Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Rýchlosť nabíjania

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Rýchlosť nabíjania

    Bjorn vyskúšal nabíjanie, maximálne okolo 90kW a cez 555 km/hod.

    Nedá mi nezamyslieť sa, či kórejci vedia čo robia keď Ioniq nabíja 2,2C a Tesla si dovolí len 1,2C a aj to len v užšom rozsahu a inak menej. Buď majú lepšiu technológiu batérií alebo sú to dobrodruhovia a chcú nám v záruke dávať nové baterky, keď nám tu GW urobí 100kW nabíjačky.

    Keby som bol konšpirátor, už by ma napadlo, či sa Hyundai s GW nedohodol, že do Ioniq-u púšťať len 35 kW, teda 1,1C a nie ani CCS 50kW.

  • #2
    Nabijal to na SC San Mateo-Bridgepointe Pkwy, CA, z 26% - 90% trvalo mu to 57:34 min stalo ho to 9,40$ asi 7,52€ alebo 190,88CZK Netusim kolko km sa da natom prejst.

    Komentár


    • #3
      Nechapem jednu vec: Keď začal nabíjať mal 25%. Keď skončil mal 90% a pridal 75 kWh. To vychádza po prepočte na kapacitu 115 kWh.
      Nieco nám ušlo?

      Komentár


      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Pri videu pise: "The added kWh in the display is incorrect just like in Model S and X."
        Ja som si nevsimol, ze by to u mna pisalo hluposti, skontrolujem to.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som este pridane kWh na displeji nevidel. Mozno mam inak nastavene zobrazovamie. Mne pise pridame km, nie kWh.

      • g211
        g211 komentoval
        Upraviť komentár
        Prepni si z "Distance" na "Energy" aby ti ukazovalo dojazd v percentach. Potom pri nabijani ukazuje +kWh.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Dnes som otestoval nabijanie a sledoval som, kolko percent kapacity nabitia baterie koresponduje s nabitymi kWh, ktore napise na displeji po ukonceni nabijania.
        Mozem povedat, ze mne ukazuje nabite kilowathodiny spravne. Mam v TMX 90kWh bateriu, ktora ma vyuzitelnu kapacitu okolo 85kWh. Pri zvyseni urovne nabitia o 30% ukazalo nabitych 25kWh, co je spravne cislo. Neviem teda preco to na tej TM3 Bjornovi ukazovalo ovela viac a tiez preco Bjorn v popise toho videa tvrdi, ze na vsetkych TMS a TMX ukazuje nabite kWh nespravne.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Necham si km. Viem, a uz som si zvykol, ako je to ratane a viem co pozerat aby som usiel presne tolko, kolko to pise. To je vyhoda
        Tesly, ze ukazuje dojazd pri presne definovanej spotrebe v kWh, nie ako ine EV. Najhorsi je vraj eGolf ktory vraj ukazuje dojazd na zaklade spotreby z predchadzajuceho 1 km (Fiat 500e na zaklade poslednych 15 km).

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        A co zapnuta klima? Nespravi to daco? Alebo neviem ako tam bolo teplo predca len Kalifornia, ci sa chladilo auto pri nabijani aby nezhorelo? Viete tie ventilatory co chladia auto pri nabijani.

      • Vrso
        Vrso komentoval
        Upraviť komentár
        Jiri GrandPa U mna je to ale privelmi optimisticke. Tiez mam nastaveny dojazd v km a zistil som, ze rata podla spotreby pri 90km/h po rovine. A tak chodi malokto. Ale ako pises, viem s coho to pocita a tak si to lahko preratam podla svojej rychlosti

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Rata to podla "typical" spotreby (u mna Model S 189 wh/km). To mam v lete pri zhruba 120 km/h.
        Ked chcem vidiet ako som na tom, zadam ciel do navigacie, zobrazim si energy na velkom displeji a prepnem to na Trip. Tam vidim aj relativny priebeh mojej spotreby aj to pri kolko% baterie pridem.
        Aj ked mam len 75 kWh bateriu tak si mi malokedy stava ze musim spomalit aby som dosiel. Faktom ale je ze nechodim viac ako 140.

    • #4
      No su to Korejci, a vyrobca baterii su tiez Korejci (LG), tak je predpoklad, ze to maju vzajomne vykomunikovane a spolupracovali pri navrhu vsetkych technickych rieseni, a je to v ramci specifikacii LG. Tesla je podla mna len opatrnejsia, predsa len je to malicka automobilka s podstatne obmedzenymi financiami a moznostami, daju sice zaruku, ale urcite sa snazia, aby to bolo vsetko urobene tak, aby museli vymienat len v krajnych pripadoch. Kazda vymena nieco stoji. O to sa sice snazia asi vsetky automobilky, ale pre Hyundai to asi nebude take bolestive co sa financi tyka, tak si mozno mozu dovolit trosku agresivnejsie nastavenie. Uvidime za par rokov ako sa tie baterie budu spravat.

      Komentár

      Pracuje...
      X