Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Nissan e-NV200
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
-
nuz nie je to ziadne terno ...
realny dojazd nieco malo cez 100 km (aj to len pri uspornej jazde?) -> tragicke
dlhe nabijanie, "rychlonabijanie" tiez nic moc (hlavne ked mam zobrat do uvahy, ze cas su peniaze a zvlast pre podnikatela - ked mu bude auto stat na "pumpe")
cena (26600 EUR + DPH) oproti benzinovej verzii (13360 EUR + DPH) v podstate dvojnasobna ... a baterky raz bude treba vymenit, nikto nevie kolko vydrzia
vyuzitelne len v niektorych malo pripadoch a aj to si musi majitel dobre spocitat, ci sa mu to vyplati
v podstate sa to ani neoplati.
http://www.nissan.sk/content/dam/ser..._FURGON_SK.pdf
http://www.nissan.sk/content/dam/ser..._FURGON_SK.pdf
Komentár
-
Měl jsem možnost ho měsíc testovat, alepředprodukční verzi s 13 tis. najetými km, při kterých jako předváděčka asi dost trpěl. Na hybrid.cz najdete pár testů, ale taky v diskusích pod nimi zkušenosti majitelů, co je denně používají k podnikání. třeba majitele z českomoravské vysočiny:
Tarif D27d - elektromobilita je za 2kč v NT. Jezdím průměr 18kWh/100, tedy 0,36 kč/km. Cena nafty by byla cca 2,40/km ale pozor, započítejte i olej, který se také mění v závislosti na ujetých km. Tu cenu enegie jsem ale započítal jen z důvodu jakési férovosti. Od té doby, co doma nabíjím elektrická auta totiž za elektřinu platím méně, než před tím, protože ušetřím i na praní prádla mytí nádobí atd... A jelikož já nekupuji auta za hotové, ale na úvěr, tak je pro mě ekonomická návratnost okamžitá. Za naftovou verzi bych sice platil poloviční úvěr, ale 2x tolik bych dal za naftu. Takže už první měsíc bych na tom tratil. Záleží na tom, kam jezdíte, já jezdím pravidelně Brno, Hradec Králové, Prahu a občas Plzeň Tady všude jsou rychlonabíječky, které můžete neomezeně používat za směšný měsíční paušál odpovídající čtyřem nabitím doma. Takže sice čas jsou peníze, ale já o žádný nepřicházím. Jen si na oběd místo u nás v hospodě zajdu do jídelny co je u nabíječky a jinde zase na notebooku vyřizuju emaily, nad kterými bych jinak strávil stejný čas v kanclu za stolem. Chce to prostě uvažovat trochu jinak. Jezdím do brna a do hradce. Jsem ze Svitavska... Pro mě je ekonomicky při dostatečném nájezdu je návratnost při pořízení auta na úvěr okamžitá. Ale samozřejmě pokud potřebuje někdo jezdit dlouhatánské trasy bez přestávky tak pro něj elektromobil zatím není alternativa. I pro toho, kdo nepotřebuje, ale je o tom přesvědčen. Stejně tak pro někoho kdo nezvládá myslet jinak, než naleju naftu a jedu... Co se týče LPG o tom jsem tady už diskutoval, opět mám z vlastní zkušenosti. Honda CRV 2,0 LPG náklady na 1km 1,75. Honda CRV 2,2 diesel náklady na 1 km 2,10kč. Takže rozdíl nic-moc. Takže dnes už bych o LPG neuvažoval.Radovan
- Likes 2
Komentár
-
Som majiteľom cca týždeň, auto som kúpil na firmu k jazdeniu po meste na drobné zásobovanie a poprípade nejakú prepravu osôb(5 miestna verzia s dvojkrídlovými zadnými dverami). V Nissane nám ochotný predajca spravil ponuku na 22 400€ bez DPH. V meste(Žilina) máme momentálne 2 rýchlonabíjačky, jednu priamo pri predajni Nissanu a druhú od Greenwayu, obe zadarmo takže s nabíjaním nie je problém. Jazdné vlastnosti skvelé, auto je v eko režime trošku lenivé no odmení sa za to cca 140 km dojazdom pri 95 percentách nabitia batérie. Neviem či je to naozaj reálne číslo keďže zatiaľ sme na aute spravili cca 120 km(jedno nabíjanie). No uprime som spokojní nad mieru za tú cenu mám skvele vybavený elektromobil s OBROVSKÝM kufrom. Ak niekto bude mať nejaké otázky kľudne napíšte rád odpoviem.
- Likes 1
Komentár
-
Prekvapuje ma, preco vobec uvazujete o pouzivani mestskeho elektromobilu na dlhe trate. Mne sa e-NV200 velmi paci, no treba ho pouzivat tam kde patri. Ano, ma maly dojazd, no pri pouziti napr. na rozvoz zasielok po meste zvladne celodennu sluzbu na jedno nocne nabijanie hoci aj z obycajnej 230V zasuvky. Dnes sluzbu rozvozu robia smradlave dizlove dodavky, co zastavuju a znovu startuju po par sto metroch plazenia sa na druhy koniec ulice. Na takyto rezim prevadzky su dizle najhorsou alternativou.
e-NV200 pouziva rovnaku technologiu ako Leaf. Ak by aj e-NV200 dostal kapacitnejsiu bateriu ako teraz LEAF, bol by o nieco lepsi aj v dojazde, ale stale len pre kratke trate. Nikde som sa nedocital ci Nissan planuje pre e-NV200 rovnaky upgrade ako pre LEAF.
- Likes 2
Komentár
-
Ma niekto skusenost s eNV200 a tou novou 40kWh bateriou? Potrebujem do firmy kupit mensiu dodavku, ale potrebujem aby bola schopna urobit 150km za kazdych podmienok (leto ci zima) po okresnej ceste plus kusok dialnice (do 10km, to uz je zaratane v tych 150km). Co sa da od tejto dodavky ocakavat?
Komentár
-
Oficialne cisla Nissanu su sice pekne, ale neverim im ani nos medzi ocami aj Leaf 2 mal mat dojazd 378km a zrazu ma na okreskach mensi dojazd ako Ioniq s 28kWh bateriou, preto sa pytam, ci ma niekto skusenost, alebo pozna niekoho kto ma vo flotile tieto dodavky. Po meste sice bude chodit, a tam sa vobec neobavam ze by nedosla aspon tych 150km, ale 90% jej prevadzky bude tvorit medzimesto, cize tych 90kmh. Nemam problem, ked sa pojde trosku mensou rychlostou (80kmh) ale ist 60-70kmh uz nepripada do uvahy a hlavne neviem ako sa to auto sprava v zime. Je tam ta ista technika ako v Leafe, t.j. ziadny TMS? A Bjornove videa mi vela optimizmu nedavaju, ked na mensom Leafe2 v mrazoch dosiel dakych 160km, a eNV200 ma aerodynamiku satnikovej skrine :-/
-
DPD ma v Bratislave na rozvoz niekolko kusov. Ale kontakt tam nemam.
-
e-NV200 v zime a 150 km je dosť riskantný podnik, dojazdy súčasných e-NV200 boli na úrovni 70% Leafa, alikvotne k novému Leafu je to tak na hrane a s prehľadom dať v zime 150 km určite nebude. V lete áno pri kľudnom tempe, ale v zime kde záleží od teploty, stačí aby mrholilo alebo boli trocha kolaje s vodou na ceste, to istota a s prehľadom nie je. Leaf má zlé cx a e-NV200 to ešte graduje do výšin pre EV nepredstaviteľných. Je tam tá istá technika ako v Leafe, teda bez TMS.
EPA pre e-NV200 je pod úrovňou Ioniqu a vieme ako Ioniq v zime zníži EPA dojazd vplyvom zimy, kúrenia atď. e-NV200 zníži EPA hodnotenie ešte viac a to už je niekde pod 150 km.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
asi tak ako píše nissan ? :
https://www.nissan.sk/vozidla/nove-v...cifikacie.html
(odkaz podľa google vyhľadania slova e-nv200)
-
nejake super TMS to nema, ale ma min. ventilator ktory sa pusta pri rychlonabijani
z bjornoveho videa : https://www.youtube.com/watch?v=P9bHw0PS3uM cely roadtrip to udrzalo bateriu v normalnej teplote.
Niekoho som videl aj pisat ze sa to da pustit manualne, ale nemam overene.
Clovek az zasne preco aspon toto nedali do Leafu, bolo by to o 50% lepsie auto.
-
-
To si ma moc nepotesil Miro To musi byt clovek odkazany na naftovy chrochtak ked chce nieco spolahlivo previezt?
Komentár
-
Neda sa prenajat ( aj stary model) od niekoho? Mozes potom nalozit nakladom a vybrat sa na test. cestu. Staci potom trocha matematiky a vies kolko cca prejdes s novou 40 kWh. Velkou vyhodou je ze to ma chladenie baterie minimalne pri rychlonabijani. Takze pokial su nabijacky mozes bez ujmy na zdravi baterie jazdit cele dni non stop. Mozem ti aj pozicat OBD2 scanner aby si videl presnejsie spotrebu (mam jeden zalozny)
-
Som nalomeny... ono to bude jazdit prevazne medzi Viednou a Bratislavou. Vo Viedni si tu daval link na gratis Quickcharger Lidlu. By sa teoreticky dalo vyuzit. Mna najviac mata predstava, ze sa eventualne magistrat rozhybe, ako Viedensky tak aj Bratislavsky, a EV dostane moznost gratis parkovanie v centre, pripadne uplne najidealnejsie aj vstup do historickej pesej zony. To je nezanedbatelny benefit (aj ked sa mozno nestane).
-
Vo Viedni je nabijaciek dost. Smatrics, Wien energie, Ella, Lidl...
https://e-tankstellen-finder.com/at/...trotankstellen
Tam by nemal byt problem s nabijanim. Ja som pouzil tu (zadarmo) lidlovu a Ella (pri SCS hofferi) za 35 centov na minutu.
Smatrics ma tiez celkom zaujmave pausaly pokial sa clovek nabija casto. Musis si ale poratat potom naklady.
-
-
https://www.youtube.com/watch?v=uuFa1QRc4KU
Dojazd v lete (prazdny) skoro 200 km, nalozeny isto menej. Na trasy vieden - bratislava by mal v pohode stacit
Komentár
-
Tie upravene eNV200 vyraba-preraba firma Voltia (sesterska firma GW). Tie dodavky maju vyrazne vacsi aero-odpor (kedze maju dvojnasobnu kapacitu cargo priestoru), priemerna spotreba je tam okolo 22kwh pri normalnej jazde v meste.Pri prazdnom aute a spravnom vodicovi sa to ale da aj za 18kwh. Ked tomu kurieri nakladaju a jazdia na hulvata, spotreba sa blizi aj k 30kwh Realne v meste s 24 bateriou najazdia podla vodica od 90-110km s kurenim alebo klimou. Na jar, ked netreba ani klimu ani kurenie, je mozne rozumnou jazdou atakovat 140km. Ak ma ale na palube 500kg, bude to samozrejme menej.
Do Viedne to starou cestou prejde, ale tam je potrebne samozrejme dobitie.
Vacsia bateria vyriesi obmedzenia pri dojazdoch ale dvojnasobok to asi nebude.
Komentár
-
Tiez by som bol zvedavy na dojazd pri nalozenych 500 kg s jazdou 90-100 km/h po dialnici. Vie nikto ci nissan planuje aj do env-200 dat 64 kWh bateriu buduci rok? Bude asi muset, kedze predal svoju vyrobnu bateri a ma mat clanky uz od LG chem. Take 64 kWh env200 je uz pouzitelne pre rodinu na dlhe trasy aj na letnu dovolenku (s 150 kW nabijanim)
-
Komentár