To je pravda s GW, za tie roky dokázali budovať tak aby sa dalo niekde prejsť.
Okrem nabíjačky v LM, kde to ZSE zvolilo veľmi dobre pre návštevníkov Tatier (nemusí sa ísť cez GW Poprad), sú všetky ZSE len akoby konkurencia do miest, kde už bolo niečo predtým a teda len zdupľovanie existujúcich.
Zatiaľ nevyšiel článok o mojej ceste po Poľsku na stránke GreenWay, kde ho chcú uverejniť, tak nebudem ho dávať dovtedy inde, ale môžem prezradiť, že na 2200 km s Ioniq-om nabíjanie programom Energia pri bežnej jazde bez šetrenia vyšlo o šestinu menej ako porovnateľným naftovým autom, tobôž nie benzínovým, takže nedá sa povedať, že je to drahšie cestovanie ako na spaľovacom aute (píšem o konkrétnom aute, lebo pri Leaf-e kvôli vyššej spotrebe to už tak tesne nie je).
Okrem nabíjačky v LM, kde to ZSE zvolilo veľmi dobre pre návštevníkov Tatier (nemusí sa ísť cez GW Poprad), sú všetky ZSE len akoby konkurencia do miest, kde už bolo niečo predtým a teda len zdupľovanie existujúcich.
Zatiaľ nevyšiel článok o mojej ceste po Poľsku na stránke GreenWay, kde ho chcú uverejniť, tak nebudem ho dávať dovtedy inde, ale môžem prezradiť, že na 2200 km s Ioniq-om nabíjanie programom Energia pri bežnej jazde bez šetrenia vyšlo o šestinu menej ako porovnateľným naftovým autom, tobôž nie benzínovým, takže nedá sa povedať, že je to drahšie cestovanie ako na spaľovacom aute (píšem o konkrétnom aute, lebo pri Leaf-e kvôli vyššej spotrebe to už tak tesne nie je).
Komentár