Čaute elektromobilisti. Ako riešite nabijanie, kde je kabel typ 2 pevne pripojený? Na SK som adapter nenašiel.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Nissan Leaf
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
-
Co si myslite o https://www.darex.sk/mobile/nissan/l...0000002014487?
Hľadám elektro na dochádzanie do prace. 100km tam, v práci dobiť, 100km domov.
Na čo si dať pozor? Je to použiteľné na daný účel?
Nepoznáte náhodou exmajitela?
Diky za každú radu.
Komentár
-
na toto zabudni, to nevedia predat uz viac ako rok. 100km s touto baterkou spravis v lete, ak ti bude do kufra fukat. V zime nehrozi.
Moje starsie video o vybere Leafu:
https://www.youtube.com/watch?v=k7oO-KPYO4E&t
-
milan84 Fakt je to až tak zle?! To asi nemam šancu ani pri takýchto relatívne ideálnych podmienkach kúpiť eauto ktoré by pri celkových nákladoch na km podliezlo spalovak :/
Keď teda nehodim do podmienok nejaký luxus, iba proste dopravu z bodu A do bodu B a späť.
-
keby si povedal, ze to potrebujes na 30km denne tak po uprave ceny smerom dole o par stovak by to vzhladom na dnesne ceny a ponuku mohlo posluzit. Ale na km, ktore chces zabudni. Je to najstarsi model, tam ta bateria bude o par kratkych rokov nepouzitelna.
-
Fiat 500e by to splnil, aj ked v zime v mrazoch je to trochu na hrane.
Ale musis mat moznost nabijat na jednej faze tych 16A v praci, lebo ked prides s 0% tak to trva asi 7.5 hodiny kym mas 100% pri nabijacom vykone 3.6 kW.
-
Jiri GrandPa Fiat 500 je cenovo niekde uplne inde ako vyssie spomenuty inzerat.
tommik Taky pesimista by som nebol. Mam este Citigo iV. Mam po 85000 km ako-tak prehlad kolko sa na tom da najazdit
Wilo Ioniq by bol super, v dlhodobejšom horizonte ho mam v uzsom vybere, ale v tomto momente som neplanoval dať za jazdenku 20 000 €.
Vlastním ešte aj staršie (a značne poruchové) auto na LPG a cieľom bolo vymeniť ho za niečo dostatočné na dojazd do práce. Ale zároveň to musí dávať aj ekonomicky zmysel. Žiaľ asi až neskôr..
-
Pre vysvetlenie...
Pozor, nepíšem, že na 100km jazdy padne 30kWh!
30 kWh využiteľných (0-100%) píšem pre komfortné používanie, čo v mojom ponímaní znamená nabíjať na max 80% a prichádzať k nabíjačke s nie menej ako 20% SoC. Jazdiť od 100% do 0% si dovolím len na PHEV. Z tých 80% ešte beriem, že v zime si pred odjazdom vykúrim a v lete vychladím.
Ďalej spomínam "MPR" čím myslím, že keďže romiix nepíše po akých cestách bude tých 100km dochádzať, beriem automaticky diaľnicu a 130 tempomat tak, aby mu cesta nezabrala viac ako hodinu.
Samozrejme, dá sa to hrotiť a po zoznámení sa s autom kľudne dochádzať k nabíjačke s 5% SoC a dotláčať to pravidelne na 100%. Otázka je potom životnosť takej batérie v aute s cenovkou na úrovni toho Leafa z inzerátu
-
Nebudú jazdenky držať cenu viac ako rok, kto pamätá rok 2009, tak tam to bolo podobné, potom skokovo stratili 30% hodnoty jazdenky.
Všetko je teraz vyhnané do výšin, lebo všade počuť inflácia a všetci ešte míňajú peniaze ako o život, čo zadarmo dostávali počas korony. Čipová kríza pominula, predaj počítač tiež už klesol tento rok, uvidíte takto za rok, že to bude zasa naopak. Stačí dvíhať sadzby na hypotéky, ľudia potom nemajú na iné veci, úvery budú drahšie a bude radosť kupovať.
Pozerám že aj vajíčka Ion,iMEiv sú okolo 10, tie už boli pod 7 tisíc minulý rok. Veľa inzerátov je aj takých, čo tam stoja dlho a stáť ešte budú.
-
-
Caute, mam vyslahane poloosy a potrebujem ich urychlene zohnat.
Nikto zo slovenska mi ich nevie skor ako za mesiac dodat, tak pozeram rakuske obchody.
https://www.autoersatzteile24.at/nis.../antriebswelle
Je toto spravny diel? mam 2017, 30 kWh model
Komentár
-
Najistejsie je v Nissane si z ich systemu vypytat cislo originalneho dielu a to potom porovnat (druhovyroba uvadza aj cislo Nissan na obaloch dielov aby sa dalo hladat).
Aj ked na druhu stranu, asi nebolo viac verzii poloos, kedze sa robil Leaf v jednom vykone, motorizacii v tom roku
Teq, kolko uz mas nabehane na Leafe ?
-
-
- Likes 1
Komentár
-
tiež som uvažoval o bateriách z elektromobilu ale štandartné LFP k fotovoltaike chemicky naladené na pomalé nabíjanie majú niekoľkonásobne vyššiu udávanú životnosť ako batérie v elektromobiloch a potom tá cena vôbec nezodpovedá ekonomickej výhodnosti
-
Podľa tel.čísla v inzeráte je to firma, ktorá montuje solarne konektory, takže to nemusí byť nejaky elektromobilista, môže to byť niekto kto to kupil v zahranici a neuvedomil si, zento nenapoji na striedac bez patricnej inej BMS, rozmontovania a teraz sa snazi nachytať ineho.
https://www.finreg.sk/subjekt/2020459705
-
Jedina situacia, kedy by som pouzil bateriu z EV je z mojho vlastneho EV. V tomto pripade som uz tie peniaze zaplatil. Utracat peniaze za bateriu z EV u ktorej nevies v akom stave su jednotlive clanky/bloky je prilis velky risk.
-
A dalsia vec, za 10 az 12 tisic sa predavaju Tesla 100kWh nove baterie, co je 120€/kWh. Hento je cisty ulet za viac ako raz taku cenu.
-
Dnes som bol v AutoImpex Trnava s chybným 83-tim člankom. Kedže menia len moduly tak výmena jedného modula 2636.60€. Auto má 6.5 roka a 8 ročna záruka sa vzťahuje iba na pokles kapacity pod 9 čiarok nie na chybný članok.
Komentár
-
to je uz druhy pripad, kedy takto poslali slusne zakaznika do....
Prvy bol u mna vo videu pred rokom.
Pozri po com idu moduly na nejakom bazosi alebo allegro. Ak je to spodnych par stovak, riskol by som to a dal prehodit takyto. A ked uz budes pozerat moduly, pozri rovno celu bateriu. Obcas sa tam da zohnat jazdenka (len neviem, asi 30kWh nie) za podobne prachy, ako tebe nacenili jeden modul.
Smutne je, ze zastupca autoimpexu pred dvoma ci troma rokmi rozpraval na volant.tv v reklamnom videu, ze je to otazka par stovak vymenit modul. Tak akj je par stovak vyse 2500€ tak dakujem pekne.
-
A ten jeden vadny clanok sposoboval v praxi co? Nesposoboval dostatocny pokles pod 70%? Aby to bola reklamacia mal si zrejme pockat este toho 1,5r aby so sebou stiahol dalsie clanky/moduly a kapacita klesa na reklamovatelnych <70%. Ked by museli vymenit moduly 3 alebo celu bat a stalo ich to nasobne viac, ked jeden vadny neuznavaju pre maly celkovy pokles kapacity.
-
To fakt v zarucnych podmienkach pisu o palickach nie % ci kwh??? To mi je divne? Ved ked si das niekde v nezavislom lab/znalcom otestovat bateriu tak asi tazko ju bude v protokole vyhodnocovat v palickach. Sa mi nechce verit zeby im presli palicky na nejakom sude... ved palicka nieje ziadna normovana jednotka.
-
Hej je to v záručnej brožúre. Na špecifické dieli EV je záruka 5 rokov. Takže ak máte rozdiel medzi člankami viac ako 100 MV je to na výmenu a treba to sledovať aby to stihli vymeniť do 5 rokov. Auto má upozornilo chybovým hlásením až keď som mal rozdiel 200mv. Ale na pravidelné kontroly som chodil každy rok a vraj všetko je v poriadku. Ten rozdiel 100 MV som mal cca pred dvomi rokmi ale na garančke v Anracare mi povedali že batéria je v poriadku. To by bola výmena ešte v záruke.
-
Zatiaľ to teda nebudem riešiť. občas musím reštartovať auto aby zmizla koritnačka a dojazd je kôli poklesu napätia na 83 članku znížený cca o 20km ale pokiaľ tam mám ako takú záruku nebudem do toho rýpať. Po záruke si modul vymením sám je to ľahšie ako repasovanie batérie vo vysávači. Nechápem čo tam chcú v servise profesionáli robyť 14 pracovných hodín. Modul nový v UK 295B9-4NP0A stojí 462.74€ a 295B9-4NP1A je za 1173.26€ v USA 620 usd a na Slovensku je cena neskutočna 1600+€.
-
Komentár