Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Model Y
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
nick81 Musim zopakovat, ze obdivujem ludi co maju elektromobil ale nemozu nabijat doma. Povazujem sa za oddaneho zastancu elektromobility, no neviem, ci by som nim bol, keby som nemohol nabijat doma a na vecsine miest kam pravidelne chodim. Nase dva male mestske elektromobily mame uz takmer dva roky, no inde ako doma sa nabijali len raz, ked som bol na nich otestovat ci im funguje DC nabijanie.
-
Ja tych 550-600km chapem .. teda tak 800wltp by bol optimum .. :-) V panelaku nemam ako nabit, v meste tiez nic. Isiel som napr. po rodinu na otocku PK-orava a zobrat domov. Tym ze nebol cas, startoval som ~50% soc. Nemam problem cakat na nabke. Ale decka/zenu to jednoducho nebavi niekde cakat. A s Teslou alebo bez,, aj tak by som musel na 50kW nabijat. Ak sa krizia tieto faktory panelak/rodina/dialnice ma co najvacsi dojazd vyznam. Ine je to mat kde nabit (dom/ac/dc v meste), alebo ist sam, atd.. . Plus to ako to v zime padne.. vacsinou sa EV svet vykresluje prilis optimisticky, trvrdu realitu clovek zisti az ked ma auto . Na druhu stranu.. diesel uz nikdy.. Je mi jasne ze s tymi baterkami co teraz su na trhu by to bola velmi draha dan za taky dojazd. Takze treba robit kompromisy...
-
patapuf velky dojazd znamena okrem toho co vymenoval Miroslav Rojko aj vyssiu cenu. Zvysena hmotnost zhorsi jazdne vlastnosti, zatazi viac komponenty auta a zvysena spotreba zhorsi ekonomiku pouzivania. 200 az 250km dojazdu pri kazdom pocasi dialnicnou rychlostou pri vyuziti baterie v rozsahu 80 - 20% SoC povazujem v dnesnej dobe za optimum. Aj ked by boli v buducnosti lacnejsie, lahsie a menej objemne baterie, maximalny dojazd 300km za vyssieuvedenych podmienok bude bohate postacovat 95% pouzivatelov. Tych 5% co chcu urobit viac ako 600km dialnicnou rychlostou na jeden posed nech si necha dizla.
-
Hud by som ako problem nevidel. Pre TM3 su rozne projekty.. Napr. https://www.hautopart.com/product/mo...ad-up-display/
-
Viem, že niekto bude radšej ak bude rýchle nabíjanie, to tiež uvítam, ale ja preferujem veľký dojazd a je úplne jedno z akého dôvodu. Tak to proste je. Každý proste hľadá niečo iné. Elektromobily ako také (nielen Tesla), ma fascinujú. A čo sa týka konkrétne modelu Y, tak tam je úžasná tá strohosť a jednoduchosť interiéru. Ale chýba tam ten HUD. Inak super. Tesly sú výkonné autá, to netreba ani spomínať, vieme to všetci, ale u mňa je proste veľmi dôležitý dojazd, chiméra-nechiméra. A vedel by si mi odpovedať aj na tú otázku ohľadom showroomu a HUD?
-
v zime na dialnici 130-kou bude mať Y LR pod 300 km dojazd, čo je úplne dostatočné
každých 200 km zastaviť na 20 minút na cikpauzu na nejakej Ionity alebo superchargeri a dobíjať do polovičky baterky 250kW výkonom, je príjemný oddych a natiahnutie sa
na 600 km by si musel voziť minimálne 170 kWh baterku, ktorá zvýši nielen dojazd, ale aj hmotnosť a spotrebu auta
-
Netreba vobec 600, 700, 800 km dojazd. Na to bezne pouzivanie to staci a treba si este predstavit, ze auto sa nenabija na 100% ale na 80-90% aby si baterka udrzala zivotnost.
Heads up display (ak si to myslel) vobec nie ne treba. Clovek si na okamzite zvykne. Model Y je to iste vo Model 3 a tam je to vsetko fajn. Urcite sa da ist na auto potom pozriet do Viedne a tam sa urcite bude dat aj kupit a prebrat uz ked bude cas.
-
Môzem sa opýtať načo je ti dojazd 550 km? Tá mantra veľkého dojazdu je totižto chiméra ktorú všetci naháňajú a potrebuje ju skutočne 10% ľudí.
-
Dobrý deň prajem. Vie mi niekto z vás povedať, či bude po spustení výroby a dodávok modelu Y v Nemecku otvorený aj showroom na Slovensku a teda aj možnosť vyzdvihnutia na Slovensku? Alebo sa nič také neplánuje? A ešte by som rád vedel, či nie je v pláne pre model Y vo výbave aj HUD (alebo tam je?). Vzhľadom na usporiadanie palubnej dosky a "prístrojov" (tabletu) by sa to priam ponúkalo. Inak mi príde tento model naozaj takmer dokonalý. Len keby ten dojazd bol aspoň tých 550-600 km v normálnej prevádzke (či už v zime, alebo v lete, s kúrením, či chladením, max. dovolené rýchlosti, 4 ľudia v aute, atd.). :-)
-
kayle Nemám twitter.. Ale dá sa prihlásiť odber do photos.google... Každú pridanú foto to notifikuje
https://photos.google.com/share/AF1Q...VxdFBYR3Jrc0Vn
-
Ako to že nesledujete https://twitter.com/Gf4Tesla ?!
Sú tam pravidelne videá a fotky ako postupujú.
@dango: to nie je fér porovnávanie, všetko je rýchlejšie ako stavba ciest u nás. Jediná výnimka je asi len to nové letisko v/pri Berlíne.
-
Ani mi nehovor... Videl si dnes v denníku N ako idu otvoriť D4? Tak, že z D1 na D4 pôjdu auta cez Triblavinu a starú seneckú okolo Metra. A pri križovatke pripájača Triblaviny na starú senecku bude další semafor. BINGOOO. A to až dovtedy kým ti debili z NDS nepostavia križovatku D1/D4 čo ma byt za rok, cize reálne za 3 lebo ešte ani stavebné povolenia nemajú.
My sa z Ivanky dostaneme do mesta asi len vrtuľníkom.
Tu D4 nam bol čert dlžný.
Pridajte komentár: