Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tesla innovacia_Supercharger V4 new

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Stano Kurek
    Administrator
    • May 2014
    • 364

    Tesla innovacia_Supercharger V4 new

    TESLA dnes predstavujeme V4 Cabinet – schopný dodať až 500 kW pre autá a 1,2 MW pre Semi.

    Rýchlejšie nabíjanie: Podporuje architektúry vozidiel 400 V – 1000 V, vrátane o 30 % rýchlejšieho nabíjania pre Cybertruck.
    Vozidlá S3XY majú rýchlosť nabíjania 250 kW, ktorú už zažívajú na skrinke V3 – nabitie až 200 míľ za 15 minút.

    Rýchlejšie nasadenie: V4 Cabinet napája 8 stĺpikov, 2x viac stánkov na skriňu. Nižšia stopa a zložitosť = viac stránok prichádza online rýchlejšie.

    Hardvér novej generácie: Špičková výkonová elektronika navrhnutá tak, aby bola najspoľahlivejšia na planéte, s 3-násobnou hustotou výkonu
    umožňujúcou vyššiu priepustnosť s nižšími nákladmi.

    Prvé otvorenia v roku 2025.​


    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	1731610804530.jpg
Videní:	214
Veľkosť:67,3 KB
ID:	97490
  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 723
    • viera8131
    •      

    #2
    A čo je nám to na Slovensku platné?

    Komentár


    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Preco sa na to takto pozeras? Ja na SK SuperCharger pouzivam velmi malo, chodim za rodinou na Liptov a tam dojdem bez potreby nabijania. Ak ale taketo 2 kusy postavia niekde cestou do Chorvatska, tak to bude pre mna benefit.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Nechap ma zle. Je to super ale pokiaľ toto nepostavia niekde pri Budči alebo hoci aj Žiline tak je nám táto super informácia na 2 veci. Lebo ma vytáča ako na nás Tesla serie.
      Dám ti príklad:
      Moja 5 ročná TM3 sa zrazu začala na SK logovať iba na EDGE sieť. V Rakusku všetko OK.
      Mesiac som to riešil s Rakúšanmi cez vzdialenú diagnostiku, ani len termín mi neponúkli na výmenu lebo vraj výmena 4G modemu nepomôže.
      A záver - SK nie je core market a tak funkčnosť nie je zaručená, čiže všetko funguje ako má!!!
      Až keď som to pridelil do Švajcu (kde som to auto kúpil) tak po ďalších 2 týždňoch nejako preprogramovali moju SIM a už to ide.
      Ale len preto, že som bol v ČR kde to bolo to isté. A to je core market tak sa tým začali zaoberať. Písal som si s nimi častejšie ako s frajerkou.
      Hlavne že platím premium connectivity.

    • nick.n17
      nick.n17 komentoval
      Upraviť komentár
      Antagonista s ťažkým životom to tak pesimisticky nevidí (https://teslaclub.sk/node/19784?p=97436#post97436)
      Pozri nepotrebujete V4 kabinety. Stačí podľa Mira, že je SCH od 25-44% viac.

      Veľmi neskoro, ale konečne. Za každý taký nový hub to bude plus. Tesla sa raz prebudí a keď začne do tejto našej HR/HU/ČR/SK/PL/LT/LV/EE diery dávať len 25% z toho čo na západ, rýchlo to tu bude iné. Je to len otázka času. Kým teda Musk neminie tú 150 mil dotáciu čo dostal od EÚ.

      Chápem to správne, že existujúce V4 s V3 kabinetmi sa nedajú jednoducho prerobiť kvôli DC bus :/ ?

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      nick.n17 V3 kabinet je pre 4 stojany, V4 pre 8 stojanov. DC bus prepaja 2-3 V3 kabinety. Cize podla mna ide lahko nahradit 2XV3 kabinet jednym V4 kabinetom, len sa vsetkych 8 stojanov zapoji do jedneho kabinetu. Problem bude dlzka kablov atd, ale technicky to asi ide.

      Problemove budu instalacie kde je 3xV3 kabinet prepojeny cez DC Bus, to by potom museli zlozitejsie kombinovat V4 kabinety.

      Nemysim si ale, ze to budu robit, nedava to zmysel (mierne zvysenie vykonu), jediny zmysel to ma v tom, ze je tam podpora 800V, ale to je pre Teslu v EU zatial nepodstatne. Jedine teda, ze by novy Y bol uz tiez 800V. Ale tesla dnes nema problem s tym, ze by vykon nestihal, skor je problem v nabijacej krivke, ktora ide pomerne rychlo dole, takze ani 400V dnes nie je limitujucich.

    • nick.n17
      nick.n17 komentoval
      Upraviť komentár
      jeeff Úplne zbytočné by to nebolo. Tých hubov na V4 je už sto a nabíjajú tam aj iné autá. Terajšia V4 nedáva pre 800V iné autá žiadny zmysel.

      Veď uvidíme. Hlavne, že to už aspoň na nových bude.

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      nick.n17 ano, ved tak som to aj myslel a napisal, akoze pre Teslu je 800V v EU zatial nepodstatne, myslel som pre Tesla auta, pre ostatne samozrejme je to ina situacia.
  • matchke
    Member
    • Apr 2015
    • 427
    •   

    #3
    Ta reklama hore mi pripada ako prelozena cez Google translate.

    Komentár

    Pracuje...
    X