Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
GreenWay
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Zelenc zatial najlepsia nabijacka, vykon 47 kW (bateriu mi aj slusne nazhavil )
Začaté Dnes 12:20:56
Zeleneč, 1, 919 21, Zeleneč
7,99 EUR
Ukončené:04.03.18 12:43Trvanie:00:22:59Typ nabíjaniaCSpotrebovaná energia:16,9 kWhMax. výkon:46,8 kWPripojené súboryNaposledy upravené Teq; 04-03-2018, 17:10.
- Likes 1
Komentár
-
Dnešný optimistický mail od Greenway (keďže cenník už nemôže byť horší, každú ohlásenú zmenu treba očakávať s optimizmom):
Vážení klienti,
radi by sme Vám dali do pozornosti našu novú webovú stránku. Pripravili sme ju tak, aby bola zaujímavejšia, prehľadnejšia a mohli ste na nej nájsť viac informácií jednoduchšie.
V blízkej budúcnosti pre Vás pripravujeme novinky v klientskej zóne, čoskoro pribudne niekoľko nových nabíjacích staníc. Ďalšou zmenou bude novy cenník za naše služby, ktorý uvedieme už čoskoro, a ktorý bude harmonizovaný pre všetky trhy, na ktorých pôsobíme.
Intenzívne tiež pracujeme na odstránení technických problémov, ktoré obmedzujú nabíjanie na niektorých našich nabíjacích staniciach.
Snažíme sa pre Vás stále zlepšovať a zaujíma nás spätná väzba od Vás. Preto nás neváhajte kontaktovať s Vašimi pripomienkami a požiadavkami.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Ako dobrý klient som im poslal nové tohtotýždňové fotky chybových správ vo vysokom rozlíšení z obrazoviek ich nabíjačiek. Ešte nestihli poďakovať.
-
Ja som im k novemu webu napisal, ze ta referencia co som dal obrazok o stranu dozadu je smiesna az trapna. Na druhy den jedna z troch referencii zmizla, ale nie ta, voci ktorej som sa ohradil :-)
Na odstraneni technickych problemov mozno intenzivne pracuju, ale uz dost dlho bez viditelneho efektu.
Myslim, ze pripomienol a poziadaviek, ci skor by som to nazval staznosti, maju od nabijajucich zakaznikov v poslednom case dost.
-
A za to môže tá ich poľská karta. Väčšina z nás by tam bez nej nabíjala len občas a ani by im nemal kto povedať, že niečo nie je v poriadku, toľko ľudí tam nabíjalo cez ich cenník.
-
Kedze beru svoj business vazne, je dobre (pre nich aj pre nas), ze ziskali taku spatnu vazbu. V buducnosti, ked uz aj bude (ak motyka vystreli) nejaka konkurencia, im to zakaznici uz nebudu moct tolerovat. Lebo aby som prisiel na nabijacku a furt riesil, ci sa nahodou nevypla, to teda ani nahodou.
Mimochodom - Existencia SC siete je jeden z najvacsich argumentov pre kupu Tesly. Na trase, co som isiel zo Svajcu domov, (pri nabijacom vykone 95 kW) som nabijal spolu cca 2 hodiny. Keby som to iste isiel s Jaguarom I-Pace alebo Audi e-Tron (obidve auta maju sice 90-95 kWh bateriu ale realne vacsiu spotrebu - na urovni Modelu X isto) tak by som nabijal na 50 kW CCS dvakrat tak dlho. A to je dost velky rozdiel.
-
Cestovat “gratis” je fajn, ale zas Svajc by som ja osobne absolvoval asi lietadlom. Moj osobny strop “bolesti” co som ochotny stravit v aute su cca 3-4 hodiny, cokolvek nad mi uz pride ako plytvanie zivotom. Peniaze na letenku sa daju splasit vzdy, hodiny zivota sa doplnit nedaju. Ale to uz je otazka osobnej filozofie
-
Nejde o peniaze, aj keď pri súčasných cenách Smatricsu by má cesta stala okolo 100 €. Ale toľko to stalo aj s naftakom. Zvykol som to robiť autom aj 5x do roka. Teraz to väčšinou lietam keď idem do Zürichu a okoli. Ale ten Davos už tým lietadlom o moc rýchlejší nie je.
-
Som sa zle vyjadril, nechcel som povedat gratis ale rychlo lebo pri 8 hodinovych cestach mi uz pride jedno stravit na nabijacke dalsie 2 hodiny, alebo 3... je to utrpenie v oboch pripadoch. Hlavn ked su na trhu rychljsie a komfortnejsie sposoby dopravy ale to uz je na kazdom ako nalozi so svojim casom, v konecnom dosledku ludia chodia autom do spanielska na dovolenku tak preco nie, dobrodruhom pomoze kazdy kW na ceste
-
Vies co, aj ked som isiel sam, nebolo to take zle. Bolo to po pol hodine takze sa to dobre rozlozilo. Kym das kavu, zachod, nejaky kolacik tak tych 30 minut ubehne. Po prichode domov som nebol takmer unaveny, na rozdiel od ciest so spalovakom. To vynutene zastavenie po 2 hodinach jazdy ma aj svoje pozitiva ;-). Dalsi dovod pre mensiu unavu je urcite to, ze auto islo 80% casu "samo".
-
Ja som v sobotu nabijal na GW 3x za jeden den (2x DaliTrans TN a 1x Aupark ZA). Prve nabijanie na DaliTrans vyhodil stojan chybu asi 5 sekund po zacati nabijania. Po opatovnom spusteni uz vsetko ficalo ako malo. Zilinsky Aupark aj druha navsteva DaliTransu uz bez jedinej chyby. Teplota vonku v rozmedzi -5 az -7C. Takze za mna relativne spolahlive. Rychlost nabijania uz bola ina kapitola, tam som sa nepresvihol ani cez 32kW, lietalo to medzi 31,1-31.7kW, takze bieda.
Komentár
-
Chademo mi na Dalioil išlo 44kW, mám to odskúšané pri nula stupňoch, Chademo im ide dobre na starých nabkách, pomalosť je záležitosť Leaf-a, ktorý už od 60% pýta menej.
-
ja som bol podobne na tom, v Ružomberku bez problémov, v Poprade tiež, ale v Košiciach pri Tescu som zapol a vyhodilo nabíjanie 788minut a ešte ani nezačalo, potom sa sekla, volal som na infolinku, tam mi chcel pán ochotne pomôcť ale ani po hodine sme ju nerozchodili. tak som sa presunul do auparku v KE a tam som začal nabíjať a v dobrej viere som šiel hore, po vrátení bolo vypnuté, znovu som spustil a stále sa reštartovala, dávalo chybu zatlačeného emergency stop, zato dnes v ZA pri tescu som bol pozrieť a paráda, neukazuje výkon ale na aute ukazovalo 22 minút do nabitia a tak trvalo aj reálne. Je tám stale ZTP ale s policajtmi som pokecal bez pokuty. Nabíjačka tam ale strašne piští.
-
píše sa tam že je v testovaciom režime, a bude spustená koncom februára, no je marec a stale testovací režim ale myslím že bude čoskoro na webe podľa včerajšieho mailu, spúšťal som s PL kartou tak tam sa neda prihlásiť na web, zajtra skúsim so SK kartou. ja som išiel pozrieť lebo som šiel okolo v nedelu v noci a videl som že svieti na zeleno tak preto som sa tam zastavil dnes
-
Ja tento týžden dve chyby z 5 nabíjaní, v sobotu večer v Ružomberku vyplo pár sekúnd po začatí,ale na palubovke svietil kábel, zbadal som to po 20 minutách, tak som mal viac času na prácu (v RK si nosím notebook, lebo tam nie je nič čo robiť) a v nedelu v Žiline vyplo pri nejakých 80% a bolo treba znova zapnúť. Nabíjanie z 10% baterky bohužiaľ trvá do 50 minút a keď sa priráta nejaká chyba, to mám tréning na nabíjanie 40kW Leafa, ten bude nabíjať o pol hoďku dlhšie podľa Bjornovho videa.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Dobre to maju vymyslene ale, 62 minut nabijania a 3x zacatych 45 minut (ano viem preco, ale aj tak1 Bild
Komentár
-
Fakturu generuje system na zaklade skutocnych dat. Ak bol nejaky problem- prerusenie nabijania a znovupripojenie po poruche- treba napisat na Helpdesk GW. U mna boli v takychto pripadoch vzdy ochotni a ustretovi a fakturu mi po preskumani upravili
-
práve čítam moju faktúru, žiadna zľava 20% v zime ako ešte teraz majú na stránke, za 42 minút 2 pripojenia (čo mala nabíjačka chybu a odpojila po 20 minutách), vlastne všetko vo faktúre zle lebo nabíjačka mala chybu a nebrala poľskú kartu
-
-
Plánované ceny v Poľsku. Zatial to vyzerá že od 7. mája 2018 :-).
(preložené google-om)
Spoločnosť GreenWay Polska, ktorá je najväčším prevádzkovateľom nabíjacích staníc pre elektrické autá v našej krajine, pravdepodobne začne v máji začať účtovať poplatky za svoje služby. Portál WysokieNapiecie.pl určil, ktorý model zúčtovania chce spoločnosť zaviesť a koľko to môže stáť 100 km elektrickým vozidlom vo vzťahu k riadeniu spaľovacieho vozidla.
- Vykonávame vytvorenie cenníka pre naše služby. Rozhodli sme sa, že poplatky budú účtované na množstvo vynaloženej energie, a žiadny čas načítanie - hovorí v rozhovore s Rafal WysokieNapiecie.pl Czyżewski, prezident Greenway infraštruktúry v Poľsku, najväčšia sieť rýchlych nabíjačiek pre elektrické vozidlá v našej krajine. - Aby sme však nabíjačky nemohli príliš dlho obsadiť jeden vodič, máme tendenciu zaplatiť účtovanie za každú minútu po prekročení 45 alebo 60 minút rýchleho nabíjania a 180 minút polopriepustného zaťaženia - dodáva.
Na rozdiel od cenníka, ktorý je dnes platný v sieti GreenWay na Slovensku, nebude v Poľsku žiadny poplatok za pripojenie auta k nabíjaniu. Jeho nedostatok a zúčtovanie zvyčajne pre množstvo energie, a nie čas zaúčtovania by mal byť pre zákazníkov výhodnejší. Všetko bude závisieť od sadzieb za každú kilowatthodinu spotrebovanej energie. Je známe, že sa líšia v závislosti od toho, či zákazníci používajú rýchlu alebo rýchlu nabíjačku, a náklady na rýchle nabíjanie budú výrazne vyššie ako pomalé nabíjanie z domácej zásuvky, ktorá stojí približne 65 gr / kWh. - Prístup k rýchlej nabíjačke musí stáť oveľa viac, ako cena samotnej energie, pretože ponúkame nielen energiu, ale aj službu desaťkrát rýchlejšiu nabíjanie autobatérie. Tieto služby môžu byť niekoľkonásobne drahšie ako nabíjanie doma, ale celkové náklady na nabíjanie auto doma a verejných staníc bude nižšia vo vzťahu k nákladom na riadenie auta so spaľovacím motorom - hovorí prezident Czyżewski.
Najskôr vyriešte problémy s nabíjačkami
- Poplatky realizujeme najskôr začiatkom mája, za predpokladu, že stabilizujeme naše nabíjačky, najmä výrobu Efacec - dodáva GreenWay prezident.
Spoločnosť plánovala zaviesť platby od januára, ale musel presunúť dátum aspoň dvakrát kvôli problémom s uvedenými nabíjačmi Efacec. Je pravda, že v priebehu februára testuje Mitsubishi Outlander WysokieNapiecie.pl novinári dokázali využiť EFACEC stanice v Tarnowe, ale zastavila nabíjanie na menej ako 80% naplnená batériami, a mnoho ďalších, podľa vzťahov v sociálnych médiách, zlyhala vôbec nabite svoje autá.
Minulý týždeň Efacec nakoniec poslal expertov z Portugalska, ktorí museli vymeniť modemy a nahrať nový softvér. V piatok GreenWay informoval zákazníkov z Varšavy, že obaja sa vrátili do práceneďalekých nakladačov spoločnosti Efacec, čo môže znamenať, že spoločnosť je o krok bližšie k vyriešeniu problému a možnosti zavedenia poplatkov. Koľko zaplatíme?
Greenway doteraz odhaliť cenu pre nakladanie má v úmysle zaviesť v Poľsku, ale portál WysokieNapiecie.pl dosiahol analýzu viac ako dvadsiatich európskych výberových konaní z niekoľkých krajín, ktoré spoločnosť berie do úvahy pri oceňovaní svojich služieb. To ukazuje, že priemerné náklady na 1 kWh energie vziať z rýchleho prúdu nabíjačky (umožňujúca zaťaženie s výkonom do 50 kW), je od 1,40 do 3,20 zł Zl, v priemere o viac ako 2,20 PLN / kWh.
Pätnásť ponúk, ktoré analyzoval WysokieNapiecie.pl, dokazuje, že je možné účtovať o niečo lacnejšie (menej ako 1,30 PLN / kWh) vo francúzskej sieti Sodetrel, ktorej výstavba bola financovaná štátom EDF. Rýchlosti menšie ako 1 zl / kWh ponúka svoje poľskej superchargerach Tesla, ale majú je v našej krajine, iba štyri (posledná pred niekoľkými dňami otvoril v Ciechocinek v spolupráci s Orlen) a rovnaká spoločnosť pripúšťa, že táto sadzba "symbolické", "nižšia ako výrobné náklady "A Tesla to robí pre ňu. Možno teda očakávať, že Greenway navrhnúť ceny pre nabíjanie asi 2 PLN / kWh a tým i trikrát vyššia, než je cena energie v domácej zásuvky, ale k tomu, aby batéria desaťkrát rýchlejší ako doma doplniť auto. Na druhej strane, tzv półszybkie nabíjanie striedavý prúd (s výkonom do 22 kW pri väčšine automobilov sú schopné prijímať energiu v množstve od 3,7 do 11 kW) by mal stáť menej ako 1,50 PLN / kWh.
Pri týchto sadzbách náklady na pokrytie 100 km na nabitú batériu v rýchlej stanici prekročia 30 PLN, takže bude vyššia ako náklady na riadenie tejto časti vozidlami naftovými alebo LPG a nie oveľa nižšou ako je benzínový vozík. Na druhej strane náklady na polopriestorové nabíjanie budú blízko k cene za jazdu na kvapalnom plyne. Podľa skúseností iných krajín a existujúcich používateľov GreenWay je však rýchle nabíjanie menej ako tretina všetkých poplatkov za "elektrikárov". Priemerné náklady, vrátane energie odobraté zo zásuvky pre domácnosť, budú teda stále okolo jednej štvrtiny vozidiel poháňaných LPG a viac ako tretinou dieselov. Problémom však bude mať táto skupina majiteľov elektrických automobilov, ktorí nie sú schopní zaťažiť autá s lacnejšou energiou vo svojom vlastnom dome.
Komentár
-
Franto, to mas odkial? Mne prislo emailom toto: (tiez google translator)
Nové stanice ... čakajú
Bohužiaľ musíme počkať na spustenie nových nabíjačiek v dôsledku zákona o elektromobilite, ktorý nadobudol platnosť koncom februára. Podľa nového zákona musí každá novo inštalovaná nabíjačka prejsť technickou kontrolou vykonanou Úradom technickej kontroly. Na to, aby úrad mohol tak urobiť, ministerstvo musí vydať nariadenie o rozsahu a spôsobe inšpekcie.Nevieme, kedy sa to stane. Každá verejná nabíjacia stanica s výkonom nad 3,7 kW musí prejsť technickou skúškou, takže regulácia platí nielen pre nás.
Takže naše novo inštalované nabíjačky budú pre nasledujúce mesiace nečinné - nebudeme ich môcť k dispozícii ešte dlho. Prosím, buďte trpezliví. Ospravedlňujeme sa, aj keď za túto situáciu nie sme zodpovední.
Problémy so stanicami spoločnosti Efacec
Nakoniec sme na správnej ceste, pokiaľ ide o odstránenie problémov so stanicami Efacec. Minulý týždeň tím Efacec navštívil Poľsko. Dokázali zistiť, čo spôsobilo problémy s nestabilitou a zavesením nabíjačiek.
Tím zmenil verziu softvéru na softvér prispôsobenú našej sieti, ktorý by mal zabezpečiť správne fungovanie zariadení. Aby ste to mohli urobiť, museli kartu nahradiť celým softvérom nabíjačky za iný. Tím Efacec tiež nahradil alebo nakonfiguroval smerovač vo všetkých zariadeniach Efacec. Teraz staré karty idú do Portugalska na analýzu do laboratória, kde budú podrobne diagnostikované.
Zatiaľ sa zdá, že hlavné problémy boli vyriešené, aj keď stále existujú niektoré softvérové chyby, ktoré môžu brániť používaniu stanice. Budeme ju pozorne sledovať a čo najskôr podnikneme potrebné kroky na obnovenie stabilnej prevádzky stanice.
Ultra rýchle stanice v sieti GreenWay budúci rok!
Sme hrdí na to, že ohlásime prvé ultra rýchle nabíjačky v Poľsku až do 350 kW sa objavia v našej sieti budúci rok. Momentálne pracujeme na dvoch staniciach na diaľnici A1. Budú umiestnené medzi Tri-City a Lodz, a to na MOP Malankowo, ktorú spravuje Gdaňská dopravná spoločnosť. Sme už dosť pokročilí v budovaní stanice. Už sme vytvorili presnú polohu stanice s GTC a vyvíjame projekty. Vykonávame aj formálne záležitosti vrátane postupov na pripojenie k sieti.
Ultra rýchle nabíjacie stanice sa líšia od rýchlych nabíjačiek, ktoré už viete. Sú to zložité technologicky vyspelé stanice, z ktorých každá bude podporovať až šesť áut v rovnakom čase.Stanice pozostávajú z hlavnej jednotky (premeny energie) a niekoľkých energetických dávkovačov vybavených konektormi CCS.
Vysoký výkon ultrarýchlej stanice výrazne zníži čas nabíjania. Napájanie sa rozdelí medzi vozidlá, ktoré nabíjajú na stanici, a koľko energie bude vozidlo nabíjať a ako rýchlo sa bude nabíjať, bude závisieť od batérie a systému riadenia. Čo je zaujímavé, autá, ktoré budú úplne vhodné na používanie našich ultrarýchlostných staníc, ktoré nabíjajú všetku dostupnú energiu, ešte neboli postavené. Prvý model takého auta sa očakáva v tomto roku.
Komentár
-
- Likes 1
Komentár
-
Pisu ze buduci rok, dovtedy verim ze aj na SK sa pocet a vykon nabijacich stanic zlepsi. Ak som to dobre pochopil, 350kW je celkovy vykon, ktory sa bude delit podla poctu nabijajucich aut. Takze teoreticky aj iba 60kW na jedno. Okrem toho je pravdepodobne, ze to bude ako gridbooster Avion- velka slava a reklama- 100kW a nabijanie az 5 aut sucasne- a nakoniec realita ukaze jeden stojan iba 50kW a aj ten sa rozdeli, ak su dve auta na DC :-(
-
V súčasnosti nie je mesačný poplatok za kartu, takže je jedno či máme aj PL kartu alebo len SK kartu.
-
Hladal som ten polsky clanok, co dal Franto link a nasiel som aj fb stranku jedneho poliaka s ioniqom:
https://www.facebook.com/ioniqev/
Zaujalo ma, ze si zaregistroval aj SK GW kartu a tesi sa, ze v SK konte vidi svoje nabijania. Akurat ho asi nenapadlo pouzit PL kartu ked bol na SK a tak za nabijania platil...
Druha vec, co som nevedel, ze pri spusteni nabijania cez web sa da sledovat stav nabijania...
Komentár
-
A tiež je zaujímavý výpočet nabitého dojazdu. GW je veľmi optimistické - za odobratých 17,1 kWh im vyšlo, že Poliak prejde v zime 171 km. Pozná niekto tak efektívne EV ?
-
Este som si vsimol, ze v Poprade mal problem uz v novembri- nabijanie zacal trochu po siedmej a ked je tam suma 5,48 tak mu nabijanie po par minutach vypadlo... po pol osmej prisiel k autu a spustil nabijanie znova..
Miro: tie cisla su veru podozrivo rovnake, asi iba nasobenie desiatimi :-D Inak by to mohlo byt tak, ze nabil 17,1kWh ale mal SOC 94% co by mohol byt ten udavany dojazd
-
Považujem za málo pravdepodobné, aby nabíjačka, ktorá sa často nevie ani len dohodnúť na nabíjaní CCS s autom, pri nabíjaní nevie ani zobraziť čas do konca nabíjania reálne, zrazu vedela podľa SOC určiť veľkosť batérie a predpokladaný dojazd vozidla. To mi pri GW pripadá ako sci-fi.
Skôr majú v systéme zadanú spotrebu na prepočet ešte optimistickejšiu ako je laboratórne meraná (a reálne dosiahnuteľná len týraním vodiča ) uvádzaná ako európska normovaná.
Tam sa teraz rieši aby vedela to, čo mala vedieť od 2001 alebo odkedy ich namontovali a síce proste nabiť bez problémov CCS auto (a potom ďalší level nabíjať aspoň výkonom 44kW ako Chademo).[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Email z GreenWay Polska, konkrétne nové ceny:
On May 7th this year, we will be introducing fees for using our charging infrastructure. The price list will be based on kWh consumed, as the unit preferred by the vast majority of our clients. The rate for a fast DC charger will be 1.89 PLN / kWh; on a semi-fast AC charger it will be 1.19 PLN / kWh (all gross prices). In addition, to ensure optimal use of chargers, we will introduce a fee of PLN 0.40 gross per minute, which will apply after exceeding a certain time of charging (DC - after 45 minutes, AC - after 180 minutes). This fee is to motivate you to leave the charging place and make it available to other drivers.
We will debit your payment card indicated in the registration process, to collect payments. This method was selected by the most of our clients.
Thus far we have provided temporary access to our charging infrastructure free-of-charge while we have built a basic network of several dozen chargers in Poland and developed an efficient customer service model. The first chargers also allowed us to test the network in conditions of its real use. Now that we have accomplished these things we can begin permanent, commercial operations.
The price for using the fast charging infrastructure must reflect the high costs of fast charging technology, station maintenance and customer service. We calculated the rates based on many factors: investment costs (only partially financed by subsidies from the European Commission), electricity prices (not only energy but also high connection power costs), maintenance, servicing and monitoring infrastructure and 24/7 customer service. The expected level of infrastructure utilization will allow reimbursement of incurred costs and expenses only in a few years when the number of cars on Polish roads will vastly increase. This means that over the next few years, our revenues will be lower than the costs incurred.
Thanks to the support of the European Union, the proposed prices for our services will be one of the lowest in Europe. The average price of charging an EV in other countries using paid fast chargers exceeds PLN 2.3 per kWh. We estimate that when using our chargers at the level of 20% of the energy demand, the average costs of driving an EV will remain very attractive and will amount to ca. PLN 11 per 100 km.
Our price list will apply throughout the GreenWay network, including chargers in Poland and Slovakia. This means that when using GreenWay chargers in Slovakia you will pay exactly the same amount as in Poland. In addition, we will offer access to thousands of chargers throughout Europe belonging to our roaming partners.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Si robia prdel s tym "lowest in Europe"
Pre Rakusko si vybrali Smatrics tarif bez mesacneho polatku, to najdrahsie co je.
Ale na vychode Rakuska stoji u Wien Energie 1 kWh na DC nabijani okolo 0.22 EUR.
https://www.tanke-wienenergie.at/tarifubersicht/
A to je v podstate tolko, co platia ludia v A doma!!!
-
-
Stále sme hovorili o kWh tarifikácii, máme to tu, je to dobrá správa ?
Takže kWh tarifikácia, pri kurze PLN 4,2, podľa nich vďaka príspevku EU najnižšie ceny v Európe. Ak je toto pravda, na EV budeme jazdiť po Európe drahšie ako spaľováky.
DC 0,45 €/kWh
AC 0,28 €/kWh
poplatok po 45 (pri AC 180) minutách za každú minútu 0,1 €
Ceny budú platiť aj na SK, takže GW predstavilo kWh tarifikáciu aj pre SK nabíjačky, stačí požiadať o PL kartu.
Príklad:
nabitie 24kWh za 37 minút (ako to zvládla nová GW nabíjačka v ZA Tesco)
SK cenník: 37 min. x 0,13 + 5 = 9,81 €
PL cenník: 24 kWh x 0,45 = 10,80 € (drahšie o 10% ako máme to drahé teraz)
Za toto sme lobovali ?Naposledy upravené Miroslav Rojko; 19-03-2018, 12:54.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Pre Teslu, ktorá potrebuje nabíjať viac ako 45 minút Chademo, treba počítať s 20% príplatkom za kWh po 45 minutách.
-
Lobovali sme za tarifikaciu v kWh. A je dobre ze snad bude aj pre majitelov SK kariet.
Ta cena je samozrejme o inom.
-
Pri minutovej tarifikacii ked mi nikto negarantuje ako rychlo bude nabijacka nabijat cena kolise hore dole podla toho ako sa chce nabijace nabijat, alebo ako sa nabijacka dohodne s autom.
Na GW som nabijal z nudze iba 2x. Raz mi to vyslo 1,1 €/kWh a duhykrat 1,07 €/kWh.
Takze cena 0,45 €/kWh je v mojom pripade viac ako potesujuca, ale ja mam malu iba 16 kWh baterku ktoru nebudem nabijat viac ako 30min.Naposledy upravené awlo; 19-03-2018, 21:09.
-
Komentár