Electrek: Niro sa zacne dodavat do EU vo vecsich mnozstvach.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA NIRO
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
- Likes 1
-
na Slovensko pojde zatial 25 kusov noveho e-Nira 2020 (s dodanim priblizne do polovice februara 2020, ich vyroba v Korei je naplanovana uz teraz v decembri). Cena Platinum verzie stupla v porovnani s MY2019 o cca 3000 EUR, ale su v ponuke uz aj verzie Silver a Gold (Silver startuje na 41000 EUR). Avsak len Platinum verzia ma tepelne cerpadlo. Objednal som teda platinum, dufam ze slub dodania vo februari dodrzia, co by bolo uplne perfektne
EDIT: este jedna dolezita novinka - vsetky 3 verzie maju 11kW palubnu nabijacku.Naposledy upravené EV_Future; 05-12-2019, 09:21.
-
@mozeg: Ano, 46k + priplatok za metalicku farbu ma vysiel 500 EUR. Chcel som aj Platinum Pack - cize ventilovane sedadla v kozi, bedrova opierka a pamatove nastavenie sedadla, ale tato moznost za 1290,- EUR nie je k dispozicii pre tychto uvodnych 25 kusov, ktore maju dojst vo februari. Takze mna auto vyslo na 46490,- EUR s DPH. Kupujem ale na firmu platcu DPH, a dufam aj v uspesnu ziadost o dotaciu, takze nakoniec ma to auto v idealnom pripade vyjde realne na necelych 31-tisic EUR, co by bola paradna cena.
-
EV_Future viem, ze ty info podavas ako si dostal, ale neverim ze vsetky verzie budu 3f 11kW. Ked Kona na ten isty MY za to uctuje u nas v oboch vybavach 600e, preco by to kia davala standard?
Celkom palka s tou cenou 46.000. Za to sa uz fakt daju zohnat slusne Tesly S. 41000 aktualnych znie lepsie
-
ano vsetky vybavy maju 3f 11kw : https://www.kia.com/content/dam/kwcm..._1.12.2019.pdf
-
EV_Future ja mám rezervovanú verziu 2019 cena o dosť nižšia ako 2020verzia. S dotáciou parádna cena. Rozdiel je v infotainmente a TC. Aplikácia nebude fungovať u nás ďalšie dva roky. Neviem či sú aj konštrukčné zmeny ako nevystupujuca batéria na spodnej strane a pod.
Komentár
-
konstrukcne zmeny podla vsetkeho nebudu ziadne, bateria si myslim, ze bude urcite nadalej vytrcat Zmeny su hlavne v interieri, vacsi 10,25'' display, nejake modre presivanie sedaciek a modre akcenty (naladove osvetlenie) interieru, + 11kW palubna nabijacka a v pripade Platinum verzie aj tepelne cerpadlo. Predbezny datum spustenia mobilnej aplikacie u nas je podla predajcu Q1/2020, takze ziadne 2 roky, uz som aj zachytil na nejakych ceskych weboch, ze oni tiez dostanu mobilnu appku v prvom kvartali 2020. Za mna je prave mobilna aplikacia + velky displej hlavny dovod, preco ist do novsej verzie. A samozrejme aj 11kW nabijacka potesi.
-
fyi ak by niekto zhanal: V Presove u prejdacu Kia su skladom ihned k oberu dva kusy Nira ! Jedna strieborna, druha taka ta seda ako testovacie. Akurat je tam uvedena zavadzajuca cena, uz po odratani dotacie
- Likes 1
Komentár
-
Mam My 2019 kupil som v Nitre po novom roku idem prenho.bez dotacie neuslo sa mi🤣Naposledy upravené Rafo; 29-12-2019, 10:56.
Komentár
-
- Likes 1
Komentár
-
Za mňa veľmi pozitívny výsledok. Pri 130km/h a v zime a plne naložený je 21kWh spotreba na 100km vynikajúci výsledok. Pri 120km/h to vidím na 350+km. Pri 110km/h to bude atakovať 400km. Rozdiel v spotrebe pri 130km/h a 120km/h a 110km/h bude zjavný. Ja už s rodinou nejazdim rýchlejšie ako 120km/h a tých cca 300-350 v Zime po diaľnici mi bude hravo stačiť na 95% našich ciest.
Veľmi sa teším na to autíčko. Je to presne to čo potrebujeme. Wow efekt na hovno ale pomer cena výkon na nezaplatenie.
-
Wow efekt to ma. len nie tak velky ako tesla. Ale za cenu o tretinu menej ako pouzitelny model 3.
Ratas dobre a ten test potvrdzuje aj moje merania. Dokonca mali takmer identicke spotreby. Je fajn vediet, ze to auto ma 300+ km v akychkolvek podmienkach a moze to ist az niekde do 500 v idealnych.
-
Je nám ľúto, že ste si prečítali vaše sklamanie, najmä v súvislosti s tepelným čerpadlom.
Napriek tomu si dovolujeme objasniť, že je na každej krajine, aby vložila alebo nevložila určité vybavenie.
Tepelné čerpadlo a uvedené možnosti neboli nikdy súčasťou štandardného vybavenia pre e-Niro (455 km) a nenachádzajú sa v žiadnej prezentácii ani v brožúre k tomuto produktu. Ak sa objavil na internete, je to preto, že súčasný systém Soul EV má tepelné čerpadlo verzus jeho nízka autonómia (250 km NEDC).
Tepelné čerpadlo preto nie je súčasťou definície produktu e-Niro predávaného vo Francúzsku.
Na druhej strane máme kondenzátor, ktorý plní rovnakú funkciu pre teploty medzi 10 ° a 30 ° C.
Tepelné čerpadlo je účinné iba pri vonkajších teplotách pod 10 ° C a umožňuje vám získať iba 14% autonómie (t. J. 14 až 20 km pri plnom nabití) v porovnaní s e-Niro nemám. Ak je toto vybavenie dôležité pre elektrické vozidlá s nízkou autonómiou, jeho záujem o získanie autonómie je v prípade e-Niro menej relevantný. Z tohto dôvodu sme sa rozhodli toto zariadenie neponúkať.
Malo by sa tiež poznamenať, že kapacita batérie umožňuje preukázať veľkorysú autonómiu 455 km WLTP, keď je väčšina existujúcich elektrických ponúk (s výnimkou Premium) pod 300 km. Naše e-Niro má navyše tekuté chladenie batérie, ktoré umožňuje:
- použiť túto tekutinu na vyhrievanie priestoru pre cestujúcich, a tým šetriť použitie batérie na dodávku tepla.
- udržiavať batériu na optimálnej teplote, aby sa udržal konštantný výkon a možnosť prijať niekoľko rýchlych nabíjaní počas dňa, keď sa ostatní ocitnú v „zhoršenom“ režime, čím sa výrazne obmedzí výkon vodiča a nebudú schopní už neakceptujú rýchle nabíjania, čo je skutočný odpor, ak ste v oblasti autonómie.
Nakoniec vďaka použitým technológiám dokážeme preukázať oveľa väčšiu autonómiu s bezkonkurenčným výkonom a dobíjacími kapacitami v porovnaní s mnohými elektrickými modelmi ponúkanými na trhu. Nehovoriac o inteligentných systémoch regenerácie batérií na optimalizáciu dojazdu pri každej jazde.
Prajeme si prostredníctvom týchto výmen vás presvedčiť o našej dobrej viere a želáme si zachovať vašu dôveru.
Zostáva vám k dispozícii podľa potreby,
Posielame vám, pane, naše najlepšie pocity.
- Likes 1
Komentár
Komentár