BA) - parkovací dom
Pre zlepšenie Vášho nabíjania prebehnú podobné práce aj na ďalších našich staniciach. O presných časoch a dátumoch Vás budeme informovať.
Tím GreenWay
-
Samozrejme nabíja len pod 34kW, už som skúsil tri Greenway (Dali TN, Nitra MAX aj Polus), všade je Ioniq obmedzený a zasa všetky iné od vtedy, kde nabíjam ZSE Fresh,Central,Bory, Lidl, v piatok naposledy Delphi Tatabánya (tam cez 46kW priemer pri -2 stupňoch) to ide ako má.
Ale ani ma nekontaktovali viac z Greenway. Keď som im to hlásil v piatok od Polusu, že chyba, spomínal som aj tie spomalenia CCS a že je to od nich 500 metrov, či si nechcú napichnúť nabíjačku a sledovať príčinu, nie. Vyzerá to, že nemajú až tak záujem riešiť.
-
Naposledy upravené Daliborko; 03-01-2018, 15:39.
- Likes 4
Komentár
-
V suvislosti s dokazanym obmedzovanim vykonu (vid prispevok vyssie) ziskava uctovanie za cas velmi trpku prichut...
-
7€ za pripojenie, kurna tak ked to 2x vypadne, tak 3x sa asi uz nebude nik pokusat pripojit a to bude 14€ fuc. Co ste v GW este nepochopili. Mate dobre pokrytu siet po SR a neviete to nalezite vyuzit. Smutne. Pokial si neviem spocitat, kolko ma vydu cesty, ktore jazdim a pri tom cenniku si to neviem vyratat, lebo trvanie nabijania ma mnoho faktorov ako dlho bude trvat a ked je tu este obmedzovanie rychlosti, tak sa niet o com bavit. To fakt este ostat pri spalovaku. Bohuzial. Bud dajte sumu za kWh, alebo za 30 ci 45min nabijania co ja viem za 3€. A to uz si skor budem vediet spocitat, kolko ma budu stat moje cesty, Skor si to vypocita hocikto.
-
Pozri si cennik Orange, tusim s dodatkami 900 stran a ine cenniky bank...
Dnes je doba oklamavania zakaznikov, kazdy len mlzi kolko zaplatis, az ked platis si prekvapeny. O to ide vsetkym, len nachytavat ludi.
O GW tu uz tolko piseme, ze si to ani nezasluzia.
Radsej venujme cas tym, co maju v prevadzkach zdarma nabijacky (lidl, zse, billa, vse) a obcas im napisme pochvalny mail, aby vedeli, ze sme im vdacni. Urcite o moc viac ako niekomu inemu. Oni ked uvidia vacsiu spatnu vazbu, mozno budu budovat dalej.
-
GW dnes otvorilo novu nabijacku v garazi Avionu. Nebol som tam, ale zo vcera mam nejake info o tejto novej technologii. Rozmyslal som, ako sa da nabijat 5 aut sucasne na troch konektoroch. Ono je to tak, ze dva na vonkajsej nabijacke a tri na tej novej v garazi :-)
Finta je v tom, ze obe nabijacky zdielaju jeden 50kW privod. Na to su tam tie dva stojany s akumulatormi a menic, ze nejaky cas je k dispozicii vykon "az" 100kW. Ked sa to podeli na 5 aut a akumulatory sa vybiju.... predpokladam, ze ti co to vymysleli a realizovali to maju premyslene, ale mne sa to nejako velmi efektivne nezda. Teraz, ked najst obsadeny GW stojan je rarita, to moze byt dobre, ale ak dojde k vacsiemu vyuzivaniu oboch stojanov sucasne bude dostupny vykon slaby... Cas ukaze.
Vážení GreenWay užívatelia,
Zajtra, 4. januára 2018 v čase od 08:00 do 12:00, bude nabíjacia stanica na lokalite AVION SP (BA) – vonkajšie parkovisko rezervovaná pre účely demonštrácie najnovšej technológie, ktorú nasadzujeme na zlepšenie našej siete - systém GridBooster. Tento systém umožní súčasne nabíjať až 5 vozidiel.
Týmto Vás pozývame , aby ste sa k nám pripojili na demonštráciu a otvorenie zajtra o 10:00 v priestore H12 v podzemnej garáži v Avione.
Tím GreenWay
Komentár
-
Ja som tam bol. Urobili to vcelku pompezne, aj s ucastou Marosa Sefcovica (podpreseda EU komisie) a vela mediami.
Zopar technickych parametrov:
1. Prikon zo siete max 60 kW.
2. Prikon z baterii 70 kW - ukazovali aj live grafy pri nabijani, maximalne to ficalo az 125 kW.
3. Baterie (olovo) maju 50 kWh a dobijaju sa akonahle celkovy odber poklesne pod 60 kW.
4. Cele to vyrobila a dodala Taiwanska firma Delta, ktora (ako povedal ich CEO) vyraba casti systemov aj na Slovensku.
5. V podstate je to sikovne vyriesenie problemu mensie mozneho prikonu pre paralelne nabijanie.
6. Najpodstatnejsi zaver - je mozne nabija CHadeMo aj CCS naraz, vykon zostal na 50 kW s tym, ze je mozne ho zvysit na 100 kW.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 04-01-2018, 13:58.
-
-
https://touchit.sk/na-slovensku-spus...-europe/148119
https://bratislavaden.sk/foto-v-brat...hodnej-europe/
Je to na takomto principe ako je na obrazku. Celkom by ma zaujimalo, ci to maju v plane rozsirit aj inde po SR alebo PL a kolko to budu asi tak testovat.
Základná charakteristika GridBooster:- Príkon 50kW
- Výkon 100kW (50kW from battery, 50kW from grid)
- Kapacita batérie 52 kWh
- Dostupné možnosti pre EV nabíjanie CHAdeMO, CCS and AC 22kW
Komentár
-
Ak to spravne chapem, cena tohto je sice vysia, ale umozni to postavat rychlonabijacku aj tam kde nieje dostatocny vykon nato odobrat elektrinu iba so siete ale nabije to auto v daka akumulatorom rychlo a este to usetri naklady prevadzkovatelovi, lebo tie baterky pri nabijackach sa mozu nabijat ked je tarif lacnejsi. Alebo sa mylim.....????
-
Pýtal som sa na to a povedal mi technik že v tomto roku ešte otvoria dve ale tie by mali mat Li-ión batérie už.
-
akurat ze tie gelove baterky sa po uplnom vybiti budu nabijat tak 2-3 dni, kedze nabijaci prud pri stupajucom napati klesa (nesmie sa prekrocit max. napatie akumulatora - je sice vyssie pri cyklickom rezime oproti zaloznemu ale aj tak), baterky su drahe jak svina, kedze sa jedna o specialne pre cyklicky rezim a navyse zivotnost je polovicna pri takomto rezime, cize cca 2-3 roky len oproti 5, podla kapacity si mozeme tipnut ktora velkost tam asi bude: https://eshop.micronix.sk/akumulator...tery/evx-seria
Aj ked tam bude asi totalna čína za polovicne ceny, aj tak je to realne len vdaka EU fondom, normalny prevadzkovatel si to nedovoli zafinancovat, resp. mu tie palby za nabijanie nikto nezaplati
Komentár
-
No olovenne su podstatne lacnejsie ako litiove, nabijanie minimalne 0,1 kapacity, takze max 10 hodin . Zrejme chcu otestovat rezimy a efektivitu takejto kombinacie - to im staci zivotnost cca rok prevadzky. Co sa tyka financovania, ani ziadna DC nabijacka sa bez fondov neda zaplatit. Platene DC nabijacky sa pouzivaju tak malo, ze to aj pri dost vysokych cenach za nabijanie mozno ledva staci na ich prevadzku.
-
Mne den predtym hovoril chlapik z GW (neviem jeho meno), ze olovene su tam preto, lebo firma Delta este nema zvladnute nabijanie lithiovych a ze je tam nastaveny limit vybitia na 50%, cize asi 25kWh -co je jeden Ioniq :-)
Ak som to ja spravne pochopil, z baterii sa nabija az ked siet nestaci, cize musia byt naraz na DC 2-3 auta co sa u GW v Avione asi casto nestane. Iba ak by sme sa niekolki dohodli a vyskusali to :-D
-
Olovenne sa nabijaju v podstate konstantnym prudom - pulzami, prebijanie ich neznici ako litiove, kapacita sa samozrejme da vyuzit cela, ved keby sa dala pouzit len polovica, musela by sa uvadzat polovicna kapacita. Inak je to len pri extremne rychlom vybijani (5minut) napr. v UPS tam klesne napetie skor ako sa odoberie kapacita.
-
Startovacie akumulatory v autach sa nabijaju konstantnym napetim, regulator reguluje v aute napetie a nabijaci prud pri vybitom aku v aute je podstatne vecsi ako 0,1C. No trakcne baterie sa nabijaju nabijackou viac ako 90% casu nabijania.prudom co da nabijacka.
Mal som skuter povodne s olovennymi bateriami a meral som to. Nabitie plne vybitych trvalo cca 6 hodin a cca 95% casu bol v podstate konstantny prud 9A = max prud nabijacky. Kedze nabijanie trvalo menej ako 10 hodin, nabijaci prud bol viac ako 0,1C.
-
-
-
Ta nova unikatna nabijacka uz pribudla do mapy GW s dostupnostou 24/7.
Dnes som isiel okolo Avionu a kedze je sviatok a je zatvoreny, tak som nakukol a garaz bola samozrejme zatvorena, co bude myslim aj mimo otvaracich hodin.
Ta co je na vonkajsom parkovisku je ale iny typ ako vacsina GW- taky ako ma ZSE pri fresmarkete, tak som ju testol a dala aj ioniqu cez CCS 45kW
Komentár
-
Priatelia s Ioniqom, zlá správa. Ako chodili maily o nedostupnosti nabíjačiek, je to kvôli upgrade. V Trenčíne som zastihol technikov externej firmy a dohodol som sa, že vyskúšame Ioniq hneď ako urobia aktualizáciu software a hardware, či to pomohlo.
Bohužiaľ nepomohlo a je to ešte horšie. V TN už to robí to čo Polus, Polus robili pred vianocami tak to zodpovedá. Proste Ioniq ani nenabijete, lebo vypíše chybu pri uzatváraní spojenia. Až na tretí pokus sa podarilo začať nabíjať, že vraj CCS komunikuje PWM a Chademo CAN-busom a preto je s CCS problém. Pri nabíjaní ale rýchlosť ostala po starom, takže riešenie situácie žiadne.
Keď som sa ich pýtal, prečo vlastne vylepšujú, tak sa jedná o to, že po príchode nového Leafa by sa tieto stanice neuchladili a ani by ho celého nenabili. Sú to nabíjačky od Nissan-u a boli naprojektované na starý 24kW Leaf a nemali také chladenie, aby uchladilo kontinuálne nabíjanie nového 44kWh. Aj keď moc sa mi to nezdá, predsa sa tam nabíjali aj Tesly a tá ťahala 44kW v kuse aj hodinu a pol a nepísal tu nikto, že by sa zastavovala nabíjačka. Samozrejme nahrávali najnovší software od výrobcu a nepomohol, takže v súčasnosti ani najnovší soft nekomunikuje s Ioniqom tak aby mu dal 50kW, dokonca komunikuje pri zahajovaní nabíjania horšie.
Greenway má úplne štatistiky o rýchlosti, takže by vedeli povedať, aké dosahujú výkony autá na CCS a či je to teda len problém Ioniqu. Ak by mohli, nech nám to tu uvedú, veď nie je hádam až tak tajné, aké rýhlosti dosahujú jednotlivé vozidlá.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Stale nevieme, ci je to problem iba ioniqu alebo vseobecne CCS konektora. Skoda, ze tu nie je niekto s i3, co by to skusil a dal nam vediet. Nie som si isty, ci niekto z GW cita toto forum a som si skoro isty, ze nik neodpovie. Pojdem tento tyzden skusit SVB alebo Dubrawu, tie su uz tiez po upgrade, ako sa spravaju k ioniqu.
Niekde tu na fore som cital, ze Tesla upravila chademo adapter prave kvoli tomuto problemu a po urcitom case sa vykon znizil...Naposledy upravené Peterka; 10-01-2018, 21:04.
-
Dzami ma i3 94ku, ja mam 60ku, vcera som na GW nabijal 2krat, mam odskusanych min. 6 stanic a nikdy som ziadny problem nemal.
-
Nejde o problém s nabíjaním ale rýchlosť tu stále riešime, tiež som nikdy nemal problém so začiatkom nabíjania v TN, až dnes.
Radkovanko ako rýchlosťou si nabíjal i3 v strede baterky, keď výkon neobmedzoval manažment batérie? Napr. v Poluse alebo inde na tých "starých" nabíjačkách (vzadu je digitálny merač aj s ukazovateľom aktuálneho výkonu, ale to asi vieš). My tu riešime, že maximum na Ioniqu je okolo 33 - 34 kW a nie 50kW. Na nových už je to v poriadku ale na starých nepomohol ani najnovší upgrade a update.
-
Servus; testovali sme s Juxom rozne kable na AC, nie rychlost na DC. Ja v strede baterky nabijam na GW 106-109A, CCS DC Testovane v PN Aupark GW. Pozri koment nizsie pridal som tam jeden graf ako klesaju nabijacie prudy i3Naposledy upravené Dzami; 10-01-2018, 21:57.
-
Nasiel som fotku displeja, 41% baterky, 384V, 110A
Vcera podla logov v GW portali max vykon 49.3 a 49.4kW .... neviem ci to bolo v strede, ale urcite to islo skoro na 50Naposledy upravené Radkovanko; 10-01-2018, 22:01.
-
Tak a je to problém len Ioniqu. CCS im dáva plných 50kW. Zasa sme sa posunuli.
-
Nie, je to len problém GW "starých" Nissan nabíjačiek. Všetky ostatné nabíjačky či už od GW alebo iných idú naplno.
-
Ked su to "Nissan" stojany, je celkom pochopitelne ze upgreadli Chademo a CCS poriadne neotestovali. Zvlastne ale je, ze s tym ma problem iba Ioniq. Este by to chcelo, aby Dzami alebo Radkovanko skusili s i3 niektory z tych upgradovanych stojanov
-
Bol som s ioniqom testnut GW stojan na Starej Vajnorskej- ten by uz mal byt tiez po upgrade. Pripojenie OK, nabijanie sa spustilo bez chybovej hlasky.
Miro- ked pojdes do BA skus to so svojim ioniqom, ja pojdem zajtra pozriet Polus, kde ti to hlasilo chybu komunikacie.
Vykon bol ale klasicky iba okolo 32kW, pri 48% napatie 358V a prud 88A, pri 70% 384V a 82A.
-
Ja som potom na tretí krát v TN sa napojil, tí technici hovorili, že pri CCS strašne záleží na spojení a radili, aby som konektor pri zahajovaní spojenia držal pritlačený do auta a trocha doboku a vtedy to potom šlo. Takže už viem, že to nie je ako pri chademo, kde to stačilo hocijako strčiť a páčka zámku už konektor pevne zaaretovala. Bol to taký môj návyk, keďže som mal prvé chademo a až potom CCS, že to len tak ležérne strkám. Ale je pravda, že v Poluse môžem ako chcem strkať a pridŕžať, chybu vypíše ale pritom nabíja a tvári sa že nenabíja. Možno je to aj tým, že viac používané nabíjačky majú horší spoj.
-
Ako klesa DC nabijaci prud pri nabijani BMW i3 pri roznom vykone nabijaciek.Pripojené súbory
Komentár
-
inak ... skusali ste uz niekto na GW nabijat v roamingu v AT na smatric sieti ? ake su tam poplatky ?
Komentár
-
Veď 65 centov za minútu ako majú v cenníku a počas letnej akcie bolo zdarma len Slovinsko, takže by rakúzy sa tvrdo platili, keby nebolo trasy cez Audi Parndorf (CCS 50) - Hartberg(100kW) - letisko Graz (50kW) všetko zdarma DC bez autentifikácie, čo mi umožnilo zdarma cestu k moru a späť bez jediného spoplatneného nabíjania.
-
Ja mam s mojou i3 realny dialnicny dojazd pri kureni a 130km/s max 80km, to by som sa unabijal k smrti, alebo siel celou cestou 100kou aby som sa dostal niekde na 100km. Mozno v lete bez klimi tych 120 ... Je to hold mestske auticko
-
Ja som v 2017 nabijal uz 3x nudzovo vo Viedni na Smatrics nabke pri BurgerKingu na Gaudenzdorfer Gurtel (jun, august, november), ked som tam musel neocakavane vyrazit. A doteraz som neplatil ani cent. Neviem ci im ten roaming v GW vobec funguje musel som sa autorizovat GW kartou, bez toho mi to neslo. Podla Smatrics appky je ta nbka spoplatnena, ale nic som neplatil.
-
Na Smatrics Vam staci apka v mobile od nich - clovek sa musi zaregistrovat a pridat si tam platobnu kartu. Potom si len ocanuje QR kod stojanu, alebo si ho najde manualne na mape a moze zacat nabijat. Takze aj keby ste nic nemali, len mobil a platobnu kartu da sa nabijat na smatrics. Pausal zadarmo je 1 euro za pripojenie a .45 evra na minutu. Osobne sa radsej nabijam vo viedni na nabicke zadarmo na parkovisku lidla v centre, alebo na SCS Sud pri hofferi na Ella nabijacke - kartu musim ale mat a .35 evri na minutu.
-
Myslim, ze skoro v celom AT nabijes s intercharge apkou, maju aj direct platbu s paypal. Mam smartric kartu, ale rakusania ma biluju s DPH, nechcu mi DPH na SK odpocitat, preto je lepsie u nich nabijat s GW roamingom ... Zatial musim suhlasit s Ioniqom, nabijal som par krat, na ucte som zatial roaming nevidel
-
Jazdite niekto aj do CZ ? Ako nabijate ? Napr. cesta BA-PRAHA
-
Tiež cez evmapa, ale pozor na nabky, v CZ je veľa takých evmapa čo sú len Chademo a nemajú CCS - treba dobre pozerať.
-
Komentár