Ak by mal niekto zaujem o novy e up,skladom v Kosiciach dnes mali este dva kusy ,jeden cierna perlet a druhy azurova metaliza v dobrej vybave za 19 000,asi odstupene rezervacie
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Volkswagen e-up!
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Ahojte.
Tak dnes som prihlásil nové e-up a súčasne predal 14 rokov starého Fiata. Nie som si istý z čoho mam väčšiu radosť.
Mám však otázku:
Chcem hneď za nova vymenit letné pneu 165/65 R15 Good Year Effficient Grip Contact , made in Germany vyrobené v októbri 2029 za celoročné.
Nehodili by sa niekomu, dám 50% zlavu tj 120 za všetky 4 ks.
Komentár
-
https://www.mojelektromobil.sk/proje...i-koronavirus/
Hmm, zeby v maji bolo 9ks trojrocnych eupov na predaj?
Komentár
-
Trosku nechapem zdovodnenie ukoncenia kvoli pandemii. Podla clanku isiel cely vytazok z prenajmu na dobrocinne ucely takze o ziskovost alebo stratovost tam nikdy neslo. Nakolko je partnerom priamo Volkswagen Slovakia tak predpokladam ze sa neplati ani leasing a auta su poskytnute priamo Volkswagenom bezodplatne v ramci charity a marketingu. A ked auto 2 mesiace stoji tak nevyraba ziadne priame naklady. Jedine co ubuda je cas z poistneho obdobia a nejake mzdy. Ludia sa vsak daju prepustit bez ukoncenia celeho projektu a v septembri sa zase k tomu vratit. Ale mozno mi nieco unika a nie je to take ciernobiele. Pride mi to vsak ako oportunizmus - niekto chcel s tym uz skor seknut a teraz sa naskytla vhodna vyhovorka / prilezitost ktora neposkodi reputaciu ziadnej zaangazovanej strany. Zly zly virus
-
Ešte k jazde na neutrál podrobne diskutovanou vo vlákne o Citygo.
Znova som si podrobne prečital návod k e-up (so sebazaprením kvôli obrovskej neprehľadnosti a nepresnostiam).
str 91. “Nikdy nenechávate vozidlo pohybovať sa na jazdnom stupni N , najmä ak nie je vozidlo pripravené na jazdu”
str 166. “ Odťahovanie ...... Ak je motor vypnutý, prevodovka je pri vysokých rýchlostiach a veľkých vzdialenostiach nedostaočne mazaná:
- Maximálna prípustná rýchlosť ťahania predstavuje 50 km/h
- Maximálna prípustná vzdialenosť vlečenia predstavuje 50 km
str 167. “Ťahané vozidlo vzadu.....
.
.
- Zvoľte jazdný stupeň N
V núdzových situáciach však výlučne rýchlosťou chôdze do maximálne 100 m sa môže vozidlo odťahovať alebo posúvať na vlastných 4 kolesách, kým nie je možné vozidlo odviezť pomocou odťahovacieho vozidla.
ZÁVER!
pokiaľ ste v záruke, tak NEUTRÁL NIKDY NEPOUŽÍVAJTE.
Neutrál je podľa mňa len pre odťah podľa str 167 a páka je vlastne zdedená zo starých VW DSG automatických prevodoviek. Kto rád “plachtí” stači ak si vypne rekuperaciu, vtedy je skutočná rekuperácia cirka 0,4 kW čo je brzdenie úplne zanedbateľné voči odporu vzduchu napr pri 80 km/h.
Vo vlákne Citygo sa k tejto téme spomína údajný prípad prerazenia výkonových prvkov riadenia motora prepätím, ktoré spôsobilo okamzité zablokovanie motora a teda aj kolies a cely motor vytrhlo z uloženia. Len cena vykonovej elektroniky (zrejme sa neopravuje) je cca 5.000 Eur.
Pozn.
Ak skutočne VW vie o realnom nebezpečí prerazenia vykonových prvkov riadenia motora s naslednou deštrukciou motora po púhom zaradení NEUTRÁLU, tak je to na odobratie homologácie. Ale možno si VW necháva len zadné vrátka aby nemusel uznať záruku a aby mohli akcionári VW dostať čo najvyššie dividendy.Naposledy upravené palo47; 29-04-2020, 07:46.
Komentár
-
S tými napäťovými špičkami to môže byt pravda. Keď odpojis pohonný agregát od batérie ktorá odoberie energiu generovanú sústavou kolesa - prevodovka - elektromotor - AC/DC menič tak sa ľahko môže stať že napätie na výstupe z meniča prekročí maximálnu hodnotu a dôjde k deštrukcii výkonových prvkov.
Inak aj Fiat zakazuje akékoľvek vlečenie vozidla pokial nie je nadvihnutá hnacia náprava.
-
So špičkami to nie že môže byť ale je pravda. To vedel už Faraday.
Len to mal VW (Škoda to vôbec v návode nespomína) nejak inak rieśit nie takými nejasne definovanými informaciami stratenými v navode medzi desiatkami opakovanych upozornení a varovaní. A napríklad aj ako Fiat ale nalepiť výstražné nálepky napr. k oku na ťahanie v kufri.
Alebo napr HW, tak že napr pripojí k motoru pri volnobehu špirálu vykurovania ktora beží tiež na HV. To ale bola starosť konštrukterov VW. (Nie je to triviálne sa s tým vysporiadať, pokiaľ indukovaný prúd nemá kam tiecť, tak rastie napätie až kým niečo nepovolí)
-
Vieš ako to vyriešil Fiat? Auto nemá oko na ťahanie a aj keď si zoženieš oko zo spalovaku nemáš ho kam zasroubovat. Držiak nárazníku kam sa normálne montuje je z plastu.
-
To ma nenapadlo, bezpečne a jednoduché. (len či je to zámer?) Možno problém s naloženim na odťahový vôz.
Inak som priaznivec Fiatu. Pred týždnom so predal 4- tý v poradí. Stilo 1,4 150 tis km 14 rokov. Pôvodný výfuk, ramená tyče riadenia tlmiče, len 2x tyčky stabilizátora a predne pružiny. Motoricky bez vady 0,2 l oleja /1000 km - menej ako na začiatku, emisná OK. Ani žiadna korozia na karoserii hoci 14 rokov vonku. Len 2x zapaľovacia cievka - ale to bola Denso (zas ten Faraday).
Aj mi za ním polo lúto ale dotácia.Naposledy upravené palo47; 28-04-2020, 20:08.
-
Je to zámer. Je to aj popísané v manuále.
-
ToMiLeaf Ja si drobne, zvlast netechnucke vady nevsimam, ale olej som musel dolievat medzi pravidelnymi intervalmi oleja naposledy pri 30r starej Skode 105, ktora navyse sla na 2,5 valca. Som nevedel ze moderne Fiaty su na tej istej urovni dnes.
-
Pre Taur.: bez vady 0,2 l oleja /1000 km - menej ako na začiatku" To zartujes? To neje vada? Ci Fiat je dvojtakt motor z kosacky, ze miesa olej s benzinom?
Ty sa asi živíš kosenim trávnikov keď si najazdil na predpotopnej dvojtaktnej kosačke 1000 km a že vieš koľko oleja žerie.
Spotreba oleja už dnes nie je dôležité kritétium,na prvom mieste je spotreba paliva a tú sa snažia znížiť volnejšimi, tenšimi, menším počtov piestnych krúžkov a podobnými “ fintami”. A samozrejme to má dôsledky. Takže asi nie konštrukčná chyba.
Ak by si chcel reklamovat na VW 2 TDI spotrebu oleja 1 l na 2000 km tak ťa vypoklonkujú že je to v norme. A na začiatku pripúšťaju v manuále aj hodne vyššiu spotrebu.
-
Ja taký štastlivec nie som. Mal som 7 benziniakov a u všetkých spotreba oleja medzi 0,2 az 0,4 l/1000 km. A to včítane Toyoty 1,4.
Ale mozno keby Ty si urobil priemer včitane Wartburga, tak by ti nejaká podobná spotreba vyšla.
Ale pokial stači olejej dolievať s intervalom 5000 km tak ma to absolutne netrápi a dokonca to trošku občerství olejovú náplň.
Ale ak niekto vymení auto z nulovou spotrebou oleja a nové bude mať 0,2 l, tak pokial nema snímač hladiny oleja, tak môže mať problem. Mňa ale nič neprekvapí ani spotreba oleja u e-up.Naposledy upravené palo47; 29-04-2020, 08:31.
-
palo47 Tak naftak som nikdy nemal toz neviem posudit. U benzinov som nikdy nedolieval, ale menil som olej vzdy po predpisanych km 10,15,30t km, tak mozno mali vyrobcovia rezrevu na zranie. Ale nikdy som nemal taliana. Francuza raz, raz korejca a zvysok takmer vsetko japoncov a par nemcov.
Catchcash To so kedy mal ten Wart ze si miesal olej? Ked som jazdil Trabyho, tak na pumpach bol MIX, netrbalo miesat
-
neverte všetkému, čo napíšu. je veľa povier čo sa tradujú už to storočie ... že sa neštartuje roztiahnutím, že sa nestojí so zaradeným stupňom bez zatiahnutej brzdy, že sa nesmie ťahať, že - ...
ja som auto štartoval kľukou, roztláčaním (vymontovaný štartér), bez vody v okruhu, na rastliný olej i metanol, trichlór, ... a jediná vec, ktorá mohla skutočne poškodiť motor/príslušenstvo a nepísali o nej bolo odpojiť štartovaciu batériu pri bežiacom motore treba aspoň mažť zapnuté svetlá.
a k "N" na BEV - v starých diskusiách je veľa tých príspevkov, kde sa polemizuje či sa rekuperácia "oplatí", či radšej neplachtiť.
zatiaľ nik z diskutujúcich zástancov plachtenia nevaroval, lebo ...
-
-
Ešte z iného súdka.
Poznáte niekto prípady samovoľneho požiaru e-up/ citygo spôsobené novými bateriami, ktoré sa začali montovať v 2019 (LG Chem e63)? Po Europe sa ich už predalo hodne.
Ja parkujem len jednotky metrov od mojeho bungalovu (sendvičový drevodom obloženy 10 cm polystyrénom) Nechcem si ani vo sne predstavovať ako by dopadol dom a možno aj jeho obyvatelia ak by došlo k požiaru batérie.
Mám si hľadať iné parkovanie? Potom ale problém s nabíjanim a vandalizmom.
Komentár
-
Ahojte,
Dávam vám do pozornosti video ohľadom nabíjania VW e-up a Škoda Citigoe. Vo videu je konkrétne moje auto a jeho možnosti nabíjania v domácich podmienkach. Ak by mal niekto záujem o bližšie informácie, tak vám dám kontakt na človeka, ktorý sa tomu venuje a vysvetlí vám podrobnosti.
https://www.youtube.com/watch?v=8328l0g7818
- Likes 1
Komentár
-
Ahojte mam e-up 2020. Mam 2 otazky k optimalnemu pouzivania baterie.
1. Podla vsetkeho aby som predlzil zivotnost baterie tak by mala byt pracovat v rozmedzi 20-80% no predpokladam ze clanky sa do-balansovane iba pri 100% nabiti.. Tak potrebujem definovat "raz za cas" nabit na 100%.
2. Je v poriadku stale nabijat 230Vx10A t.j.2300W kedze je to iba 0,0625C vzhladom na kapacitu bat a pod 0,1C nieje bohvie co nabijat.Lepsie by ju bolo nabijat wallboxom resp 5 kolikom 2x 16A t.j. 7200W cca 0,2C alebo 2x10A cca 4600W teda cca 0,125C. Vas nazor?
Dakujem
Komentár
-
Len pre ilustráciu ako na tom sú nové (500 km) članky LG Chem e63 v e-up 2020 a aký efektívny je použitý balancer.
Včera som overoval chovanie až k 0 km dojazdu. Pre 0 km dojazd (Uo=3,34 V; Tbat 11 deg C) je maximalna diferencia medzi člankami 9 mV. Pre cca 75% nabitie (Uo=3,97 V) je max diferencia 4 mV. Ide o konfiguraciu 2P 84S 64 Ah článkov.
Prekvapivý bol udávaný dojazd vo We Connect po nabití na 100 % (2,3 kW), až 336 km a po oddychu 1 deň až 340 km (údaj výrobcu cca 260 km).. Skontroloval som to s údajom čistych kWh ktore sa pri nabíjani dodali do baterie. Bolo dodané 33,4 kWh tj asi o 4% viac ako je deklarovana využiteľná enegia 32,3 kWh. Keď predpokláme, že rozdiel medzi dodanou a užitočnou energiou je daná len joulovými stratami na vnútornom odpore aku (čo je len môj odhad), tak pri nabíjaní výkonom 2.3 kW , tj cca 7A vznikne na vnútornom odpore HV aku cca 0.07 ohm za 16 hodín len cca 0.055 kWh tepla. Potom to vyzerá na dobrú zhodu. Mohla by to byť jednoduchá metóda ako orientačne zistiť relativne SoH a hlavne jeho zmenu v čase.
Údaj by mal byť presný, lebo je vyčítaný z MBS a mal by byť očistený od prípadnej spotreby vypnutého vozidla pretože čitač energie vytečenej z HV aku je pred a po nabíjaní nezmenený. Takže vyzerá to tak, že súčasné nové članky majú skutočne o 4 % vyššiu kapacitu. Ale prípadná reklamacia po 8. rokoch sa určite bude vzťahovať na nominálnu kapacitu 32.3 kWh.Naposledy upravené palo47; 17-05-2020, 10:33.
- Likes 1
Komentár
-
Pôvodne zverejnené od PeHo Pozrieť príspevkyAhojte mam e-up 2020. Mam 2 otazky k optimalnemu pouzivania baterie.
1. Podla vsetkeho aby som predlzil zivotnost baterie tak by mala byt pracovat v rozmedzi 20-80% no predpokladam ze clanky sa do-balansovane iba pri 100% nabiti.. Tak potrebujem definovat "raz za cas" nabit na 100%.
2. Je v poriadku stale nabijat 230Vx10A t.j.2300W kedze je to iba 0,0625C vzhladom na kapacitu bat a pod 0,1C nieje bohvie co nabijat.Lepsie by ju bolo nabijat wallboxom resp 5 kolikom 2x 16A t.j. 7200W cca 0,2C alebo 2x10A cca 4600W teda cca 0,125C. Vas nazor?
Dakujem
Dakujem za odpovede
Komentár
-
no ludia neviem ako vy, ale cim dalej tym vacsie nervy na VW. Dotacie su uz pustene, no mne stale hovoria ze auto az v oktobri. Auto bolo objednavane este v 3.12. Co vidim tak uz viaceri maju ecitiga aj e-upy. Je sice pravda ze zavod koli covidu chvilu stal, ale s terminom to aj tak nic nespravilo. Nemala zacinat 2-smenna prevadzka pri vyrobe ?
Komentár
-
Ja som objednaval tiez v decembri a este pred covidom mi stale posuvali termin hore dole raz aj k lepsiemu ale inac stale na neskor. Posledny pred Covidom som mal niekedy na september ale Spartakus co objednaval par dni po mne dokonca az december takze je mozne ze aj moje sa tolko posunulo ale som o tom nevedel kedze on mal novsi update. Odvtedy linka stala pekne dlho cize neviem kedy by auto bolo a tak som to zrusil a zobral Citigo ktore bolo na predajni a vozim sa uz vyse 2 mesiace. Je to aj tak prakticky to iste auto a je mi jedno co mam na kapote
-
sakra a mne maju citigo vyrobit v 26 tyzdni tak dufam ze to stihnu. Inak citigo som objednal v CZ a termin bol 24-26 tyzden a pri objednani 13.01. a aj ked bol vw v ba odstaveny mesiac tak aj tak sa mi termin pre citigo nepohol. Co tak pozeram tak mi pride ze v zavode sa vyraba cca 90% iba citigo a e-up len tak aby sa nepovedalo.
-
Ja ti poviem ze na toto auticko sa oplati cakat ,je neskutocne,my sme objednavali na Silvestra minulého roku,mali sme cakat do decembra ,no pocas korona krizi sa nam ozvali zo salonu ,ze niekto zrusil rezervaciu a ze ked nam postacuje ake je ,tak si mozme ponho prist.tak bolo o par dni nase.
Teraz po mesiaci a po 2 000 km,mi pri plnom nabiti pise 371 km,no realne je to nejakých 250 km,vykon neskutocny,aj moja druha ci tretia volba by bolo toto auticko,takze vydrzat a ked by sa nahodou nieco vyskytlo aj skor tak nevahat a brat
-
Ja som zareagoval na tomto fóre cca koncom marca na správu, že skladom je 6 ks e-up. Vyzeralo to najprv , že je to bezpredmentné pretože na ne nebol eco bonus. Ale následne sa už vzťahoval. A tak už jazdím 2 mesiace. A konfigurácia je na 90% rovnaka. Objednávku z polovice decembra som stornoval, asi by som sa e-up tohoto roku nedočkal. A dotácia tiež už nabehla na účet. Takže sa mi vyplatilo občas sa pozrieť na tento web.
-
romik16 máš pravdu. Ja mám e-up 4 roky (prvú generáciu). Predtým sme mali Fabiu. Klasika jazda a žiadne emócie. Ale u tohto sa stále teším na každú jazdu! Toto ma dostalo na tom naviac. U benzínového auta som toto nikdy nepoznal. Normálne sa teším, keď zistím, že mi chýba doma nejaká skrutka alebo niečo iné len aby som sadol do auta a išiel si to kúpiť. Ja viem nie je to eko, ale tá radosť a pocit s jazdy no proste pôžitok. Koncom júna čakám na nový e-up, tak sa ho už neviem dočkať
-
Ja som zobral bielu s exterier pack, sieťka, multifunkčný volant. Bolo to niekde v Lager Max a kým to doviezli k predajcovi trvalo to skoro. 10 dní. Ale práve bola najtvrdšia korona karanténa. Bolo vyrobené 16. Januara 2020. 12 V baterku asi nikto nedobíjal tak sa mi po cca 10 dňoch rozvietila červená kontrolks baterie. Aj som to reklamoval, dobili a zmerali bateriu a podľa nich OK. Odvtedy pokoj hoci si myslím, že už asi trochu zasulfatovala, ešte mám dostať oficiálne vyjadrenie k reklamácii.
Insk všetko na 100%, pokial nejazdím dialnicu tak dojazd 300 km a vmeste aj viac.
-
To si nespravne interpretuješ. Najprv to bolo bez bonusu. Potom sa VW rozhodol, že na všetkých 6 skladových vozidiel dá tiež eko bonus. Informáciu údajne dostali všetci predajcovia naraz. Možno preto, že som bol jeden z mála, ktory u môjho predajcu na objednane e-up ziskal dotáciu, tak mi to dal vedieť.
-
Nemas zaco A navyse ja som chcel ten bonus iba vymenit z mojho auta, ktore bolo objednane ale este nevyrobene cize by neprisli ani o cent. Na to moje ktore by sa vyrobilo neskor by ho proste uz nedali... Ale uz mi dava zmysel preco sa tak rychlo rozchytali zrazu
-
-
zdržanie na Citigo je minimálne 2 mesiace (mal som mať v polke apríla jedno) a možno aj dlhšie, ak sa nezačnú lepšie predávať spaľováky
nezabúdajte, že VW sľubuje poriadne elektromobily už 10 rokov a toľko aj kreslí skice. ID.3 ID.4 ID.5 všetko už jazdí, že ? predávajú len to čo sa im oplatí kvôli pokutám, inak radšej spaľováky,, kde Vás na prehliadkach aj o gate pripravia
tieto malé autá vyrábali na zníženie flotilových emisií a paradoxne ich nemusia toľko vyrobiť tento rok, lebo sa prestali predávať spaľováky tak ako dúfali, tak tie plánované dodania posledný štvrťrok v tomto roku by som nebol optimista, že to bude tento rok[priezvisko]@me.com
- Likes 1
Komentár
-
Nový e-up! vlastním prvý týždeň a po prejdení 500 km sa priznám, že sa viac nechcem vrátiť k spaľovaciemu motoru. Jazdu si vyslovene užívam, to auto dokáže vyčarovať úsmev na tvári.
Termíny dodania sú zaujímavé, objednával som 20.12.2019 a dodanie posledný májový týždeň 2020.
- Likes 2
Komentár
-
tak ked by si mal jazdit pravidelne BA - KE urcite by to nebolo take uzasne, v tomto tie nove dizlaky co jazdia okolo 5L/100km proste nikto neprekona. Taktiez caro vytoceneho benzinoveho motoru nic len tak nenahradi, takze petrolhead sa podla mna nevyhne nejakej vikendovke
-
Myslim ze zvuk poriadnej V8 s kompresorom necha maloktoreho chlapa vlaznym (aj ked najdu sa aj taki pacifisti) Tiez to vidim tak ze mat EV na bezne jazdenie pokryvajuce 99% potrieb a k tomu nejaku vikendovu prasacinu na zabavu. Sused o 2 domy vedla ma pred domom TMS a ZOE pre seba a manzelku a v garazi krasny Dodge Charger RT z 1970 ktory na vikend vzdy vytahuje ak je pekne pocasie. Fajnsmeker
V tomto to ma inac takmer dokonale zmaknute Porsche Taycan. Ten zvuk “motora” co ide dovnutra je sice umely ale ozaj slusny a pekne premostuje svet EV a vykonnych sportovych aut. Kto chce ticho si to moze vypnut a komu chyba zvuk motora tak sklamany nebude.
-
Aké máte názor na údaje detailov spotreby poslednej jazdy na We Connect?
Podľa mňa sú udaje v aplikacii WeConnect pre iOS Apple pomiešané. Može sem niekto dat´ screenshoty z WeConnect Na e-up 2020 na Androide? Tam by to mohlo byť v poriadku.
Komentár
-
Chyba je asi len v Apple WeConnect.
Daj vedieť prosim z hlavnej obrazovky v riadku položky “Údaje jazdy” spotrebu.
Po otvorení položky “Údaje jazdy” pošli “Rekuperácia” , “Spotreba” a “Vedľajšia spotreba”
A ešte z displeja auta priemerú spotrebu za poslednú jazdu.
Skúsím po rovnať vzájomné vzťahy na Škoda Connect a predpokladám že máš Android mobil.Naposledy upravené palo47; 09-06-2020, 12:05.
-
Pôvodne zverejnené od Wilo Pozrieť príspevkyV tomto to ma inac takmer dokonale zmaknute Porsche Taycan. Ten zvuk “motora” co ide dovnutra je sice umely ale ozaj slusny a pekne premostuje svet EV a vykonnych sportovych aut.
Vykonne 6 a 8 valce mali kedisi svoje caro (dva 6 valce a jeden 8valec este mam) no je to uz len historia, ktora ide pomaly ale iste do zabudnutia.
- Likes 3
Komentár
-
Nechápem, prečo by malo parádne auto revať ako jebnuté pri zrýchľovaní. Kto chce nech si to pustí dovnútra aj na 100 dB ale mne to vadí rovnako ako smrad z výfuku. A najviac ma serú vytúnení motorkári.
-
Nemusi vobec revat “ako jeble” a obtazovat okolie. Prave preto ocenujem Taycan ze ma vnutri zvuk pre nadsencov a vonku nikoho nerusi.
Ako hovorim. Nie kazdy oceni krasu mechanickeho zvuku (teraz nehovorim o Taycane). Vy “stari dedulovia” (bez urazky) uz urcite ocenite pokoj a poznam x dalsich ludi co si uzivaju ticho. Ja patrim k tym co radi pocuju zvuk sania a zavyjanie kompresoru. Zvuk turba nemusim rovnako ako fejkove vyfuky a tiez posahanych motorkarov co to vypeckuju na medzi domami. Ale mechanika ma svoje caro ked citis kazdy pohyb suciastky. A do zabudnutia to urcite nepojde. Trh s veteranmi a autami z 90. rokov je aktualne zivsi ako kedykolvek v minulosti. Prave kvoli absencii elektroniky a puristickemu pocitu.
-
Neboj nic aj ty budes raz dedo . Ani nemusis byt stary ....
-
Pôvodne zverejnené od palo47 Pozrieť príspevkyPo otvorení položky “Údaje jazdy” pošli “Rekuperácia” , “Spotreba” a “Vedľajšia spotreba”
A ešte z displeja auta priemerú spotrebu za poslednú jazdu.
Skúsím po rovnať vzájomné vzťahy na Škoda Connect a predpokladám že máš Android mobil.
A ano, mam android.
Komentár
Komentár