Mercedes EQS (prototyp) so solid state bateriou presiel 1205km bed dobijania

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • SKolja
    Member
    • Dec 2018
    • 293
    •      

    #1

    Mercedes EQS (prototyp) so solid state bateriou presiel 1205km bed dobijania

    Tak uz sa nam to zacina pomaly objavovat, Mercedes so Solid State bateriou presiel zo Stuttgartu do Malmo bez dobijania:
    Exklusive Einblicke und individuelle Angebote: Erleben Sie mit Mercedes-Benz das Maximum aus digitaler Live-PR. Exclusive insights and individual offers: Experience the maximum of digital live PR with Mercedes-Benz.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Mercedes-solid-state-EV-batteries-2.webp
Videní:	16
Veľkosť:43,5 KB
ID:	99144
  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 361
    •      

    #2
    Prichadzame do doby, kedy zacne byt kupa EV velmi zaujimavou. Uvidime, kolko si na to cele este bude treba pockat, ale toto uz musi umlcat aj natrvdohlavejsich odporcov. To je dojazd na urovni tych najuspornejsich dieslov.

    Skor som zvedavy, co na to operatori nabijacich sieti. Potreba DC nabijania sa tym rapidne znizi, a vacsina ludi si potom vystaci s AC. 1200km znamena, ze bude takmer nepodstatne, ako rychlo auto nabija, pokryje to 99% vsetkych jazd, vratane dovoleniek. Na trhu zostane podiel starsich EV s mensim dojazdom, ale ci to bude dost na udrzanie ekonomickeho modelu, uvidime… vzdy bude par ludi z panelakov a bytoviek, kde im odmietaju schvalit wallbox, ale ci ich bude dost? Asi bude dolezite, ako rychlo sa solid-state baterky dostanu do mainstreamovych modelov a kam sa bude hybat cenotvorba.

    Komentár


    • cio
      cio komentoval
      Upraviť komentár
      pravda bude kdesi v strede, väčšina bežných vozidiel bude mať aj potom batériu tak akurát
      ak pôjdu na dlhú trať, budú nabíjať DC na trase
      a EQS sa bude nabíjať oveľa menej
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1363
    •   

    #3
    Pravdu povediac, s tým AC to tak nejak bude. Mám 4 mesiace Model 3 LR RWD a ešte som nenabíjal DC. Napríklad naposledy otočka na Liptov (200 km odo mňa), tam nejakých 100 km a naspäť bez nabíjania a zostatok ešte 9% v baterke. WLTP je 702 km ale už čakám na novšiu batíriu LG 5M, ktorá dvihne WLTP na 750 km a o 30% skráti nabíjanie z 10% na 80% (nabíjaciu krivku už je najvxyšší čas pre Teslu upraviť). Prichádzam na chuť len zadnému pohonu, aj prvá Teslu 3 pred veľa rokmi som si predstavoval RWD LR dokedy ju nestopli. Nové Model 3 LR RWD už sú nejaký mesiac na lodi a koncom tohto mesiaca by mali byť v EÚ.

    Mercedes je určite skvelý ale tá strata hodnoty pri takto cenovo postavených autách je enormná, Tesla sa stáva rozumnou ekonomickou voľbou.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár

    Pracuje...