Na stránke Hyundai.sk pribudla verzia PHEV, zatiaľ len s cenou od 31.990,- bez možnosti objednania. Na Hyundai.cz je možná aj objednávka a majú už aj pár vozidiel na sklade...
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
dnes som skúšal dialničnú rýchlosť. Spotreba Ioniq pri tachometrových 140 (skutočných 135) je 17,9 kW/100km cestou do BA (110 km, dialnica prázdna, takže vlastne v kuse) a spotreba aj cestou naspäť 18,7 kW/100km. Naspäť vietor, búrka, takže bola určite okolo 20 a v priemere za 220 km tých 18,7.
Ale za dobrého počasia vie ísť trvale pri 140-ke za 18 kW/100km.
Pri tejto rýchlosti sa ešte viac prejaví aerodynamika, ktorá tvorí väčšinu spotreby, lebo taký LEAF to robí vyše 23 kW/100km, pričom pri menších rýchlostiach to nie je až taký percentuálny rozdiel.[priezvisko]@me.com
- Likes 1
Komentár
-
A ďalšia dobrá správa, oproti Leaf-u ukazuje dojazd aj pod 25 km. Vtedy Leaf dá len čiarky a kašle na info, Ioniq pri 13% baterky upozornil a krásne ukazoval km až po jednotky km bez toho, aby ukázal čiarky.
Bohužiaľ toto zistenie som získal díky arogantnému taxikárovi, ktorí ma odpojil pri nabíjaní v OC Central a zapojil si svoju Kiu Soul. Tak som išiel na byt a po dvoch hodinách idem domov, hovorím si, že zastavím pri Fresh markete a čo nevidím, tak isto pomaľovaný taxík tam obsádzal nabíjačku, takže som to riskol s 80% baterky dialničnou rýchlosťou a vyšlo, doma som mal dojazd 8 km.
Malo by sa s tým niečo robiť, myslel som, že sme trocha iní ako nejaký sedláci a tým, že máme myšlienky pre ekológiu, tak sme ohľaduplní aj k ľudom. Keď vidím nejakú mimobratislavskú ŠPZ, tak viem, že asi potrebuje nabiť, lebo nejde robiť taxi o dva km ďalej ale čaká ho dlhá cesta, tým skôr ho nevypnem, aj keď teda ja osobne si nedovolím prerušiť nabíjanie nikomu, ale asi mňa inak vychovávali. 5 minút dozadu som bol pozrieť na auto a vtedy tam ešte nebol, takže dlho nenabíjal a to mu blikala tretia dióda, takže keď prišiel mal pomaly toľko ako ja stav batérie a aj tak ma odpojil červeným emergency tlačítkom (mne potom auto hulákalo, že chyba rýchlonabíjačky, keď som štartoval).
Čo si potom máme myslieť o taxikároch, že ? Asi to, čo väčšina hovorí a médiá píšu.
Pripojené súbory2 FotkyNaposledy upravené Miroslav Rojko; 11-08-2017, 23:17.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
ten taxík (alebo iný toho istého) bol na "dni" pri eurovei, nebol tam s ním "mustafa", ale taký odrastený chalan a on i dve dievčatá vedeli o aute ***. tuná zrejme nepomôže niekým navrhované purpena do výfuku. tu asi ELIMINOVANIE taxi ako celku.
-
Tak to si bol kulturne obohateny prislusnikom onoho vyznania...
-
Tie taxiky su znama firma, pravidelne blokuju nabijacku v Centrali, ked tam zostanu zaparkovani aj dlho po nabiti. To ze arogantne odpajaju auta som netusil, ale dobre vediet. Uz dlhsie som sa chystal napisat voci tejto spolocnosti staznost na ZSE za ich pristup, a v konecnom dosledku by to malo ZSE zaujimat, ze niekto zneuziva ich gratis nabijacky na svoje podnikatelske ucely sposobom, ze obmedzuje vsetkych ostatnych. Dovolim si zahrnut do staznosti aj Vas pripad (bez udania Vaseho mena samozrejme), ak nemate nic proti
-
Keď si pozriete streánku e-taxi, tak tam majú logo EU a ZSE, takže si myslím, že ešte aj kopec peňazí z fondov a možno aj od ZSE dostali na tú svoju aroganciu.
My sa z daní skladáme, druhí nám za to ešte ...
-
Tu je výpis zo živn.oprávnenia:
Obchodné meno
Mostafa Eltohamy
IČO
46061622
Miesto podnikania
83104 Bratislava-Nové Mesto, Šancová 3567/90
Predmety podnikania
Cestná motorová doprava vykonávaná osobnými vozidlami do 9 miest na sedenie
Deň vzniku oprávnenia: 15.2.2011
Deň zániku oprávnenia: 21.12.2011
Kúpa tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)
Deň vzniku oprávnenia: 15.2.2011
Deň zániku oprávnenia: 21.12.2011
Poskytovanie služieb rýchleho občerstvenia v spojení s predajom na priamu konzumáciu
Deň vzniku oprávnenia: 15.2.2011
Deň zániku oprávnenia: 21.12.2011
Nákladná cestná doprava vykonávaná vozidlami s celkovou hmotnosťou do 3,5 t vrátane prípojného vozidla
Deň vzniku oprávnenia: 15.2.2011
Deň zániku oprávnenia: 21.12.2011
Reklamné a marketingové služby
Deň vzniku oprávnenia: 15.6.2015
Deň zániku oprávnenia: 8.8.2015
Kuriérske služby
Deň vzniku oprávnenia: 18.4.2017
Dátum výpisu: 12.8.2017
-
Ten blbec bol pri nabijacke, ked si prisiel k autu? Ak nie, surovo si mu mal spravit to iste. Ono by asi nebolo na skodu, mat v aute kameru, ktora by zaznamenala pohyb pri nabijacke a zasuvke auta a takeho taxikara dat na FB ci YT a snad by sa naucil poriadku a poucil. A taxikar ma mat vlastnu nabijacku a nie pouzivat verejnu.
-
Treba brat do uvahy, ze na Mostafu je pisana len koncesia, vodicov mozu mat potom uz kolkokolvek. A zakony vesmiru hovoria, ze cim viac ludi, tym vacsia sanca, ze sa medzi nimi najde idiot ja som sa uz na tie e-taxi stazoval, hovoril som s nejakym manazerom zo spolocnosti Go4, ktora popri kurierskej sluzbe prevadzkuje aj tuto konkretnu taxi sluzbu, a pan bol velmi znepokojeny a uznal, ze take arogantne spravanie urcite nie je v poriadku. Pytal sa ma aj na detaily (miesto a cas) aby vyvodili zodpovednost, ale som mu povedal, ze to nemusia zatial robit, ze je fajn ze mame elektricke taxiky, nech radsej zorganizuju pre svojich vodicov skolenie kde im vysvetlia co-to o ohladuplnosti a pouzivani verejnych nabijaciek
-
-
Zostáva naozaj už iba pár dní do príchodu Hyundai IONIQ plug-in hybrid do predajne v Žiline. Je to na spadnutie. Kto by mal záujem, môže ma kontaktovať, spravili by sme nejaké testy. Budeme ho prví testovať?
Komentár
-
Keby bol BEV za cenu vybaveného hybridu 28..., tak sa dá povedať, že sa oplatí. Takto to bolo ekonomické pred 3-4 rokmi, keď nebolo nabíjačiek a dotácií. Kto raz okúsi bez spaľovacieho motora, ten sa už nevráti. Ale viem si predstaviť, že na neeurópskych alebo zaostalejších trhoch, kde nie je ešte infraštruktúra ani v tej slabej podobe ako u nás, to môže byť zaujímavé.
Kazítko ala vyťahovač peňazí ala vazalstvo servisu v podobe spaľováku tam je, pre mňa úplne bezpredmetné. To radšej klasický hybrid, PHEV oproti hybridu sa tiež neoplatí. Motor aj tak bude vrčať (o trochu menej), automat to má, nie je to bezstupňové, tak nevidím rozdiel či už v komforte a v prevádzkových nákladoch už vôbec.
-
Komentár
-
V júni avizovali, že výroba 1200 kusov mesačne prebiehajúca od minulého roka je nedostatočná a navýši sa na 1800 kusov mesačne od augusta. U Hyundai problém nie je (aspoň podľa tlačovej správy Hyundai), tieto kusy majú dohodnuté s dodávateľom batérií LG Chem a od nich sú závislí.
Keď si podľa výrobných čísiel pozriete Leafa, tak naplánovali výrobnú kapacitu menšiu ako má Leaf, ale po navýšení na 1800 ks to bude viac ako vyrába Nissan. Záujem ich samých prekvapil.
-
Dnes mi prišla chorvátska karta, objednaná 3.8., takže trvalo 18 dní a takto vyzerá:
1 Bild[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Citat z odpovede na moju otazku ohladom zakupenia/poslania ELEN karty:
"Dear customer,
We are informing you that ELEN charging stations can be accessed via any RFID card operating at the frequency of 13,56 MHz – for example, most of the charging cards from charging station operators in your country should work. Many other contactless cards should work as well (for example, bank cards for wireless payment). We have made this option available so that our customers don not have to depend on ELEN charging cards anymore.
The only charging stations that do not support this feature are in Zagreb and Koprivnica. Charging stations in Zagreb and Koprivnica (Ante Starčevića street) can be accessed via the PIN code that is written on the charging stations themselves.
We do not collect any personal information in this way.
Using ELEN stations is still free of charge. We will notify you about any change in terms of use in advance..."
-
-
Komentár
-
Po Tvojom odporúčaní to mali preťažené, lebo hneď po odoslaní formulára mi prišla v angličtine omluvná správa, že pre veľký záujem museli dať vyrobiť nové karty a bude to trvať dlhšie. Aj keď na druhú stranu - mám poradové číslo 297 - čo je to v ich ponímaní veľký záujem, že ?
-
Ešte niekde skúsim type 2 kábel (Trenčín nevyšiel, nabka pred Laugom nefungovala), ktorý prišiel z anglicka za 4 dni po úhrade ( 5m dlhý za 124 libier aj s poštovným a taškou) a vyrazím na dobrodružstvo. Zatial mám najviac 700 km v jeden deň po ČR, teraz by to mohlo byť tiež tak okolo 700, ale v redšej sieti nabíjačiek.
-
Pre Ioniq staci jednofazovy type 2, tu je linka: http://www.jpson.com/product/62196-2...ing_p1052.html
152/168 USD za 3/5M kabel postovne zadarmo
Trojfazove su trosku drahsie 192/208 USD
https://www.jpson.com/product/62196-...ing_p1050.html
-
-
tu je odkaz: https://evonestop.co.uk/collections/...-type-2-type-2
s tým, že treba im napísať, že to chcete bez DPH na slovenské VAT a platbu cez paypal (lebo v GBP to nie je SEPA a nabehli by poplatky) a oni pošlú platobný paypal link a po úhrade tu do pár dní kuriér zvonil
ten link vyššie je z číny, tam by som sa obával zachytenia na colnici, toto je priamo z anglicka (ešte v EU), takže nič také nehrozíNaposledy upravené Miroslav Rojko; 22-08-2017, 18:02.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
ďalší test od slovenského novinára, tentoraz na pravde:
https://auto.pravda.sk/testy/clanok/...ktricke-kroky/[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Neskutocne odflaknuty clanok stylom "aby bolo" pouzivajuci spustu zakorenenych predsudkov, ktoreho zaverom je, ze elektromobily budu mat ulohu, ktoru nemozu uniest.
Toz jo, hovori sa u nas na Morave...
-
autor je ***, výhody nespomína, dosť podstatnú vadu považuje za prednosť (akumulátor pod zadnými sedadlami), tretina je o grýnvej, zsl nespomína, ...
a aby som iba nehanil - nestúpa na plyn, ale akcelerátor :-)
-
Komentár