Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tesla Superchargers CZ/SR ?

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Stano Kurek
    Administrator
    • May 2014
    • 290

    Tesla Superchargers CZ/SR ?

    Tesla oznámila otvorenie nabíjania aj pre ostatné značky EV v CZ, otázka je či to platí ja na SR? preveríme,...
    PS: pri súčasnom počte a raste Tesla EV to bude hlavne v BA aj problém,...

    TESLA: "Nejspolehlivější nabíjecí síť Tesla Supercharger je nyní k dispozici i pro ostatní elektromobily v Česku!"
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	1713095649104.jpg
Videní:	276
Veľkosť:153,6 KB
ID:	95859

  • jeeff
    Member
    • Nov 2015
    • 194
    • lubos1519
    •   

    #2
    Ano, je to otvorene aj na SK, ved to vidno aj na mape podla ikony. Okrem SC Demanova, mozno kvoli problemom s vykonom a ich poctom na tomto mieste.

    Komentár


    • Stano Kurek
      Stano Kurek komentoval
      Upraviť komentár
      Today: This Supercharger is Open to Tesla and Other EVs with CCS compatibility
      Demänova Village, Slovakia

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      "skvelá" správa, to si mohli odpustiť

    • Stano Kurek
      Stano Kurek komentoval
      Upraviť komentár
      jo, bude tam pretlak!

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      aj môj zvýšený tlak
  • Kale
    Junior Member
    • Mar 2021
    • 15

    #3
    Preco by to bol v BA problem?
    Je tam Tesla 6x130kW, ale okrem toho 6 dalsich rychlo nabijaciek
    eJoin - 2x240kW za 0.39kwh bez pausalu ~rovnaka cena ako Tesla
    Greenway 2x150kW
    ZSE 350kW + 175kW

    Komentár


    • Stano Kurek
      Stano Kurek komentoval
      Upraviť komentár
      áno obecne OK, ale ak k tomu dám že všetky TMX a TMS čo máme v Tesla Clube a Tesla Innovations ktoré majú free supercharging, tak to už problem je, ako aj ostatní,... ale rieši sa BA Supercharging2, tak uvidíme,...

    • Rasto6
      Rasto6 komentoval
      Upraviť komentár
      Súhlas, ja som viackrát nemohol využiť v Auoarku UFC ZSE pretože sa tam nabíjala Tesla, asi kvôli cene, teraz mám možnosť, ak to bude potrebné využiť aj Teslu, máme teda všetci slobodnú voľbu.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Co ja viem… tie SCH pred Auparkom su skoro nonstop obsadene, to bude mat ne-Tesla celkom problem sa tam dostat, a realne nevidim dovod, preco by tam niekto cakal v rade, ked ma v parkovacom dome aj v podzemi dalsie nabijacky, a to dokonca za nizsiu cenu. Fakt by ma zaujimalo, kolko neTeslakov si bude platit mesacny pausal za pouzivanie SCH, aby im to davalo nejaky zmysel. Ja by som to tak cierno nevidel. A navyse, ak to zacne nejak zavaznejsie negativne ovplyvnovat majitelov Tesiel, viem si predstavit, ze sa to bude riesit navysenim cien za nabijanie. Nastrojov ako obmedzit alebo odradit non-Tesla auta a zaroven ponechat SCH otvorene je mnoho staci sa inspirovat u Ionity a slahnut tam nejaku fantazmagoricku cenu za kWh bliziacu sa 1€ a problem vyrieseny.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Kale - mýliš sa s tým výkonom. V BA je 3x130 kW, i. e. 6x65 kW. Úplne k ničomu už teraz.
  • Zurrona
    Junior Member
    • Jun 2023
    • 9

    #4
    Ako sa rieši vôbec ten problém že mnohé iné značky keď chcú nabiť na Tesla superchargri tak zaberú dve miesta? Predpokladám že asi niejako, takže taká ta nasratosť bude asi narastať.

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      nové SuperChargre V4 majú dlhšie káble a tiež zabudovaný platobný terminál, tie už sú pripravené

      bohužiaľ na našich slovenských to bude problém, tie nabíjacie porty všade možne nie sú kompatibilné s krátkymi CCS káblami na SCH V2 alebo V3

      ceny pre ne_tesla sú o dosť vyššie ako pre Tesla a navyše nie je možný odpočet DPH ako pri našich operátoroch, tak hádam bude faktor ceny vplývať na obsadenosť

    • Kale
      Kale komentoval
      Upraviť komentár
      preco nie je mozny odpocet DPH?

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      lebo Tesla nevystaví účet bez DPH so zahraničným ič dph ani nevystaví faktúru so slovenským ičdph, pod ktorým si na SK odrátava DPH

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Zurrona taky problem by pri ohladuplnych ludoch nemal ani nastat. Ak raz nie som s niecim kompatibilny, tak pojdem tam, kde to je pre mna prisposobene, a nebudem zbytocne blokovat. Iba zeby prevazili ludske vlastnosti ako arogancia a sebeckost, ktore su coraz rozsirenejsie napriec populaciou. A budu vznikat zbytocne konfliktne situacie. Uvidime ci su ludia este ludmi 😁

      Edit: Btw, toto vie riesit obycajna kamera s nejakym zakladnym AI softwarom, co by vyhodnocoval, ci auto nestoji na ciare a neblokuje viac miest. A v pripade detekcie porusenia by sa uctovala dvojnasobna sadzba za nabijanie, za zabratie 2 miest. Uplne easy
      Naposledy upravené Wilo; 16-04-2024, 23:12.

    • nick.n17
      nick.n17 komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo "ludia este ludmi " Nemal by som ilúzie.
      Ionity Pávov dir. praha v piatok - 4 stojany. Po príchode na 2. Ioniq 5 97% SoC, 3. Tiež nejaké auto s vysokými nad 90%. 4. Malý el.nákladiak nabité 100% a visel tam na prázdno. O 1 voľné miesto sme sa naháňali desiatky km s Polestarom Našťaštie letel 150 a potom si asi minul aku a spomalil. Bolo to LTT, už musel čakať. Pritom zbytočne okupovaný HUB, keď nupaky sú 100 km a Lovosice/Beroun takisto v rozumnom dosahu.

      2 týždne pred to isté. EV6 aj Ioniq6 sme si prestriedali na 1 stojane. EV6 tam bolo pár min a potom išlo na Praha/Nupaky. Ten istý scenár. 2 severské autá nad 90% (20-30 kW). Trochu ma zaráža, že to robia aj slováci, lebo majú ZSE roaming 25e/1hod a tlačí preto skoro do 100. :/ A nevadí, že blokujú hub v špičke.

      Ľudia ešte ľudmi neplatí už dávno. Kým tam budú nemci a pod tlačiť non-tesla nad 90% tak je to blbé. Dúfam, že ich nad 80% SoC tesla SCH odpojí...

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      nick.n17 - na toto je len jedno riesenie (ako ma Tesla) - zvysena cena za kwh nad 80% ak je stanica vytazena a penalizacia ked sa neodpojis do 5 minut po skonceni nabijania.

      Problem su vselijake karticky od automobiliek kde je pausal a podobne veci, to toto cele kazi. Tesla ale napr. penalizacie vedela riesit aj pri autach, ktore mali nabijanie zdarma. Proste ti to zuctovala z karty, ak si kartu nemal, tak si sa dalej nenabil.

    • nick.n17
      nick.n17 komentoval
      Upraviť komentár
      jeeff Tie rôzne roamingy sú problém. Ale stačilo by 1 pravidlo. Napr. nad 90% (alebo iné) SoC proste nedovoliť nabíjať a vypnúť natvrdo nabíjanie.

      Ale verím, že Tesla si to porieši. Zahraničie je už dlhšie pre ne-Tesla a nepočul som, že by to robilo nejaké výrazne problémy. Tesle v prípade napr. Chorvátska stačí pri záťaži len v apke vypnúť možnosť nabiť ne-Tesle a je to.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      nick.n17 tak to je blbe, v tom pripade pomoze asi len represivna politika tvrdych poplatkov a pokut. Skoda. Byvali casy, ked stretnut EV bol zazitok, a EVckari si vzajomne pomahali pripadne nechavali odkazy za sklom. Teraz je to zjavne hyenizmus a preteky 🤷‍♂️
  • nemo
    Senior Member
    • Oct 2015
    • 566
    •   

    #5
    Miroslav Rojko Tesla uz vystavuje faktury za nabijanie pre nas s Tax ID: SK4120062001 takze je tam pre platcov DPH mozny odpocet. Treba len emailom poziadat pracovnika Tesly aby aktualizoval udaje o majitelovi auta aby tam bol nazov firmy, adresa, IC DPH a country SK. Mne chodia spravne vystavene faktury za nabijanie na SK a odpocitavam z nich DPH.
    Naposledy upravené nemo; 17-04-2024, 09:49.

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Wau, odkedy ?

    • Maco7
      Maco7 komentoval
      Upraviť komentár
      No dnes som si menil v tesla app fakturacne udaje , ako mi zmenili region z CZ na SK a hned mi islo pridat firemne udaje ako DIC DPH a dalo sa to ulozit . Tak FA mi tiez vystavi na tieto firemne fakturacne udaje ...

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Ano, ide to. Je to v sekcii Charging, tam potom Manage Payment a tam sa da adresa zmenit. Ide tam prepnut, ze sa jedna o firemny ucet a potom ide doplnit meno firmy aj ICDPH.

    • Pepo096
      Pepo096 komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko ..no minimalne rok. Vsimol som si to potom, ked Vojtech v Berline zmenil firemne udaje v konte.
Pracuje...
X