Dnes som nabijal v Auparku Fiatku mojej lepšej polovičky z HPWC pre “Electric vehicles” - pozícia č. 3 rátané od výjazdu, cez redukciu na Typ1 a fičala na plne pecky. 6.6 kW čiže asi 29A. Tie nabíjačky nie sú nijak obmedzené.
Vedla stál ob jedno miesto BMW i3 zapojený, chudák ale nenabijal lebo nebol Tesla. Uz som videl zopárkrát majiteľov EV ktorí prišli späť k autu a nenabili nič kvôli nejakému problému. Elektromobilita sa pasuje aj s takýmto faktom - nie každý sa vyzná aspoň trochu “v elektrike” a dokáže si ustrážiť kde robí chybu aby “natankoval”. Myslím, že v tomto mame my pionieri trochu povinnosť vysvetľovať.
Na obrázku je môj Typ2 prepojovaci box, ktorý mi umožňuje buď predĺžiť Typ2 kábel pre Teslu alebo pripojiť kábel Typ2->Typ1 pre nabijanie Fiatky 500e (funguje aj pre Nissan Leaf 1. generácie.
Vedla stál ob jedno miesto BMW i3 zapojený, chudák ale nenabijal lebo nebol Tesla. Uz som videl zopárkrát majiteľov EV ktorí prišli späť k autu a nenabili nič kvôli nejakému problému. Elektromobilita sa pasuje aj s takýmto faktom - nie každý sa vyzná aspoň trochu “v elektrike” a dokáže si ustrážiť kde robí chybu aby “natankoval”. Myslím, že v tomto mame my pionieri trochu povinnosť vysvetľovať.
Na obrázku je môj Typ2 prepojovaci box, ktorý mi umožňuje buď predĺžiť Typ2 kábel pre Teslu alebo pripojiť kábel Typ2->Typ1 pre nabijanie Fiatky 500e (funguje aj pre Nissan Leaf 1. generácie.
Komentár