Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Pristavna

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Pristavna

    V prevádzke. Na kartu.
    Prevádzkovateľ: Slovnaft
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

  • #2
    Siel som okolo tak som sa zastavil- funkcna, 50kW, zatial bez identifikacie. Akurat nevyzera ako ZSE, je tam iba logo NEXT-E a nie je to ABB, nejaky mne neznamy typ. Oznam o skusobnej prevadzke je na Slovnaft "plagate" a na ZSE webe kdenabijat nie je o nej ani zmienka..

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	pristavna.jpg
Videní:	1
Veľkosť:150,1 KB
ID:	27437

    Komentár


    • Juro
      Juro komentoval
      Upraviť komentár
      Dik za foto.

    • Daliborko
      Daliborko komentoval
      Upraviť komentár
      Už je aj na webe kdenabijat.sk, ale nie je označená červeným špendlíkom (ZSE), ale zeleneným (ostatné).

  • #3
    Zistoval som v Slovnafte info, tu je odpoved:
    ďakujeme za Váš e-mail. Dovoľujeme si Vás informovať, že nabíjacia stanica pre elektromobily na čerpacej stanici SLOVNAFT, a.s. v Bratislave na Prístavnej ulici je zatiaľ bezplatná v testovacej prevádzke.
    V blízkej budúcnosti plánujeme spoplatniť službu formou platby v predajni (cez platbu služby na pokladni a následne priloženia RFID kartou obsluhou – dočasná prevádzka pokiaľ nebude aplikácia) a neskôr cez aplikáciu.
    Termíny spoplatnenia a cena služby ešte nie je stanovená.

    Naposledy upravené milan84; 27-08-2018, 19:43.

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      Fiha, zeby slovnaft toto spravil na viacerych cerpackach? Nebolo by zle mat dasiu konkurenciu GW (a ZSE)

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      neteš sa priskoro. Toto je jedina pumpa svojho druhu...vidno aj na jej konstrukcii, ze je ina. Takisto je tu nejaka umyvarka pre psov či čo to... Takze podla mna potreboval spravit nejaky vyskum, minut peniaze tak spravili jedno pokusne miesto
      Na mnohych inych Slovnaft su predsa osadene ZSEčka.

      Ale krasny pocit, ked som vcera míňal ich stojany s cenovkou skoro 1,50€ za benzin a natankoval som si gratis evo-elektrinu

    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      Ked chcu robit aplikaciu, kvoli jednemu stojanu to nebude... ale zase ak je to miesto v ramci budovania siete Next-E, Slovnaft mohol iba poskytnut miesto a pripojku...

    • Daliborko
      Daliborko komentoval
      Upraviť komentár
      Slovnaft je priamo účastníkom projektu Next-e spolu so ZSE

  • #4

    Komentár


    • #5
      Táto nabíjacia stanica je súčasťou siete next-e (čoho neklamným dôkazom je aj obrovská nálepka ). V rámci tohto projektu by malo byť postavených 18 staníc ( z toho 7 od ZSE). Ale všetkých 18 bude na čerpacích staniciach slovnaft. Viď mapa:
      http://next-e.eu/map.html
      Takže konkurencia určite bude. A keby aj nie, každá nabka sa ráta, no nie?
      Inak v rámci tohto projektu by malo ešte pribudnúť aj 7 ultra rýchlych nabíjacích staníc (150-350 kW) takže máme sa načo tešiť

      Komentár


      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        cim viac tym lepsie, aj ked pochybujem o vyuzitelnosti tych ultra rychlych nabijaciek, potesilo by skor viacero 50 kW stojanov ako jeden 350 kW...

    • #6
      No len skoda, ze vybrali tuto lokalitu-pumpu. Na dostrel je Alza, z druhej strany Lidl, o kusok dalej Billa Bajkalska a este o kilometer polus a GW.
      Niektore smery fakt akoby boli Panom Bohom zabudnute.
      Podla mna super lokalita by bol Slovnaft pri Kauflande v Biskupiciach...jedna z najvacsich krizovatiek v BA, dostupne zo vsetkych smerov.

      Komentár


      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        V minulosti bolo na tomto fore napisane, ze ma v samotnej BA pribudnut tusim 50 nabijaciek rozneho typu, takze podobnych nabijacich bodov, ktore budu mat v okoli niekolko dalsich nabijaciek a budu horsie dostupne bude zrejme viac.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        no je to fajn, ale Bratislava je uz fakt plna nabijaciek, treba nam ich viac? Ved vacsina z nas sa nabija doma...Cerpaciek je po BA sice este viac ale zisli by sa ako sol skor inde po Slovensku...
        Naposledy upravené Teq; 27-08-2018, 21:37.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Radsej by mali dat na jedno miesto 4 stojany ako na 4 miesta po jednom, minimalizovalo by sa hladanie volnej nabijacky a spolocne nabijanie by mohlo utuzovat vztahy medzi elektromobilistami.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Plny suhlas s juxom, mne sa nechce hladat volnu nabijacku a behat ako trulo. Ideal je naplanovat si nabijacie miesto kde su 2-4 stojany a mat istotu, ze nabijem. Rovnako ako cerpacky, vsade je viac stojanov.

      • g211
        g211 komentoval
        Upraviť komentár
        Niekedy mam pocit ze to chapeme vsetci, len nie GW a ZSE...

      • matchke
        matchke komentoval
        Upraviť komentár
        Teq Este by sa hodila Karlova Ves. Napr. parkovisko na Molecke pri Lidli. Aj ked neviem ako je to s pristupom cez rampu po otvaracich hodinach.
        Naposledy upravené matchke; 29-08-2018, 07:49.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        To je tym, ze budovanie nabijaciek ma na starosti nejaky suflikant-ekonom a nie aktivny pouzivatel EV. To je ako na slovenskych ministerstvach

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Ja myslim ze problem bude vo volnej kapacite vykonu. Predsa len mat k dispoziici 2-3x50 kW je nieco ine ako 50 kW. Bezne rozvody su istene z trafostanice 220 A a to je prave tych 50 kW.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        A tie rozvody patria komu? ZSE, resp nejakej ich distribucnej odnozi, ci?

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Jiri GrandPa Istenie 220A by bolo akurat na 3 stojany :-)))
        (230Vx220Ax3fazy = 151,8kW)

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        jux - To máš síce pravdu ale nezabudni že na tom rozvode je napojená aj tá benzinka.
        Ioniq - rozvody patria distribučke ZSE Distribucia. To je iná firma ako ZSE
        Energia ktorá predáva elektrinu.
        V princípe to funguje tak, že ZSE Distribúcia urobí trafo z 22kV na 230/400V a tam končí. Kabeláž medzi trafom a rozvádzačom platí investor toho, čo tu elektrinu potrebuje a oni si ju potom blahosklonne preberú

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Jiri GrandPa Organizoval som pre novu vystavbu 50-tich domov vystavbu ciest, chodnokov, kanalizacie, precerpavacky, vodovodu, trafostanice, VN pripojky, NN rozvodov, NN pripojok na pozemky a verejneho osvetlenia. Prave ZSE distribucna sa chovala seriozne - nechala vlastnikov zaplatit len projekty. ZSE-distribucia postavila a financovala trafostanicu, VN pripojku, aj NN rozvody po rozvadzace pred pozemkami na ulici. Majitelia pozemkov platili len kratku pripojku na pozemok a elektromerovu skrinku. Vsetci ostatni, teda BVS (- voda, kanalizacia, precerpavacka kanalizacie) aj obec (- cesty, chodniky, verejne osvetlenie) dali siete postavit a zaplatit majitelom pozemkov a prevzali ich bezplatne hotove - skolaudovane.
        Iny pripad je, ak si firma kupi svoju trafostanicu, je jej majetkom a stara sa o nu - vtedy kupuje elektrinu z 22kV, ktora je lacnejsia. V mojej praci vychadza cca 0,1eura za kWh bez DPH. Meni sa v rozsahu jednotiek % kazdy mesiac podla faktury pre 22kV odberne miesto nasej 6MW trafostanice..
        Naposledy upravené jux; 29-08-2018, 09:46.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Hm, tak to ste mali stastie. My sme robili podobne pre 20 domov a platili sme aj NN elektricke rozvody od trafa a po domove pripojmne miesta. Asi sme nemali tie spravne konexie...

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Konexie sme nemali, asi mali vtedy take pravidla.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        To je skvele, dobre vediet! Vidno, ze aspon niekto rozmysla. Kiez by aj na Slovensku mysleli podobne. Radsej menej husta siet ale s viac pripojkami na strategickych miestach a istotou nabitia, ako DC nabijacka kazdych 500m (co v Bratislave pomaly zacina tak vyzerat) a popri dialniciach po jednej dakde v prdeli... Pevne dufam, ze na cerpackach pozdlz D1 pribudnu aspon po 2 stojany, by bolo idealne.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        Ioniq no ved toto...na SR / AT sa stale bojim ze ak nahodou nepojde DC nabijacka tam som v pecku, vacsinou pridem skoro na "sucho" a na svojom LEAFe co ma len typ1 by som bol bez DC uplne v prdeli.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Teq Ako majitel EV s typ1 by si mal mat kabel z typ2 na typ1.aby si mohol nabijat na typ2 stlpikoch s typ2 zasuvkou a tiez typ2/typ2 redukciu aby si mohol nabijat aspon pomaly cez AC aj na DC nabijackach ak je DC obsadene. (da sa to vyriesit aj skratenim typ2 konektora na t2/t1 kabli, ale to nie je koser)
        Tiez ak ozelies nabijanie na typ2 stlpikoch, pre nabijanie na nabijackach s kablom a typ2 konektorom ti staci kratka redukcia so zasuvkou typ2 male na typ1 do auta. Zapojenie je napr. tu:http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eob...3478#post13478
        skrateny typ2 tu:
        http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eob...3728#post13728
        verziu s zasuvkou typ2 male nikto oficialne nevyraba, lebo predlzovacky su oficialne zakazane, ale ak vieme co robime tak rozne redukcie pouzivame.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        jux ano mal by som...zistoval som si o tom informacie ked som si kupil LEAFa ale je to pre mna moc drahe...za tie iste peniaze si mozem kupit najpr. 16A EVSE ktore by som isto viac vyuzil. Na niektorych GW nabijackach su dokonca aj schuko zasuvky, ale na ZSE som to doteraz este nevidel, ani v Rakusku.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        pri GW nabkach sice su schuco zasuvky rovnako ako 380V, ale su to servisne zasuvky a maju byt odpojene. Ked klasicky slovak zoberie srobovak, vypaci zamok, zapne istic a nabija sa, je to ciste chrapunstvo a je zlodej.
        Su urcene napr. aj pre nudzovy pripad, ked je nabijacka nefunckna. Pri ZSE nie je taka moznost.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Akym maximalnym prudom vie nabijat Leaf 1 cez Typ 1 zasuvku?

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Mam okrem fabriky aj kabel na 16A a merač odberu. Maximum, ktore zaznamenal doma v garazi pri takomto nabijani je 3790W. Ak dobre chapem prepočty, tak je to viac ako 3,3kW palubna nabijačka pre wallbox

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        Jiri GrandPa 3.7 kW pokial viem, ale bola aj moznost dat si 6.6 kW palubnu nabijacku. Ja mam len 3.7 (16A x 230V). Dalsia moznost je si kupit 10 kW SETEC portable chademo nabijacku, ktora ale stoji 3500 eur... cez nu sa da nabijat cez AC
        https://www.twincar.sk/chargers.php#10kw
        Naposledy upravené Teq; 30-08-2018, 20:39.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Tento je kompletne koser. Ale zbytocne velky konektor IMHO. Ja pouzivam pre nabijanie Fiatky ten standardny Typ2 samec, skrateny plast o 11 mm. Funguje bezvadne.
        https://evonestop.co.uk/collections/...-adaptor-16amp

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        ano asi mas pravdu 3,7 aj ked na webe najdes vsetko od 3,3 az po 3,7

    • #7
      Tych Slovnaft púmp pribudne viac a aj na dialnicnych odpocivadlach podla planu na tejto mape projektu next-e :

      http://next-e.eu/map.html

      pri Trencine Zamarovce, Sverepec odpocivadlo, Zilina Kosicka(je tam Slovnaft pumpa)

      Komentár


      • Daliborko
        Daliborko komentoval
        Upraviť komentár
        Keď si ich už zopár vypísal, tak doplním zvyšné:
        -D1 odpočívadlo Malý Sariš obojsmerne (pred Prešovom)
        -D1 odpočívadlo Štrba smerom z Tatier na západ
        -D1 odpočívadlo Ivachnová smerom zo západu do Tatier
        -D1 odpočívadlo Zeleneč smerom z BA
        -D1 odpočívadlo Zlaté Piesky smerom do BA
        -D2 odpočívadlo Lamač smerom z BA
        -Čerpacia stanica Slovnaft Záhorska bystrica
        -D2 odpočívadlo Sekule obojsmerne
        -R1 odpočívadlo Budča obojsmerne

        A ešte 2, ktoré už stoja:
        -Čerpacia stanica Slovnaft Dolnozemská (BA)
        -Čerpacia stanica Slovnaft Tuhovská (BA)
        Inak pri týchto je zaujímavé, že nie sú označené logom next-e, ale fast-e Ale hlavne, že sú

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Mna potesilo ze budu nabky na D1 a dokonca vychod Strba, Maly Saris. Super, len tak dalej. Clovek nebude musiet zliezat z dialnice.

      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Obojstranna Budca na R1 a Zamarovce+Sverepec na D1- o tom "snivam" odkedy mam Ioniq, to uz dam v pohode BA-Tatry s jednou nabijacou pauzou aj v zime. Ak nedaju horsiu cenu ako GW, tak GW bude mat vazny problem...

    • #8
      Dneska som videl na jednom maďarskom youtube videu, ze mol ide stavať nabijacky k svojim cerpacim staniciam. Chce ich mať v 80 km vzdialenostiach. Teda aj unas na slovnaft čerpačkach predpokladam. Tu je odkaz na mapu http://next-e.eu/map.html
      A este odkaz na to video
      https://youtu.be/6K9u8-SMyDc
      ak niekto vie po maďarsky.

      Komentár


      • #9
        Rano som ju vyskusal, ide slusne, 125 A.

        Komentár


        • #10
          Mne minuly tyzden CCS ani nechcelo nabehnut (na Hyundai Ioniq). Auto by malo byt ok, kedze kratko potom som nabijal pri Alze a odvtedy este par krat inde tiez cez CCS.

          Komentár


          • Spartakus
            Spartakus komentoval
            Upraviť komentár
            Ani mne cez CCS ak som stal po pravej strane nabijacky. Ked som sa postavil s autom na lavu stranu tak to uz islo. Predomnou tam bolo BMW a mal ten isty problem. Asi tam bude problem s tym kablom, ze ak je nasponovany, je tam nejaka zrada. Aj som to bol povedat obsluhe ale tie slecinky sa tvarili ako by to ani slovnaftu nepatrilo.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            hm tak to nebude nahoda s tym CCS. Ja som tam minuly tyzden skusal cinsky elektromobil Saic, ktory ma CCS a tiez neslo, pricom na inych znackach nabijaciek funguje. To auto ma port z boku tak ako ine dodavky nadrz, takze kabel bol uplne napnuty.

        • #11
          Poslusne hlasim ze nabijacka nefunguje, je na nej aj oznam..

          Komentár


          • #12
            Uz funguje, chademo otestovane

            Komentár


            • #13
              Dnes som zazil naval elektromobilistov
              Najprv podvecer Lidl Trenčianska. @Ľuboš Geleta nabijal Ioniq (vsimol som si ho az pri odchode a dalsi biely Leaf cakal v poradi za nim. Tak si vravim, idem skusit na pristanu. Pridem, skusam... na 3x sa mi Chademo nepodarilo rozbehnut. V aute mi nabehla chyba nabijania !! ktoru som musel vymazat cez Leaf spy. Sucastne so mnou prisiel modry Ioniq, ktoremu ale zda sa CCS fungovalo. Mne to vyplo v podstate v momente.
              Takze bacha, Chademo nefunguje. Vyskusane aj s resetovanim nabijacky nudzovym vypinacom.
              To ten Siemens je tak poruchovy ?

              Komentár


              • jux
                jux komentoval
                Upraviť komentár
                Sa dalo cakat, ze tych par co zatial ostalo zadara budu castejsie obsadene.

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                tak to ano. Ktovie ci ta v Alze bola free, to sa mi uz nechcelo tolko zachadzat, mal som 20 percent a chcel som prist s rezervou domov.
                ALe zaujimave je, ze ABB a konkretne Lidl nemava vobec zname vypadky, kdezto slovnaft s ich SIemensom tu citame (a mame vlastne skusenosti), ze stale problemy rozneho typu pretrvavaju.

              • Teq
                Teq komentoval
                Upraviť komentár
                ja som na pristavnej nabijal vcera a nechala mi error v diagnostike tiez...musel som mazat, ale nabijala inac ok

              • ICE666SVK
                ICE666SVK komentoval
                Upraviť komentár
                Nebolo by lepsie mat 3 nabijacky vedla seba a jedna len ChaDeMo, druha CCS a tretia Typ2. Nebolo by to menej poruchove? Ako v jednej vsetko mat? Je to viac sw porucha, alebo aj hw?

            • #14
              Dnes som bol po dlhšom čase v BA a preveril som túto nabíjaciu stanicu. Veľmi dobrý výkon, za 17 min som nabil 12 kWh. Ale bohužial po mne prišiel kolega elektromobilista s i3 a nenabil. Vypínalo mu nabíjanie. Musel odísť preč. Typ 2 fungoval. Čo je CCS na Slovensku prekliate?..CHAdeMO ..OK ....... CCS..KO

              Komentár


              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                no ten SLovnaft ma zjavne s tym Siemensom dost problemy. ved to ma viac vypadkov, odkedy to spustili ako cokolvek ine od konkurencie.
                Asi ta testovacia prevadzka este chvilu potrva......

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                Dnes pred obedom tam tiez parkovalo biele i3 ked som siel okolo druhym smerom.. tak bud to islo, alebo chudak odisiel a nevedel ze nenabija.

            • #15
              Tak uz treba kartu...

              Komentár


              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                a stale gratis,alebo si uz platil ?

              • Teq
                Teq komentoval
                Upraviť komentár
                gratis ale je to otrava nahanat toho pikolika nech to zapne a vypne...uz tam nepojdem

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                to si viem predstavit. urcite bol nadseny, ze ma ist niekoho obsluzit k nabijacke
                No nejak nam ubudaju tie gratis nabijacky v BA. zostava Alza a Lidl.
            Pracuje...
            X