Makaju chlapci, makaju. S takovou to maju buduci tyzden hotove. Len aby "stava" bola. Prekvapuje ma ze Aupark na trafe taku velku volnu kapacitu.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Supercharger Bratislava
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Trafaky nebyvaju problem, otazka je aku maju dohodnutu rezervovanu kapacitu a aka je pokuta za jej prekrocenie.
Aupark je velka budova, takze ma zrejme slusny odber elektriny a SC urcite spotrebu nenavysi podstatne.
Zrejme maju aj kogeneracku, lebo maju bazeny, sauny a aj ine zariadenia, co potrebuju teplo cely rok, takze kogeneracka im moze pomoct orezat spicky.
Komentár
-
Komentár
-
Nie tie, 3 kable vedla troch skrin SC su zrejme AC privody z trafostanice z budovy Auparku, asi tam daju este AC rozvadzac.
ozana, na obrazku ku prispevku
http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eob...4636#post14636
vidno, ze chranicky pre tri stojany elektroniky SC su inak usporiadane ako chranicky pre rozvadzac AC napravoNaposledy upravené jux; 10-05-2017, 09:38.
-
Keby niekoho zaujimalo ake silove vodice su pouzite na prepojenie elektroniky SC so stojanom SC:
Pre plus pol aj pre minus pol su pouzite vzdy dva jednozilove vodice 95mm2 zapojene paralelne ( t.j. spolu 4 pre jeden stojan).
Cize pre maximalny nabijaci prud SC okolo 300A je k dispozicii plocha 190mm2.
Vodice su tuhe, hlinikove vyrobca Waskonig + Walter typ: (N)A2X2Y-0 1x95 1kV.
Komentár
-
Komentár