Včera sme testli Pezinok -> Košice a späť cez R1.. Vyrazili sme o 13tej a vrátili sa o 23 hod. Jazda veľmi svižná, bezpečná jazda bez obmedzovania.. Sumár taký, že v rámci SR nie je problém ísť s Nirom napr. na meeting BA-KE v určený čas. V Budči/Zvolene si dobiť do 72% (potom padá na 36kW) a prísť do KE. Celkovo sa oplatí dobíjať len do 72-74% kým rýchlosť nepadne na 36 a menej kW. Čakanie na chargeroch auto vynahradí potom na ceste živou/zábavnou jazdou.
Do KE šóféroval Maroš, celý čas mal šport mód a späť v Normal ja. Šport som si zapínal pri predbiehaní. Zistili sme zas novú vec ohľadom limitu nabíjania. Baterky sme mali na všetkých UFC zahriate nad 25C. Budča nešla viac ako 31kW (evtronic ako posledne), tak sme sa presunuli na next-e free 50kW .. tam to išlo normálne 45-49kW..
KE a Budča sever nás nepustila na plných 200A (75-77kW). Maroš analyzoval moje staršie videa, zistil že aj je bat.max value 35C a viac. Aktivuje sa obmedzenie na 180A
Takže ďalšie kurvítko do skladačky . Kia/Hyundai by mohli kompletne prepracovať bat.management - skoky po 1A nie po 30tkach A = optimalizovať krivku, aby sa dalo ako tak rýchlo nabiť aspoň na 80 a nie 72%, predohrev./predchladenie baterky na ceste, resp. na stojane vylepšiť termo. A hlavne tie anomálie typu 31kW (90A) na Evtronic UFC a pod.
Ak by ten bat.management bol lepší, to auto by nemalo na diaľkových trasách žiadnu chybu.
13:12 Start Pezinok / 0km / soc 95%
14:33-15:28 Budča UFC / 170km / soc 32->76%
-> ufc = 31kW -> moved to 50kW (120A 45-49kW)
17:50-18:31 Košice UFC / 210km / soc 17->73% (<=180A)
20:54-21:37 Budča UFC / 211km / soc 10->72% (<=180A)
22:39-22:48 Zeleneč D1 50kW / 139km / soc 12->20%
23:13 Dest. Pezinok / 31km / soc 10%
TOTAL 760km / 10:01 hrs (waze 8:20-9:00h) / -177,6kWh
UPDATE VIDEO
Do KE šóféroval Maroš, celý čas mal šport mód a späť v Normal ja. Šport som si zapínal pri predbiehaní. Zistili sme zas novú vec ohľadom limitu nabíjania. Baterky sme mali na všetkých UFC zahriate nad 25C. Budča nešla viac ako 31kW (evtronic ako posledne), tak sme sa presunuli na next-e free 50kW .. tam to išlo normálne 45-49kW..
KE a Budča sever nás nepustila na plných 200A (75-77kW). Maroš analyzoval moje staršie videa, zistil že aj je bat.max value 35C a viac. Aktivuje sa obmedzenie na 180A
Takže ďalšie kurvítko do skladačky . Kia/Hyundai by mohli kompletne prepracovať bat.management - skoky po 1A nie po 30tkach A = optimalizovať krivku, aby sa dalo ako tak rýchlo nabiť aspoň na 80 a nie 72%, predohrev./predchladenie baterky na ceste, resp. na stojane vylepšiť termo. A hlavne tie anomálie typu 31kW (90A) na Evtronic UFC a pod.
Ak by ten bat.management bol lepší, to auto by nemalo na diaľkových trasách žiadnu chybu.
13:12 Start Pezinok / 0km / soc 95%
14:33-15:28 Budča UFC / 170km / soc 32->76%
-> ufc = 31kW -> moved to 50kW (120A 45-49kW)
17:50-18:31 Košice UFC / 210km / soc 17->73% (<=180A)
20:54-21:37 Budča UFC / 211km / soc 10->72% (<=180A)
22:39-22:48 Zeleneč D1 50kW / 139km / soc 12->20%
23:13 Dest. Pezinok / 31km / soc 10%
TOTAL 760km / 10:01 hrs (waze 8:20-9:00h) / -177,6kWh
UPDATE VIDEO
Komentár