Dnes BA Dubravka - TN Zlatovce po D1. Start s dojazdom 178km, v cieli dojazd 28km Ked sa vleciete za kamionmi tak sa to da... A po ceste mi este zacali hundrat podhustene pneumatiky...
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Vymlatil som bateriu cestou naspat a rano do prace a na nabijacku na 6%, dojazd 9km. To asi nem dobry napad takto vybijat. Zdravim e-kolegov a dakujemza informacie... Inak pani nejake stretnutie teslaclub-u sa neorganizuju?
Komentár
-
Ja som už pár krát prišiel na nabijacku a bol som rad že tam vôbec nejaké % bolo 😀. 6% je ešte v pohode. Už sa niekomu stalo že mu prestalo ísť auto? Mne sa podarilo zatiaľ len vybiť tu malú “štartovaciu” baterku, prehrávanie hudby cely deň má svoje limity 😂. Musel som ju nabiť nabijackou na klasické baterky. Nabíjačka k autu to nedokáže.
-
Dnes som zo susedovho dvora videl vychadzat Ioniq PHEV a dymilo sa mu z vyfuku. Tak sa pytam, preco "smradi" a nerozbieha sa na elektrinu- vraj ked je zima, tak sa automaticky startuje benzinovy spalovak kvoli kureniu. To som nevedel a tak ma technologia PHEV u mna minusku...
Komentár
-
Fisker nie je PHEV, je to elektromobil BEV s generátorom ako napr. BMW i3 rex (spaľovací motor nie je spojený s kolesami, len vyrába elektrinu). Preto riešili kúrenie z batérie.
Ale väčšina PHEV na trhu sú vlastne hybridy so zväčšenou baterkou a dorobenou zbytočnou zásuvkou s malou palubnou nabíjačkou, majú spaľovací motor napriamo napojený na pohon a elektromotor je len doplnok pohonu.
-
Čerpám z wikipedie:
The Volt operates as a pure battery electric vehicle until its battery capacity drops to a predetermined threshold from full charge. From there, its internal combustion engine powers an electric generator to extend the vehicle's range as needed. When the engine is running it may be periodically mechanically linked (by a clutch) to a planetary gear set, and hence the output drive axle, to improve energy efficiency.
Takže Chevrolet Volt / Opel Ampera (nemýliť si s Ampera - E) má mechanické napojenie na prevodovku a je to hybrid. Zatiaľ čo Fisker Karma nemá a je to "prémiový zástrčkový elektrický sedan s predlžovačom dojazdu" :-) :
The Fisker Karma was a premium plug-in range-extended electric[5] luxury sports sedan produced by Fisker Automotive in 2012. The cars were manufactured at Valmet Automotive in Finland.Naposledy upravené Miroslav Rojko; 24-12-2018, 00:05.
-
PHEV idu tusim rusit samotny vyrobcovia, vraj je to draha vyroba alebo take daco a uz im to nestiha dodzrat tie emisie co urcila EU. VW povedal, ze zrusi vyrobu a predaj VW Golf GTE aj Passat GTE. Na ich webe uz model GTE nieje. Aj tusim iny vyrobcovia nieco podobne o svojich modeloch PHEV hovorili.
-
Práve mi uverejnili prvú časť cesty k Baltu:Pošlite nám tipÚvodom Pred dvoma rokmi boli predstavené elektromobily, ktoré dávali zmysel, s dojazdom umožňujúcim viachodinové cestovanie obvyklými rýchlosťami. To bol impulz pre mňa skúsiť tento ďalší krok automobilizmu. Krok to bol úspešný, elektromobily sme po pár mesiacoch začali v rodine používať ako hlavné vozidlá, t.j. spaľovacie auto sa používalo sporadicky, možno raz do mesiaca alebo menej. …[priezvisko]@me.com
- Likes 6
Komentár
-
tech. info: aj na GW Delte v Avione mas plnu rychlost. Kokretne ja som tam zazil (este na jesen v idealnych teplot.podmienkach pre bateriu) zaciatok nabijania na 48,5 kw !! Potom to uz samozrejme auto zacalo po kratkej dobe znizovat.
Nekontaktoval si GW preco maju na delte v PL take smiesne rychlosti?
-
táto cesta bola začiatkom septembra a vtedy som na GW nikde nezažil vyššiu rýchlosť, vlastne ani na žiadnej inej či už Lidl alebo ZSE, jedine v Rakúskom Hartbergu som zažil 66kW, inak všade len do 45 kw
oni to že majú pomalé rýchlosti, aj oficiálne uvádzajú v klientskej zóne poľského GW - kvôli veľkosti ističov znižovali na tie 36 kW rýchlosti na veľa miestach
-
podmienky výzvy boli, že napíšem popis cesty a pošlem im ho do 3 dní od posledného nabíjania
-
Ahoj,
tak mám již 5dni ioniq v PHEV provedení a zatím se seznamujeme, ale zatím je to fajn.
Dokonce jsem se dostal na deklarovaný dojezd na elektriku i když není zrovna teplo.
Jinak motor opravdu začne topit hned po startu, ale stačí mít vypnutou klimu a pak je to OK.2 FotkyNaposledy upravené Phev; 25-12-2018, 18:57.
Komentár
-
Pokračovanie cesty k najsevernejšiemu bodu v PoľskuPošlite nám tip3. etapa – prejazdy okolím Gdanska V piatok ráno prišiel čas vyraziť ešte ďalej do hlavného cieľa našej cesty a to na poloostrov Hel. Tiež odtiaľ som chcel ešte vidieť najsevernejší bod v Poľsku v Jastriabej Gore a tak podľa máp sme potrebovali dojazd cez 200 km a ešte viac, nakoľko mám vo zvyku aj odbočovať z trasy na zaujímavé …[priezvisko]@me.com
- Likes 4
Komentár
-
Trocha dobití v Rakousku, kde na s připojením přes origo kabel to jede. Při připojení na wallbox od Tesly u hotelu nic! Záhada1 Bild
Komentár
-
ahoj,
mozem sa ta zo zvedavosti spytat, co ta viedlo ku kupe hybridu a nie elektrickeho auta? Potrebujes casto velky dojazd, alebo je to skor "pre istotu"?
Priznam sa (a prosim ta nemyslim to fakt v zlom), nemam jasno preco ludia kupuju dvojitu technologiu za takmer cenu elektromobilu, kde sa vobec nezbavite servisu spalovacieho motora a tiez teda aj celkovo prevadzka auta nie je zdaleka tak vyhodna ako cista električka
Chapal by som to pred par rokmi napr. u taxikarov a ich Priusmi, ale v dnesnej dobe, ked Ioniq electric po troche hladania zozenies takmer za cenu plug-in hybridu?
-
Ahoj,
Nebylo to jednoduché se rozhodnout. Samozřejmě, že ev mě lákal více, ale tam zatím pro mne bylo dost aspektů, které mne poslali na tuto cestu.
Dojezd ev ioniq je zatím nižší než bych potřeboval. V práci potřebuji byt někde na servisu na čas a i v místech, kde zatím není žádné nabíjení. Místa kde můžu nyní nabijet nemají potřebný výkon. Hold bydlím v paneláku :-).
A když jezdím dělat ven, tak tam je to taky dost o čase.
Samozřejmě doufám, že se vše bude posouvat kupředu a příští již bude jenom bzučet.
-
Tahle asi nebude, jelikož na fotkách jsou i jiné stroje než Tesla.
A ani na recepci hotelu nic takového nezmiňovali.
Vypadalo, ze je to nějaký problém, nebo vlastnost phev ioniqu, protože jsem zkoušel nabíječky v Praze u glóbus a také nic, což mě zarazí
-
Zkusim zjistit, jak to je. Místní Tesla wallbox je nastaven na 11kW. Nabíječky, kam jezdím cca 2km má taky 11 kW, ale s vlastním kabelem a ta jede bez problému. Ta v Praze u Globusu je nám dojem od eon a ta taky nejede. Technicky by to mělo být jedno, jelikož nabijecka si vezme jenom maximum co umí.
-
-
Ioniq Rapidgate
Jednemu statocnemu typkovi z Nemecka sa podarilo dosiahnut na Ioniqu teplotu baterie 50C a donutil auto spomalit nabijanie. Proces to vsak nebol jednoduchy a pre bezneho pouzivatela takmer nemozny.
Musel jazdit rychlostou 150-175kmh aby co najrychlejsie vymlatil bateriu a zaroven aby udrzal co najviac tepla z nabijania na DC nabijacke, nech mu to nestihne vychladnut Nabijal vyhradne na “rychlejsej” nabijacke, ktora mu davala stabilnych 60+kW (170-175A @360-380V). Potreboval 4 DC 60kW nabijania aby baterke poriadne zavaril. Ked teplota baterie prekrocila 45C, zacal prud klesat pod 175A a ked sa dostal na 50C tak klesol az pod 125A. Aj pri uvarenej 50 stupnovej baterke a okolo 70% SOC vsak Ioniq stale nabijal vykonom cez 40kW.
Inzinieri z Nissanu by si mohli zobrat priklad niekde sa to prehrieva spontanne, inde sa treba sakra snazit aby sa to vobec prehrievat zacalo.
https://m.youtube.com/watch?v=b4xnUkvkbp8
neda sa mi tu vlozit embedovany YouTube link, forum stale vyhadzuje nejaky parse error a syntax error :-/Naposledy upravené Ioniq; 28-12-2018, 00:36.
- Likes 2
Komentár
-
3. časť článku: Cesta domov - Gdansk - Nové Mesto nad Váhom - 835 km v jednom kuse bez spomalenia nabíjania
Pošlite nám tip4. etapa – cesta domov z Gdanska V nedeľu ráno nás čakala cesta domov s malou zastávkou na prehliadku historického mesta (podľa cestovateľských príručiek druhého najkrajšieho v Poľsku) a to Toruň, kde bola aj prvá nabíjačka z Gdanska po 175 km a celá cesta po diaľnici A1. Večer som nabil tretíkrát AC až do 100% v OC Forum a optimisticky naladený …[priezvisko]@me.com
- Likes 4
Komentár
-
Ioniq v minulosti si pisal o tvojej vymene myslim dialkovych ziaroviek za osram-y, teraz uz maju v alze aj nieco taketo - OSRAM HB3 Night Breaker Laser Next Generation + 150 %
https://m.alza.sk/auto/osram-hb3-nig...s-d5460795.htm
myslis ze by to malo pasovat?
Komentár
-
Pokial je to HB3 patica tak urcite Vyzera, ze vykon tiez sedi, nemal by byt problem. Oni maju dost mensiu zivotnost ako klasicke, ale pri dialkovych je to jedno, tie sa pouzivaju prilezitostne. A z osobnej skusenosti mozem povedat, ze je to citelny rozdiel v svietivosti. Nie je to sice take ako kvalitny bixenon, ktory svieti podla mna uplne najlepsie, ale je tam citelny rozdiel, najma v osvetleni krajnice a dlzke kuzela. Za mna urcite dobra investicia. Akurat sa priprav na nadavky, ten pristup k ziarovkam je trosku krkolomny a chce to tenke a ohybne ruky
-
Dnes som musel na snehu do kopca na Mlyny zo strany Karlovej Vsi nudzovo zastavit a ked sa dodavka vzdala, otocila a isla naspat, bol problem rozbehnut sa. Kolesa sa 2x preklzli a nic, auto sa nepohlo, lebo elektronika nedovoli "hrabanie". Pomohlo vypnut asistenta rozbehu, zaciatok bol rozpacity, citil som hrabanie, ale nakoniec sa auto rozbehlo do hladkeho zaberu a tak som ten kopec nakoniec zdolal. Ak by sa niekomu nedarilo zdolat kopec, tak skuste vypnut asistenta.
Komentár
-
Aj ja som sa dnes zabaval na snehu - zadny nahon, vypnuty system Active Stability Control. Parada, ako za casov skodovky 130tky.
- Likes 1
Komentár
-
Na i-MiEV-e je na snehu vecsia zabava ako na tesle - len zadny nahon. Nevadi ze zoderiem zimne gumy ked sa prefrezujem na asfalt :-)))
- gumy su stare aj ked su neojazdene - auto je model 2013 1. krat prihlaseny 4/2014 a ked som ho kupil mal len 7tis km, dali mi k nemu letne aj zimne na diskoch.
-
Tak to s Fiatkou taka prdel nie je. Predný náhon moc radosti nedáva.
-
Má. Žena dnes na nej išla a brblala, že mala ísť quatrom lebo ju šmýkalo.
-
Ja som dal dnes na Ioniqu Pezinsku Babu hore a dole (bol som lyzovat) a Ioniq prijemne prekvapil. Ten jeho stabilizacny system funguje celkom dobre. Avsak cestou ku domu mame mega strmy 5 m dlhy kopec a tam som ho zas musel vypnut aby som vysiel. Pravdupovediac som ani necakal, ze vyjdem, lebo aj na 4x4 aute to bol kus problem, ale po odhrabani snehu to slo.
Komentár
Komentár