prave som so svojou nakupnou taskou v ljublane a za chvilu budem pri mori v chorvatsku, cio, suhlasim s Tebou, ale kazdy si moze so svojou taskou robit co chce 😂😂😂 zatial som mimo tesly lepsi tepelny management baterie ako u i3 nevidel nikde ... ani etron (paradoxne dobry ma fiatka, ale to asi zato, ze jazdia v kalifornii 😎)
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Audi e-tron
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
- Likes 2
-
Za mna je i3 v niecom ine. Celocarbon, bateria s velmi dobrym tepelnym manazmentom. Kopnes si do auta a stale sa usmievas. Natries rit M3 aj M5 (spociatku). Narves do toho 4clennu rodinu s detskymi sedackami 2ma strednymi kuframi a prirucnou batozinou a k tomu dalsiu 35l tasku dopredu a zaklincujes to kocikom. Za mna genialna nakupna taska. A spotreba 11kWh v lete 15kWh v zime. Prijemne nakupovanie.
-
A je to tu. AUDI konečne na mape v aute linkuje nabíjacie stanice. Zaujímavosťou je že sú to stanice Greenway. A je tam aj kopa iných nabíjačiek. Upgrade prebehol v piatok.
https://e-tron.charging-service.audi/web/audi-ie/map
Aj keď paradoxne slovenské AUDI spolupracuje skôr so ZSE.
Veci sa dejú
Komentár
-
Tak ten GreenWay je naozaj zaujimavy. Hlavne ze v stanku v kazdom nakupnom centre mali na pozadi loga ZSE a este aj ten pajac v Audi tricku co tam stal pri aute mi hovoril ako je ZSE vyhodnejsie lebo je lacnejsie oproti GW a ako ma lepsiu siet a ako je ich hlavnym partnerom. Trosku schizofrenia Ale v pohode ja mam GW rad.
Komentár
-
tieto silne reci maju predajcovia, lebo ZSE ma pre nich "program mimo standard. tabuliek". t.j ked auto pozicaju aj s cipom, okrem toho ze mesacne nic neplatia maju zrejme este nizsiu cenu za kWh ako bezny smrtelnik. Takto si ZSE buduje meno, ale nie je to zdrave a dotuju to statocne.
-
cio Audi malo par mesiacov dozadu “slovensku tour” po nakupnych centrach s eTronom. Vsade boli bannery a loga ZSE a este aj ten dilino co tam stal pri aute tlacil ZSE ako divy. A nakoniec nastartujes auto a ZSE nabijacky nikde. Hlava nevie co robia ruky. Bud SK importer vobec nespolupracuje s centralou alebo si marketingove oddelenie neurobilo domacu ulohu a nezistilo nic o aute. Lebo ako zakaznik by som sa citil celkom oklamany keby mi ambasador vykreslil GW ako predrazeny a zaroven ospevoval ZSE do nebies a na zaklade toho by som sa upisal na plateny kontrakt a po doruceni auta zistim ze moj eTron ani nepozna ZSE a teda by som mal poziadat aj ten predtym “okydany” GreenWay o karticku a platit drahsiemu poskytovatelovi len aby som mohol pouzivat nabijacky nahrate v GPS V zasade asi kazdy elektromobilista na SK ma tak ci tak karticky GW aj ZSE ale je to strasne amaterske. Ono to bude asi tak ako povedal milan84 ale promoteri v Audi by sa tym padom aspon mohli zdrzat niektorych poznamok na margo GW a ubrat v tlaku na ZSE. Lebo nakoniec vyjdu z toho ako hlupaci len pani v Audi trpiaci schizofreniou
-
Wilo Nie je slušné nazývať zanieteného elektromobilistu dilino ako si to urobil v príspevku vyššie. Ambasádora robil tu člen fóra Ľuboš Geleta , ktorý o EV toho vie viac a má prax desiatok tisíc km na EV na rozdiel od niektorých, čo si ho berú do klávesnice.
-
A čo sa týka GW vs ZSE, tak GW mal na jar, kedy akcia prebiehala, veľa nabíjačiek DBT, ktoré buď odmietali nabíjať novšie CCS autá alebo obmedzovali výkon alebo prerušovali nabíjanie s rôznymi náhodnými chybami, čo Ľuboš Geleta ako užívateľ Ioniq-u dobre poznal. Takže ak spomínal niečo o horšej kvalite nabíjacej siete, bolo to opodstatnené.
Odvtedy GW stanice poväčšine povymieňal a už táto "skúsenosť" je minimálna. Čo sa týka ceny, tak je ZSE o trošku lacnejšie (DC 0,39 vs 0,44 a AC 0,19 vs 0,29), takže tiež mal pravdu. ZSE má za 9 € AC flat program, ktorý vlastne ten nedorobok eTron ani moc nepoužije pri jednofázovej nabíjačke.
-
Miroslav Rojko netusim kto je ten Lubos a ani neviem ako sa volal typek s ktorym som hovoril. To uz nie je moja starost ako potencialneho zakaznika zistovat pozadie osoby. Ja mam na roznych EV odjazdene za cely zivot nieco okolo 130.000km (Leaf 1, i3, Ioniq a eNV200) a ak to ma byt novy sposob porovnavania kto ma vacsieho alebo kto ma viac skusenosti tak budiz. Ja taky nazor nezdielam ale nebudem ti ho brat
A na margo GW nie. Typek nehovoril nic o DBT alebo zlych skusenostiach. Cele sa to nieslo v dost subjektivnej rovine osobnych nazorov kde ani po otazke vysvetlenia neboli dodane argumenty na podlozenia tvrdeni. Skor taky typicky obchodacky pristup ze mna plati ZSE a oni su vo vsetkom najlepsi a akakolvek konkurencia je vo vsetkom horsia aj keby to nahodou nebola pravda. Ale je fajn ze sa vyjadrujes ku konverzacii pri ktorej si ani nebol a netusis o com bola Akurat s tou cenou si trafil ale to nebola hlavna pointa. Keep going...
-
A btw co som postrehol tak minimalne v Auparku sa tocili 3 chlapi a 2 hostesky. Nemam sajnu s kym som hovoril ale verim ze pan Rojko to vie detailne ked sa vyjadruje Jedine co som tym chcel povedat ze ako sa ma citit zakaznik ked mu predajca nakyda na GW a nasledne dostane do auta za 100k € prave tuto podla nich “menejcenneho” poskytovatela. Vorsprung ako sa patri alebo porucha identity.
-
chlapi, tu na fore sa vieme dohadat kvoli takejto kravine ako je zoznam nabijaciek v aute... tak co chceme od nasej vlady potom...
z tohoto fora sa stava tragikomedia, na 1 prispevok k veci je treba sa prehryzt 20 prispevkami invektiv voci inym uzivatelom....
-
Len som povedal co mi bolo “oficialne” komunikovane predajcom/promoterom a svoj nazor k tomu. Nemozem za to ze sa tu ludia vyjadruju k veciam o ktorych nemaju ani sajnu a su vztahovacni za kazdu blbinu Ked som tam nebol alebo neviem o com je rec tak som ticho
-
ja som sa vyjadril k tomu, že tu niekoho nazýva niekto dilinom, nemusím byť pri rozhovore, ale nikoho nenazývam dilinom
a tiež popísal som situáciu na jar, že naozaj ZSE bolo lepšie ako GW, takže ak to niekto hovoril, nebol od veci
tu ide o slušnosť a neosočovanie druhých, ale konštuktívnu debatu k veci
eTron je celý čudný, veď namiesto nabíjacích staníc ponúkal benzínové pumpy, no tak ešte nestihli dať do navigácie ZSE ako som písal tu:
https://teslaclub.sk/forum/všeobecné...0698#post40698
-
Chalani zbytočne sa rozohňujete nad malichernosťami.
ZSE má možno nejaký software problém, alebo čo. Ja som rád že v aute je ten Greenway a že ak príde cudzinec na audi do SR tak si nebude myslieť že je niekde na kamčatke. Zvyšok sa určite nejak utrasie.
Možnú rolu mohli zohrať aj cenové otázky. AUDI určite tlačilo na zvýhodnené ceny.
A to že importér má iný názor ako výrobca v Nemecku ... to je niečo nového ?Naposledy upravené cio; 02-10-2019, 10:35.
-
džíííízus ja nemozem nazvat nikoho dilinom lebo je to neslusne ale ty Miro mozes nazvat clena Klubu500 pakom lebo to je... slusne. Aspon bud konzistentny vo svojich nazoroch.
Aby sa tu clovek bal povedat svoj nazor lebo sa tu na mna vrhne hliadka spravodlivosti a moralky. Ale kaslat na to. Spolocny nepriatel je niekde inde a nie tu na fore. Tam treba obracat usilie moralizovat. Ako napriklad aj ten predajca Audi ktory tam akoze prezentuje eTron ale v skutocnosti pocita kolko dieslovych A6tiek musi este strelit aby splnil stvrtrocnu kvotu a dostal premie.
-
Mate informacie o tom ako to ide Etronu z predajom?
1. ja osobne som videl len 1kus za cele obdobie na ceste. Tak neviem len ci mam smolu, alebo fakt niesu.
2. ak je niekto majitelom - moze sa podelit o dojem a neake poznatky z praxe?
Komentár
-
Ja som bol minulu sobotu pozriet vo Viedni vianocne trhy a v podzemnej garazi pri nabijackach som nasiel 5x iPace, 1x i3 a 1xLeaf2. Ked som odchadzal tak prisli dalsie 2 kusy iPace. V Rakusku je iPace zjavne velmi popularny. Mozno tym ze sa tam vyraba a maju nejaku lepsiu cenu? Netusim. eTron som zatial videl na ceste jeden jediny biely kus s BL znackami. A ten modry novinarsky ale ten nepocitam. A na nete ich je veru plno tak asi az taky uspech to nebude ako sa to na zaciatku tvarilo. Netreba verit kecom importera
-
Ja ho už mám doma a zatiaľ veľká spokojnosť. Je to AUDI a tým je povedané veľa.
Je pravda že v SR sa ich veľa nepredalo, veľa urobilo aj vyčkávanie na dotácie.
Už sa dá na AUDI kartu nabíjať aj Greenway aj ZSE.
Jediný skutočný nedostatok toho auta je neexistujúca sieť UFC popri hlavných ťahoch.
Kecy o tom že to je drahé, alebo že to nemá dojazd už nemienim rozoberať. Poznám ľudí pre ktorých je drahá aj 5 ročná česká úsporná oktávia
-
No, to je tá jediná kritika toho auta. Žerie to aj trávu pri ceste a rychlo nabíjať nie je na SK veľmi kde.
Na západ od našich hraníc je to uplne iná situácia. Ionity na nás serie a Tesla otvára ďalšie superchargre.
-
eTron sa este predajne ani poriadne nerozbehol a uz ma naplanovanu modernizaciu. Takato rychla modernizacia je trosku nefer voci tym co uz stihli kupit. Zmeny su aj hardwarove aj softwarove a nepojdu cez OTA update. Aj ked nie su az tak zasadne...
+25km dojazd podla WLTP ktory dosiahli:
1) Zvysenim vyuzitelnej casti baterie (povodne 83.6kWh, po novom 86.5kWh)
2) Optimalizaciou brzd
3) Permanentnym odpojenim pohonu prednej napravy. eTron je po novom standardne zadokolka a predok sa pripaja len v pripade najnutnejsej potreby. Good bye Quattro, cau Haldex (svojim sposobom aj ked je to prirovnanie samozrejme nie uplne presne)
4) Optimalizacia chladiaceho okruhu baterie a znizenie spotreby cerpadla
Plus do konfiguratoru pribudne novy priplatkovy S-Line paket a tiez lacnejsia verzia s mensim dojazdom eTron 50 quattro.
Modernizovana verzia by mala ist objednat koncom decembra alebo v januari a na aktualizovany cennik sa este caka.
Komentár
-
Väčšina týchto "vylepšení" podľa Audi sa dá riešiť softwarovým updatom aj na aktuálnej verzii, uvidíme ako sa správajú k existujúcim zákazníkom, ktorí im dali desattisíce za to, že mohli byť testermi.
-
2 zo 4 su vacsina?
Brzdy su uplne ine s novou konstrukciou. Stary chladiaci okruh sa prehrieval a zral prilis vela energie. Komplet ho prekopali. Ine trubky, ine cerpadlo. Zas extra 25km nie je zrovna terno. Aj to je v laboratornych podmienkach tak realne bude bonusovy dojazd mensi. Ale minimalne nove chladenie by mohli v ramci nejakej zvolavacky dat aj majitelom “starsej” verzie. Tie problemy s prehrievanim boli avizovane uz dlhsie.
-
co su to za marketingove keci?
ved ak uvolnia dalsie 2kWh, tak je jasne, ze dojazd stupne. dokonca by som ocakaval len touto upravou okolo 15-20km
O lacnejsej a mensej verzii baterie som pocul uz v maji od cloveka z Audi. Uz vtedy som to bral za vtip, ze to bude nepredajne. Ale vidim, ze to myslia vazne - v dnesnejdobe spravit auto za 60-70000, ktore prejde 150-200km. Milé...taky typicky naskok vdaka technike.
-
milan84 ani nie. Odomknutie len kapacity by urcite nestacilo. eTron ma priemerku okolo 29kWh/100km.
Stara verzia 83.6 kWh / 29kWh = 288km
Nova verzia 86.5kWh / 29kWh = 298km
Pri tej spotrebe su tie odomknute 3kWh takmer zanedbatelne. Tam musi byt podstatne viac vylepseni aby dosiahli 25km. Druha vec ze je to laboratorna hodnota. V skutocnosti to bude mozno 15km k dobru.
-
Wilo ale to je podla WLTP. teda stale optimisticke cisla. Pri ustalenej 110kmh to ma nizsiu spotrebu
Mne tie dalsie vylepsenia pripominaju chvalenie sa vyrobcom, aku vybavu obsahovalo moje Seicento v roku 1999: "vyhrievané zadné sklo", "predné stierače s cyklovačom", "čierne nárazníky", "imobilizér" :-D a podobne.
-
-
Komentár
-
nie si prvy. uz ich zopar je.
https://www.mojelektromobil.sk/slove...eskova-sprava/
-
To je už taká GDPR nákaza, anonymizujem všade
Máme na firme NIRO PLUG-IN a je to výborné auto, skutočne výborné
--------------------------
Nemáte niekto info ako to bude u nás s diaľnicami zadarmo pre EV ?
Lebo na internete je teraz veľký hejt za tie dotácie, tak som zvedavý či na to boľševici naberú odvahu
-
V Audi Centre Bratislava maju btw 16 kusov skladovych eTronov keby niekto chcel a niektore su aj so zlavou. Zjavne je taky zaujem ze nestihaju predavat
Komentár
-
Výkvet nemeckého priemyslu:This video explains how Audi treat their clients, Absolutely no support and no back up. This car should not have been released until they had tested it prope...[priezvisko]@me.com
Komentár
-
a pokračovanie:The continuing story of how Audi treat their customer who have purchased their flagship expensive Electric car if they have an issue. Audi used be be a manuf...[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Ale on ho chcel vrátiť, vymeniť a Audi sa k tomu stavia tak ako sa stavia.
Nepoznáte ten prípad Q7 zo Slovenska spred pár rokov, čo všetko Audi stváralo aby nemuselo vymeniť vadné vibrujúce auto ?
Radšej investujú státisíce do blbých reklám aby nalákali nových hejlov ale keď raz človek kúpi, môže si pískať a je im na saláme.
-
Ale veď isteže, problémy majú všetky automobilky
... https://www.mojelektromobil.sk/tesla...a-spracovania/
-
ale o Tesle to všetci vieme, preto ju majú len Tí odvážnejší
keď VW kúpil skrachovalé Auto union ala Audi a snažil sa 30 rokov z neho urobiť prémiovú značku - hlavne tým, že dal vysoké ceny na rovnaké komponenty čo išli aj do škodoviek, za tie roky by už mal mať väčšiu kvalitu ako Tesla, ktorá sa sústredila hlavne na software
-
Miroslav Rojko Ty si toho na AUDI a na Škodovkách asi veľa nanajazdil, však ?
-
Ja ano a zial musim skonstatovat, ze Audi bolo vzdy nalestene ho*no v porovnani s konkurenciou. Ten pocit zacina uz v showroome, kde ten Audinacky posobi tak nejak koncernovo a menej premiovo. Tam kde nemecki rivali davali hlinikove tlacitka, Audi pouzilo plast nastriekany na strieborno. Packy a x dalsich ovladacich prvkov zdielanych s ludovym VW a Seatom. To, ze motor patri na/za prednu napravu pochopili tiez az v novom tisicroci ako jedna z poslednych automobiliek na svete. Fungovanie a udrzbu ich DSG prevodoviek uz radsej ani nebudem rozoberat. Najvacsi gol su hyper moderne kamerove spataky za tucny priplatok, ktore kvalitou zobrazenia aj ergonomiou strci lavou zadnou do vrecka Honda E, ktora ich ma v standardnej vybave a nerobi okolo toho taky marketingovy hype a humbuk. A na obidvoch Audi co som jazdil samovolne prasklo sklo bez cudzieho zavinenia. Jedno na skole smyku po kontakte s prudom vody, druhe len tak na slnku vo dvore. Vlastne skla na Audi boli v mojej historii jedine celne skla, ktore som kedy menil, a to som schytal na inych autach uz aj kamene, zrazeneho vtaka, lad a kadeco ine. Opytaj sa Nemca na premiovu kategoriu, a Audi bude vzdy to tretie koleso na voze. Predajne ich drzi uz len Cina, v EU aj USA zaostavaju za rivalmi vyrazne a nadalej klesaju, zatial co rivali stupaju (ked opomenieme tento Covid rok). To, ze ich sef skoncil v base za podvody je uz len ceresnicka
A ano, Tesla nie je dokonala. Ale na nic sa nehra. Nehadze do medii prazdne slogany ako “Naskok vdaka technike”. Predava sa taka ako je a nesnazi sa zakaznika silou mocou zaujat na “luxusne prvky”, ktore v podstate ani luxusne nie su. Proste mas lacny interier, a tak sa to aj predava, bez pretvarky a hrania sa na premiovu kategoriu. Audi sa uz od svojho vzniku snazilo zaclenit medzi MB a BMW a doteraz sa im to nepodarilo, ani reputacne, ani kvalitou, ani technikou. Niekde asi budu robit pani chybu... A to cele pisem ako niekdajsi zaryty fanusik Audi, ktory sa aktivne zucastnoval aj medzinarodnych zrazov a akcii, kym som neprecitol a nedal dole ruzove fandovske okuliare a neskusil aj alternativy
-
Wilo no vidím že si riadne zatrpknutý a neberiem ti to, budem to rešpektovať. Takýchto bájok sa dá napísať veľa o čomkoľvek, nie len o vozidlách. To sme ešte nezačali o stavbároch, politike a zdravotníctve. To môžeš napísať rovno román.
Ja tvoj názor nezdieľam, mne sa páči že VW na rozdiel od spomínaného BMW a Mercedesu v oblasti elektromobility ide napred a pri najbližšej kúpe budem rovnako zvažovať všetky varianty - včítane KIA alebo TESLA ak sa ovšem do vtedy naučia vyrábať autá. Mne vadí že TESLA auto je úplne ONLINE a dá sa úplne na diaľku ovládať. Som IT-čkár a o nehacknuteľnom software si myslím "svoje" ... To je ako YETI snežný muž, všetci o tom hovoria ale nikto to nikdy nevidel.
-
cio zabudol si, ze prave podarena i3 od BMW je tu uz takmer 8 rokov. Je pravda, ze odvtedy zaspali a aktualne nic ine nemaju, ale zas audi s jeho tiez "az" jednym modelom nie je na tom velmi lepsie. Mercedes uz ma EQC a EQV. eTron mna osobne vobec neoslovil, zato kratka jazda s EQC sa mi pacila o dost viac. Ale to je uz ina debata a o preferenciach vodica...
A ktore z tychto znaciek a modelov je kvalitnejsie a "kvalitnejsie" je od PC nemozne povedat bez sucasneho porovnania.
-
cio V pohode, nepotrebujem presviedcat. Stacilo 2x a treti krat uz do tej istej rieky vstupit nepotrebujem ked uz ma niekto potrebu sidit aj na tlacitkach tak to hovori za vsetko.
Btw neviem o akom (ne)napredovani hovoris. Audi ma aktualne jedno EV na trhu. BMW ma na trhu 2 modely (i3 a iX3), Mercedes tiez 2 (EQC a EQV).
A pre paranoikov - z Tesly sa dala vzdy vytiahnut SIMka a auto bude offline. Prides sice o cast funkcii, ale ked uz nutne potrebujes alobalovu ciapku tak pomoze na TM3 som to neskumal, neviem ci tam taka moznost stale je, ale nevidim to aktualne za potrebne.
-
Wilo vytiahnuť SIM a stratiť aj tie funkcie ktoré sú úplne super ? Vykúriť si auto na diaľku, alebo sa dozvedieť stav nabíjania je na nezaplatenie. Ale nesúhlasím aby sa na mojom aute za jazdy dalo na diaľku krútiť volantom atď... toto mi naozaj vadí, živím sa IT bezpečnosťou - viem svoje.
TESLA nie je auto pre mňa, ale som rád že si to veľa ľudí kupuje. To znamená že aj takýto typ EV má svojho zákazníka a to je dobre.
Ja AUDI beriem ako súčasť koncernu VW a ten má EV modelov viac - hoci uznávam že to nie je žiadna veľká sláva.
EQC je naozaj fajn auto, škoda že vybehlo v čase keď už som mal E-TRON v garáži, výber mohol byť pestrejší. Mercedes ma zatiaľ v oblasti elektromobility nepresvedčil. Ale držím im palce a určite ich nebudem hejtovať.
Pre mňa je sklamaním HYUNDAI/KIA - ich prístup a aj ponuka nič moc - majú na viac, ale to sú Kórejci - oni uvažujú úplne inak ako my v Európe
Veľmi mi chýba väčšia ponuka EV dodávok a to, že nikto nerobí žiadny PICK-UP.Naposledy upravené cio; 04-01-2021, 20:32.
-
Aj keď Kórejcov nemusím tak eNiro je jednoznačne najlepšie EV v pomere cena výkon. To treba priznať.
Za jednoho eTrona máš takmer 2 eNira.
A ten “Vorsprung durch Technik” je už dávno preč, bohužiaľ.
-
milan84 & Jiri GrandPa mám vo firme KIA NIRO plugin hybrid (s dotáciou) - kúrenie a klimatizácia ide iba pri zapnutom spaľovacom motore. Čistá EV jazda je možná iba na jar a na jeseň a to nesmie pršať.
e-Niro sme hodne testovali. Aj to prvé aj to novšie po facelifte. Pre mňa sú to len prerobené spaľováky a odmietam sa na vec pozerať len očami dojazdu alebo spotreby. Nemôžeš tým ťahať vozík, nevie to 4x4, má to stredový tunel, chýbajúci termo management na batérie, sparťanská výbava atď... za tie peniaze je to bieda. Je to môj názor, vy samozrejme môžete iný - ten svoj.
Ja sa na to dívam takto: auto má byť buď drahšie ale potom nech to má výbavu a parametre, alebo nech je to "robotník" a tomu má zodpovedať aj cena. Urobiť auto kdesi v strede je veľké umenie a e-NIRO takým stredom pre mňa nie je
Keď urobia EV ktoré bude od začiatku vyvíjané a postavené na EV platforme, bude to iná pesnička. Ale toto zatiaľ bohužiaľ nemajú
A samozrejme za cenu E-TRON môžeš mať 2xNIRO, 8xDUSTER, alebo 100x E-Bycikel ... ale takto to počítať nejde.
E-TRON má svoju triedu vozidiel a zatiaľ sa celkom slušne predáva. Tým je povedané všetko.Naposledy upravené cio; 05-01-2021, 20:07.
-
Jiri GrandPa pomer cena vykon si myslim ze je lepsie TM3 SR+ ako eNiro
-
hudino áno súhlasím ale sú to 2 absolútne neporovnateľné vozidlá. A vieš čo je najhoršie ? Ani 1 z nich pre mňa nedáva zmysel.
TM3
- rodinné ? NIE
- pre ženu ? hm... ale NIE
- služobné ? NIE
- pre mladého nevybujačeného ? ÁNO - ale to ja nie som
e-NIRO
- rodinné ? ťažko ... ale s 1 privretým okom povedzme. Ak chcem byť EKO a nemám dosť peňazí na skutočné rodinné EV, tak potom ÁNO
- pre ženu ? rozhodne NIE
- služobné ? takmer, ale s ohľadom na cenu a kopu nedostatkov ... NIE (za tie prachy by to malo byť špičkové auto ... je to nedorobok)
-
nick81 pre rodinu s 3 detmi a 40kg psom nie je eNiro rodinne. Alebo aj bez psa, napchas tam lyze, vystroj pre 4 ludi, kociar, kufre a pod, nahodis na neho 4 bicykle, do kufra vystroj, nabalenie na 2-3 tyzdne do kempov, hor alebo k moru, 2 sedacky na bicykle ?, ano mozes do truhly na strechu, ale aky bude dojazd na dialnici? (200 km), potom nabijat priemer 40kw?, ako sorry nie... nie je to rodinne auto, je to auto do SR pre max 2 deti s obmedzenim .
Ale to asi nesplnuje ziadne EV okrem X pripadne. (proste zalezi na rodine, pre rodinu s 1 dietatom staci mozno citigo )
cio preco TM3 neni pre zenu alebo sluzobne? rodinne moc nie. aj ked 3 detske sedacky tam idu napchat ale inak je to male ano. Ale nabijas rychlo to je vyhoda.
s ohladom na nabijanie mi E-tron pride super, ale cena je proste vysoka.Naposledy upravené hudino; 06-01-2021, 22:47.
-
cio neporovnavajme prosim plug-in a ine polotovary (pardon majitelia, ale ja to tak vnimam)
hudino vozim celu rodinu v Leafe a okrem psa mam zostavu ako pises. Mnoho vacsich aut ma problem zmestit dozadu tri sedacky, ma dost miesta na nohy a dostatocne velky kufor.
Cize za mna eNiro ako rodinne urcite ano. Uz som to tu pisal aj v minulosti, ani keby som mal 100k od dobroty, nevenujem ich na auto, ktore ma posiela na vymenu oleja aj ked ziadny nema. A svojou spotrebou, vahou eTron nepovazujem za velmi ekologicky krok k preprave. Uznavam, ma vela plusov, ale ako celok to podla mna nevyvazia.
A priznam sa, ze nevidim velmi zmysel ani v TM3 SR+.
-
nick81 Ja pouzivam tazne len na biky, ano mozes dat len na kufor nosic, tam myslim ale ze viac ako 3 bicykle nedas. Navyse je potom problem sa dostat do auta. Na EV pouzivam taky nosic, ale na dialnici mam potom spotrebu 30
milan84 to mas potom velmi tolerantnu rodinu a boziu trpezlivost... takze super. Inak co pises, mas tiez pravdu. Ale ved preto si kazdy vybereme co chceme... len ja este musim cakat
-
hudino celu rodinu a body zaujmu mam v dosahu 1 nabijania, takze preto som siel do tejto volby. Kym taky etron sa cloveku v zivote nevrati a nezarobi na seba, jazdeny Leaf si uz na seba zarobil a setri € rodine.
A este pikoska, ja fakt neviem cim to je, ale etron je jedine auto, v ktorom bolo polovici posadky po jazde zle. neviem ci to je nastavitelnou vyskou podvozku, alebo nejakym pretazenim...proste netusim. Ale zena mi povedala, ze do toho auta uz nesadne
-
Hmm, zaujimave, ze pri eNiro je prekazkou, ze sa jedna o prerobeny spalovak, ale pri eTrone to nevadi eTron zial nema cisto elektricku platformu, je to stale stara znama MLB, na ktorej su postavene vsetky koncernove SUV a v podstate je to len upravena Q7/Touareg/Cayenne. Rovnako ako infotainment s komplet palubnym systemom aj povestnou vymenou oleja. Audi na svoje cistokrvne EV navrhnute pre svoju vyhradne elektricku platformu stale caka, zial VW a Skoda dostali prednost aby nastartovali predaje a otestovali cistu BEV platformu v praxi. eTron a eNiro su si konceptualne podobnejsie ako sa moze zdat, a to nielen prvym pismenkom v nazve
-
Wilo - E-TRON je postavený od začiatku ako EV, nie je to prestavba spaľováku, využíva platformu MLB EVO, nie MLB.
Je to parádna kára a má aj svoje chyby, rozhodne majú čo zlepšovať. VW veľmi zaspalo ale už konečne poriadne driapu
hudino - ja neviem prečo, ale ja som ešte nestretol ženu ktorá by chcela TM3. Nechcú to ... Asi dievčatám bez detí to nemá kto zaplatiť a ženy s deťmi chcú úplne iné autá
dango - pre ženu ? na mojom názore nezáleží - nie som žena. Z toho čo pozorujem sa ženám páčia crossovery ako napríklad SEAT ARONA, NISSAN QASHKAI - chcú sedieť vyššie a bezpečne. Ženy nemajú radi micro autá ani nízke sedenie.
Ženy nemajú radi EV, boja sa dojazdu, kde a ako budú nabíjať atď
TM3 samozrejme nie je micro auto - to je športiak pre mladých 18-29r - takzvaný KUNDOLAP
Ja plánujem mojej žene kúpiť AUDI Q4 e-tron červený
milan84 - tebe sa niekedy nejaké osobné auto vrátilo, alebo nedajbože na seba zarobilo ? Na osobnom aute sa dá IBA PREROBIŤ nie ?
Páni, dám sem 1 historku:
Pred 15r som bol účastník 1 dosť drsnej nehody. Ja som bol sedel v AUDI A6 a z boku zo strany vodiča do mňa nabúrala ŠKODA FELICIA KOMBI cca 70-kou. Na strane vodiča vtlačený stredový stĺpik dnu 10cm, oboje dvere v riti. Vystúpil som cez dvere na druhej strane.
Následne som na aute ešte 2 dni jazdil, kým som išiel do servisu.
Posádka ŠKODA skončila na pozorovaní v nemocnici a auto v šrote.
V servise mi povedali že keby z boku do ŠKODA narazilo AUDI, tak sú pasažieri ŠKODA v márnici.
Od vtedy pri kúpe vozidla zohľadňujem aj iné faktory, nie len cenu a koľko v tom odveziem cementu.
PS: mal som už kadejaké autá, nie len AUDINaposledy upravené cio; 08-01-2021, 22:56.
-
cio - dokaz, ze tvoj nazor je NESPRAVNY je tvoj postoj voci zenam. Pises, ze nemaju radi mikro auta a uz vobec nie elektromobil. Moja zena zboznuje mikro auta (kvoli parkovaniu), presedlala z Mazda 2 na TM3 (keby bola Tesla 2 tak rozhodne ju chce). Auto sa jej paci, skusal som ju presvedcit aj na Konu, ale take auta sa jej absolutne nepacia (typu SUV - vyssie sedenie).
Neboji sa dojazdu ani toho kde bude nabijat, Tesla ma nastastie velky dojazd, takze to nie je problem (+pre istotu ma GreenWay aj ZSE kartu aj ked ju pouzila len raz). Sama bez problemov pouzije AC stlpik v Senci na namesti na kratke dobitie pocas nakupu.
Toto cele ukazuje, ze tvoj pohlad na vec je zaslepeny a skresleny, pretoze podla seba posudzujes druhych.
-
jeeff moja je na tom podobne, vzdy si zela auta do 4.2-4.3m max, idealne cim mensie tym lepsie. A to vozi 2 deti, ktore nema problem nalozit ani do mikro auta spolu so skolskymi taskami a vybavou na kruzky. A 3 roky chodila na EV i3 bez akejkolvek obavy o dojazd, denne do prace 56km x2. Vyslovene nema rada nemotorne SUV. Ale tak postoj k zenam a zaskatulkovany pohlad na ne hovori vela o povahe a charaktere cloveka
-
Myslim ze zeny maju viac autoskatuliek, nedaju sa hadzat do jedneho vreca. Vela ich jazdi na miniautickach, vela na SUV, ale jazdia dost aj na mini-vanoch ako Sharan, Espace, Galaxy a pod. Ale poznam aj take co jazdia superb, A8 ... po manzeloch.
A tie co jazdia sluzobne jazdia tiez na vselicom co im je pridelene.
Ja mam rad po meste male auto pod 4m a uzke, mimo mesta velke s velkymi razvormi. Auta dlhe 4,3-4,8m mi nepasuju ani tam ani tam. Tazko vystacit s jednym autom.
-
hudino - áno súhlasím TESLA je bezpečné auto. Ja som mal na mysli iné značky v strednej triede.
Čo sa týka ženských preferencií som vychádzal z osobnej skúsenosti a aj prieskumov. Hneď na začiatku som napísal, že nie som žena a že sa jedná iba o môj pohľad a pozorovanie. Viem o tom že sú aj ženy čo jazdia na mikro aute, ale nepočul som ich povedať že sa im to páči. Asi som zle počúval
Keď niekto trochu silnejšie napáli do auta veľkosti CITIGO tak amen tma. To sú autá z makového kvetu
1fisker - áno podľa mňa je TM3 malé športové auto - jeeff to potvrdzuje
Ja samozrejme pripúšťam, že sú ženy ktoré nemajú s EV žiadne problémy. Ale väčšinovo sa stretávam skôr s opačným názorom. Ešte horším ako u chlapov, ktorí sú tak isto väčšinovo proti EV. Drvivá väčšina ľudí je proti EV
A z tých pár fanúšikov EV čo existujú ma tu budú poniektorí urážať, sortírovať, sekírovať... - také typicky slovenské
Wilo + jeeff vaše primitivizmy a invektívy radšej no comment, lebo by som musel začať používať sprosté slováNaposledy upravené cio; 10-01-2021, 13:15.
-
....a potom existuju zeny, ako moja suseda. Sotva 160cm a 45kg, ale na traktore a vysokozdviznom voziku brazdi ulice, ze aj Rasta Chvalu by schovala do vacku A este ked som ju videl si prehodit mech s 20kg rezanej kapusty cez plece, tak chlap v jej veku by minimalne zafucal - ona potichu raznym tempom smerovala ku kufru auta
-
cio ake primitivizmy? Ked ti niekto povie, ze hovoris blbosti a ani nevies na com jazdis, lebo si sa ani neunuval nic nastudovat o MLB EVO, a na zaklade toho odsudzujes upravenu spalovaciu platformu inej znacky, aj ked ty jazdis na uplne rovnako upravenom spalovaku, tak je to primitivizmus? Alebo je primitivizmus to, ked ta niekto upozorni, ze skatulkujes zeny a ich preferencie? Ok chapem
-
-
- Likes 2
Komentár
-
Vyzera to, ze tam su nejake mriezky, bud reproduktory alebo nejaky odvod tepleho vzduchu od zadnych brzd, pripadne nieco s aerodynamikou 🤷♂️ Podla mna to nevyzera uplne zle, trosku to rozbija tu zadnu cast, ktora by bola bez tych liniek mozno prilis velka. Neviem no, ale dufam, ze zdielanym platformam uz odzvonilo. To by bol krok spat…
-
DC nabijanie na strane vodica! Very well...
Aj ked 700 km WLTP neverim ani nahodou pri 100 kWh baterii to moze byt dostojna konkurencia Modelu S.
-
tommik Preco? Spojenim e-tron oznacuju vsetko elektricke, ako Q4 tak aj GT. Niro je konkretny model, e-tron musis brat ako to pismeno “e” v eNiro to len s tym prvym eTronom dako dovrzali, a doteraz zakaznici nevedia kam to velkostne zaradit lebo to nema ziadny privlastok. Ak riesime v elektrokomunite nazov auta ako ten najvacsi problem, tak je elektromobilita uz v poslednej faze a dosiahli sme dokonaly stav. Teraz len neviem, ci je to pozitivne zistenie alebo negativne
-
SKolja s kompeltnou výbavou to bude mať takú cenníkovú cenu, ale AUDI vie dať aj zľavu
Wilo A6 e-tron bude na zdieľanej platforme PPE ktorú vyvíjali spolu s PORSCHE - toto je stále taká prechodová platforma medzi mazutom a elektrikou
Skutočným míľnikom bude až projekt AUDI ARTEMIS, ktorý má prísť v roku 2026 a platformu SSP, s úplne nový operačným systémom, velepšeným autopilotom a parádnym dojazdom
Komentár