Ja som bol cez víkend tiež Poprad, tam už neprerušilo, ale to prerušovanie nabíjania chybou nabíjačky sa mi zopakovalo aj v Auparku Žilina v sobotu večer. Dá sa povedať, že z 10 nabíjaní na GW mi to spravilo dvakrát. Veselo si čakáme po obchodoch a keď po 30 minutách prídeme, zistíme, že nabilo len 15 percent a ešte 20 minút znova čakať. Bohužiaľ v mobilnej apke majú stále konektory ako obsadené, takže nie je ako zistiť, že už nenabíja.
Ale ako pozitívum môžem uviesť, že keďže som chcel stihnúť formulu E o ôsmej, tak som si posledných 20 km vyskúšal maximálku na dialnici a z kopca pri Trenčíne sa to rozbehlo na 173 tachometrových, na rovine mi to ide len 171, tak možno rekord, alebo to niekomu išlo ešte viac ?
Tie staré GW nabíjačky sú nielen pomalé (na to sme si zvykli) ale aj nespoľahlivé. Už aby čo najviac pridávali tých nových.
Čo sa týka ZV a BB, ja som bol pri upgrade nabíjačky v DaliOil TN a preto tak ochotne chcel potom mechanik skúšať rýchlosť (som mu hovoril o pmalosti), že či tam ešte budem, lebo nebol si istý, či to pôjde. Nakoniec to začalo nabíjať na tretí alebo štvrtý raz, zakaždým niečo cez notebook nastavoval.
Takže z Trenčína už mohol vedieť, že nabka robí po upgrade chyby a nestačí to tým postupom ako previedol a keď robili ďalšie miesta, mali mať dojednané skúšobné auto CCS. Ale zasa podľa toho, kedy robili upgrade, tak asi u nich moc CCS áut nenabíja, keď bol Peter prvý, pri ktorom zistili chybu. Preto nám ani nepovedia, ktoré auto nabíja na CCS nad 35kW na tých starých nabíjačkách, čo im dal Nissan k autám a potom dodatočne tam bastlili CCS konektor.
Upgrade sa robí kvôli novému Leafu, lebo by nabky nevydržali nabiť 40kWh na jeden šup, mi bolo povedané a CCS problém sa nerieši.
Ale ako pozitívum môžem uviesť, že keďže som chcel stihnúť formulu E o ôsmej, tak som si posledných 20 km vyskúšal maximálku na dialnici a z kopca pri Trenčíne sa to rozbehlo na 173 tachometrových, na rovine mi to ide len 171, tak možno rekord, alebo to niekomu išlo ešte viac ?
Tie staré GW nabíjačky sú nielen pomalé (na to sme si zvykli) ale aj nespoľahlivé. Už aby čo najviac pridávali tých nových.
Čo sa týka ZV a BB, ja som bol pri upgrade nabíjačky v DaliOil TN a preto tak ochotne chcel potom mechanik skúšať rýchlosť (som mu hovoril o pmalosti), že či tam ešte budem, lebo nebol si istý, či to pôjde. Nakoniec to začalo nabíjať na tretí alebo štvrtý raz, zakaždým niečo cez notebook nastavoval.
Takže z Trenčína už mohol vedieť, že nabka robí po upgrade chyby a nestačí to tým postupom ako previedol a keď robili ďalšie miesta, mali mať dojednané skúšobné auto CCS. Ale zasa podľa toho, kedy robili upgrade, tak asi u nich moc CCS áut nenabíja, keď bol Peter prvý, pri ktorom zistili chybu. Preto nám ani nepovedia, ktoré auto nabíja na CCS nad 35kW na tých starých nabíjačkách, čo im dal Nissan k autám a potom dodatočne tam bastlili CCS konektor.
Upgrade sa robí kvôli novému Leafu, lebo by nabky nevydržali nabiť 40kWh na jeden šup, mi bolo povedané a CCS problém sa nerieši.
Komentár