Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Kto chce EV auto, tak ho môže kúpiť, sú inzeráty aj na nový Leaf aj na Ioniq a za ceny ako s odpočtom dotácie. A to sú autá s najlepším dojazdom v súčasnosti. Ani nová Kia Soul nemá taký dojazd ako Ioniq alebo Leaf, chýba jej cez 20 km na Ioniq alebo 50 km na Leaf.
Či človek auto kúpi za 26900 alebo 26200, je jedno, lebo mesačne niekoľko stovák Euro ušetrí na prevádzke a keď niečoho nie je až tak, že sa dá do nemoty zjednávať cena a tlačiť na predávajúceho, treba sa prispôsobiť, vráti sa to behom pár mesiacov. Aj pri Tesle nikto teraz nekúpi ročnú Teslu o 20% menej ako novú, ceny sú skoro na úrovni novej a bolo to tak.
Aj keď človek príde do predajní Nissanu, vždy sa nejaký predobjednaný kus dá ukoristiť.
Dotácia bola 20 mesiacov a už končí, takže teraz sa budú autá predávať zasa ako normálne. Dotácia bolo len krivenie trhu a bolo dosť času na ňu reagovať. Bola 20 mesiacov a takú dodaciu dobu nemalo žiadne auto ani po akej špecifickej objednávke ako sa to nestihlo, takže kto chcel, stihol. Ľudia spoznali výhody EV a dotácia už nebude potrebná.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Tak zrejme sa updatoval firmware a funguje mi Android Auto.
Chcel by som ale vediet, je nejaka moznost zobrazit navigaciu pocas zapnuteho google maps navigacie na stredovom displeji na displej vodica, aby som videl instrukcie pre navigaciu aj nad volantom ako je to pri zabudovanej navigacii? Inak Google Assistant funguje super. Vdaka
Komentár
-
Nie, to Ioniq nemá, aj keď možno v budúcnosti ... lebo:
Leaf vie, či je v Android auto (AA) pustená navigácia a vypne spustenú palubnú ak sa pustí Waze cez AA. Ale keď je v AA pustený len Spotify alebo telefónne funkcie, tak palubnú (Nissan) navigáciu nevypne a dokonca aj hlasitosť palubnej navigácie sa prenáša do hlasitosti pri navigovaní cez AA (Waze).
Toto všetko znamená, že prepojenie medzi autom a AndroidAuto-m v mobile je hlbšie ako si mnohí myslíme a čaká nás ešte lepšia integrácia v budúcich verziách palubného infotainmentu.
-
-
Bolo by zaujimave vidiet vykonovy graf tych aut z brzdy, najma B250E vs Leaf2. Medved ma o cca 30k viac, zrychlenie 0-100kmh maju zhodne 7.9s. Ale podla videi je ten vykon nejako zvlastne davkovany. Leaf2 sa do cca 50kmh drzi s Ioniqom zarovno a potom ide plynule dopredu, B250E narozdiel od toho vystreli okamzite uz z nuly a rozdiel narasta podstatne rychlejsim tempom uz od sameho zaciatku. Cize do 50-60kmh vyzera byt podstatne rychlejsi ako Leaf aj Ioniq, ale zrychlenie maju zhodne tak asi odsekne vykon pri vyssich rychlostiach, kde to zase Leaf ma otvorene a dozenie stratu. Nechapem, preco tie auta zbytocne skrtia kvoli par susnom usetrenej energie, aj tak vacsinu casu stravi auto kludnou jazdou tak by to nemalo ani zasadny vplyv na dlhodobu spotrebu.
Komentár
-
Vidím to tak že ED dosiahne asi aj menej ako 7,9s a Leaf možno naopak horšie ako uvádza výrobca. Je isté že ED by vyhralo.
Komentár
-
Tak to je potom klasika, nemecke spalovaky mali skoro vzdy lepsie skutocne zrychlenie ako papierove, a azijske auta zase naopak, prilis optimisticke papierove a horsie realne. Som len nevedel, ze to zo spalovakov pretavili aj k elektro autam. Bol som v tom, ze na EV to bude presnejsie.
-
Leaf bol nabitý na menej ako 60%, môže mať vplyv toto na výkon a teda zrýchlenie ?
Tiež tam Ľuboš nedal do titulkov, že prvý štart bol na Leaf-e v ECO režime a druhý v normálnom, ale rozdiel tam nie je. Ioniq pri Sport pridáva 30 Nm navyše. V Leafe asi nerobia s výkonom nič.
-
-
Tu skumali vplyv SOC na vykon pri Teslach:
https://teslamotorsclub.com/tmc/thre...p.59444/page-8
Rozdiel medzi 60% a 95% SOC bol necelych 10% na vykone, takze pri Leafe by to urobilo mozno 10kW vykonu. To bude na akceleracii rozdiel v stotinach sekund, pravdepodobne nemeratelne. Na Tesle uz tych 30-40kW moze urobit 0.1-0.2 sekundy.
edit: este obrazokNaposledy upravené Ioniq; 08-06-2018, 12:55.
Komentár
-
Kedze sa bavime o Ioniqu v teme Nissan leaf, budem pokracovat tu.
Pôvodne zverejnené od jux Pozrieť príspevkyMiro napisal: "Ja som radsej, ked nemusim platit dalsiu sim kartu a ioniq vyuziva pripojenie z mojho mobilu ako aj tablet a notebook."
Kolko platis za dalsiu simku u tvojho operatora? u mna je to 1 euro mesacne za dalsiu datovu simku k tej mojej v mobile.
Mat auto pristupne cez internet, ked nie si v nom, pripadne aj ked si na druhom konci sveta je to prave orechove.
Treba aby ste vy, co mate v autach aspon wifi pozadovali od vyrobcu, aby to wifi bolo pouzitelne na nejaky rozumny pristup do auta, ked ho mate zaparkovane niekde, kde je wifi k dispozicii.
- najviac mi vadi, ze kurenie/klima sa po odlozenom nastaveni zapne iba v pripade, ze je auto na nabijacom kabli
-adaptivny tempomat vie zastavit, mna by velmi potesilo, keby auto bez aktivneho tempomatu pri zapnutom AutoHold po zlozeni nohy z akceleratora a nastavenej rekuperacii zastalo, myslim ze takto nejako funguje ePedal v Leafe
Datove pripojenie a ovladanie cez appku by uz bola ceresnicka na torte, technologiu maju zvladnutu, kedze US auta to maju. Aj to zabudovane wifi by pomohlo, ale obavam sa, ze tam to maju "nadrotovane" tak, ze wifi modul nevie auto prebudit a zapne sa az po "nastartovani", takze na dialkovy pristup to ani pri pripadnom upgrade FW nepomoze..
Ioniq komentoval v teme Leaf:
Ja ju mam v Telekome gratis, bola vtedy sucastou nejakej firemnej akcie.
Problem je ten, ze nemam za co lobovat, osobne nevidim zmysel Wifi v aute, okrem stahovania updatov. Radsej by som uvital 3G/4G modul, aby som mohol kontrolovat auta kdekolvek, nie len v nakupaku alebo na nabijacke alebo vo dvore pri dome. Idem s detmi na vylet do prirody? 15 minut pred prichodom na parkovisko dam vychladit/vykurit, vybavene To je funkcionalita, co pomaha, nie nejake obmedzene wifi . Skoda, ze aj pre Hyundai je EU trh podradny oproti US. Tam to maju
Keby sa cez to wifi dalo nieco nastavovat, aj to by bola cesta, nechat v aute nejaky mobil s datovou simkou, ktory by urobil hotspot autu... viem ze je to trochu zbytocne komplikovane, ale momentalne by som prijal aj takuto verziuNaposledy upravené Peterka; 14-06-2018, 15:29.
- Likes 1
Komentár
-
Komentár
-
900€
(toľko stálo na nový x-trail v prvom roku výroby, keď sa ešte nedalo dať z druhovýroby)
-
Nielen japoncom, kto skúsil dať Berlingo do autorizáku, tiež tam bola suma okolo 800€. By si bol prekvapený, koľko stojí výmena skla v autorizáku, keď použijú originál sklo od výrobcu, nie z aftermarketového autoskla. A najhoršie je to s novými modelmi, ktoré do autorizáku musia.
-
Vsak prave preto ma to udivuje, mne davali OEM, rovnaky vyrobca ako z fabriky, este som si fotil piktogramy aby som vedel co pouzili, a stalo to polovicu (vyrobca SaintGobain) :-/ Nechapem. Ale mozno je to VAG koncernom, budu mat asi lepsiu siet a zmluvy.
-
-
Výhercom sa stáva Miroslav Rojko . Bol najbližšie, i keď 900 € stálo len samotné sklo s DPH. Cena za kompletnú výmenu sa prehupla cez 1 050 €
Keďže to išlo z poistky, tak som tú cenu neriešil
- Likes 1
Komentár
-
No do.... 1058????? Za Korejca? Ked Nemec stoji polovicu... to keby som pred 15 rokmi niekomu povedal, ze diely na Hyundai budu stat 2x tolko ako na nemecku premiu tak ma vysmeje a odvezu ma v kazajke krasa...
Btw, nove koleso bez pneu stoji na Ioniqa cez 600€, co tiez nie je zrovna lacnota. To uz zacina teritorium znackovych kovanych (!) diskov v tom malom rozmere.
-
Keby si povedal pred 15 rokmi ? Veď diely na ázijské autá vždy boli drahšie ako na nemecké, si tu nežil ? Ja som mal skúsenosť s Mazda 121 (dvojča Fiesty), kde diely vo Forde originálne a tie isté stáli tretinu ako tie isté v Mazde.
-
Toto nie je záležitosť Hyundai. Aj na spaľovákoch (Nissan, Citroen) som videl podobné sumy, to je záležitosť skutočnosti, že ide o nový model. Keď sa dostanú sklá do druhovýroby a do autoskiel, čo sú po mestách, to trvá rok - dva. Potom sa cena zreálni na prijateľnejších 250 až 350 €.
Sklo na BMW 3 - autosklo (nie značkový) - 260€ ak si platím sám, 360€ cez Kooperatívu, 460€ cez Allianz. Opýtajú sa ma, cez akú poisťovňu a podľa toho účtujú za to isté tri rôzne ceny.
A v týchto cifrách to vidím aj na Ioniq možno už budúci rok.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
electric - montáž ťažného zariadenia
- https://www.youtube.com/watch?v=mj9Xv3-EmE0
- https://www.youtube.com/watch?v=CxwnX_n0BsU
nie je mi jasné, či má auto predprípravu (závity/matice v profiloch), prečo sa "továrenský" výrobok (ťažné) skladá z "milión" kusov, ...
má tam viac videí.Naposledy upravené Marcel Pavlík; 19-06-2018, 18:38.
- Likes 1
Komentár
-
Len nechcem vedieť, aký to má dojazd, keď tam Nemčúr zapojil veľkostne nadpriemerný karavan.
-
Ono na dlhe trasy to asi nebude, si viem predstavit, ze to znizi dojazd na dakych 100km... ale na behanie okolo dediny, kde pripnes vozik, nalozis listie, konare a bordel zo zahrady a vyvezies na zberny dvor par km za dedinou, preco nie. Pripadne prasa na zabijacku
Komentár