Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Aupark BA

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • #16
    Zeby byrokracia a nieje to skolavdovane? Preto to este nejde?

    Komentár


    • #17
      Bol som to dnes pozriet v Auparku. Nakoniec tam bude okrem 6x tesla dedicated aj 4x tesla pre vsetkych, takze spolu 10 teslackych wallboxov.
      Takze v Auparku bude moct naraz nabijat 16 tesiel...
      Fotky dam onedlho.

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Vsimol si si tych dvoch hrubych kablov pri zadnej stene? Bolo by cool keby tam dali 2x urban supercharger :-).

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        To bude napajanie tych 10-tich 22kW wallboxov. Su to dva kable, zrejme AlKY 3x185+95, tj daju 2x285A co by s rezervou sedelo - treba spolu 320A, takze to vyzera tak, ze wallboxu nebudu obmedzene. Obmedzujucim faktorom budu parkovacie boxy, su extremne uzke.

    • #18
      Chcel som odfotit vsetkych 10 naraz, ale kvalita je slaba, tie 4 pre vsetky EV su na miestach styroch type1.

      Komentár


      • #19
        Oznacenie styroch, siestich a napajacie kable.

        Komentár


        • #20
          Bol som tam dnes pozriet a stale to nie je zapojene. Mimochodom, chcel som tam spravit kratke video, ale zrusila ma SBS takmer hned ako som zacal natacat. Ze to je zakazane, ze treba povolenie manazmentu a tak.

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Tak za fotky nik nikoho nezvozil a video sa tocit nesmie?

          • head
            head komentoval
            Upraviť komentár
            Fotit sa tiez nesmie. Teda smie, ak to nezverejnis. Ale fotku spravis a ides prec. Ja som tam behal s mobilom a asi sa im to nepacilo. Btw. video ma 55 sekund do momentu kedy uz boli pri mne. Cize celkom rychlo

            Ale SBSkar bol v pohode. Ze mam ist za manazmentom si skusit vybavit povolenie ked chcem tocit.

        • #21
          Dnes som bol pozriet v Auparku BA v akom stave su nove Teslacke wallboxy. Stale im chyba napojenie na hlavny rozvadzac - dva privodne kable AlKY 3x185+95 su stale este nezapojene - hodene na zemi. Pravidelne tam chodim cca 2x tyzdenne a vzdy su type 2 kable HPWC rozhadzane kade-tade po zemi ako ludia skusaju ci wallboxy funguju.
          Vzdy ich upracem a o par dni su vecsinou znova rozhadzane. Pripominam, ze nema zmysel skusat ci funguju, dokedy na wallboxe nesvieti zelena indikacna ledka.
          Zopakujem, ze podla popisu nad HPWC na fotkach o dva prispevky vyssie bude v auparku spolu 10 HPWC, z toho 6 dedikovanych pre Tesly, a 4 univerzalne pre vsetky EV s type2.

          Komentár


          • head
            head komentoval
            Upraviť komentár
            Ked som tam bol pozriet minule, tak sa tam z HPWC "nabijal" nejaky Prius (asi). Kabel bol pichnuty v aute a majitel asi ani nevedel, ze sa nenabija .

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Prius ma type2 konektor? Ked ten Prius nabijal na type1, tak tie v garazi v Auparku funguju davno. Aj teslu som tam "nabijal" pomocou redukcie type1 na type2. Type1 v Auparku da sice len cca 13A jednofaz, no pre plug-in Prius je to pouzitelne, pre teslu nie...

          • head
            head komentoval
            Upraviť komentár
            Neviem. Mne to prislo ako HPWC kabel. Rukovat bola cierna a ak sa nemylim tak tie type 1 co tam su su biele.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár

        • #22
          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	
Videní:	1
Veľkosť:42,5 KB
ID:	19284 Dnes v Auparku BA na nezapojenom tesla universal wallboxe "nabijal" MB GLC 350e...
          Zaujalo ma, ze nabijaci konektor ma v zadnom narazniku

          Komentár


          • head
            head komentoval
            Upraviť komentár
            To vies. Ked mas plugin, tak si ani nevsimnes, ze si nenabil a jazdis dalej .

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Jasne, uz som to pochopil, plugin si kupia ti, co radi zasuvaju, nabijat nepotrebuju.

        • #23
          Na tych wallboxoch Teslackych uz svieti zelena! Neskusal som, mal som nabite na 99%

          Komentár


          • head
            head komentoval
            Upraviť komentár
            Super! Odskusam ked pojdem okolo

          • Franto_01
            Franto_01 komentoval
            Upraviť komentár
            Bol som cez víkend a bola ešte tma.
            Ak v sobotu zas navštívim hlavné mesto, tak dám info :-).

        • #24
          Tak som to dnes testoval, podla predpokladu teslu ide nabijat na vsetkych, ALE na vsetkych je (dufam ze zatial) olimitovanych 6A, cize trojfaz 4kW, t.j. pre Tesly a ine EV s vecsou baterkou takmer nepouzitelne. No este horsie je, ze jednofaz je pri 6A len 1,4kW, cize pre EV s jednofazovou nabijackou uplne nepouzitelne. To povodne jednofazove type1 wallboxy v Auparku 13A/3kW su pre jednofazove EV ovela lepsie.
          Mozno je to len tovarensky nastavene na minimum a este to prekonfiguruju. Ved privodne kable 2x AlKY 3x185+95, ktore pre tych novych 10 tesla HPWC instalovali daju 2x285A, pricom pre plne zatazenie vsetkych 10-tich 22kW wallboxov treba len 320A. Takze verme tomu, ze to este prekonfiguruju, lebo takto je to uplne nanic. Jirko. ake bolo tovarenske nastavenie tvojho HPWC, ked si ho kupil?

          Komentár


          • gamcik
            gamcik komentoval
            Upraviť komentár
            moje HPWC nemalo žiadne obmedzenie

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Z vyroby je to nastavene na 32A. Cize bez obmedzenia.
            To znamena, ze uz tam dali nove rozvodne skrine alebo je to zapojene ako to bolo? Potom by som chapal to obmedzenie.
            Ale v tom pripade by bolo dobre (ak mate niekto kontakt v Auparku) im povedat, ze nemusia robit obmedzenie takto natvrdo ale mozu zapojit az 4 nabijacky na jednu "zbernicu" (na prepojenie nabijaciek medzi sebou staci obycajna krutena dvojlinka) a tie sa mozu delit o rovnaky istic. Jedna je master a tie zvysne slaves.
            Funguje to elegantne, lebo ak su tam Tesly tak nabijacka vie aky ma kazda SOC a prideluje vykon kazdej podla toho.
            A logicky, ked tam bude len jedno EV nabijat (co bude zatial na dlho bohuzial este fakt) tak moze ist naplno.
            Naposledy upravené Jiri GrandPa; 16-11-2017, 14:17.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Tie dva silove kable uz nie su na zemi, su zatiiahnute do rozvadzaca a su zrejme zapojene. Styri povodne type1 walboxy su tiez funkcne.
            Takze obmedzenie nema z elektrikarskeho hladiska logiku. Jedine, ze by nechceli aby sa tam nabijalo.

        • #25
          jux, potvrdzujem, isiel som dnes okolo a prikladam nejake fotky. Bohuzial som odfotil aj tlupu dinosaurožrútov čo nám obsadzujú miesta. V kombinacii s tým ako nízko je HPWC nainstalovane som tam Sko ani poriadne nezaparkoval :-(

          Komentár


          • #26
            Tak ja akurat nabijam, cca 5.5kW/h co mi na jednej faze 230V vychadza necelych 25A? Opravte ma ak zle pocitam

            Komentár


            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              ioniq pise aj aktualny nabijaci vykon?

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Nie, ale vies si to vypocitat. Budu tam nejake odchylky ale to sa bavime o zanedbatelnych desatinach...

              Prisiel som a system mi ukazoval 42% baterie, t.j. potreboval som nabit 58%. Vychadzam z faktu, ze Ioniq ma vyuzitelnu kapacitu 28kWh, t.j. 58% co musime nabit je 16.2kWh. Po zapojeni kabla ukazoval palubak, ze to bude trvat rovne 3:00 hodiny. Pre istotu som si pozrel aktualny cas. K autu som sa vratil presne za hodinu, palubak svoj odhad tiez korektne znizil na 2:00hod a bateriu som mal nabitu na 62%, t.j. ziskal som 20% za 1 hodinu, co je 5.6kWh. Dal som dole jednu stotinu ako statisticku odchylku 5500W / 230V = 23.9A.

              Je to samozrejme hruby vypocet, a spolieham na fakt, ze palubak ukazuje spravnu kapacitu baterie, ale tak nejaku normu to musi splnat a tak daleko od skutocnosti to nemoze byt

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Takze uz ten limit dvihli? Bolo to len 6A.
              To je taka skoda ze pre Europu nemontuju 3 fazove nabijacky do aut. Nechapem - ani len BMW to do i3 nedalo :-(.
              A Zoe, ktore okrem Tesiel jedine ma 3 fazove nabijanie, zasa nema DC nabijanie. To je fakt ako keby chceli dokazat, ze EV su nepouzitelne.

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              BTW jedna otazka - nabijal si na stanici co bola oznacena cedulkou "Tesla vehicles" (cervena) alebo "Electric vehicles" (biela)?

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Neviem, nevsimol som si oznacenie. Nabijal som uplne nalavo, hned prvy box, ako je parkovaci automat. Pred tym som skusal uplne pravy box, blizsie ku schodom, a tam mi nabijanie neslo. Auto detekovalo kabel, ale ziadna stava. A wallbox len svietil, nebehalo tam to zelene svetlo hore-dole. Tak predpokladam, ze tie prave su Tesla Only, a tie nalavo pri rampe su univerzalne.

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Tam kde si bol je 100% cedulka Tesla only. Ovsem ci to nie je poprehadzovane ani srnka netusi asi.

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              No podla toho co som dnes skusal, tak to poprehadzovane vyzera byt

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Jiri, tohtorocne I3 maju trojfazovu 11kW nabijacku - necitas poriadne prispevky -
              nabijala sa u mna v garazi 16A trojfaz.
              http://teslaclub.sk/blogs/bmw-i3/181...bmw-i3-s-juxom

          • #27
            Pôvodne zverejnené od Ioniq Pozrieť príspevky
            Tak ja akurat nabijam, cca 5.5kW/h co mi na jednej faze 230V vychadza necelych 25A? Opravte ma ak zle pocitam
            prosim ta, ak mas typ-2 dobehni niekedy do Drevony vyskusat ci to pojde na jednej faze tych 7,4kW a 32A co tam uvadzaju.

            Komentár


            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Rača, smer Svätý Jur / Pezinok

          • #28
            Bol som dnes testnut HPWC v BA-Aupark, obmedzenie zrusili. Mne to na silnejsej teslackej 16,5 kW nabijacke davalo plnych 24A pri poctivych 241V a ukazovalo 18kW.
            Takze by som Aupark v BA s 6xSC, 10xHPWC a 4xtype1/13A nazval pre tesly a aj ine EV zemou zaslubenou.
            Este by to mal niekto vyskusat na starsej tesle s 22kW dvojirou nabijackou,

            Komentár


            • ICE666SVK
              ICE666SVK komentoval
              Upraviť komentár
              Napis Jurovi, on ma dual charger.

            • Radkovanko
              Radkovanko komentoval
              Upraviť komentár
              skusal som vsetky zapojene hpwc na i3 a neklapla ani jedna .... tusim si pisal ze podla stitkov mali byt nejake univerzalne type2 ?

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              styri zlava pri type1 su podla tabuliek univerzalne, sest napravo je podla tabuliek len pre tesly.
              Vyskusal si vsetkych 10? Ioniq kusok vyssie tam nabijal a napisal, ze tabulky su popletene, ale nenapisal ako.

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Ak to je tak ako pise Jux tak tabulky su spravne. Ja som nabijal vlavo pri Type 1. Vedla mna nabijala aj modra i3 a vyzeralo to, ze mu to islo. Ale tym teslackym wallboxom to chvilu trva kym sa spoja a zacnu komunikovat, bezne ked sa pripojim k type 2 tak to ide takmer okamzite, v Auparku to trvalo vyse minuty kym sa s autom dohodol, az potom zacal tiect prud. Takze nedockavi ludia mozu mat pocit ze to nejde. Treba chvilu vydrzat.

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              @Radovanko - tvoja informacia je zaujimava. Fakt sa ti to nespustilo ani na jednej?
              Ako pise Ioniq vyssie - vyckal si nejaky cas na spustenie nabijania?

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Dnes som nabijal znova, spolu so mnou aj biely e-Golf. Vsetko fachcilo bez problemov pre obe auta. Bud si bol na stojane vyhradenom len pre Tesly alebo je potom zavada na strane auta.

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Ten Golf som tam dnes videl, bol zapojeny, ale nenabijal. Som si hovoril ze mu to nejde. Tak asi uz mal nabite. Patril evidentne Auparku lebo mal vpredu na palubke sklom napis Aupark.

          • #29
            Škoda, že to nedajú aj do žilinského Auparku, tam vládne nepriateľ elektromobility

            Komentár


            • #30
              Dnes som mal pozicany SMART, tak som ho skusal nabijat kade-tade.
              - samozrejme som ho skusil nabit aj v Auparku BA - na Univerzal nabijalo, na vyhradenych Teslackych samozrejme nie (skusal som to len na jednom univerzalnom HPWC a jednom vyhradenom HPWC pre Tesly)
              Kedze SMART ma jednofazovu 7,2kW nabijacku, zaujimalo ma ako bude na HPWC v Auparku nabijat. Nabijanie sa rozbehlo asi 6 sekund po zasunuti type2 konektora do Smarta.
              Predpokladal som, ze bude nabijat plnych 7,2kW, teda 32A, no nebolo to tak - na displeji Smarta pisalo, ze nabija 20A a 5kW. Mozno su tam nejake nepresnosti v merani, no podobne ako vypocital Ioniq, je mozne, ze HPWC su nejako obmedzene a nejdu na plnych 32A. (treba vyskusat Teslou s 22kW nabijackou)

              Dalej som skusal nabijat Smarta originalnym teslackym mobilnym konektorom, ktory dodavaju k Teslam, Nabijanie prekvapivo fungovalo - myslel som ze nebude, pretoze na i3 Teslacky MK nefunguje. Vykonovo nabijanie fungovalo podla predpokladu plnym vykonom, ktory moze jednofazova nabijacka z 16A teslackeho MK dostat - Smart pisal 16A 3kW
              Nabijanie pomocou 16A trojfazoveho MK ineho vyrobcu fungovalo rovnako.

              Nakoniec som skusal MK dodavany k Smartu, ktory ma normalnu 230V vidlicu a je obmedzeny na 12A, pricom sa daju okrem 12A nastavit aj hodnoty 6A alebo 10A tlacidlom na elektronike MK. Pri pouziti MK dodavaneho k Smartu, vo vsetkych nastaveniach MK Smart len pise, ze nabija, no akym vykonom nabija - to uz nepise.

              Zaujimave je, ze Smart sa bude dat od noveho roka objednat s priplatkovou 22kW trojfazovou nabijackou, Takze po Teslach, Zoe a I3 bude Smart onedlho dalsim EV s trojfazovou nabijackou

              Komentár

              Pracuje...
              X