Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Audi e-tron

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Radkovanko
    Junior Member
    • Nov 2017
    • 21

    #91
    prave som so svojou nakupnou taskou v ljublane a za chvilu budem pri mori v chorvatsku, cio, suhlasim s Tebou, ale kazdy si moze so svojou taskou robit co chce 😂😂😂 zatial som mimo tesly lepsi tepelny management baterie ako u i3 nevidel nikde ... ani etron (paradoxne dobry ma fiatka, ale to asi zato, ze jazdia v kalifornii 😎)

    Komentár


    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      Za mna je i3 v niecom ine. Celocarbon, bateria s velmi dobrym tepelnym manazmentom. Kopnes si do auta a stale sa usmievas. Natries rit M3 aj M5 (spociatku). Narves do toho 4clennu rodinu s detskymi sedackami 2ma strednymi kuframi a prirucnou batozinou a k tomu dalsiu 35l tasku dopredu a zaklincujes to kocikom. Za mna genialna nakupna taska. A spotreba 11kWh v lete 15kWh v zime. Prijemne nakupovanie.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      mozeg Ako je to so stabilitou i3 na dialnici v dazdi? Ja som mal tu smolu, ze som mal pozicanu i3 ked prsalo a pri rychlejsej jazde po kolajach plnych vody som sa necitil bezpecne.
  • cio
    cio
    Junior Member
    • Feb 2019
    • 16
    •      

    #92
    A je to tu. AUDI konečne na mape v aute linkuje nabíjacie stanice. Zaujímavosťou je že sú to stanice Greenway. A je tam aj kopa iných nabíjačiek. Upgrade prebehol v piatok.
    https://e-tron.charging-service.audi/web/audi-ie/map
    Aj keď paradoxne slovenské AUDI spolupracuje skôr so ZSE.
    Veci sa dejú

    Komentár

    • Wilo
      Member
      • May 2019
      • 204
      •      

      #93
      Tak ten GreenWay je naozaj zaujimavy. Hlavne ze v stanku v kazdom nakupnom centre mali na pozadi loga ZSE a este aj ten pajac v Audi tricku co tam stal pri aute mi hovoril ako je ZSE vyhodnejsie lebo je lacnejsie oproti GW a ako ma lepsiu siet a ako je ich hlavnym partnerom. Trosku schizofrenia Ale v pohode ja mam GW rad.

      Komentár


      • cio
        cio komentoval
        Upraviť komentár
        Čo si pil ?
        ja vôbec nerozumiem čo si napísal

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        tieto silne reci maju predajcovia, lebo ZSE ma pre nich "program mimo standard. tabuliek". t.j ked auto pozicaju aj s cipom, okrem toho ze mesacne nic neplatia maju zrejme este nizsiu cenu za kWh ako bezny smrtelnik. Takto si ZSE buduje meno, ale nie je to zdrave a dotuju to statocne.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        cio Audi malo par mesiacov dozadu “slovensku tour” po nakupnych centrach s eTronom. Vsade boli bannery a loga ZSE a este aj ten dilino co tam stal pri aute tlacil ZSE ako divy. A nakoniec nastartujes auto a ZSE nabijacky nikde. Hlava nevie co robia ruky. Bud SK importer vobec nespolupracuje s centralou alebo si marketingove oddelenie neurobilo domacu ulohu a nezistilo nic o aute. Lebo ako zakaznik by som sa citil celkom oklamany keby mi ambasador vykreslil GW ako predrazeny a zaroven ospevoval ZSE do nebies a na zaklade toho by som sa upisal na plateny kontrakt a po doruceni auta zistim ze moj eTron ani nepozna ZSE a teda by som mal poziadat aj ten predtym “okydany” GreenWay o karticku a platit drahsiemu poskytovatelovi len aby som mohol pouzivat nabijacky nahrate v GPS V zasade asi kazdy elektromobilista na SK ma tak ci tak karticky GW aj ZSE ale je to strasne amaterske. Ono to bude asi tak ako povedal milan84 ale promoteri v Audi by sa tym padom aspon mohli zdrzat niektorych poznamok na margo GW a ubrat v tlaku na ZSE. Lebo nakoniec vyjdu z toho ako hlupaci len pani v Audi trpiaci schizofreniou

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Wilo Nie je slušné nazývať zanieteného elektromobilistu dilino ako si to urobil v príspevku vyššie. Ambasádora robil tu člen fóra Ľuboš Geleta , ktorý o EV toho vie viac a má prax desiatok tisíc km na EV na rozdiel od niektorých, čo si ho berú do klávesnice.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        A čo sa týka GW vs ZSE, tak GW mal na jar, kedy akcia prebiehala, veľa nabíjačiek DBT, ktoré buď odmietali nabíjať novšie CCS autá alebo obmedzovali výkon alebo prerušovali nabíjanie s rôznymi náhodnými chybami, čo Ľuboš Geleta ako užívateľ Ioniq-u dobre poznal. Takže ak spomínal niečo o horšej kvalite nabíjacej siete, bolo to opodstatnené.

        Odvtedy GW stanice poväčšine povymieňal a už táto "skúsenosť" je minimálna. Čo sa týka ceny, tak je ZSE o trošku lacnejšie (DC 0,39 vs 0,44 a AC 0,19 vs 0,29), takže tiež mal pravdu. ZSE má za 9 € AC flat program, ktorý vlastne ten nedorobok eTron ani moc nepoužije pri jednofázovej nabíjačke.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Miroslav Rojko netusim kto je ten Lubos a ani neviem ako sa volal typek s ktorym som hovoril. To uz nie je moja starost ako potencialneho zakaznika zistovat pozadie osoby. Ja mam na roznych EV odjazdene za cely zivot nieco okolo 130.000km (Leaf 1, i3, Ioniq a eNV200) a ak to ma byt novy sposob porovnavania kto ma vacsieho alebo kto ma viac skusenosti tak budiz. Ja taky nazor nezdielam ale nebudem ti ho brat

        A na margo GW nie. Typek nehovoril nic o DBT alebo zlych skusenostiach. Cele sa to nieslo v dost subjektivnej rovine osobnych nazorov kde ani po otazke vysvetlenia neboli dodane argumenty na podlozenia tvrdeni. Skor taky typicky obchodacky pristup ze mna plati ZSE a oni su vo vsetkom najlepsi a akakolvek konkurencia je vo vsetkom horsia aj keby to nahodou nebola pravda. Ale je fajn ze sa vyjadrujes ku konverzacii pri ktorej si ani nebol a netusis o com bola Akurat s tou cenou si trafil ale to nebola hlavna pointa. Keep going...

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        A btw co som postrehol tak minimalne v Auparku sa tocili 3 chlapi a 2 hostesky. Nemam sajnu s kym som hovoril ale verim ze pan Rojko to vie detailne ked sa vyjadruje Jedine co som tym chcel povedat ze ako sa ma citit zakaznik ked mu predajca nakyda na GW a nasledne dostane do auta za 100k € prave tuto podla nich “menejcenneho” poskytovatela. Vorsprung ako sa patri alebo porucha identity.

      • hudino
        hudino komentoval
        Upraviť komentár
        chlapi, tu na fore sa vieme dohadat kvoli takejto kravine ako je zoznam nabijaciek v aute... tak co chceme od nasej vlady potom...
        z tohoto fora sa stava tragikomedia, na 1 prispevok k veci je treba sa prehryzt 20 prispevkami invektiv voci inym uzivatelom....

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Len som povedal co mi bolo “oficialne” komunikovane predajcom/promoterom a svoj nazor k tomu. Nemozem za to ze sa tu ludia vyjadruju k veciam o ktorych nemaju ani sajnu a su vztahovacni za kazdu blbinu Ked som tam nebol alebo neviem o com je rec tak som ticho

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        ja som sa vyjadril k tomu, že tu niekoho nazýva niekto dilinom, nemusím byť pri rozhovore, ale nikoho nenazývam dilinom

        a tiež popísal som situáciu na jar, že naozaj ZSE bolo lepšie ako GW, takže ak to niekto hovoril, nebol od veci

        tu ide o slušnosť a neosočovanie druhých, ale konštuktívnu debatu k veci

        eTron je celý čudný, veď namiesto nabíjacích staníc ponúkal benzínové pumpy, no tak ešte nestihli dať do navigácie ZSE ako som písal tu:
        https://teslaclub.sk/forum/všeobecné...0698#post40698

      • cio
        cio komentoval
        Upraviť komentár
        Chalani zbytočne sa rozohňujete nad malichernosťami.
        ZSE má možno nejaký software problém, alebo čo. Ja som rád že v aute je ten Greenway a že ak príde cudzinec na audi do SR tak si nebude myslieť že je niekde na kamčatke. Zvyšok sa určite nejak utrasie.
        Možnú rolu mohli zohrať aj cenové otázky. AUDI určite tlačilo na zvýhodnené ceny.
        A to že importér má iný názor ako výrobca v Nemecku ... to je niečo nového ?
        Naposledy upravené cio; 02-10-2019, 10:35.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        džíííízus ja nemozem nazvat nikoho dilinom lebo je to neslusne ale ty Miro mozes nazvat clena Klubu500 pakom lebo to je... slusne. Aspon bud konzistentny vo svojich nazoroch.

        Aby sa tu clovek bal povedat svoj nazor lebo sa tu na mna vrhne hliadka spravodlivosti a moralky. Ale kaslat na to. Spolocny nepriatel je niekde inde a nie tu na fore. Tam treba obracat usilie moralizovat. Ako napriklad aj ten predajca Audi ktory tam akoze prezentuje eTron ale v skutocnosti pocita kolko dieslovych A6tiek musi este strelit aby splnil stvrtrocnu kvotu a dostal premie.
    • Laco
      Junior Member
      • Mar 2018
      • 2

      #94
      Mate informacie o tom ako to ide Etronu z predajom?

      1. ja osobne som videl len 1kus za cele obdobie na ceste. Tak neviem len ci mam smolu, alebo fakt niesu.

      2. ak je niekto majitelom - moze sa podelit o dojem a neake poznatky z praxe?

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        na autobazar.eu je ich hned niekolko novych ihned k odberu. Na to, ze od importera zo zaciatku kolovali info, ako je vypredane je realita trosku ina. Ludia sa za tymi 100000ovymi autami az tak nehrnu. Jaguar detto.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som bol minulu sobotu pozriet vo Viedni vianocne trhy a v podzemnej garazi pri nabijackach som nasiel 5x iPace, 1x i3 a 1xLeaf2. Ked som odchadzal tak prisli dalsie 2 kusy iPace. V Rakusku je iPace zjavne velmi popularny. Mozno tym ze sa tam vyraba a maju nejaku lepsiu cenu? Netusim. eTron som zatial videl na ceste jeden jediny biely kus s BL znackami. A ten modry novinarsky ale ten nepocitam. A na nete ich je veru plno tak asi az taky uspech to nebude ako sa to na zaciatku tvarilo. Netreba verit kecom importera

      • Rasto6
        Rasto6 komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som e-tron objednal v septembri a predbezny termin dodania mam marec

      • cio
        cio komentoval
        Upraviť komentár
        Ja ho už mám doma a zatiaľ veľká spokojnosť. Je to AUDI a tým je povedané veľa.
        Je pravda že v SR sa ich veľa nepredalo, veľa urobilo aj vyčkávanie na dotácie.
        Už sa dá na AUDI kartu nabíjať aj Greenway aj ZSE.
        Jediný skutočný nedostatok toho auta je neexistujúca sieť UFC popri hlavných ťahoch.
        Kecy o tom že to je drahé, alebo že to nemá dojazd už nemienim rozoberať. Poznám ľudí pre ktorých je drahá aj 5 ročná česká úsporná oktávia

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        No, to je tá jediná kritika toho auta. Žerie to aj trávu pri ceste a rychlo nabíjať nie je na SK veľmi kde.
        Na západ od našich hraníc je to uplne iná situácia. Ionity na nás serie a Tesla otvára ďalšie superchargre.
    • Wilo
      Member
      • May 2019
      • 204
      •      

      #95
      eTron sa este predajne ani poriadne nerozbehol a uz ma naplanovanu modernizaciu. Takato rychla modernizacia je trosku nefer voci tym co uz stihli kupit. Zmeny su aj hardwarove aj softwarove a nepojdu cez OTA update. Aj ked nie su az tak zasadne...

      +25km dojazd podla WLTP ktory dosiahli:
      1) Zvysenim vyuzitelnej casti baterie (povodne 83.6kWh, po novom 86.5kWh)
      2) Optimalizaciou brzd
      3) Permanentnym odpojenim pohonu prednej napravy. eTron je po novom standardne zadokolka a predok sa pripaja len v pripade najnutnejsej potreby. Good bye Quattro, cau Haldex (svojim sposobom aj ked je to prirovnanie samozrejme nie uplne presne)
      4) Optimalizacia chladiaceho okruhu baterie a znizenie spotreby cerpadla

      Plus do konfiguratoru pribudne novy priplatkovy S-Line paket a tiez lacnejsia verzia s mensim dojazdom eTron 50 quattro.

      Modernizovana verzia by mala ist objednat koncom decembra alebo v januari a na aktualizovany cennik sa este caka.

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Väčšina týchto "vylepšení" podľa Audi sa dá riešiť softwarovým updatom aj na aktuálnej verzii, uvidíme ako sa správajú k existujúcim zákazníkom, ktorí im dali desattisíce za to, že mohli byť testermi.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        2 zo 4 su vacsina?

        Brzdy su uplne ine s novou konstrukciou. Stary chladiaci okruh sa prehrieval a zral prilis vela energie. Komplet ho prekopali. Ine trubky, ine cerpadlo. Zas extra 25km nie je zrovna terno. Aj to je v laboratornych podmienkach tak realne bude bonusovy dojazd mensi. Ale minimalne nove chladenie by mohli v ramci nejakej zvolavacky dat aj majitelom “starsej” verzie. Tie problemy s prehrievanim boli avizovane uz dlhsie.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        co su to za marketingove keci?
        ved ak uvolnia dalsie 2kWh, tak je jasne, ze dojazd stupne. dokonca by som ocakaval len touto upravou okolo 15-20km
        O lacnejsej a mensej verzii baterie som pocul uz v maji od cloveka z Audi. Uz vtedy som to bral za vtip, ze to bude nepredajne. Ale vidim, ze to myslia vazne - v dnesnejdobe spravit auto za 60-70000, ktore prejde 150-200km. Milé...taky typicky naskok vdaka technike.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 ani nie. Odomknutie len kapacity by urcite nestacilo. eTron ma priemerku okolo 29kWh/100km.

        Stara verzia 83.6 kWh / 29kWh = 288km
        Nova verzia 86.5kWh / 29kWh = 298km

        Pri tej spotrebe su tie odomknute 3kWh takmer zanedbatelne. Tam musi byt podstatne viac vylepseni aby dosiahli 25km. Druha vec ze je to laboratorna hodnota. V skutocnosti to bude mozno 15km k dobru.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Wilo ale to je podla WLTP. teda stale optimisticke cisla. Pri ustalenej 110kmh to ma nizsiu spotrebu
        Mne tie dalsie vylepsenia pripominaju chvalenie sa vyrobcom, aku vybavu obsahovalo moje Seicento v roku 1999: "vyhrievané zadné sklo", "predné stierače s cyklovačom", "čierne nárazníky", "imobilizér" :-D a podobne.
    • cio
      cio
      Junior Member
      • Feb 2019
      • 16
      •      

      #96
      Tak už dávajú zelené značky
      Click image for larger version  Name:	E-TRON-gren_EC.png Views:	0 Size:	826.8 KB ID:	46408
      Naposledy upravené cio; 22-12-2019, 16:09.

      Komentár


      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Njn len si si mal zotiet bud cislo, alebo posledne pismena a nie okres. Takto som to cez stranku na nete nasiel aky mas okres.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        nie si prvy. uz ich zopar je.
        https://www.mojelektromobil.sk/slove...eskova-sprava/

      • denial
        denial komentoval
        Upraviť komentár
        a keby bolo na fotke vidno aj cele ECV prip. aj VIN ... znamenalo by to pre neho nejake riziko?

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        cio gratulujem. Jednak krasne auto s vynikajucim spracovanim a dalsie EV na cestach. Ja uz sa tesim na svoje eNiro.

      • cio
        cio komentoval
        Upraviť komentár
        To je už taká GDPR nákaza, anonymizujem všade
        Máme na firme NIRO PLUG-IN a je to výborné auto, skutočne výborné
        --------------------------
        Nemáte niekto info ako to bude u nás s diaľnicami zadarmo pre EV ?
        Lebo na internete je teraz veľký hejt za tie dotácie, tak som zvedavý či na to boľševici naberú odvahu

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        cio bolo publikovane jasne stanovisko, ze Min. hosp. chcelo v baliku podpory elektromobility dialnice pre EV aj PHEV! zadarmo, no Min. dopravy to odmietlo.

      • cio
        cio komentoval
        Upraviť komentár
        Vďaka, aj som našiel iné vlákno kde sa to preberá.
        Ja si myslím, že pre politikov sa z toho stala anti predvolebná téma, takže do volieb to bude zmrazené
        Naposledy upravené cio; 25-12-2019, 15:45.
    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 516
      •   

      #97
      dalsia mala nehoda? )
      https://electrek.co/2020/02/11/audi-...ds-oil-change/

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        To nemusí byť až tak faux-pas, veď aj EV má olejovú náplň v akože prevodovke, na Tesle sa to menievali pri prvej prehliadke, nie ? Opravte ma majitelia Tesla, ak sa mýlim.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        ale toto je myslene ako klasicky olej v motore. Pisu tam, ze v prirucke nie je ziadna zmienka o vymene oleja vramci prehliadok
    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1901

      #98
       

      Komentár

      • Wilo
        Member
        • May 2019
        • 204
        •      

        #99
        V Audi Centre Bratislava maju btw 16 kusov skladovych eTronov keby niekto chcel a niektore su aj so zlavou. Zjavne je taky zaujem ze nestihaju predavat

        Komentár


        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Ked daju zlavu 80% hadam sa obetujem a jedneho ich zbavim.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Bohuzial len 11% To ostatne bude musiet vytiahnut z matraca

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Snazim sa ale nech robim co robim z matraca furt len slamu vytaiahnem. Asi vyrobna vada matraca.

        • hudino
          hudino komentoval
          Upraviť komentár
          Ja som mal dobry matrac .... ale potom som sa ozenil ))
      • Wilo
        Member
        • May 2019
        • 204
        •      

        hudino taketo nieco? Vitaj v klube 😂😂

        Komentár

        • Rasto6
          Junior Member
          • May 2019
          • 20
          •   

          Vazeny kolegovia, asi mesiac mi neakceptuje e-tron charging kartu sieť ZSE drive, na Greenway ide. Audi to riesi uz mesiac, bez vysledku. Mate niketo podobny problém? Ďakujem

          Komentár


          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            ak je problem s kartou, preco kontaktujes Audi a nie poskytovatela nabijania?
            ZSE Elektromobilita <elektromobilita@zse.sk>

          • Rasto6
            Rasto6 komentoval
            Upraviť komentár
            Kontaktoval som ich tiež a tvrdia že s tým nič nemajú a musím to riešiť v Audi.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            a karta bola k autu či?! zaujimavy postoj poskytovatela nabijaciek...

          • Rasto6
            Rasto6 komentoval
            Upraviť komentár
            Áno, karta je k autu. Samostatne sa kúpiť nedá a je previazané na WIN. Ja postoju ZSE rozumiem. Pre mňa je zmluvný partner Audi, oni to musia riešiť.
        Pracuje...
        X