Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Predstavenie Modelu Y

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • davo
    Junior Member
    • Aug 2015
    • 26

    Predstavenie Modelu Y

    Elon oznamil datum predstavenie Modelu Y. Bude to 14.03.2018 v LA Design Studio.

    https://twitter.com/elonmusk/status/1102332778492772352
  • Ioniq
    Member
    • Jan 2017
    • 342

    #2
    Toto by mohla byt naplast na EU trh. Pouzitelna karoseria. Akurat velkost pre rodinu. Uz len aby to zas netahali ako zuvacku 4 roky... Skoda, ze amici nechovaju vrucny vztah ku kombikom. TM3 s kufrom by tu bola hitom, a s minimalnou upravou a namahou mohli mat 2 auta naraz. Prihodit 4000€ za kombi format a predavalo by sa ako teple rozky. Nemecka premia sa v EU tiez predava viac v kombikoch ako sedanoch. Skoda, ze nepocuvaju trh... TMY to zachrani len ciastkovo.

    Komentár

    • dango
      Member
      • Nov 2014
      • 161
      •   

      #3
      moj typ je, ze to bude mierne nafuknuta 3ka

      Komentár

      • davo
        Junior Member
        • Aug 2015
        • 26

        #4
        Live stream z predstavenie tu

        https://livestream.tesla.com/bi3advsd6maj3im0baq0
        https://www.youtube.com/watch?v=3ydPFR6xb3I

        Komentár

        • Hody
          Junior Member
          • Jul 2017
          • 3

          #5
          dangov tip bol spravny kto ponocoval a sledoval?

          https://zive.azet.sk/clanok/138868/e...-a-dostupnost/

          Inak, samotna prezentacia ma trocha sklamala. Kopec kecov o historii a samotne auto na kamere poriadne ani neukazali. Par minut so zakladnym infom a dovi...

          Komentár

          • juks
            Member
            • May 2018
            • 54
            •      

            #6
            Bolo jasne, ze to bude nafuknuta trojka, ale ako nafuknuta?
            Zatial som nenasiel presne rozmery. Ak bude nafuknutie len do vysky, bude to super. keby ju nafukli aj na dlzku, bolo by to zase prilis velke auto na EU pomery.
            A keby ho nafukli aj na sirku, tak podla mna uplne zle.

            Komentár


            • ICE666SVK
              ICE666SVK komentoval
              Upraviť komentár
              No vsak ked mas nafuknuty balon a nafuknes ho este o 10% tak sa nafukne o 10% cize ako dzodzo dole napisal vsetkymi smermi. Aspon sa poucili, co som sa docital a uz teraz sa da rezervovat, ale len tam kde maju otvoreny trh.
              Info z netu:

              Už od dnes je dostupný konfigurátor pre Teslu Model Y. A to v USA, Kanade, Mexiku, Belgicku, Nemecku, Španielsku, Holandsku, Nórsku, Rakúsku, Švajčiarsku, Švédsku a Číne.

              By ma zaujimalo ci to dostanu ty zaujemcovia trebarz z CR a SR modely TM3 a TMY z Ciny, alebo USA.
          • Ioniq
            Member
            • Jan 2017
            • 342

            #7
            Elon uz davno tweetoval, ze nafuknutie o 10%, ale nepovedal, v ktorom smere Ale ako hovori Jux, do vysky ok, dlzka a sirka uz bude v EU problem. Aj ked Tesla na EU v zasade kasle takze to ich asi netrapi.

            Ja len dufam, ze to bude mat vzadu na kufri klasicke celo-otvaratelne veko ako TMX, a nie tu srandu co ma TM3. Pri tvare toho zadku sa to priam pyta do oboch, pri TM3 tym zbytocne zabili vyuzitelnost. A som trosku skepticky voci tomu 3. radu sedadiel. V tomto rozmere mi to pride trosku komicke, a nie uplne vhodne ani na nudzove pouzitie. Uz v tych velkych autach ako TMX, GLS, Q7 a spol je to take hranicne, na kratsiu jazdu. Deti sa tam nejako natlacia, len zas otazka manipulacie s detskymi auto-sedackami a nasledne nulovy priestor na batozinu. Na prilezitostnu jazdu mestom asi ok, ale kto si zase na taky ucel priplati v zasade vyhodene peniaze, len aby mohol raz za rok niekoho odviest (TMX to ma za 3200€ a tam sa to aspon da vyuzit).

            Ale auto podla mna pekne, ma to potencial, a v Europe dokonca predajnejsie ako TM3 kvoli praktickosti. Ja by som si to kupil Dufam, ze to nezabiju dodavkami, ale TM3 by sa mohla dovtedy skludnit a budu sa moct sustredit na TMY. Palec hore Tesle

            Komentár


            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Ioniq ako hovoris. Mne sa skor nepaci, ze ten treti rad sedadiel tam vobec je - to moze znamenat, ze Y bude dlhsia ako 3, co by sa mi nepacilo.
              No zbytozne spekulujeme, dokedy nie su jasne rozmery. A vseobecne zbytocne spekulujeme, ked je dost daleko od realnej dostupnosti Y.
              Sice sme sa uz viackrat opalili, ked sme mysleli, ze dokedy pride 3-ka masovo, tak tu bude kopa inych dobrych EV. Sice su, ale len v malych poctoch, Takze zazrak sa zatial nekonal a tesla ma dost casu aby predala v EU dost TM3-jok, dokedy pride konkurencia s masovymi dodavkami.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Konkurencia má aút plno a napr. taký VW Vám nakresli auto aké len chcete.
              Bohužiaľ len Tesla vyrába, ostatní kreslia. Som zvedavý, dokedy tí Nemci budú ťahať zákazníkov za nos, resp. koľko ešte bude trvať až ich zákazníci prekuknú a uvedomia si, že len vydávajú videá a obrázky a stále nič.
          • dzodzo
            Member
            • Oct 2016
            • 88

            #8
            nafuknute vsetkymi smermi

            Komentár


            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              cize mackopes medzi 3 a X

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              To by musel mat zlomene kridla vzadu .
              Mne sa paci viac ako TM3. Toto bude mat uspech lebo to isto bude hatchback.

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Mackopes je fajn, pokial je to pouzitelne Ja som napriklad nikdy moc nemusel SUV, vzdy sa mi pacili kombiky. Ale tie su pri EV neexistujuce. Na druhu stranu som bol vzdy velkym fanusikom tych zdvihnutych "offroad" kombikov, t.j. Subaru Outback, Volvo XC70, Audi Allroad atd. Je to podla mna akurat kompromis medzi priestorom, a zaroven priechodnostou obrubnikmi a lahkym terenom, s trosku vyssim posedom pre lahke nastupovanie, a bez tak citelneho negativneho dopadu na jazdne vlastnosti a zatazenie podvozka ako vysoke SUV. Toto sa mi javi ako ako velmi zaujimavy kompromis a krok spravnym smerom

            • EVan
              EVan komentoval
              Upraviť komentár
              Vieme už aká je svetlá výška (porovnanie MY a M3)?

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              mne sa veru tiez paci. Hlavne kvitujem moznost 7 sedadiel ! to je pecka. Tym padom to bude za cenu jedineho 7miestneho elektrickeho auta = nissan eNV200 evalia, ktory sa popri tomto moze strcit do.....
              Nevie niekto ako je rieseny kufor? bude to uz cele vyklapacie? Na tych fotkach z boku je tam prerusenie zhruba v polovici zadneho okna, tak si neviem predstavit ako sa to bude cele otvarat.

            • ICE666SVK
              ICE666SVK komentoval
              Upraviť komentár
              Dajte si vsetci na Tesla stranke TMY a popozerajte si to auto co tam je na videach. Z predu je ako TM3 z boku ako TMX a klucky ako TM3 a vzadu je to TMX teda kufor sa otvara tak ako v TMX. Akurat v TMX je vacsi priestor, ale pri 7 miestnom je ten priestor aj v TMX problem, takze bude aj tu.
              Klikni sem https://www.tesla.com/en_EU/modely a skroluj a je tam kufor pekne ukazany. Skroluj dalej a uvidis aj pekne video, kde je vidiet z vonku aj predok aj bok aj zadok auta. A TMY bude mat moznost zrejme taku co TMX nema koli sokolim dveram, ktore sa vyklapaju. Teda TMY bude moct mat zrejme stresny nosic.
              Naposledy upravené ICE666SVK; 15-03-2019, 19:07.

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              mas pravdu, je to vyklopne. Bomba.
              Z tychto prvotnych info je to zatial moj top na rodinne auto pre 5-clennu rodinu. Mozno raz...ked budem velky a bohaty
              Vo vsetkych parametroch presne site na rodinu. 7miest pre obcasne prevozy viac ludi, resp. rozlozenie posadky, vyssi posed, pristupny a velky kufor, mensia vaha ako X, dizajn nadherny, paradne dojazdy, vybava luxusna, stresny nosic a tazne by boli perlička
              Nechcem tarať, ale podla mna v case ked rozbehnu vyrobu, toto bude VYRAZNE predavanejsie ako model 3 !
              Naposledy upravené milan84; 15-03-2019, 19:45.

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Jedine co nie je bomba je ten rok 2021

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              no hej, aj to bude zas s odretymi usami ako to uz v pripade Tesly byva ale vies, na dobre sa oplati cakat.
              Tym padom som rad, ze sa v elektricke, ktora pokryva vacsinu mojich potrieb vozim uz teraz a na Y mozem setrit a snivat

            • Teq
              Teq komentoval
              Upraviť komentár
              tiez som na tom podobne...som zatial spoko s LEAFom a dufam, ze vydrzi dokym bude model Y o bateriu sa prikladne staram, tak hadam sa mi odmeni...
          • nemo
            Member
            • Oct 2015
            • 283
            •   

            #9
            Svet podla eTrend.sk:

            Model 3 je liftback.
            Model Y Dual Motor AWD - "Automobilka pre tento model ponúkne aj funkciu Autopilot."
            https://www.etrend.sk/auto/tesla-ma-...i-model-y.html

            Komentár


            • dzodzo
              dzodzo komentoval
              Upraviť komentár
              preklikol som sa vedla na clanok a toto je tiez dobre: https://www.etrend.sk/auto/audi-e-tr...-si-fotky.html

              zakladna cena o 20k viac nez top model y (no dobre tak iba o nejakych 5k viac keby to bolo este uplne v plnke) ale ta tragicka spotreba 22-26kWh/100km to ma byt ten precizny nemecky engineering?

            • Teq
              Teq komentoval
              Upraviť komentár
              ono to nie je tak jednoduche urobit slusne EV - je to notebook na kolesach a musia to vedet perfektne softwarovo vyladit - o to tazsie ked je to dual motor. samotna tesla vylepsovala aj prve modely s a "pridavala" im dojazd updatom firmwaru.
          Pracuje...
          X