Batérie do elektromobilov
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
V tomto článku bylo video z téměř celé přednášky, ale už neexistuje (to video):
https://electrek.co/2017/05/09/tesla...fetime-double/
Zbylo jen tohle:
A jedna starší přednáška na podobné téma
Naposledy upravené ozana; 11-05-2017, 14:03. -
Európa získa nový výrobný závod na batérie.
Výrobca batérií v Južnej Kórei SK Innovation nasleduje kroky spoločnosti Samsung SDI a LG Chem a začne budovať svoj európsky závod v priebehu tohto roka. Výroba batériových článkov sa začne v roku 2018.
Podľa generálneho riaditeľa SK Innovation, Kim Jun, je najpravdepodobnejšia východná Európa. "Uvažujeme o budovaní elektrárne vo východnej Európe, ako je Maďarsko a Česká republika. Východná Európa ponúka lacné a kvalitné pracovné sily, Nemecko je príliš drahé na výstavu".
Nový výrobný závod na batérie v Európe je potrebný pre nadchádzajúce elektrické vozidlá Mercedes-Benz (čo je trochu v rozpore s plánom MB na výstavbu vlastnej továrne na batérie - moja poznámka) . V súčasnosti je najobľúbenejším elektrickým vozidlom, ktoré používa batérie SK Innovation, je Kia Soul EV, ktorý nedávno dostal zvýšenú kapacitu batérie z 27 na 30 kWh.
SK Innovation tvrdí, že jeho najnovšia technológia batérií umožňuje elektrickým vozidlám dojazd 350 km, zatiaľ čo jej cieľom je zvýšiť dojazd na 500 km do roku 2018 a 700 km do roku 2020.
Komentár
-
Samsung SDI hosted a completion ceremony for the state-of-art electric vehicle battery plant scheduled to open in second quarter of 2018 in Hungary. Sitting on a 330,000 square-meter site in Goed, 30 kilometers north of Budapest, the plant is capable of producing batteries for 50,000 electric vehicles annually with operations expected to begin in the second […]
Zavod na vyrobu baterii do elektromobilov v Madarsku je dokonceny. Posavil ho tam Samsung SDI. Rozloha je 330000m2. Nachadza sa 30km od Budapesti v meste Göd. Vyroba zacne v druhom stvrtroku 2018 a rocne sa ma vyrobit 50000 kusov. Hlavnym cielom je dodavat baterie Europskym vyrobcom. Po Juznej Korei a Cine je zavod v Madarsku treti svojho druhu od spolocnosti Samsung SDI.Komentár
-
Tak nás to pekne obchádza. V Maďarsku Samsung V Poľsku LG Chem no už len tá Tesla gigafactory nám ostáva prilákať na Slovensko. 😅Komentár
-
V celku prijemny rozhovor, aj ked pre mnohych tuto na fore asi nic nove:
Rozhovor o světových trendech ve vývoji (lithium iontových) baterií elektromobilů a úložišť energie s vědcem, Ing. Tomášem Kazdou Ph.D. z Ústavu elektrotechn...Komentár
-
Přináším rozhovor se začínající hvězdou českého YouTube, Ondřejem alias Tesláčkem, se kterým nás pojí velký koníček - snaha objektivně evangelizovat elektrom...Naposledy upravené ICE666SVK; 18-04-2019, 19:53.Komentár
-
Komentár
-
Článok celkom pozitívny a podľa mna to nemusí byt daleko realite. Samozrejme nie na Slovensku.
Ale vysvetlite mi tie komentáre pod článkom - tak najskôr bol problém dojazdu, vyriešené, potom rýchlosť nabíjania, vyriešené, a vo všetkom ostatnom je EV lepšie ako “čmoud”.
Tak prečo teda k...a ich ľudia tak stále odmietajú???? -
Dost velku ulohu stale zohrava nakupna cena a chaoticky system nabijania. A najma absencia viacerych vyrobcov. Ver, ze ked VAG prestane slubovat a konecne zacnu vyrabat dostupne EV pod znackami, s ktorymi su ludia stotozneni (VW, Skoda) tak sa tie lady pohnu. Teraz su to Korejci, voci ktorym maju niektori ludia stale predsudky, Tesla, ktoru stale mata na webe povest zle zbuchanej a nespolahlivej americkej hracky a BMW/Jaguar/Audi, co je nedostupna premia. A Nissan... Ludia potrebuju zazite znacky. -
Najhorsie je, ze kopa inak celkom inteligentnych ludi ani nechce jazdu na elektromobile vyskusat a stale dookola tvrdi hluposti o dojazde, dlhom case nabijania, nebezpecnosti baterii, pritom druhym dychom hned naskoci na vodik ako jedinu alternativu do buducnosti. Prosto mnohi ludia su este stale oblbnuti profosilnymi clankami v tlaci a hned sa vytasia tym, ze maju v spalovaku 90 litrovu nadrz a dojazd daleko nad 1000km a to elektromobil nikdy nezvladne. Ked sa ich spytam, ze ci jazdia v kuse viac ako 300km, tak hned kontruju, ze jazdia aj 750 km v kuse bez zastavenia - comu samozrejme neverim a povedia to len pre to, aby si presadili svoju pravdu. Narast celkoveho casu jazdu kvoli nabijaniu co i len 10% povazaju za neprekonatelnu barieru a preto ani nikdy nebudu uvazovat o elektromobile. Su ochotni maximalne vymenit dizla za benzin a tam ich prispevok k ekologickosti dopravy konci. -
Tak ja som bezne daval Bratislava - Split na jeden sup (800km) ked sme chodili este s malickymi detmi. To iste do Talianska (Benatky, 650km). A popravde mi to trosku chyba niekedy. Ja mam mechur velky, curam 3x za den 😂 Ale viem ocenit aj fajnu 20min prestavku na kafe. Ale chapem ludi, co chcu jazdit dlhe trasy bez prestavky, ja som bol rovnaky. A keby mam spalovak, jazdim tak doteraz. Za predpokladu, ze som dobre spal. Tu ma EV vyhodu. Aj ked sa zle vyspim, kuskovanie trasy dovoli oddych. -
No neviem, ja s detmi niekedy neviem prejst ani 200 km. Vcera som isiel Sibenik->Senec, prva zastavka Karlovac, dorazil som s 5% po 2:43h a to deti uz 30 minut hlasili, ze chcu curat. Tam prestavka cca 40 minut (SC je na Petrol pumpe, ale nastastie tam je cez cestu hotel, takze sme stihli akurat WC, kavu dzus) a hajde SC Sormas/HU, uz za Zagrebom hlasili, ze curame, ale som ich ukecal, na HU hraniciach sme cakali asi 10 minut a dorazili do Sormas, kde sme si dali jedlo.
Problem je v tom, ze na kazdom nabijani cakame, deti vypiju 2 dzusy a potom chcu hned curat... Nabuduce im ich zbalim a dam ich pit 30 minut pred SC, aby to tam stihli este vycurat ;-)
Kazdopadne, nabijanie na ceste z chorvatska (Sibenik) je cca 1:40h (S85D), ked som chodil este s BMW tak sme mali zastavky kratsie, ale mali sme ich tak ci tak 2-3, cize na Tesle to trva tak o 50 minut dlhsie.
-
Komentár