Premýšľam, že pridám 5 obrazovku do dashboardu .. Takú, že odpamätám si po zapnutí SOC.. napr. bude 85%.. Keď budem, jazdiť .. a v sekunde keď sa zmení na 80%.. zapamatám si celkové počítadla kwh charged a discharged. Toto bude ako počiatočné.. A potom každých 10%.. tj. 71% keď sa prepne na 70%.. ,60%, 50%.. atď.. opäť si odpamätám stavy.. Na piatej obrazovke bude tabuľka.. .Rozdiely medzi 80->70, 80->60, 80->50 .. 70->60 ..atd.. Zobrazím tam discharged + charged rozdiel .. cize mal by som dostať za pásmo 10% soc, kolko kwh sa minulo .. Predpokladám, že to číslo bude konštantné.. A potom ak toto isté odmeriam o rok,.. tak by malo byť nižšie. Tým by sa dala merať reálna degradácia baterky, bez nejakých zložitých opakovaných meraní, či vybíjania 100% do 0%.. Hlúposť? Alebo máte iný nápad? Ďík za rady.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA NIRO
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
nick81 pls. vyskusaj ci ti pojde engineering mode:
How to access engineering mode on uvo screen !!!!!!!!!!!
1. Press Setup> General> System info> Version info
2. Turn the volume down to 0
3. Turn the volume up to 7 and confirm with the right tuner knob
4. Turn the volume down to 3 and confirm with the right tuner knob
5. Turn the volume down to 1 and confirm with the right tuner knob
3. Password 2400
Komentár
-
Napísal som na email aplikácie UVO, ktorý je v play.google.com v popise. Že zobraziť KWh pri nabíjaní, občas failujú commandy a preheat baterky. Za jeden deň odpísali "Thanks for your feedback, we are continuously trying to improve the services." Tak kľudne ich bombardujte aj vy s vašími požiadavkami. Čím viac podnetov budú mať tým lepšie. Veľa ľudí im nepíše maily, max. dajú comment, alebo nechávajú tak ako ja doteraz.
Komentár
-
Pôvodne zverejnené od mozeg Pozrieť príspevkypls. vyskusaj ci ti pojde engineering mode:
Komentár
-
Pôvodne zverejnené od Roman-ba Pozrieť príspevky
Komentár
-
No keď sa to nezablokovalo po 100 pokusoch tak “keep going” ;-). Už máš len 9900 pokusov, tipujem že po dalších 5000 to trafíš.
-
Jiri GrandPa Alebo vôbec ... lebo bude obsahovať minúty :-)
-
-
Cca takého prepravné rozmery ponúka auto bez a s demontážou prednej sedačky. Pozn. priestor nie je plochý pokiaľ sa vzadu neodstránia trvalo 2 šróby na zadný sedák. Ten sa tá potom ľahko v prípade potreby dať preč (na 2 miestach sa vpredu vycvakne a odpojí konektor vyhrievania/snímač osadenia zadných sedačiek).
- Likes 3
Komentár
-
ToMiLeaf A deti kam ? V takomto režime som s Fiat Seicento presťahoval medzi sebou 2 byty. Komplet nábytok, 2m chladnička. Keď som bral 2-2.2 metrový nábytok z predajne, mal som zatvorený kufor, ani sedačku som nemusel dávať preč. Tak len som chcel zistiť čo Niro dá, keď bude treba.
-
nick81 v Seicente som stahoval aj ja. Vyhodil som spolujazdcove sedadlo, zadny sedal a zvysena hrana v kufri umoznila nalozit ozaj hocico s trcanim von kludne aj dva metre
Divim sa, ako malo aut v dnesnej dobe ponuka sklapacie operadlo spolujazdcoveho sedadla. Pritom by to taaaak vela veci bezne vyriesilo.
-
mozeg Ono dá sa to dať preč ak to niekomu vadí. Zatiaľ mi to vyhovuje takto. Resp. na long tripy, či na chorvátsko to chcem tak, že tie krajné 3 plast.časti nechám, vyberiem len vnútrorný polystyrénový blok. Vznikne tak vysoký priestor od pneumatiky až po nákladnú hranu a použijem ho ako auto chladničku, resp. na osobné veci. Teraz som nakladal sám trampolínu pre deti 160x50x30, vďaka tej hrane na úrovni priestoru a rovnej plochy to tak za pár minút vošlo, nemusel som riešiť nosič a ďalšiu osobu, ktorá by mi pomáhala vyložiť/naložiť.
https://photos.app.goo.gl/yD6jJZnWPquDFDPT9
milan84 Seicento bol nezmar. 3.2m spálňové skrine v pohode, aj keď už trčali. Alebo napr. takto sa dala odviezť veľká váha (obklady/dlažka do kúpelky). Záťaž sa rozložila na obe nápravy, a nebolo to len na zadnej ako pri väčších kárach.
-
Wilo No mohli ešte pridať do kufra 15-20 cm, Potom by to bolo geniálne..Lebo teraz je 180 cca po sedačku .. 200 by pokrylo všetky moje požiadavky na presun vecí, vrátane spania v aute.. Aj keď môžem byť rád, lebo mohlo byť aj menej Strešný nosič mám, len tam je ten bežný limit s váhou. Ťažné je iba na bike nosič, aj keď Maco7 písal, že na Kone s ním ťahal 750kg vozík.
-
Postreh z noci. 500km (tak rýchlo ako sa dá prejsť) + 3 UFC. Prvý charger Budča Juh. Baterku som si zohrial Šport módom. Pricapnem sa ... a 31kW. Off/On 31kW, druhý stojan 31kW, off/on 31kW. Tak skúšam 50kW (ešte je free) .. 42kW.. Po cca 10 min. nabíjačka vypísala chybu. Idem späť na UFC, 3x skúšam, ani neprešiel handshake. Off/On celé auto. Vraciam sa späť na 50kW, aspoň že sa rozbehlo. Celkom slušne to zahaluzilo. Divné, že UFC strop 31kW, a 50kW pustí 42kW a viac. Inak toto isté bolo pred týždňom na UFC Beladice, opäť som zohrieval baterku Športom. 31kW, reštart stojanu 31kW.. pomaly 20% SOC a viac.. Stále konštantne potom som sa presunul na stojan 2 a hneď dal 75kW. Ešte neviem či toto je. To len, aby ste čakali aj nečakané.. Ešte, že v Budči bola ta 50kW, neviem čo by som robil, už som sa pohrával s tým, že budem rád, keď do rána natlačím cez AC a pôjdem rovno domov.
Takže nabil som nutné zlo, prešiel BB, Donovaly do RK na 90kW Greenway. Rozbehol sa 53kW, v RK boli vonku 4C, na Donovaloch asi aj menej a jeden blok sa mi dostal pod 25C. Ale hneď ako dosiahol 25, išlo na plných 75-78kW. Dobil som, aby som mal na 100kW Greenway do TN. V TN neboli žiadne prekvapenia, hneď na 200A (75kW).
PS: Infolinka ZSE nič, žiadna rada :-)
UPDATE: Tu je video aj so všetkými nabíjaniami (grafmi) na trase. Čistá doba trasy 5 hod, 2 hod nabíjanie a to bolo aj tými komplikáciami. Google Maps tu trasu ohodnotil večer na 5:15 hod. Diaľnicu som mal na tacho stále 135. Auto si z baterky vypýtalo v tomto režime na 500km 110kWh, žiadne obmedzenia s AC a pod. 330 km boli diaľnice a 165km mimo.
Naposledy upravené nick81; 23-04-2020, 16:05.
Komentár
-
ToMiLeaf Beladice sú ABB a Budča EVTronic. Zatiaľ len zhromažďujem dáta. Z každého nabíjania mám graf. Možno treba mať ešte nejakú teplotu v aute na nejakej hodnote.. Napr. bat.inlet.. Hneď ako sa dospím, tak to skúsim vyhodnodiť, či tam niečo nebude. Viac ako tých 31kW ma prekvapilo ako celé auto zahaluzilo ... EVčkár aby si nosil náradie a vedel odpojiť všetky baterky :-D
-
Zdravim, ja som tiez stal novym majitelom e-nira. Viete mi niekto poradit ako rozbehat android auto? V telefone mam vsetko nainstalovane, auto pripojim do stredneho usb a nic. Ani neukaze ze sa nabija a ani android auto sa neda sputstit na displeji.
dakujem
- Likes 2
Komentár
-
Martin, AA sa ti musí chytiť hneď.. Keď je nainštalované v tel. tak to po pripojení kábla tak to hneď ide.. Pozri, ešte v Nastaveniach infotainmentu, je tam zap./vyp. podpory Android Auto. Potom ideš len do hl. menu a tam je vysvieti dovtedy zašednutá ikona Android Auto. Inak v AA v telefóne vieš 10 poklikaním na about / verziu aktivovať developer mode. Vieš tam nastaviť napr. také, že hneď po pripojení sa spustí automaticky AA na displeji a iné veci.
-
V nastaveniach mam povolene AA. Mam oneplus7 pro ktory inym funguje s AA. A v novych verziach androidu uz nieje aplikacia AA ale je to integrovane do OS(ak som spravne pochopil). Takze do developer sa neviem dostat. Neviem uz co mam skusat.
-
Martin Uhrík Tak to neviem. Ja mám Android 10, nainštaloval som si Android Auto apku cez napr. apkpure a hneď to išlo. Neskúšal som bez.
-
Do toho stredneho pod priestorom na mobil(bezdrotova nab. v novsich modeloch)
-
Je niekto z okolia SC komu funguje AA v nire, ochotny sa stretnut aby som vyskusal ci je chyba v telefone alebo aute?
-
Martin Uhrík Mne AA funguje.. Dnes do zajtra sme na chate v Častej. Ak ti nerobí problém, dobehni. Alebo zajtra sme v Pezinku.
-
Ďalší workaround, ak by niekto potreboval.
Zamknutie auta, ktoré beží. Keď som v utility režime, alebo nabíjam a mám pustené zariadenia. Kvôli napr. nejakému odskočeniu nechcem všetko vypínať, ale nechcem ani nechávať auto odomknuté. Auto nedovolí zamknúť diaľkovým, keď je spustené! Riešením je zamknutie celého auta, cez tlačidlo na dverách vodiča. Potom si vodič otvorí dvere manuálne. Kľúč k autu sa dá stlačením kombíka na ňom, rozobrať na 2 diely. 1 diel je potom klasický mechanický kľúč a ním sa zamknú dvere šoféra. Auto beží a je zamknuté zvonka.Naposledy upravené nick81; 25-04-2020, 11:02.
Komentár
Komentár