Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

GreenWay

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    RK je lepsia lokalita ako LM, lebo krizovatka 4och smerov, tak ako PO. Ti co idu S-J/BB-Orava maju LM odruky.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Ten Ruzomberok je len 75 km od Zilinskeho Hubu, to zdaleka nie je polcesta do Presova ale taky Liptovsky Mikulas by bol idealny na Hub. Dokonca ta blizkost lokality Kamenne pole (Tesco, McDonald,…) pri dialnici uplne predurcuje k vyuzitiu ako HUB so zazemim. Ale ako som tu postavoval medzicasom povolenie od Mestskeho uradu Mikulas pre Greenway v tejto lokalite, urcite take nieco pripravuju presne tam. Mozno Adam GWI potvrdi.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko To nemáš len VW, všetky tieto ťažké "SUV" sú horšie na tom ako Kona. Strašne to žerie v zime, aj na okreskách. Okrem TMY, ale to má kde pri LM nabiť na SuC. Dojazd by som neriešil, lebo napr. kto má ID.3 58, tiež potrebuje dobiť na pol ceste (nie každý potrebuje mega baterku). Dobíjať si do 90-100%, aby auto doskočilo na další hub je blbosť. Ten HUB tam bude časom treba. Pribúdajú BEV a byť tam závislý na 1ks stojanoch 50kW (ZSE), či 1ks 90kW s občas vybitou baterkou nie je vôbec výhra. Takisto v nejakom momente už nebudú postačovať ani 2ks na Budči 350kW ZSE. Napr. teraz v piatok jeden stojan písal chybu (použite ďalší).

  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Aha, takže sa bavíme asi iba o RK...
    Tu sa zrejme dá spoliehať len na to, že po dokončení D1 pribudne na nejakom odpočívadle na úrovni RK poriadny HUB aj keď dnes vidíme, že nabky a D1 nejdu moc dokopy, bohužiaľ.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    A to ani nejdes cely cas 130, lebo zatial nieje dialnica az po ZA a tiez je na nej kopa spomaleni na 100 a menej (tunely, prace, vyjazdy). Ale zasa od KE po Strbu je to do kopca cely cas. Opacne zo ZA zas od Strby z kopca, ale.
    Sa to nezda PO-RK chodim casto, tym ze sa aj vraciam do PO je priemerka OK, ale to prevysenie PO-Strba zozerie fakt dost. 100km hore kopcom bez rekuperacie so spotrebou zamava.
    Naposledy upravené Taur; 25-01-2022, 08:34.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Ked Enyaq s 82kWh bateriou neprejde 230 km (250 km dojazd) po dialnici, tak je to v prvom rade chyba auta. Nech sa na mna nikto nechneva, ale 250 km v zime pri 130-ke dava tri roky stary korejec s o 20% mensou bateriou. Samozrejme kazdy novy HUB je dobry, proti tomu nepisem ale ked si odmyslim len hlupe cislo 82, ktore pri uvedeni VW ID linie ohurilo fanusikov, ako sa realne posunul dojazd EV s prichodom tychto modelov ?

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Alebo postavit cely HUB medzi Zilina - Presov. S rastucim poctom BEV tam uz dost chyba. Teraz, ked sme testovali Enyaq Sportline 80x, tak by s 91% z Presova do Ziliny v zime neprisiel. Museli sme sa stavit v RK a tam sa s tym tocit, aby dosiahol kabel.

  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Koľko vlastne takýchto DC lokalít dnes GW prevádzkuje?

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    dango Ty si naplanujes cestu podla toho ze vidis nabitu bateriu a pol hodiny pred tebou tam niekto pride vybije ju a tvoj krasny plan siel do kopru.
    Podla mna s bateriovym extra boostrom treba ratat v planoch len ako s bonusom ked sa pritrafi.

  • Vilo
    komentoval k 's odpoveď
    Obávam sa že investovať do niečoho čo im zníži zisky asi nebude patrik k ich prioritám.
    A na to, že by to urobili aby vyšli v ústrety zákazníkovi by som sa nespoliehal, súdiac z toho ako sa k nim správajú.

  • dango
    odpovedal
    Adam GWI napadla ma myslienka, kedze pocet EV rastie a s tym aj pocet verejnych nabijani, ci by v pripade booster stanic s podporou baterie bolo mozne implementovat do aplikacie stav danej stacionarnej baterie? Cestovatel by vedel lepsie planovat cestu, robit strategiu, a aby mu nebola zbytocne uctovana vyssia tarifikacia v pripade, ze stanica nema dostatocny vykon s podporou baterie? Mozno blbost, ale pripadov, kedy zakaznik trafi vybitu bateriu bude urcite pribudat

    Pridajte komentár:


  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    je to platne do konca tohoto roka, bolo to tu spomenute

  • LacoJ
    odpovedal
    Ten kupón, čo bola akcia koľko rokov sme zákazníkom toľko dni je bezplatne nabíjanie sa asi neprenáša do budúceho roka ako sú tie KW z mesačného programu kvôli logdavnu ? Nevie niekto náhodou ?

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    odpovedal
    V Mikulasi GreenWay pravdepodobne chystá niečo tam, kde je ZSE - pri Tesco. Schvalili im pripojku v lokalite Kamenne pole. Maju tam len jednu DC v centre na platenom parkovisku.

    Pridajte komentár:


  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Nápodobne. Škoda len, že dnes mi s anketou už volali 3. krát za posledný týždeň. To už ani nie je vtipné, skôr trápne...
Pracuje...
X