Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Model Y

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 Musim zopakovat, ze obdivujem ludi co maju elektromobil ale nemozu nabijat doma. Povazujem sa za oddaneho zastancu elektromobility, no neviem, ci by som nim bol, keby som nemohol nabijat doma a na vecsine miest kam pravidelne chodim. Nase dva male mestske elektromobily mame uz takmer dva roky, no inde ako doma sa nabijali len raz, ked som bol na nich otestovat ci im funguje DC nabijanie.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Ja tych 550-600km chapem .. teda tak 800wltp by bol optimum .. :-) V panelaku nemam ako nabit, v meste tiez nic. Isiel som napr. po rodinu na otocku PK-orava a zobrat domov. Tym ze nebol cas, startoval som ~50% soc. Nemam problem cakat na nabke. Ale decka/zenu to jednoducho nebavi niekde cakat. A s Teslou alebo bez,, aj tak by som musel na 50kW nabijat. Ak sa krizia tieto faktory panelak/rodina/dialnice ma co najvacsi dojazd vyznam. Ine je to mat kde nabit (dom/ac/dc v meste), alebo ist sam, atd.. . Plus to ako to v zime padne.. vacsinou sa EV svet vykresluje prilis optimisticky, trvrdu realitu clovek zisti az ked ma auto . Na druhu stranu.. diesel uz nikdy.. Je mi jasne ze s tymi baterkami co teraz su na trhu by to bola velmi draha dan za taky dojazd. Takze treba robit kompromisy...

  • patapuf
    komentoval k 's odpoveď
    Ďakujem vám všetkým za odpovede. Ten dízel by nebol zlý, ale už to nie je ono. Elektromobil je kľud, pokoj, jednoduchosť (relatívna), ... . Prajem vám mnoho pohodových km.

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    patapuf velky dojazd znamena okrem toho co vymenoval Miroslav Rojko aj vyssiu cenu. Zvysena hmotnost zhorsi jazdne vlastnosti, zatazi viac komponenty auta a zvysena spotreba zhorsi ekonomiku pouzivania. 200 az 250km dojazdu pri kazdom pocasi dialnicnou rychlostou pri vyuziti baterie v rozsahu 80 - 20% SoC povazujem v dnesnej dobe za optimum. Aj ked by boli v buducnosti lacnejsie, lahsie a menej objemne baterie, maximalny dojazd 300km za vyssieuvedenych podmienok bude bohate postacovat 95% pouzivatelov. Tych 5% co chcu urobit viac ako 600km dialnicnou rychlostou na jeden posed nech si necha dizla.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Hud by som ako problem nevidel. Pre TM3 su rozne projekty.. Napr. https://www.hautopart.com/product/mo...ad-up-display/

  • patapuf
    komentoval k 's odpoveď
    Chlapi prepáčte, prečítal som si len koment od pána Jiri GranPa. Tak som odpísal len na neho. No jasné, má to svoju logiku. Len ja radšej jazdím, keď už dlhšiu trasu, tak na menej úsekov, ale dlhých.. Nemám rád časté zastávky. :-)

  • patapuf
    komentoval k 's odpoveď
    Viem, že niekto bude radšej ak bude rýchle nabíjanie, to tiež uvítam, ale ja preferujem veľký dojazd a je úplne jedno z akého dôvodu. Tak to proste je. Každý proste hľadá niečo iné. Elektromobily ako také (nielen Tesla), ma fascinujú. A čo sa týka konkrétne modelu Y, tak tam je úžasná tá strohosť a jednoduchosť interiéru. Ale chýba tam ten HUD. Inak super. Tesly sú výkonné autá, to netreba ani spomínať, vieme to všetci, ale u mňa je proste veľmi dôležitý dojazd, chiméra-nechiméra. A vedel by si mi odpovedať aj na tú otázku ohľadom showroomu a HUD?

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    v zime na dialnici 130-kou bude mať Y LR pod 300 km dojazd, čo je úplne dostatočné

    každých 200 km zastaviť na 20 minút na cikpauzu na nejakej Ionity alebo superchargeri a dobíjať do polovičky baterky 250kW výkonom, je príjemný oddych a natiahnutie sa

    na 600 km by si musel voziť minimálne 170 kWh baterku, ktorá zvýši nielen dojazd, ale aj hmotnosť a spotrebu auta

  • JozkoPucik
    komentoval k 's odpoveď
    Netreba vobec 600, 700, 800 km dojazd. Na to bezne pouzivanie to staci a treba si este predstavit, ze auto sa nenabija na 100% ale na 80-90% aby si baterka udrzala zivotnost.

    Heads up display (ak si to myslel) vobec nie ne treba. Clovek si na okamzite zvykne. Model Y je to iste vo Model 3 a tam je to vsetko fajn. Urcite sa da ist na auto potom pozriet do Viedne a tam sa urcite bude dat aj kupit a prebrat uz ked bude cas.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Môzem sa opýtať načo je ti dojazd 550 km? Tá mantra veľkého dojazdu je totižto chiméra ktorú všetci naháňajú a potrebuje ju skutočne 10% ľudí.

  • patapuf
    odpovedal
    Dobrý deň prajem. Vie mi niekto z vás povedať, či bude po spustení výroby a dodávok modelu Y v Nemecku otvorený aj showroom na Slovensku a teda aj možnosť vyzdvihnutia na Slovensku? Alebo sa nič také neplánuje? A ešte by som rád vedel, či nie je v pláne pre model Y vo výbave aj HUD (alebo tam je?). Vzhľadom na usporiadanie palubnej dosky a "prístrojov" (tabletu) by sa to priam ponúkalo. Inak mi príde tento model naozaj takmer dokonalý. Len keby ten dojazd bol aspoň tých 550-600 km v normálnej prevádzke (či už v zime, alebo v lete, s kúrením, či chladením, max. dovolené rýchlosti, 4 ľudia v aute, atd.). :-)

    Pridajte komentár:


  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    kayle Nemám twitter.. Ale dá sa prihlásiť odber do photos.google... Každú pridanú foto to notifikuje
    https://photos.google.com/share/AF1Q...VxdFBYR3Jrc0Vn

  • kayle
    komentoval k 's odpoveď
    Ako to že nesledujete https://twitter.com/Gf4Tesla ?!
    Sú tam pravidelne videá a fotky ako postupujú.

    @dango: to nie je fér porovnávanie, všetko je rýchlejšie ako stavba ciest u nás. Jediná výnimka je asi len to nové letisko v/pri Berlíne.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Ani mi nehovor... Videl si dnes v denníku N ako idu otvoriť D4? Tak, že z D1 na D4 pôjdu auta cez Triblavinu a starú seneckú okolo Metra. A pri križovatke pripájača Triblaviny na starú senecku bude další semafor. BINGOOO. A to až dovtedy kým ti debili z NDS nepostavia križovatku D1/D4 čo ma byt za rok, cize reálne za 3 lebo ešte ani stavebné povolenia nemajú.
    My sa z Ivanky dostaneme do mesta asi len vrtuľníkom.
    Tu D4 nam bol čert dlžný.

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    Ide im to rychlejsie, ako u nas cesta okolo Ivanky. To sa musi uznat
Pracuje...
X